преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cashed Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тъй като оценката на това казино може да бъде 8.3, трябва да промените тази оценка, защото видях по-горе, че има много оплаквания за казиното, те не изплащат печалбите, отнемат много време за проверка, винаги имат едни и същи отговори за неизплащане на вашите печалби, видях по-горе, че има много оплаквания, рейтингът на това казино вече трябва да е паднал под средното.
Опитвам се да получа плащания от това казино повече от 20 дни.
As this Casino's rating could be 8.3, you should change this rating, because I saw above that there are many complaints about the Casino, they don't pay out the winnings, they take a long time to verify, they always have the same answers for not paying out your winnings, I saw above that There are many complaints, this Casino's rating should have already dropped to below average.
I have been trying to receive payments from this casino for more than 20 days.
Como a nota desse Casino pode ser 8,3 vocês deveriam mudar essa nota, pois vi acima que tem muitas reclamações do Casino, eles não pagam os ganhos, demoram na verificação, sempre tem as mesmas respostas para não pagarem seus ganhos, vi acima que tem muitas reclamações, a nota desse Casino já deveria ter baixado para abaixo da média.
Tem mais de 20 dias que estou tentando receber desse casino.
Здравейте!
Оценяваме вашия интерес, винаги е хубаво играчите да се грижат за безопасността. От моя гледна точка, въпреки че намерих само шест подадени жалби, две бяха отхвърлени, оставяйки само четири в процес.
Може би трябва да спомена, че не можем да коригираме „рейтинга" на нито едно казино поради открита жалба. Как бихме могли да определим, или по-добре да кажем, да преброим стойността на отворена жалба?
Вместо това, нека просто да се придържаме към нашия Кодекс за справедлив хазарт:
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
Освен това, съжалявам, че го споменавам, но ние не броим скоростта на теглене сред свързаните аспекти. Това е така, защото всяко теглене не е еднакво за всички, въпреки че съм съгласен за играчите, че това е най-належащият въпрос. От друга страна, въз основа на индекса на безопасност имате доста добър шанс да определите дали казиното изплаща или не.
Все пак си прав! Казината трябва да обработват тегленията внимателно и без ненужни забавяния.
Така че, за да покрием празнината между изчислената оценка - наречена Индекс на безопасност, и преките преживявания на играча, ние позволяваме на всеки да изпрати потребителска рецензия.
Желаете ли да изпратите своя?
Е, проверих жалбата ви и може би можете да ни помогнете да разберем защо казиното продължава да отхвърля документите ви.
Опитахте ли да ги попитате? Бих казал, че подаването на едни и същи документи отново няма да ви отведе по-нататък.
Уведомете ни подробностите, ако желаете. Ние се стремим да помогнем и да разберем проблема.
Hello!
We appreciate your interest, it's always nice to players care about safety. From my perspective, though I have found only six submitted complaints, two were rejected, leaving only four in progress.
Perhaps I should mention, that we can't adjust any casino's "rating" due to an open complaint. How could we determine, or better say count the value of an open complaint?
Instead, let's just stick with our Fair Gambling Codex:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Besides, I'm sorry to mention it, but we do not count withdrawal speed among the related aspects. That's because each withdrawal is not the same for everyone, though I agree for players that's the most pressing matter. On the other hand, based on the Safety index you have quite a good chance to determine whether the casino pays out or not.
You're right though! Casinos should handle the withdrawals with care and without unnecessary delays.
So, to cover the gap between the calculated rating - called the Safety Index, and the player's direct experiences, we allow everyone to submit user review.
Care to submit yours?
Well, I checked your complaint, and maybe you can help us understand why the casino keeps rejecting your documents.
Have you tried to ask them? I'd say, submitting the samedocumentss over again, won't get you further.
Let us know the details if you like. We aim to help and understand the issue.
Разбрах тази класификация, както ми беше обяснено, поискаха извадки от заповедта от 16 май до 20 юни, изпратих всички извадки от исканата заповед, питам ги, те казват, че я анализират или ми отговарят препращам до съответния отдел, но винаги правя UP зареждането и винаги се връща, за да изпрати отново, винаги влизам в чата и ми отговарят едно и също нещо, вече съм изпратил документите около 11 пъти, няма нищо лошо, защото Изпратих исканата от тях заявка, одобриха адреса, селфито и личната ми карта, остана само тази чакаща, която не приемат. Бих искал да ми помогнете в този случай, когато смятате, че срокът за плащане е надвишен.
Ще остана до края на този спор. Ако не получа парите, поне ще предупредя другите играчи, играта без възможност за теглене е същата като игра в демонстрационен режим, така че тъй като не мога да тегля, ще обърна тегленето и ще играя, така че ще поддържа жалбата. и ще се опитам да получа 1000 BRL.
Благодаря
I understood this classification as explained to me, they requested extracts from the order from May 16th to June 20th, I sent all the extracts from the requested order, I ask them, they say they are analyzing it, or they reply I am forwarding it to the relevant department, but always I do the UP load and it always comes back to send again, I always go into the chat and they answer me the same thing, I've already sent the documents about 11 times, there's nothing wrong because I sent the request requested by them, they approved the address, the selfie and my ID card, there was only this pending one that they are not accepting. I would like you to help me in this case when you think that the payment deadline has exceeded the deadline.
I will stay until the end of this dispute. If I don't receive the money, I will at least alert other players, playing without being able to withdraw is the same as playing in demonstration mode, so since I can't withdraw I will reverse the withdrawal and play, so I will maintain the complaint. and I will try to receive the 1,000 BRL.
Thanks
Entendi essa classificação conforme me explicou, eles solicitaram extratos do pedido de 16 de maio a 20 de junho, enviei todos os extratos do pedido solicitado, eu pergunto a eles, eles falam que estão analisando, ou respondem estou encaminhando ao departamento relevante, mas sempre faço o UP load e sempre retorna para enviar novamente, sempre entro no chat e me respondem a mesma coisa, já enviei umas 11 vezes os documentos, não tem nada de errado pois enviei do pedido solicitado por eles, aprovaram o endereço, a selfie e meu ID card, ficou somente esse pendente que não estão aceitando. Gostaria que me ajudassem nesse caso quando acharem que o prazo do pagamento ultrapassou o limite do prazo.
vou ficar até o final dessa disputa mesmo.que não receba o dinheiro pelo menos alertara outros jogadores, jogar sem poder sacar é igual jogar no modo demonstrativo, então já que não posso sacar para que reverter o saque e jogar, portanto irei manter a reclamação e tentarei receber os 1.000 BRL.
Obrigado
Това е добре. Благодаря ти.
За да обобщим, има само един документ, който не можете да качите през уебсайта на казиното. Това правилно ли е, моля?
Ако да, кой документ е? Моят залог ще бъде банковата история като доказателство за депозит.
Освен това бих могъл да използвам вашата помощ, за да разбера какви отговори получавате от казиното, моля.
Някога казвали ли сте какво изглежда нередно с този конкретен документ или той винаги е бил постоянно отхвърлян?
Тъй като жалбата най-вероятно ще бъде в етап на изчакване през следващите три дни, ще се опитам да проуча какво сте научили досега. Определено имаме време за това.
That's good. thank you.
To sum it up, there is just one document you are unable to upload through the casino website. Is this correct, please?
If so, which document is it? My bet would be the banking history as proof of deposit.
Additionally, I could use your help to understand what answers you are getting from the casino, please.
Have you ever been told what seems to be wrong with this one specific document, or has it always just been constantly rejected?
Since the complaint will most likely be in the waiting stage for the next three days, I will try to investigate what you have learned so far. We definitely have time for that.
Радка благодаря за обратната връзка,
Накратко, има само един документ, който не можете да изпратите през уебсайта на казиното. Това правилно ли е, моля?
Отговор: Мога да го изпратя, но винаги питат отново.
Ако да, кой документ е? Моят залог ще бъде банковата история като доказателство за депозит.
Отговор: тази банкова история, изпратена от поръчката, поискана от Казиното.
Също така бих искал вашата помощ, за да разбера какви отговори получавате от казиното, моля.
Отговор: в чата казват, че ще получа имейл с информацията, но никога не съм го получавал, казват, че финансовата компания анализира документите, казват, че е в процес на проверка, казват да изчакат, казват изпратиха го, за да обърнат специално внимание на моя случай, казват няколко неща....
Казано ли ви е какво изглежда нередно в този конкретен документ или винаги е бил отхвърлян?
Отговор: не ми казаха нищо, което може да е грешно в документа, защото няма нищо грешно, това са банковите записи, показващи депозитите, които съм направил в това казино.
Тъй като искането вероятно ще бъде задържано през следващите три дни, ще се опитам да проуча какво сте научили досега. Определено имаме време за това.
Отговор: да, имам открита жалба, да, ще изчакам трите дни, благодаря!
Radka thanks for the feedback,
In short, there is only one document that you cannot send through the casino website. Is this correct please?
Answer: I can send it but they always ask again.
If yes, which document is it? My bet would be the banking history as proof of deposit.
Answer: this banking history, sent from the order requested by the Casino.
Also, I would like your help in understanding what responses you are receiving from the casino, please.
Answer: in the chat they say that I will receive an email with the information, but I never received it, they say that the finance company is analyzing the documents, they say it is in the verification process, they say to wait, they say they sent it to give special attention to my case , they say several things....
Have you been told what appears to be wrong with this particular document, or has it always been consistently rejected?
Answer: they didn't tell me anything that could be wrong in the document, because there is nothing wrong, they are the bank records showing the deposits I made at this Casino.
Since the claim will likely be on hold for the next three days, I'll try to investigate what you've learned so far. We definitely have time for that.
Answer: yes I have an open complaint, yes I will wait the three days, thank you!
Radka obrigado pelo retorno,
Resumindo, há apenas um documento que você não consegue enviar através do site do cassino. Isso está correto, por favor?
Resposta: eu consigo enviar mas sempre pedem novamente.
Se sim, qual documento é? Minha aposta seria o histórico bancário como comprovante de depósito.
Resposta: isso histórico bancário, enviado do pedido solicitado pelo Casino.
Além disso, gostaria de sua ajuda para entender quais respostas você está recebendo do cassino, por favor.
Resposta: no chat informam que receberei um e mail com as informações, mas nunca recebi, dizem que o financeiro está analisando os documentos, dizem que está em processo de verificação, dizem para aguardar, dizem que enviaram para dar uma especial atenção ao meu caso, dizem várias coisas....
Já lhe disseram o que parece estar errado com este documento específico, ou ele sempre foi rejeitado constantemente?
Resposta: não me disseram nada o que pode estar errado no documento, porque não temnada de errado, sao os históricos bancários mostrando os depósitos que fiz nesse Casino.
Como a reclamação provavelmente ficará em espera pelos próximos três dias, tentarei investigar o que você aprendeu até agora. Definitivamente temos tempo para isso.
Resposta: sim tenho uma reclamação em aberto, sim aguardo os três dias, obrigado!
Здравейте,
Най-доброто резюме, което съм виждал от много време, е това. Трябва да призная, че въпреки тази много разумна реакция намирам действията на казиното за нелогични. Въпреки че осъзнавам, че това ще звучи много глупаво, говоря от съвсем скорошен личен опит: Освен това, проверили ли сте два пъти папката за спам или кошче, в случай че папката за промоции в Gmail - във вашата пощенска кутия?
Ако имейлът, който сте чакали толкова дълго, е там, най-накрая можете да продължите напред. Това би било фантастично.
Но чувствам, че това е просто сляпо желание.
Е, тъй като изглежда, че всички ще имаме нужда от съвет от представителя на казиното, ще следя внимателно оплакването ви. Надяваме се, че скоро ще бъде постигнато значително развитие към щастлив край!
Във всеки случай ние ще бъдем тук за вас.
Hello,
The best summary I have seen in a long time is this one. I must admit that, in spite of this very reasonable response, I find the casino's actions to be illogical. Although I realize this will sound very foolish, I am speaking from very recent personal experience: In addition, have you checked the spam or bin folder twice in case the Gmail promotions folder - in your mailbox?
If the email you have been waiting for so long was there, you could finally move on. That would be fantastic.
But I feel it's just a blind wish.
Well, since it seems we would all need a hint from the casino representative, I will watch your complaint closely. Hopefully, a significant development towards a happy ending will be reached soon!
In any case, we will be here for you.
Здравейте, направихте ли вече рекламация? Направете жалба, за да намалите рейтинга на това казино, така че никой да не депозира там.
Hello, have you already made a complaint? Make a complaint to lower the rating of this Casino so that no one deposits there.
Olá o senhor já fez uma reclamação? Faça uma reclamação para baixar a nota desse Casino para ninguém depositar lá.
Вече гледах в спама, гледам всеки ден и не съм получавала имейли, благодаря Радка.
I've already looked in the spam box, I look every day and I haven't received any emails, thank you Radka.
Já olhei na caixa de span, olho todos os dias não recebi nenhum e mail, obrigado Radka.
Здравейте, съжалявам, че не можете да получите средствата си. Опитахте ли да пишете на поддръжката защо това е така и какво се случва, когато тегленето ви все още е отменено? Минахте ли през процеса на проверка в казиното или не беше необходимо?
Ще чакам вашия отговор.
Hi, I'm sorry you can't get your funds. Have you tried to write to support why this is so and what happens when your withdrawal is still canceled ? Did you go through the verification process at the casino or was it not necessary ?
I will wait for your reply.
Много жалко, понякога се случва имейли от подобен характер да останат точно там.
Видях, че жалбата е прехвърлена на Катарина и тя ще се свърже с казиното, надявам се, че ще успее и ще бъде разрешено.
Стискаме палци 🤞
That's a great pity, sometimes it happens that emails of a similar nature stay right there.
I saw that the complaint was transferred to Katarina and she will contact the casino, hopefully it will succeed and it will be solved.
Fingers crossed 🤞
Това казино е от групата rabid, трябва да имате късмет, за да получите някои хора, на които плащат, просто вижте тук за размера на оплакванията, които има тази група, сега те са отворили тази компания на Adonio, защото другите в rabid са изгорени.
This Casino is from the rabid group, you have to be lucky to receive some people they pay, just look here for the amount of complaints this group has, now they have opened this Adonio company because the others in rabid are burned.
Este Casino e do grupo rabid,vc tem que ter sorte de receber algumas pessoas eles pagam,só procurar aqui mesmo o tanto de reclamações que este grupo tem ,agora abriram está empresa Adonio pq os outros da rabid estão queimados.
Насочих се към рейтинга, който Casinoguro оцени 8.0, ако това казино е лошо и има толкова много оплаквания, защо рейтингът им е висок? Не съм получил печалбите си до сега, мина 1 месец, мисля, че доставчиците на игри трябва да премахнат игрите от тези казина, които не плащат. Кои са другите казина в тази група?
I went by the rating that Casinoguro rated 8.0, if this Casino is bad and has so many complaints why is their rating high? I haven't received my winnings until now, it's been 1 month, I think the game providers should remove the games from these Casinos that don't pay. What are the other casinos in this group?
Eu fui pela nota que o Casinoguro avaliou 8,0, se este Casino é ruim e tem tantas reclamações porque a nota deles é alta? Não recebi meus ganhos até agora vai fazer 1 mês, acho que os provedores de jogos deveriam retirar os jogos desses Casinos que não pagam. Quais são os outros casinos desse grupo?
Nomini, 5gringos, те имат огромен списък, извършват няколко измами в това отношение, плащат на някои хора.
Nomini, 5gringos, they have a huge list, they carry out several scams in this regard, they pay some people.
Nomini,5gringos ,tem uma lista gigante,dão vários golpes neste sentido,pagam algumas pessoas,.
Nomini, който вече играх, за щастие беше платен, 5 чужденци, които също играх, отне известно време, за да платя, но платих, така че имах късмет да получа.
Nomini I already played luckily paid, 5 foreigners I also played took a while to pay but paid, so I was lucky to receive.
Nomini já joguei por sorte pagou, 5 gringos também joguei demorou para pagar mas pagou, então tive sorte de receber.
Здравейте ,
Имам проблем с хазарта от дълго време и бях блокиран навсякъде заради това. Вече нямам достъп до прилични казина, когато съм в слаб момент. Просто с това казино някак си не върви. Нито първата заявка за закриване на акаунта беше обработена, нито собственото ми изключване от уебсайта за игри. В резултат на това загубих около 1300 евро, цялата си заплата, когато бях в слаб момент. За какво са тези средства, ако не действат? Като пристрастен се чувствам оставен на милостта на тези казина. За съжаление не мога да се предпазя в тези моменти, затова се радвам, че можете да се изключите. Но тук те се извиняват грубо, но казват, че нищо не можете да направите. Не знам как ще изкарам месеца. Можете ли да ми помогнете?
Hello ,
I've had a gambling problem for a long time and have had myself blocked everywhere because of it. I can no longer access any decent casinos when I'm in a weak moment. It's just that with this casino it somehow doesn't work. Neither the first request to close the account was processed nor was my own exclusion from the gaming website. As a result, I lost around 1300 euros, my entire salary, when I was in a weak moment. What are these means for if they don't work? As an addict, I feel at the mercy of these casinos. Unfortunately, I can't protect myself in these moments, which is why I'm glad that you can exclude yourself. But here they apologize rudely but say there's nothing you can do. I don't know how I'm going to survive the month. Can you please help me?
Hallo ,
ich habe seit längerem ein Spiel Problem und habe mich deshalb überall sperren lassen. Ich kann auf keine anständigen Casinos mehr zugreifen in einem schwachen sucht Moment . Nur bei diesem Casino greift es irgend wie nicht . Weder die erste bitte um Schließung des Kontos wurde bearbeitet noch mein selbst Ausschuss von den spielerseiten . Dadurch habe ich ca 1300 Euro verloren mein ganzes Gehalt in einem schwachen sucht Moment . Wozu gibt es diese Mittel wenn sie nicht greifen . Ich fühle mich als süchtige solchen Casinos ausgeliefert. Ich kann mich in diesen Momenten leider nicht Selbstschützen deshalb bin ich froh das man sich selbst ausschließen kann . Aber hier entschuldigt man sich grob aber man könne nichts machen . Ich weiß nicht wie ich den Monat überleben soll . Könnt ihr mir bitte helfen ?
Здравейте, много съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Виждам от това, което казвате, че сте информирали казиното, че сте пристрастен към хазарта, така ли е? В този случай, когато искахте да закриете акаунта си, мисля, че трябва да действат, а не да правят нищо. Очаквам сериозно казино да затвори акаунта ви възможно най-скоро. 😥
Така че щях да препоръчам жалба, но виждам, че вече сте направили заявка, което според мен е добра стъпка и нашият екип ще се опита да ви помогне. Така че ще видим как ще е и се надявам да е справедливо.
Моля, уведомете ме, ако имате нещо ново.
Ще стискам палци
Hello, I'm very sorry for the situation you've gotten yourself into. I see from what you say that you have informed the casino that you are a gambling addict is that correct ? In this case, when you wanted to close your account, I think they should act and not do nothing. I would expect a serious casino to close your account as soon as possible. 😥
So I was going to recommend a complaint, but I see that you have already made a request, which I think is a good step, and our team will try to help you. So we'll see how it goes and I hope it's fair.
Please let me know if you have anything new.
I'll keep my fingers crossed.
Благодаря ви много, надявам се Casinoguru да помогне и на мен!
Thank you very much, I hope Casinoguru can help me too!
Vielen Dank, ich hoffe auch Casinoguru mir dabei helfen !
По този въпрос Томас публикува важна информация във вашата жалба , така че, моля, прочетете, когато е възможно.
Ще чакаме нова информация от вас.
In this matter, Tomas posted some important information in your complaint, so have a read whenever possible, please.
We'll wait for any new information from you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.