ФорумКазинаCasinerX Casino - обща дискусия

CasinerX Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
16225 преглеждания 135 отговора |
|
1 2 3...8
Добавете пост
XSupport
преди 1 година

Здравей.

Добре дошли във форума!

Мога ли да ви помоля да вземете под внимание нашите правила, като потвърдите връзката си с казиното, както е описано?

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

"2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино."


Благодаря ви предварително.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря - обърнете внимание на глупостите по-горе. Жалбата е подадена и с нетърпение очакваме Томас да помогне за разрешаването й.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се притеснявайте 🙂

По един или друг начин бих приел факта, че все още непровереният представител на казиното очевидно се е присъединил към разговора като добър знак.

Ще уведомя Томас за това, може да се окаже полезно по някакъв начин.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Стъпка в правилната посока. Благодаря много 🙂

Автоматичен превод:
jhoulder2
преди 1 година

Да се надяваме, че казиното ще отговори правилно на вашата жалба. Това би било изключително полезно!

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление не мога да разбера отзивите.

Струва ми се много подозрително, че някои пишат "Изплащанията са супер бързи".

Регистрирах се тук преди около 9 дни, но никой не ми отговаря по пощата или в чата.

Без потвърждение по имейл НЕ МОЖЕТЕ да влезете в акаунта, така че от дни се опитвам да накарам някой да ми изпрати имейл, за да го потвърди, но просто не е възможно, тъй като никой не ми отговаря.

Как може това казино да изплаща на хората супер бързо, когато те дори не могат да отговарят на имейли или чат.

Тук не говоря за 2-3 часа, а междувременно около 9 дни и до днес не съм получил нито един отговор.

За мен изглежда като измамно казино и не трябва да ме обвинявате за това, но ако никой не ми отговори в продължение на 9 дни, всичко е очевидно за мен.

Странно ми е, че някои пишат всички са страхотни.

При мен е обратното.

Не бих препоръчал това.

Ако казиното ми отговори тук, щеше да е положително 🙂

Просто исках имейл, за да мога да потвърдя акаунта ^^

Какво се случва, ако поискам изплащане 👁

filefile един от 8 разговора и в нито един не отговаря.

Как може някои да казват, че са супер бързи?

Не искам да хуля никого, но ми е толкова писнало от тези фалшиви акаунти, които оценяват казината като добри, когато е вярно точно обратното.

Казино, което дори не е в състояние да ви даде нито един отговор в продължение на почти 10 дни, е всичко друго, но не и добро!

Потърсете места, където можете също да отговорите на играчите.

С най-добра воля на света не мога да разбера прегледите, които означават, че плащанията се обработват бързо.

Ако не можете да отговорите на клиентите си, не трябва да имате клиенти.

Не мога да отворя бизнес и просто да игнорирам въпросите на клиентите. Това просто не работи.

Търсете прилични места, където ви вземат на сериозно!



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Когато някой хвали казино, това е измама за нови играчи.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized487 е изтрит
Anonymized487
преди 1 година

Виждам като теб

Тук никой не отговаря.

За съжаление, все повече и повече съмнителни казина стават все по-често срещани!

😑

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized487 е изтрит
преди 1 година

Когато някой хвали казино, това е измама за нови играчи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сигурен съм, че има изключения.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравей. 🙂

Мисля, че казиното е пред затваряне - по-вероятно. Всички предупредителни знаци са там.

И така, стигнах до екипа за данни и поисках друга проверка.

Благодарим ви за информацията, надяваме се скоро да намерим още съвети.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized487 е изтрит
преди 1 година
Публикация на Anonymized487 е изтрит
преди 1 година

Добро мислене. Изпратете жалбата, моля.

След като установим, че казината са направили нещо нередно или нечестно, рейтингът ще бъде засегнат.

Според мен сайтът не е напълно активен, така че депозитът засега е в очакване.

Сайт за измама би предлагал страхотни бонуси, приемал депозити и отговарял на играчите - все пак пари не излизат на играчите.

Scatterhall е чудесен пример.🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се да отворя оплакване, но когато натисна бутона, нищо не се случва. Същото е и с бутона reviuw!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички

Разбирам загрижеността ви и това е съвсем основателно, sardapoor1963 ,


Казвам се Джордж Морган и съм ръководител на отдела за поддръжка в CasinerX,


Проверих вашия случай и наистина имаше техническа грешка от наша страна. Получихме плащането ви от 100$, но то не добави към вашия баланс.


Извиняваме се за неудобството, сега актуализирахме вашия баланс. И поправихме техническия проблем, който имахме от наша страна.


Проблемът беше следният: Нашият технически екип добавяше нови доставчици на игри и по това време имаше поддръжка. Ето защо нашите представители не успяха да се свържат с вас, но аз ще се уверя, че това няма да се случи и всички наши играчите ще получат подходяща поддръжка в чата, както и имейл.


Автоматичен превод:
преди 1 година

какво облекчение! благодаря за актуализацията Джордж. нека да видим дали мога да направя казиното фалит хаха.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Казиното не отговаря на чат, нито на имейл, спечелих 10 $ бонус за регистрация, исках да знам колко време остава прехвърлянето, никой не ми отговаря!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 1 година

И на мен никой не ми отговаря.

Не получавате отговор в чата или по имейл, но на моя преглед беше отговорено по странен начин и с лъжата, че имам двойни акаунти, което не е така.

Освен това представителят не може да е проверил, тъй като не му дадох своя имейл или име за проверка.

И моето име и имейл на Guru НЕ са същите като в казиното, така че няма начин представителят да го е проверил!

Виждам, че трябва да стоите далеч от това казино.

Така че за мен лично това е направено.

Не играя в никое казино, където дори не можете да отговорите, но отговаряте на отрицателни отзиви с лъжи.

Намерете прилични места.

Други също успяват да отговорят в рамките на секунди, когато влизат в чата НА ЖИВО.



Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 1 година

Здравейте! Благодарим ви, че актуализирахте жалбата. В случай, че парите все още липсват, уведомете ни.

🙂

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 1 година

Надяваме се, че и вие ще получите актуализация. Искам да кажа, че винаги е добър знак, когато представителят на казиното се свърже с играчите тук във форума. 🤞


Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини