ФорумКазинаBetzino Casino - обща дискусия

Betzino Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Anonymized420
|
2867 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Radka
преди 6 месеца

Завършвам бонуса същия ден, в който имам. Изтеглих парите и оставих нещо за игра след 2 дни беше първото ми теглене от 2000, така че играя още малко и печеля все повече и повече след 4 дни отново беше моето 2 теглене от 3000, след това 14 беше следващото теглене казва операторът, но в 14 разпръсквачът на всички пари ми казва, че нарушавам условията на бонуса

Автоматичен превод:
omamutza
преди 6 месеца

Съжалявам, но е доста трудно да се разбере какво точно казвате, така че се надявам, че ще бъде по-ясно на нашия екип за оплаквания, след като се надяваме, че се свържат с казиното. Виждам, че жалбата ви е отворена и нашият екип проучва случая. Сигурни ли сте, че сумата, която сте запазили в сметката си, след като завършите бонуса и изтеглите част от парите, както казахте, не е "смесени средства", както предложи Радка в предишния си пост? Или не сте напълно сигурни в това? 🤔 Определено се надявам нашият екип да успее да разреши този проблем.🤞

Автоматичен превод:
omamutza
преди 5 месеца

Здравейте


Надявам се, че нямате нищо против да попитам, но кого използва Betzino като процесор за плащане, когато депозирате с карта

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

Здравейте, защо точно искате да знаете тази информация? Просто питам от любопитство. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро

Те блокираха акаунта ми след като направиха депозити и поискаха теглене. Плащанията, които са извършени, се показват на много различни компании, за да се даде възможност за връщане на такса, трябва да знаят платежния процесор, който са използвали за депозити с Mastercard.


можеш ли да помогнеш ?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

Спомням си, че имате тема за това, където общувате с други играчи.

За съжаление не мога да ви помогна по този конкретен начин. Единственото нещо, което сме посочили на нашия сайт, са начините на плащане. Вероятно играчът ще трябва да отговори.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

Не играйте в Betzino, това е много лош сайт

Автоматичен превод:
omamutza
преди 5 месеца

Знаете ли платежния процесор?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

No it difrent name in the bank Калници автомобили art , one finance ag

Автоматичен превод:
omamutza
преди 5 месеца

Това са само банковите дескриптори, когато сте на сайта, който ще депозира, трябва да пише кой обработва плащането. т.е. процесорът Velobet е Elegro

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

Сега не правя, защото правя само 2 депозита с този сайт и 1 в него Fenders cars art и втория finance ag. Правя депозит с банков превод

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер. Изтеглих 240 евро и минаха 2 дни. Мога ли да знам кога парите ми ще бъдат преведени по сметката?

Автоматичен превод:
manosmoutsa
преди 5 месеца

калиспера. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Особено ако става дума за първо теглене. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино, моля?

Автоматичен превод:
manosmoutsa
преди 5 месеца

Здравейте, не знам точно кога ще имате парите си, но явно трябва да имате търпение. Имате ли потвърден акаунт тук? Играхте ли с бонуса или не?

Кажете ми малко повече, моля.

Разбира се, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, така че ако нищо не се промени, можете да се обърнете към нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надявам се, че ще получите пари и няма да има нужда от оплакване. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте от Обединеното кралство и се регистрирах в Betzino преди 3-4 дни и депозирах с mastercards 750 евро, така че играх и го накарах да спечели 2500 евро и поисках теглене, проверявам пълния си акаунт идентификационен номер доказателство за адресни карти банкови извлечения ..и Чакам до 2 дни, за да обработя тегленето и те се опитват да изтеглят парите ми по банков път, но имат някакъв проблем, върнаха пари, така че питам какво се е случило, те казват, че банката е върната, така че моля, опитайте отново, ако е наред, iban.. така че проверявам, че всичко е наред така че се свързвам отново и казвам, че открих къде има проблеми, защото те опитват в евро, а не в британски лири, така че ме питат, моля, опитайте друга банка Iban, така че го изпращам в друга банка Използвайте евро, нарича се Zen bank digital, така че изпращам извлечения за проверка и поисках до този iban, така че след като потвърдят тези изявления, те правят заключен акаунт и не ми изпратиха никакъв отговор защо затвориха какво се случи тук, те имат проблем за теглене и сега затвориха акаунта без никаква причина, така че агентът казва, че е от други отдели, те ще се свържат с вас и нищо друго, това е много много лошо, мисля, че нещо тук е много измама.. моля, помогнете ми за това!

Автоматичен превод:
JoshChakkanattu
преди 1 месец

Здрасти!

Е, това е ужас да се чуе. Позволете на екипа за оплаквания да ви помогне да разрешите проблема; те са страхотни в това. В този момент обаче изглежда, че е твой ред. Влезте в жалбата тук 👈 и я актуализирайте правилно, моля.

Е, честно казано, винаги е доста противоречиво да закриете нечий акаунт просто така. Сигурен ли си, че нито един детайл не е излязъл от казиното? Нещо, което споменава рисковия екип, например?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини