ФорумКазинаCashed Casino - обща дискусия

Cashed Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 4 месеца от leonardocaragua100
|
4675 преглеждания 69 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 4 месеца

Благодаря ви много, надявам се Casinoguru да помогне и на мен!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте!

Наистина мразя отново да връщам вниманието ви към хазарта, но Томас все още чака отговора ви.

Ако смятате, че искате да продължите с процеса, любезно отговорете скоро. Можете да го направите просто като щракнете или докоснете тази зелена връзка 👈

В интерес на истината, ние просто трябва да сме сигурни, че сте информирали напълно поддръжката на казиното за вашата ситуация.

Да кажете, че искате да закриете акаунта си, просто не е достатъчно, защото човекът от другата страна на екрана не е наясно с проблема ви с хазарта, което може да доведе до допълнително бонус предложение вместо незабавно закриване на акаунта. Честно казано, такива усложнения възникват доста често.

Надявам се, че ще ни уведомите за подробностите. Да знаеш как да се самоизключваш ефективно звучи като необходимо знание, което трябва да притежаваш. Какво мислиш?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Снимано във вторник, 29 юли. Все още е така днес.. Това нормално ли ви се струва? file

Автоматичен превод:
mbruzzi38
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че сте чакали оттеглянето си повече от седмица. Свързахте ли се с казиното и попитахте ли дали нещо не е наред? Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да се направи, и да изпратят парите на играча и вие бавно наближавате тази дата.

Също така, това първото ви теглене ли е и дали сте били потвърдени от казиното или това не е било необходимо?

Моля, уведомете ме и ще видим какво може да се направи. 🙂

Автоматичен превод:
mbruzzi38
преди 3 месеца

Тегленето ми отне 30 дни и го получих, не отменяйте тегленето и изчакайте, те отнемат време да обработят тегленето, за да можете да отмените тегленето, ако Casino cashed отнема време за плащане Casinoguro ще се намеси, получих парите си с помощта на Casinoguro, ще трябва да имате търпение, не играх повече в това казино, след като получих печалбите си, прегръдка!

Автоматичен превод:
leonardocaragua100
преди 3 месеца

Оценявам, че подкрепяте играчите. Колко сме щастливи, че тук имаме толкова прекрасни хора!

Надявам се да имате страхотен ден!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, имам притеснения относно изплащането. Депозирах 400 PLN в това казино преди няколко дни и успях да спечеля общо 45 000 PLN на рулетка и лудо време. Предстоят три тегления от по 2000 PLN всяко, защото е невъзможно да се изтеглят повече. Има ли някакъв шанс да ми изплатят всичко? Не крия, че тези пари ще спестят бюджета ми. Ако има проблеми, мога ли да се обърна към някого за помощ с плащането на тези пари? Също така ще добавя, че не използвах никакви бонуси, за да започна. Извинявам се за английския ми, но не е на най-високо ниво.

Автоматичен превод:
mateuszows
преди 2 месеца

Хей, първо, честита победа. Виждам, че сте въвели тегленията на това, което трябва да бъде лимита според това, което казвате. Колко време чакаш парите? Даваме на казината 14 дни, така че ако не ги получите, можете да се свържете с нас. Разбира се, изглежда, че ако трябва да се вместите в лимита за теглене, няма да можете да изтеглите всичко наведнъж, но ще трябва да го правите на стъпки, както правите сега. Но не бих бил скептичен веднага и не бих се опитал да работя с казиното, за да извадите парите си възможно най-бързо.

Имаше ли нужда от проверка или не?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моят акаунт все още не е верифициран, защото все още не са ме помолили да го направя. Не взех предвид, че уикенда не се брои с времето за изчакване за теглене, така че днес мина трети работен ден. Ще чакам търпеливо резултата. Въпреки това се страхувам за изплащането от отзивите, които прочетох за това казино и казината, свързани с него. Ще ви уведомя след няколко дни какво има. Благодаря ви за отговора и най-добри поздрави.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моят акаунт все още не е потвърден

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моят акаунт все още не е верифициран, защото все още не са ме помолили да го направя. Не взех предвид, че уикенда не се брои с времето за изчакване за теглене, така че днес мина трети работен ден. Ще чакам търпеливо резултата. Въпреки това се страхувам за изплащането от отзивите, които прочетох за това казино и казината, свързани с него. Ще ви уведомя след няколко дни какво има. Благодаря ви за отговора и най-добри поздрави.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, така че е възможно, ако сте спечелили такава голяма печалба, казиното да склони към това и вие да направите проверката, но ние ще изчакаме и ще видим какво ще се случи след това. Ако казиното не отговори или не сте получили пари, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем във вашата ситуация. Знам, че не е най-приятната позиция да бъдеш и да не знаеш какво ще се случи след това, но все още не бих бил скептичен.

Пожелавам ви късмет и се надявам да получите всичките си пари. ☘️

Ще бъда тук, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моят акаунт все още не е потвърден

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей, отговори ли ми или какво? Тук също имате ли активно теглене? Бихте ли казали малко повече, колко време чакате, ако случаят е такъв?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер, за съжаление и аз се влюбих в това измамно казино. Инвестирал съм няколкостотин евро в спортни залагания и съм спечелил няколко пъти. Сега имам оборот от 1500 евро (500 евро от които са в процес на плащане за 5 работни дни, състоянието на сметката се проверява). Казиното е дало времева рамка от 2-3 работни дни, както е и при всички останали тук. Сега спрях да играя на този сайт, защото искам да изтегля моите €1500 и след това да изтрия акаунта си възможно най-бързо. Все още не е необходима проверка и бих могъл да я осигуря без проблеми. Надявам се, че можете да ми помогнете.


поздрави

Автоматичен превод:
sgdynamite
преди 2 месеца

Тази компания е собственост на Rabid NV, те направиха друга компания с нови казина, те са сложни, някои имат късмет да получат плащане.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 2 месеца

Но защо това казино има толкова висок рейтинг, ако е съставено от измамници, които системно задържат пари и не се намират никъде?

Автоматичен превод:
sgdynamite
преди 2 месеца

И най-лошото е, че всички от Rabid и Adonio, веднага щом стартира Casino guru, вече поставят висока оценка, не разбирам защо. няколко познати вече са загубили няколко тегления, които не са платили.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой някога получавал ли е правилно изплащане от това казино, без да оказва натиск или да предприема правни действия?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер, за съжаление и аз се влюбих в това измамно казино. Инвестирал съм няколкостотин евро в спортни залагания и съм спечелил няколко пъти. Сега имам оборот от 1500 евро (500 евро от които са в процес на плащане за 5 работни дни, състоянието на сметката се проверява). Казиното е дало времева рамка от 2-3 работни дни, както е и при всички останали тук. Сега спрях да играя на този сайт, защото искам да изтегля моите €1500 и след това да изтрия акаунта си възможно най-бързо. Все още не е необходима проверка и бих могъл да я осигуря без проблеми. Надявам се, че можете да ми помогнете.


поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей

Надявам се, че ще можете да изтеглите парите възможно най-скоро. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат тегленето, така че се опитайте да бъдете малко търпеливи и да ни уведомите как върви.

Надявам се, че няма да се стигне до него, но ако оттеглянето ви не дойде дори след този период от време, бихме могли да предложим някои уебсайтове, които обработват жалби, свързани със спорта, тъй като тук нямаме отдел за това.

Ще чакаме всяка актуализация от вас.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Но смятате ли, че е нормално казино (cashed casino) да не иска документи за верификация след като сметката е открита? Отворих го на 9 август и не получих никакъв имейл за потвърждение и те също не поискаха документи, вчера получих значителна печалба и направих първото теглене от €500, защото това е максималната дневна сума за теглене, както се казва , сега чакам от 3 до 5 работни дни защото вчера и днес са празници. Въпреки това, четейки по-горе, видях, че много хора са имали проблеми с осребрените тегления в казиното и аз съм малко притеснен, защото спечелих сума пари, която не е прекомерна, но все пак е добра сума

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
castellogianmichele
преди 2 месеца

Здравейте, не бих бил скептичен веднага. Като за начало бих казал, че казината не трябва или не е напълно обичайно да извършват проверката веднага щом играч отвори акаунт. През повечето време това е, когато правите теглене за първи път, когато трябва да преминете през процеса или когато спечелите по-голяма сума. Така че мисля, че това е добре.

Що се отнася до вашите тегления, опитайте се да бъдете търпеливи. Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да бъде подредено и да изпратят парите на играча. Затова се опитайте да останете търпеливи и не забравяйте да ни уведомите как вървят нещата. Ако нищо не се промени, ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за вниманието, което ми отделихте, моето не е скептицизъм, а само моя загриженост, защото прочетох някои отрицателни отзиви преди всичко. Както и да е, чакаме определеното време и ще ви държа в течение за всичко

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини