НачалоФорумКазинаBetzino Casino - обща дискусия

Betzino Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Anonymized420
|
5 412 преглеждания 42 отговора |
|
1 2 3
Radka

Завършвам бонуса същия ден, в който имам. Изтеглих парите и оставих нещо за игра след 2 дни беше първото ми теглене от 2000, така че играя още малко и печеля все повече и повече след 4 дни отново беше моето 2 теглене от 3000, след това 14 беше следващото теглене казва операторът, но в 14 разпръсквачът на всички пари ми казва, че нарушавам условията на бонуса

Автоматичен превод:
omamutza

Съжалявам, но е доста трудно да се разбере какво точно казвате, така че се надявам, че ще бъде по-ясно на нашия екип за оплаквания, след като се надяваме, че се свържат с казиното. Виждам, че жалбата ви е отворена и нашият екип проучва случая. Сигурни ли сте, че сумата, която сте запазили в сметката си, след като завършите бонуса и изтеглите част от парите, както казахте, не е "смесени средства", както предложи Радка в предишния си пост? Или не сте напълно сигурни в това? 🤔 Определено се надявам нашият екип да успее да разреши този проблем.🤞

Автоматичен превод:
omamutza

Здравейте


Надявам се, че нямате нищо против да попитам, но кого използва Betzino като процесор за плащане, когато депозирате с карта

Автоматичен превод:
Sutton

Здравейте, защо точно искате да знаете тази информация? Просто питам от любопитство. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро

Те блокираха акаунта ми след като направиха депозити и поискаха теглене. Плащанията, които са извършени, се показват на много различни компании, за да се даде възможност за връщане на такса, трябва да знаят платежния процесор, който са използвали за депозити с Mastercard.


можеш ли да помогнеш ?

Автоматичен превод:
Sutton

Спомням си, че имате тема за това, където общувате с други играчи.

За съжаление не мога да ви помогна по този конкретен начин. Единственото нещо, което сме посочили на нашия сайт, са начините на плащане. Вероятно играчът ще трябва да отговори.

Автоматичен превод:
Sutton

Не играйте в Betzino, това е много лош сайт

Автоматичен превод:
omamutza

Знаете ли платежния процесор?

Автоматичен превод:
Sutton

No it difrent name in the bank Калници автомобили art , one finance ag

Автоматичен превод:
omamutza

Това са само банковите дескриптори, когато сте на сайта, който ще депозира, трябва да пише кой обработва плащането. т.е. процесорът Velobet е Elegro

Автоматичен превод:
Sutton

Сега не правя, защото правя само 2 депозита с този сайт и 1 в него Fenders cars art и втория finance ag. Правя депозит с банков превод

Автоматичен превод:

Добър вечер. Изтеглих 240 евро и минаха 2 дни. Мога ли да знам кога парите ми ще бъдат преведени по сметката?

Автоматичен превод:
manosmoutsa

калиспера. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Особено ако става дума за първо теглене. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино, моля?

Автоматичен превод:
manosmoutsa

Здравейте, не знам точно кога ще имате парите си, но явно трябва да имате търпение. Имате ли потвърден акаунт тук? Играхте ли с бонуса или не?

Кажете ми малко повече, моля.

Разбира се, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, така че ако нищо не се промени, можете да се обърнете към нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надявам се, че ще получите пари и няма да има нужда от оплакване. 😉

Автоматичен превод:

Здравейте от Обединеното кралство и се регистрирах в Betzino преди 3-4 дни и депозирах с mastercards 750 евро, така че играх и го накарах да спечели 2500 евро и поисках теглене, проверявам пълния си акаунт идентификационен номер доказателство за адресни карти банкови извлечения ..и Чакам до 2 дни, за да обработя тегленето и те се опитват да изтеглят парите ми по банков път, но имат някакъв проблем, върнаха пари, така че питам какво се е случило, те казват, че банката е върната, така че моля, опитайте отново, ако е наред, iban.. така че проверявам, че всичко е наред така че се свързвам отново и казвам, че открих къде има проблеми, защото те опитват в евро, а не в британски лири, така че ме питат, моля, опитайте друга банка Iban, така че го изпращам в друга банка Използвайте евро, нарича се Zen bank digital, така че изпращам извлечения за проверка и поисках до този iban, така че след като потвърдят тези изявления, те правят заключен акаунт и не ми изпратиха никакъв отговор защо затвориха какво се случи тук, те имат проблем за теглене и сега затвориха акаунта без никаква причина, така че агентът казва, че е от други отдели, те ще се свържат с вас и нищо друго, това е много много лошо, мисля, че нещо тук е много измама.. моля, помогнете ми за това!

Автоматичен превод:
JoshChakkanattu

Здрасти!

Е, това е ужас да се чуе. Позволете на екипа за оплаквания да ви помогне да разрешите проблема; те са страхотни в това. В този момент обаче изглежда, че е твой ред. Влезте в жалбата тук 👈 и я актуализирайте правилно, моля.

Е, честно казано, винаги е доста противоречиво да закриете нечий акаунт просто така. Сигурен ли си, че нито един детайл не е излязъл от казиното? Нещо, което споменава рисковия екип, например?

Автоматичен превод:
JoshChakkanattu

Betzino е най-измамният сайт досега. Надявам се, че ще си вземете парите обратно, но не мисля, че ще вземете нещо от този сайт

Автоматичен превод:

Betzino е в профилактика поне през последните 24 часа. В момента имам пари в сметката си, до които нямам достъп — не мога да играя или да тегля нищо.

Някой знае ли колко време се очаква да продължи тази поддръжка или дали това се е случвало преди? Всяка информация ще бъде оценена.

Автоматичен превод:
Mirek.Sazkar

Хей, виждам, че си прав, но нямам представа колко точно трябва да бъде едно казино в това състояние. Както и да е, ако отнеме повече време, определено бих пуснал жалба, ако имате пари там, но засега бих изчакал известно време. Дано да е временно и всичко да е наред.🙂

Автоматичен превод:

Здравей Джаро, благодаря ти за отговора. Казиното все още показва, че е в процес на поддръжка и е така поне от петък. Вчера ги попитах по имейл и все още не съм получил отговор. В кой момент трябва да считам, че това вече не е просто „поддръжка" и да го ескалирам?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини