Чакам ги цяла седмица да го направят, изпратих всички документи, нищо не отговарят, в чата само пише чакай, ще ми върнат ли парите
I've been waiting a week for them to do it, I've sent all the documents, they don't answer anything, the chat just says wait, will I ever get my money back
Olen odottanut viikon että tekisivät kyc olen lähettänyt kaikki dokumentit eivät vastaa mitään chat sanoo vaan että odota saankohan koskaan rahojani takaisin
Чакам ги цяла седмица да го направят, изпратих всички документи, нищо не отговарят, в чата само пише чакай, ще ми върнат ли парите
I've been waiting a week for them to do it, I've sent all the documents, they don't answer anything, the chat just says wait, will I ever get my money back
Olen odottanut viikon että tekisivät kyc olen lähettänyt kaikki dokumentit eivät vastaa mitään chat sanoo vaan että odota saankohan koskaan rahojani takaisin
Видях, че успешно сте изпратили жалбата тук, където екипът ни трябва да изчака още няколко дни, преди да може да се намеси, така че се надяваме, че ще можете да получите потвърждение преди изтичането на 14-дневния период.
Има ли някаква актуализация до момента, може би?
I saw that you have successfully submitted the complaint here, where our team needs to wait a few more days before they can intervene, so hopefully you will be able to get verified before the 14-day time period passes.
Is there any update by now, perhaps?
Нищо не се е променило в моята ситуация. Състоянието на теглене в уебсайта на казиното е „ОК". Но все още няма пари в моята банкова сметка или сметка в Skrill. Тегленето трябва да се прехвърли с 'noda' Не знам какво е това. Също така нямам идентификационен номер на транзакция или справка. Казиното вече не реагира на имейлите ми.
There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.
Да, за съжаление всички бяхме измамени от това казино. Те правят да изглежда, че тегленията са готови, но всъщност никога не ги правят.
Yeah, unfortunately we were all just scammed by this casino. They make it seem like withdrawals are done, but they actually never make them.
Вече имаше и такива, които си получиха парите.
Не мислете винаги толкова негативно, просто бъдете търпеливи. И аз чакам вече 12 дни, но съм сигурен, че ще си получа парите.
There have already been some who have received their money.
Don't always think so negatively, just be patient. I've also been waiting for 12 days, but I'm sure I'll get my money.
Es gab schon einige, die ihr Geld erhalten haben.
Nicht immer so negativ denken, einfach Geduld haben. Ich warte auch seit 12 Tagen, bin mir aber sicher, mein Geld zu bekommen.
Просто се опитвам да разбера как мога да мисля позитивно в тази ситуация. Парите ми са задържани от казиното вече почти 3 седмици. Според уебсайта им тегленето е направено в четвъртък миналата седмица, така че вече трябваше да е в акаунта ми.
Чатът на живо не може да предостави нищо, имейлът също не отговаря. Има ли нещо положително в тази ситуация? Изпускам ли нещо?
I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.
Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?
Нищо не се е променило в моята ситуация. Състоянието на теглене в уебсайта на казиното е „ОК". Но все още няма пари в моята банкова сметка или сметка в Skrill. Тегленето трябва да се прехвърли с 'noda' Не знам какво е това. Също така нямам идентификационен номер на транзакция или справка. Казиното вече не реагира на имейлите ми.
There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.
Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации.
Бих казал, че „Noda" може да бъде доставчик на плащания от трета страна.
Надяваме се, че скоро ще получите парите.🤞
Please keep us informed about any updates.
"Noda" could be a third-party payment provider, I would say.
Hopefully, you will receive the money soon.🤞
Просто се опитвам да разбера как мога да мисля позитивно в тази ситуация. Парите ми са задържани от казиното вече почти 3 седмици. Според уебсайта им тегленето е направено в четвъртък миналата седмица, така че вече трябваше да е в акаунта ми.
Чатът на живо не може да предостави нищо, имейлът също не отговаря. Има ли нещо положително в тази ситуация? Изпускам ли нещо?
I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.
Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?
Здравейте, нищо не ми се е случило, когато попитах десет пъти днес в чата той каза дали ми е скучно и ме блокира сега дори не мога да чатя 😥
Hi, nothing has happened to me when I asked ten times today in the chat he said am I bored and blocked me now I can't even chat 😥
Hei ei ole tapahtunut mitään minulla kun kysyin tänään chatissa kymmenen kerran hän sanoi onko minulla tylsää ja esti minut nyt en pääse edes chattiin😥
Не мисля, че някога ще си получа парите, дори не ми изпратиха kyc, въпреки че чаках седмица, пуснах документи три пъти и сега ме блокираха в чата😢
I don't think I'll ever get my money, they haven't even sent me a kyc even though I've waited a week, put in the documents three times and now they blocked me in the chat😢
En usko että saan koskaan rahojani he eivät ole edes tehneet minulle kyc vaikka olen viikon odottanut kolmesti laittanut dokumentit ja nyt estivät minut chatissa😢
Гуру, момчета, не знаете ли, че Betsolino има вашето лого на техния уебсайт с връзка? Те ви представят като партньорство. Но не мисля, че ще се радвате да бъдете свързани с казино, което е голяма измама!
Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!
?сега не разбрах какво искаш да кажеш??
?now I didn't understand what you meant??
?nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitit??
Не мисля, че някога ще си получа парите, дори не ми изпратиха kyc, въпреки че чаках седмица, пуснах документи три пъти и сега ме блокираха в чата😢
I don't think I'll ever get my money, they haven't even sent me a kyc even though I've waited a week, put in the documents three times and now they blocked me in the chat😢
En usko että saan koskaan rahojani he eivät ole edes tehneet minulle kyc vaikka olen viikon odottanut kolmesti laittanut dokumentit ja nyt estivät minut chatissa😢
Така че вашият акаунт все още не е потвърден в това казино, нали? Изпратихте ли всички необходими документи? Понякога може да отнеме малко повече време, особено ако става въпрос за първото теглене. Ето защо даваме на казината 14 пълни дни, както вече ви беше обяснено.
Просто се опитайте да бъдете търпеливи и да ни информирате за всички актуализации, моля.
So your account is not verified at this casino yet, right? Did you send all the documents needed? Sometimes it may take a bit longer, especially if it comes to the first withdrawal. That is why we give casinos 14 full days, as it was already explained to you.
Just try to be patient and keep us informed about any updates, please.
Гуру, момчета, не знаете ли, че Betsolino има вашето лого на техния уебсайт с връзка? Те ви представят като партньорство. Но не мисля, че ще се радвате да бъдете свързани с казино, което е голяма измама!
Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!
Благодаря ви за информацията. Надявам се, че вашата жалба ще бъде разрешена скоро и че всичко ще бъде наред, така че казиното ще получи шанс да докаже, че е в състояние да плати. Стискайте палци.🤞
Thank you for the information. I hope that your complaint will be resolved soon and that everything will be fine, so the casino will get a chance to prove that they are able to pay. Fingers crossed.🤞
Подадох всички необходими документи три пъти, не получих никакъв отговор, просто трябва да изчакам, ще се свържа с вас
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Трябва да попитате в чата на живо дали вашата проверка е завършена
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
Блокираха ме в чата на живо, когато попитах няколко пъти къде ми е тегленето, той попита дали ми е скучно и ме блокира, не мога да питам от там😥
They blocked me in live chat when I asked several times where my withdrawal is, he asked if I'm bored and blocked me, I can't ask from there😥
He estivät minut live chatissa kun kysyin useasti että missä nostoni viipyy hän kysyi että olenko tylsistynyt ja esti minut en voi kysellä sieltä😥
Подадох всички необходими документи три пъти, не получих никакъв отговор, просто трябва да изчакам, ще се свържа с вас
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Просто се чудя дали документите са в правилния формат и с добро качество. Това е много важно, когато става въпрос за одобрение на документи, за да преминете проверката. Наясно ли сте с това, може би?
Ще чакаме актуализациите тук.
I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?
We will wait for the updates here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.