ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 месеца от davex3
|
28394 преглеждания 560 отговора |
|
1...8 9 10...29
Добавете пост
Romi
преди 2 месеца

Трябваше да разговарям с него, когато не влязох в акаунта си, първо разговарях като гост и след това поисках имейл адрес и проверих дали връзката е осъществена, но е добре да живея с надеждата, че някой ден Ще извадя парите, ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изпратих отново имейл до поддръжката на клиенти. Последните няколко пъти, когато им изпращах имейл, получих потвърждение на имейла си, но този път не го направих. В имейла, който изпратих, попитах каква е причината за големите забавяния на техните изплащания. Все още няма отговор от Betsolino. Някой вече беше ли получил парите си?

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

Не, пълна тишина. Имейлът всъщност никога не ми отговори, чатът казва имейл за контакт.

Единствената надежда, която имам, е, че моята банка ще може да извърши възстановяването на транзакцията. Свързах се и с доставчика на плащания, в който има акаунта си, така че те обещаха да направят вътрешно разследване за възможна измама.

Свързах се с Noda, за да видя дали наистина са направили тегленето, но така и не получихме отговор от тях.

Също така мисля да се свържа с някои власти в Обединеното кралство, защото Betsolino Limited е компания в Обединеното кралство и те управляват казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не, пълна тишина. Имейлът всъщност никога не ми отговори, чатът казва имейл за контакт.

Единствената надежда, която имам, е, че моята банка ще може да извърши възстановяването на транзакцията. Свързах се и с доставчика на плащания, в който има акаунта си, така че те обещаха да направят вътрешно разследване за възможна измама.

Свързах се с Noda, за да видя дали наистина са направили тегленето, но така и не получихме отговор от тях.

Също така мисля да се свържа с някои власти в Обединеното кралство, защото Betsolino Limited е компания в Обединеното кралство и те управляват казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Същото тук, нищо не е отговорено на имейла, напълно съм сигурен, че всички сме били измамени, няма да получим никакви пари, да се надяваме, че служителите ще затворят това казино, за да не се осмеляват да мамят хората вече аз самият имам налични 340€

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Назначиха ми VIP мениджър, който ми кредитира €50 със залог x3.

VIP мениджърът също има свой собствен имейл адрес.

Но не получавам никакви отговори и на имейлите си. Чатът на живо ми каза, че тегленето ми ще бъде обработено тази седмица, което трябва да е днес или утре.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Да, изненадващо получих същото съобщение миналата седмица.

Смешното беше, че направих един депозит и изобщо не играх с него и някак си ми бяха дали VIP статус.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

Кой е вашият VIP мениджър? Емили също?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Да, същата.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

получавате отговори на вашите имейли

от нея?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Получихте ли оттеглянето си?

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

Получихте ли оттеглянето си?

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 2 месеца

Не

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Служителят в чата ми каза, че ще се чуем през следващите няколко дни, казваше едно и също нещо през цялото време

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тук също не са получени пари… Домакинът на чата казва: не се притеснявайте, ще получите сумата много скоро…

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Трябваше да разговарям с него, когато не влязох в акаунта си, първо разговарях като гост и след това поисках имейл адрес и проверих дали връзката е осъществена, но е добре да живея с надеждата, че някой ден Ще извадя парите, ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Оценяваме го и ще чакаме добрите новини.🙏

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Не, няма отговори.

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 2 месеца

Не, нямам надежда, че някой от нас ще го направи. Намирам за много тъжно, че Casinoguru все още популяризира това казино на своя уебсайт, когато се случва подобна ситуация.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

Така че се надяваме, че гуруто на казиното ще ни вземе парите за популяризирането на това казино

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що получих парите си casinoguru може да премахне жалбата

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 2 месеца

Ах това е страхотно! Поздравления, колко време го чакате?

Автоматичен превод:
1...8 9 10...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още