ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 4 месеца от davex3
|
44437 преглеждания 587 отговора |
|
1...7 8 9...30
Добавете пост
Pekkaaho80
преди 4 месеца

След като качих документите си, изчаках 2 дни и след това попитах домакина на чата на живо дали акаунтът е потвърден. Тя ми каза, че е потвърдено успешно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Наясно съм, че документите със сигурност са с високо качество, поставил съм документите в много казина и знам, че са валидни

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 4 месеца

И не мога да питам за чата на живо, защото ме блокираха, когато питах много пъти, служителите в чата казаха, че ми е скучно, когато питам и ме блокираха, вече не мога да питам нищо

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 4 месеца

Така че се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да се свърже с казиното и да научи повече. Само ако казиното има желание да сътрудничи, ще можем да разрешим вашия случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Благодаря ви 🙂☀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Успях да разговарям с чат служител от различен IP адрес, когато не можах да се свържа със своя собствен, той каза, че акаунтът е потвърден и тегленето ми ще трябва да бъде платено на следващия ден, добре, очаква се, но Съмнявам се, надявам се да получа оттеглянето си сега, ще ви уведомя за това

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 4 месеца

Какъв е вашият ID за теглене?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Не знам, просто каза, че ще бъде платено през следващите няколко дни, още не е тръгнало, но може да мами

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 4 месеца

Можете да видите ID в историята на транзакциите

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Пише само в очакване на мястото на вземане

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 4 месеца

Числото отляво на #

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

За какво ти трябва този номер?

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 4 месеца

Просто исках да знам кога е вашият ред в поръчката. Имам 2307 и статусът ми също е „чакащ".

Ако пристигнете по-рано, можете да ме уведомите кога е обработено и ако пристигна по-рано, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Първото ми теглене 2766 и пише чакащо

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Имам чувството, че никой от нас не получава парите си, някой някога?

Автоматичен превод:
Pekkaaho80
преди 4 месеца

Повечето от тези, които си получават парите, не идват тук да се оплакват.

Мисля, че тук ще намерите само хора, които чакат парите си.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Успях да разговарям с чат служител от различен IP адрес, когато не можах да се свържа със своя собствен, той каза, че акаунтът е потвърден и тегленето ми ще трябва да бъде платено на следващия ден, добре, очаква се, но Съмнявам се, надявам се да получа оттеглянето си сега, ще ви уведомя за това

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хубаво е да го чуя. Със сигурност ни дръжте в течение, моля.🙏

Как все пак са били готови да отговорят на вашите въпроси?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Трябваше да разговарям с него, когато не влязох в акаунта си, първо разговарях като гост и след това поисках имейл адрес и проверих дали връзката е осъществена, но е добре да живея с надеждата, че някой ден Ще извадя парите, ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изпратих отново имейл до поддръжката на клиенти. Последните няколко пъти, когато им изпращах имейл, получих потвърждение на имейла си, но този път не го направих. В имейла, който изпратих, попитах каква е причината за големите забавяния на техните изплащания. Все още няма отговор от Betsolino. Някой вече беше ли получил парите си?

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 4 месеца

Не, пълна тишина. Имейлът всъщност никога не ми отговори, чатът казва имейл за контакт.

Единствената надежда, която имам, е, че моята банка ще може да извърши възстановяването на транзакцията. Свързах се и с доставчика на плащания, в който има акаунта си, така че те обещаха да направят вътрешно разследване за възможна измама.

Свързах се с Noda, за да видя дали наистина са направили тегленето, но така и не получихме отговор от тях.

Също така мисля да се свържа с някои власти в Обединеното кралство, защото Betsolino Limited е компания в Обединеното кралство и те управляват казиното.

Автоматичен превод:
1...7 8 9...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини