ФорумКазинаCashed Casino - обща дискусия

Cashed Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от leonardocaragua100
|
3263 преглеждания 67 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cashed Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Тъй като оценката на това казино може да бъде 8.3, трябва да промените тази оценка, защото видях по-горе, че има много оплаквания за казиното, те не изплащат печалбите, отнемат много време за проверка, винаги имат едни и същи отговори за неизплащане на вашите печалби, видях по-горе, че има много оплаквания, рейтингът на това казино вече трябва да е паднал под средното.

Опитвам се да получа плащания от това казино повече от 20 дни.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
leonardocaragua100
преди 3 месеца

Здравейте!

Оценяваме вашия интерес, винаги е хубаво играчите да се грижат за безопасността. От моя гледна точка, въпреки че намерих само шест подадени жалби, две бяха отхвърлени, оставяйки само четири в процес.

Може би трябва да спомена, че не можем да коригираме „рейтинга" на нито едно казино поради открита жалба. Как бихме могли да определим, или по-добре да кажем, да преброим стойността на отворена жалба?

Вместо това, нека просто да се придържаме към нашия Кодекс за справедлив хазарт:

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Освен това, съжалявам, че го споменавам, но ние не броим скоростта на теглене сред свързаните аспекти. Това е така, защото всяко теглене не е еднакво за всички, въпреки че съм съгласен за играчите, че това е най-належащият въпрос. От друга страна, въз основа на индекса на безопасност имате доста добър шанс да определите дали казиното изплаща или не.

Все пак си прав! Казината трябва да обработват тегленията внимателно и без ненужни забавяния.

Така че, за да покрием празнината между изчислената оценка - наречена Индекс на безопасност, и преките преживявания на играча, ние позволяваме на всеки да изпрати потребителска рецензия.

Желаете ли да изпратите своя?

Е, проверих жалбата ви и може би можете да ни помогнете да разберем защо казиното продължава да отхвърля документите ви.

Опитахте ли да ги попитате? Бих казал, че подаването на едни и същи документи отново няма да ви отведе по-нататък.

Уведомете ни подробностите, ако желаете. Ние се стремим да помогнем и да разберем проблема.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбрах тази класификация, както ми беше обяснено, поискаха извадки от заповедта от 16 май до 20 юни, изпратих всички извадки от исканата заповед, питам ги, те казват, че я анализират или ми отговарят препращам до съответния отдел, но винаги правя UP зареждането и винаги се връща, за да изпрати отново, винаги влизам в чата и ми отговарят едно и също нещо, вече съм изпратил документите около 11 пъти, няма нищо лошо, защото Изпратих исканата от тях заявка, одобриха адреса, селфито и личната ми карта, остана само тази чакаща, която не приемат. Бих искал да ми помогнете в този случай, когато смятате, че срокът за плащане е надвишен.

Ще остана до края на този спор. Ако не получа парите, поне ще предупредя другите играчи, играта без възможност за теглене е същата като игра в демонстрационен режим, така че тъй като не мога да тегля, ще обърна тегленето и ще играя, така че ще поддържа жалбата. и ще се опитам да получа 1000 BRL.

Благодаря


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
leonardocaragua100
преди 3 месеца

Това е добре. Благодаря ти.

За да обобщим, има само един документ, който не можете да качите през уебсайта на казиното. Това правилно ли е, моля?

Ако да, кой документ е? Моят залог ще бъде банковата история като доказателство за депозит.

Освен това бих могъл да използвам вашата помощ, за да разбера какви отговори получавате от казиното, моля.

Някога казвали ли сте какво изглежда нередно с този конкретен документ или той винаги е бил постоянно отхвърлян?

Тъй като жалбата най-вероятно ще бъде в етап на изчакване през следващите три дни, ще се опитам да проуча какво сте научили досега. Определено имаме време за това.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Радка благодаря за обратната връзка,

Накратко, има само един документ, който не можете да изпратите през уебсайта на казиното. Това правилно ли е, моля?

Отговор: Мога да го изпратя, но винаги питат отново.

Ако да, кой документ е? Моят залог ще бъде банковата история като доказателство за депозит.

Отговор: тази банкова история, изпратена от поръчката, поискана от Казиното.

Също така бих искал вашата помощ, за да разбера какви отговори получавате от казиното, моля.

Отговор: в чата казват, че ще получа имейл с информацията, но никога не съм го получавал, казват, че финансовата компания анализира документите, казват, че е в процес на проверка, казват да изчакат, казват изпратиха го, за да обърнат специално внимание на моя случай, казват няколко неща....

Казано ли ви е какво изглежда нередно в този конкретен документ или винаги е бил отхвърлян?

Отговор: не ми казаха нищо, което може да е грешно в документа, защото няма нищо грешно, това са банковите записи, показващи депозитите, които съм направил в това казино.

Тъй като искането вероятно ще бъде задържано през следващите три дни, ще се опитам да проуча какво сте научили досега. Определено имаме време за това.

Отговор: да, имам открита жалба, да, ще изчакам трите дни, благодаря!


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И аз имам проблеми с плащането! Винаги се отменя

Автоматичен превод:
leonardocaragua100
преди 3 месеца

Здравейте,

Най-доброто резюме, което съм виждал от много време, е това. Трябва да призная, че въпреки тази много разумна реакция намирам действията на казиното за нелогични. Въпреки че осъзнавам, че това ще звучи много глупаво, говоря от съвсем скорошен личен опит: Освен това, проверили ли сте два пъти папката за спам или кошче, в случай че папката за промоции в Gmail - във вашата пощенска кутия?

Ако имейлът, който сте чакали толкова дълго, е там, най-накрая можете да продължите напред. Това би било фантастично.

Но чувствам, че това е просто сляпо желание.

Е, тъй като изглежда, че всички ще имаме нужда от съвет от представителя на казиното, ще следя внимателно оплакването ви. Надяваме се, че скоро ще бъде постигнато значително развитие към щастлив край!

Във всеки случай ние ще бъдем тук за вас.




Автоматичен превод:
muraroberta02
преди 3 месеца

Здравейте, направихте ли вече рекламация? Направете жалба, за да намалите рейтинга на това казино, така че никой да не депозира там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Вече гледах в спама, гледам всеки ден и не съм получавала имейли, благодаря Радка.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И аз имам проблеми с плащането! Винаги се отменя

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам, че не можете да получите средствата си. Опитахте ли да пишете на поддръжката защо това е така и какво се случва, когато тегленето ви все още е отменено? Минахте ли през процеса на проверка в казиното или не беше необходимо?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вече гледах в спама, гледам всеки ден и не съм получавала имейли, благодаря Радка.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много жалко, понякога се случва имейли от подобен характер да останат точно там.

Видях, че жалбата е прехвърлена на Катарина и тя ще се свърже с казиното, надявам се, че ще успее и ще бъде разрешено.

Стискаме палци 🤞

Автоматичен превод:
leonardocaragua100
преди 3 месеца

Това казино е от групата rabid, трябва да имате късмет, за да получите някои хора, на които плащат, просто вижте тук за размера на оплакванията, които има тази група, сега те са отворили тази компания на Adonio, защото другите в rabid са изгорени.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 3 месеца

Насочих се към рейтинга, който Casinoguro оцени 8.0, ако това казино е лошо и има толкова много оплаквания, защо рейтингът им е висок? Не съм получил печалбите си до сега, мина 1 месец, мисля, че доставчиците на игри трябва да премахнат игрите от тези казина, които не плащат. Кои са другите казина в тази група?

Автоматичен превод:
leonardocaragua100
преди 3 месеца

Nomini, 5gringos, те имат огромен списък, извършват няколко измами в това отношение, плащат на някои хора.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Nomini, който вече играх, за щастие беше платен, 5 чужденци, които също играх, отне известно време, за да платя, но платих, така че имах късмет да получа.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте ,

Имам проблем с хазарта от дълго време и бях блокиран навсякъде заради това. Вече нямам достъп до прилични казина, когато съм в слаб момент. Просто с това казино някак си не върви. Нито първата заявка за закриване на акаунта беше обработена, нито собственото ми изключване от уебсайта за игри. В резултат на това загубих около 1300 евро, цялата си заплата, когато бях в слаб момент. За какво са тези средства, ако не действат? Като пристрастен се чувствам оставен на милостта на тези казина. За съжаление не мога да се предпазя в тези моменти, затова се радвам, че можете да се изключите. Но тук те се извиняват грубо, но казват, че нищо не можете да направите. Не знам как ще изкарам месеца. Можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
txxsp2crcw
преди 2 месеца

Здравейте, много съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Виждам от това, което казвате, че сте информирали казиното, че сте пристрастен към хазарта, така ли е? В този случай, когато искахте да закриете акаунта си, мисля, че трябва да действат, а не да правят нищо. Очаквам сериозно казино да затвори акаунта ви възможно най-скоро. 😥

Така че щях да препоръчам жалба, но виждам, че вече сте направили заявка, което според мен е добра стъпка и нашият екип ще се опита да ви помогне. Така че ще видим как ще е и се надявам да е справедливо.

Моля, уведомете ме, ако имате нещо ново.

Ще стискам палци

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Благодаря ви много, надявам се Casinoguru да помогне и на мен!

Автоматичен превод:
txxsp2crcw
преди 2 месеца

По този въпрос Томас публикува важна информация във вашата жалба , така че, моля, прочетете, когато е възможно.

Ще чакаме нова информация от вас.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини