преди 4 месеца
Радвам се, че не са изневерили, вече бях сигурна, че няма да го получа🙂👍
I'm glad they didn't cheat, I was already sure I wouldn't get it🙂👍
Olen iloinen että he eivät huijanneet olin jo varma että en saa🙂👍
0
Радвам се, че не са изневерили, вече бях сигурна, че няма да го получа🙂👍
I'm glad they didn't cheat, I was already sure I wouldn't get it🙂👍
Olen iloinen että he eivät huijanneet olin jo varma että en saa🙂👍
Плащането ми не е получило отговор от 28 юни… лудост
My payment has not been answered since June 28th… crazy
Meine Auszahlung ist seit dem 28.06. unbeantwortet… krass
Със сигурност се надявам всички да получите парите си бързо👍🙂 Приятно лято☀️
For sure, I hope you all get your money quickly👍🙂 have a good summer☀️
Varmasti,toivon että te kaikki saatte rahanne pikaisesti👍🙂 hyvää kesää☀️
Веднага щом дойде това съобщение, парите бяха в сметката🙂😁
As soon as this message came, the money was in the account🙂😁
Heti kun tuli tämä viesti rahat olivat tilillä🙂😁
Добре, имаше жалба, аз също имам жалба, която е отворена… Така че имам малко надежда, че ще изплатят
Okay there was a complaint going, I’ve also a complaint that’s open… So I’ve a little hope they will pay out
Чудесно е да го чуеш, човече! Дано и на мен да ми го изплатят, чакам повече от 3 седмици
That’s great to hear man! I hope they’ll pay me out also, I’m waiting for more than 3 weeks now
Все още не съм получил парите си и в жалбата ми пише само „чакам потвърждение" от 5 дни. Така че дори не е прочетено. Поне тук се надявах нещата да се развият. Чакам си парите почти 3 седмици.
I haven't received my money yet and my complaint has only said 'waiting for confirmation' for 5 days. So it hasn't even been read. At least here I was hoping that things would move forward. I've been waiting for my money for almost 3 weeks.
Ich habe mein Geld noch nicht erhalten und bei meiner Beschwerde steht seit 5 Tagen nur ‚Warte auf Bestätigung‘. Also wurde das noch nichtmal gelesen. Wenigstens hier hatte ich mir erhofft; dass es voran geht. Fast 3 Wochen warte ich schon auf mein Geld.
Тук все още няма пари… Но в моята жалба на този уебсайт член на екипа на гуруто помоли betsolino да реагира по моя случай.
No money here yet… But in my complaint on this website a member of the guru team has asked to betsolino to react on my case.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.