преди 2 месеца
Трябва да попитате в чата на живо дали вашата проверка е завършена
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
0
Трябва да попитате в чата на живо дали вашата проверка е завършена
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
Блокираха ме в чата на живо, когато попитах няколко пъти къде ми е тегленето, той попита дали ми е скучно и ме блокира, не мога да питам от там😥
They blocked me in live chat when I asked several times where my withdrawal is, he asked if I'm bored and blocked me, I can't ask from there😥
He estivät minut live chatissa kun kysyin useasti että missä nostoni viipyy hän kysyi että olenko tylsistynyt ja esti minut en voi kysellä sieltä😥
Подадох всички необходими документи три пъти, не получих никакъв отговор, просто трябва да изчакам, ще се свържа с вас
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Просто се чудя дали документите са в правилния формат и с добро качество. Това е много важно, когато става въпрос за одобрение на документи, за да преминете проверката. Наясно ли сте с това, може би?
Ще чакаме актуализациите тук.
I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?
We will wait for the updates here.
След като качих документите си, изчаках 2 дни и след това попитах домакина на чата на живо дали акаунтът е потвърден. Тя ми каза, че е потвърдено успешно.
After uploading my documents I’ve waited 2 days and then asked the live chat host if the account was verified. She told me it was verified successful.
Наясно съм, че документите със сигурност са с високо качество, поставил съм документите в много казина и знам, че са валидни
I am aware that the documents are certainly of high quality, I have put the documents in many casinos and I know that they are valid
Olen tietoinen varmasti on laadukkaat olen moniin casinoihin laittanut dokumentit ja tiedän että ne kelpaavat
И не мога да питам за чата на живо, защото ме блокираха, когато питах много пъти, служителите в чата казаха, че ми е скучно, когато питам и ме блокираха, вече не мога да питам нищо
And I can't ask about the live chat because they blocked me, when I asked many times, the chat clerks said am I bored when I ask and blocked me, I can't ask anything anymore
Ja en voi kysyä live chatista kun estivät minut kun monesti kysyin tlannetta chat virkailia sanoi että olenko tylsistynyt kun kyselen ja esti minut en voi kysellä mitään enää
Така че се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да се свърже с казиното и да научи повече. Само ако казиното има желание да сътрудничи, ще можем да разрешим вашия случай.
So I hope that our complaint team will be able to get in touch with the casino and learn more. Only if the casino is willing to cooperate will we be able to solve your case.
Успях да разговарям с чат служител от различен IP адрес, когато не можах да се свържа със своя собствен, той каза, че акаунтът е потвърден и тегленето ми ще трябва да бъде платено на следващия ден, добре, очаква се, но Съмнявам се, надявам се да получа оттеглянето си сега, ще ви уведомя за това
I was able to chat with a chat clerk from a different IP address when I couldn't get through with my own, he said that the account had been confirmed and my withdrawal would have to be paid in the next day, well it's expected but I doubt it, I hope I get my withdrawal now, I'll let you know about it
Pääsin juttelemaan chat virkailian kanssa eri ip osoitteesta kun en omalla päässyt,hän sanoi että tili olisi vahvistettu ja nostoni täytyisi mennä maksuun lähipäivänä no odotetaan mutta epäilen kyllä, toivottavasti saan nyt nostoni ilmoittelen asiasta teille
Какъв е вашият ID за теглене?
What is your withdrawal ID?
Was ist deine Auszahlungs-ID?
Не знам, просто каза, че ще бъде платено през следващите няколко дни, още не е тръгнало, но може да мами
I don't know, it just said that it will be paid in the next few days, it hasn't gone yet, but he might be cheating
En tiedä se sanoi vain että menee maksuun lähipäivinä ei ole vielä mennyt,mutta hän saattaa vaan huijata
Можете да видите ID в историята на транзакциите
You can see the ID in the transaction history
Du siehst die ID in der transactionshistorie
Пише само в очакване на мястото на вземане
It only says pending at the pick-up point
Siellä lukee vaan nostonkohdalla että vireillä
Числото отляво на #
The number to the left of the #
Die Zahl ganz links neben dem #
За какво ти трябва този номер?
What do you need that number for?
Mihin sinä sitä numeroa tarvitset?
Просто исках да знам кога е вашият ред в поръчката. Имам 2307 и статусът ми също е „чакащ".
Ако пристигнете по-рано, можете да ме уведомите кога е обработено и ако пристигна по-рано, ще ви уведомя
I just wanted to know when your turn is in the order. I have 2307 and my status is also 'pending'.
If you get there early, you can let me know when it was processed and if I get there early, I'll let you know
Ich wollte nur wissen, wann du in der Reihenfolge dran bist. Ich habe 2307 und mein Status ist auch ‚pending‘.
Wenn du früher dran bist, kannst du mir Bescheid geben, wann es bearbeitet wurde und wenn ich früher dran bin, sag ich dir Bescheid
Първото ми теглене 2766 и пише чакащо
My first withdrawal 2766 and it says pending
Minun ensimmäinen nosto 2766 ja lukee pending
Имам чувството, че никой от нас не получава парите си, някой някога?
I feel like none of us get our money, has anyone ever?
Minusta tuntuu että me emme kukaan saa rahojamme onkohan kukaan saanut koskaan?
Повечето от тези, които си получават парите, не идват тук да се оплакват.
Мисля, че тук ще намерите само хора, които чакат парите си.
Most of those who receive their money don't come here to complain.
I think all you'll find here are people waiting for their money.
Die meisten; die ihr Geld erhalten kommen nicht hier her um sich zu beschweren.
Hier findest du nur Leute, die auf ihr Geld warten, glaube ich.
Успях да разговарям с чат служител от различен IP адрес, когато не можах да се свържа със своя собствен, той каза, че акаунтът е потвърден и тегленето ми ще трябва да бъде платено на следващия ден, добре, очаква се, но Съмнявам се, надявам се да получа оттеглянето си сега, ще ви уведомя за това
I was able to chat with a chat clerk from a different IP address when I couldn't get through with my own, he said that the account had been confirmed and my withdrawal would have to be paid in the next day, well it's expected but I doubt it, I hope I get my withdrawal now, I'll let you know about it
Pääsin juttelemaan chat virkailian kanssa eri ip osoitteesta kun en omalla päässyt,hän sanoi että tili olisi vahvistettu ja nostoni täytyisi mennä maksuun lähipäivänä no odotetaan mutta epäilen kyllä, toivottavasti saan nyt nostoni ilmoittelen asiasta teille
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.