преди 3 месеца
Точно това направиха и с мен.
That's exactly what they did to me too.
Det är exakt så dom har gjort mot mig också.
0
Точно това направиха и с мен.
That's exactly what they did to me too.
Det är exakt så dom har gjort mot mig också.
Никога няма да видим тези пари.. Чувствам се толкова шибано измамен. Сега е наказващо, че мислите, че ще ги получите. Знам, че не съм направил нищо лошо.
We will never see that money.. I feel so fucking cheated. It is punishing now that you think you would get them. I know I didn't do anything wrong.
Vi kommer aldrig få se dom pengarna.. känner mig så jävla lurad. Det straffar sig nu att man tror att man skulle få dom. Jag vet att jag inte gjort något fel.
Абсолютно стойте настрана!!! Те не изплащат никакви печалби. Играя там от дълго време, но никога не съм печелил и сега исках да изтегля пари и изведнъж те казват, че играя с бонуси и акаунтът ми е затворен. Чатът на живо се затваря веднага щом попитам и имейлите не се отговарят. Пълен позор и престъпник
Absolutely stay away!!! They don't pay out any winnings. I've been playing there for a long time but never won and now I wanted to cash out and suddenly they say I'm playing with bonuses and my account is being closed. Live chat closes as soon as I ask and emails are not answered. Absolute disgrace and criminal
Absolut Finger weg!!! Sie zahlen keine Gewinne aus. Spiele lange dort habe aber nie gewonnen und jetzt wollte ich auszahlen plötzlich heißt es ich würde mit Boni spielen und es wird mein Konto geschlossen. Live Chat schließt sobald ich Nachfrage und E-Mails werden nicht beantwortet. Absolute unverschämtheit und kriminell
Искате да кажете, че акаунтът ви е затворен и печалбите анулирани, защото сте играли с бонус? Това е грубо... За съжаление, напълно отговаря на това, което вече знаем за сайта. Имам предвид, че това казино загуби интерес към разрешаването на проблемите на играчите преди известно време. Наистина съжалявам, трябваше да го изпиташ сам.
Видяхте ли неговия индекс на безопасност?
Е, не смея да питам колко загубихте там.
Are you saying your account has been closed, and winnings voided, because you played with a bonus? That's rough... Sadly, it quite fits what we already know about the site. I mean this casino's lost interest in resolving players' issues some time ago. I am really sorry, you had to experience it for yourself.
Did you see its Safety Index?
Well, I don't dare to ask how much you lost there.
Не играя с бонуси.. Никога не играя с бонуси
I don't play with bonuses.. I never play with bonuses
Jag spelar inte med bonus.. Jag spelar aldrig med bonus
Вярвам, че публикацията по-горе е предназначена за някой друг.🤷♀️
Благодаря ти все пак за информацията. Бихте ли ни казали причината, поради която се опитвате да избегнете бонусите?🤔
I believe the post above was meant for someone else.🤷♀️
Thank you for the information anyway. Could you perhaps tell us the reason you try to avoid the bonuses?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.