Здравейте!
Наистина мразя отново да връщам вниманието ви към хазарта, но Томас все още чака отговора ви.
Ако смятате, че искате да продължите с процеса, любезно отговорете скоро. Можете да го направите просто като щракнете или докоснете тази зелена връзка 👈
В интерес на истината, ние просто трябва да сме сигурни, че сте информирали напълно поддръжката на казиното за вашата ситуация.
Да кажете, че искате да закриете акаунта си, просто не е достатъчно, защото човекът от другата страна на екрана не е наясно с проблема ви с хазарта, което може да доведе до допълнително бонус предложение вместо незабавно закриване на акаунта. Честно казано, такива усложнения възникват доста често.
Надявам се, че ще ни уведомите за подробностите. Да знаеш как да се самоизключваш ефективно звучи като необходимо знание, което трябва да притежаваш. Какво мислиш?
Hey there!
I truly hate to bring your attention back to gambling again, yet Tomas is still waiting for your response.
If you feel like you want to continue with the process, kindly respond soon. You may do so simply by clicking or tapping this green link 👈
As a matter of fact, we just need to be sure you have informed the casino support fully about your situation.
Saying you wish to close your account is just not enough because the person on the other side of the screen is not aware of your gambling issue, which may result in an additional bonus offer instead of immediate account closure. Frankly, such complications arise quite often.
I hope you'll let us know about the details. Knowing how to self-exclude effectively sounds like necessary knowledge to possess. What do you think?