ФорумКазинаCashalot Casino - обща дискусия

Cashalot Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 3 години от ToniG81
|
33519 преглеждания 235 отговора |
|
1...11 12 13
Добавете пост
Flohdreck
преди 4 месеца

Да, имам ограничение от 200, но в техните правила на Fac за залагане и плащане те пишат, че ограничението е 5000, проверете го сами

Направих екранна снимка, преди да ме блокират. Прочетете 2:8

file

Няма коментари защо са ме блокирали в пощата



Автоматичен превод:
GerriDelayne
преди 4 месеца

file

Прочетете собствените правила на 2:8

Така че те ще те fxxk, както направиха с мен.

Но моят лимит беше 200.😆

Така че продължавайте да се борите, блокираха ме или нещо подобно

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мога само да ви предупредя за тези казина и да си държите ръцете далеч от тях. Получавате 200 евро на всеки няколко седмици, а аз имах 6000 евро.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И без значение какви искания или нещо друго, не получавате нищо. И това беше преди почти година.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Любопитен съм колко време ще отнеме, за да стигна до 300. Трябваше само да потвърдя кредитната си карта по време на проверката и вероятно първо ще има цикъл за проверка на myfinity...

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравей

При мен дойде третата вноска от по 400 евро. Последното плащане отне около седмица.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Чудесно е, че имате парите. Благодаря Ви за актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що влязох отново и видях, че тегленето е отменено без посочена причина. Парите бяха кредитирани обратно в сметката. Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Опитайте се да разберете от поддръжката причината за анулирането, бих казал. Възможно ли е да е грешен формат на документите? 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, имам нова информация.

Получих същия имейл. И получих поща, в която се казва, че максималното теглене е 200 евро и направих 550,

Казах им, че съм прочел правилата им за Fac в bet&payouts и те пишат, че максимумът е 5000. Казах им това и казах, че ще напиша лоши отзиви за тях и казах, че това е измама.

Така че се надявам да получите парите си, но изглежда мрачно. Блокираха акаунта ми казаха, че мамя ...в слотовете, хайде това е техният начин на работа.

С Най-Добри Пожелания

Миге

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Искате ли да подадете жалба, за да може нашият екип да се опита да ви помогне с проблема ви в това казино? Ето линка, ако решите да го направите. Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мога само да ви предупредя за тези казина и да си държите ръцете далеч от тях. Получавате 200 евро на всеки няколко седмици, а аз имах 6000 евро.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Успяхте ли да извадите парите си, ако мога да попитам? Ако имате нужда нашият екип за оплаквания да разгледа този проблем, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление и аз имам оплакване. Играя там от години, но никога не съм искал изплащане. Сега спечелих и исках да изтегля 450 евро. След 6 дни внезапно получих съобщение, че акаунтът ми е затворен, въпреки че съм потвърден член и няма да получа изплащане, защото съм нарушил 7.6 от техните правила и условия, което изобщо не е вярно.

Автоматичен превод:
marcuslandwehr92
преди 4 месеца

Днес ми направиха абсолютно същото. Никога не съм ползвал бонус

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление и аз имам оплакване. Играя там от години, но никога не съм искал изплащане. Сега спечелих и исках да изтегля 450 евро. След 6 дни внезапно получих съобщение, че акаунтът ми е затворен, въпреки че съм потвърден член и няма да получа изплащане, защото съм нарушил 7.6 от техните правила и условия, което изобщо не е вярно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, жалко е, когато се случи нещо подобно. Бихте ли ми казали какъв е смисълът и какво сте нарушили? Играхте ли с някакъв бонус?

Разкажи ми малко повече за това, за да знам какво става.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Днес ми направиха абсолютно същото. Никога не съм ползвал бонус

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

О, виждам, че казиното очевидно не е от най-надеждните, особено когато видях, че жалбата ви е затворена преди няколко дни, защото казиното не иска да ни сътрудничи и не отговаря на оплакванията. Бих искал да кажа нещо положително, но не мисля, че мога да го намеря в тази ситуация и единственото нещо, което може да се вземе от това е, че не бих играл в казина с толкова нисък индекс на безопасност и бих бил предпазлив.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Те казват, че съм нарушил 7.6 от техните правила и условия. Никога не съм приемал бонус за моите депозити. Играл съм само на Играл съм казино игри, но не съм купил никакъв бонус. Спечелих в игра без бонус рундове. Сега, когато се опитах да разговарям с тях и да попитам какво съм направил грешно, те затвориха чата и изглежда, че и там съм блокиран.

Автоматичен превод:
Lajka12
преди 4 месеца

Е, от това, което описваш, всичко е неприятно. Но тъй като се опитахме да помогнем и нищо не беше решено, предполагам, че и те вероятно няма да ви сътрудничат много. Бих искал да кажа нещо различно, но начина, по който се държат, върви надолу и определено бих забравил за това казино възможно най-скоро. 😥

Сещам се за още една възможност и това е да се оплачете на властите, така че ако искате, можете да опитате, въпреки че не гарантирам положителен резултат отново.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Вече изпратих до Curaçao eGaming.

Автоматичен превод:
Lajka12
преди 4 месеца

Супер и кога изпрати жалбата там? Интересно ми е какво ще те изпишат и как ще се справят. Ако получите отговор, със сигурност можете да го споделите с мен.

Това вероятно е последната възможност, която имате, освен адвокат, разбира се. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Писах им днес. Странно, че chasalot fortum изпраща предложения за бонуси на моя имейл, когато затвориха акаунта ми и ме блокираха в чата

Автоматичен превод:
Lajka12
преди 4 месеца

Очевидно това ще бъде автоматичен имейл и съм виждал това да се случва в няколко случая и в други казина. Намирам го за доста странно и не съвсем готино. Но не можете да направите нищо по въпроса, освен ако не блокирате имейла, ако не искате да получавате нищо от тях. Разбира се, докато все още има някаква надежда, вероятно не бих го направил.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Абсолютно стойте настрана!!! Те не изплащат никакви печалби. Играя там от дълго време, но никога не съм печелил и сега исках да изтегля пари и изведнъж те казват, че играя с бонуси и акаунтът ми е затворен. Чатът на живо се затваря веднага щом попитам и имейлите не се отговарят. Пълен позор и престъпник

Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още