Не, пълна тишина. Имейлът всъщност никога не ми отговори, чатът казва имейл за контакт.
Единствената надежда, която имам, е, че моята банка ще може да извърши възстановяването на транзакцията. Свързах се и с доставчика на плащания, в който има акаунта си, така че те обещаха да направят вътрешно разследване за възможна измама.
Свързах се с Noda, за да видя дали наистина са направили тегленето, но така и не получихме отговор от тях.
Също така мисля да се свържа с някои власти в Обединеното кралство, защото Betsolino Limited е компания в Обединеното кралство и те управляват казиното.
Nope, total silence. Email actually never responded to me, chat says to contact email.
The only hope I have is that my bank will be able to do the chargeback of the transaction. I also contacted the payment provider that they have their account in, so they promised to do the internal investigation on possible fraud.
Contacted Noda to see if they actually made the withdrawal, but never heard back from them.
I also think to contact some authorities in the UK, because Betsolino Limited is a company in UK and they manage the casino.
Автоматичен превод: