ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 месеца от davex3
|
28499 преглеждания 560 отговора |
|
1...6 7 8...29
Добавете пост
Inrel19
преди 2 месеца

Това не е вярно.

Също така имах тегления с Noda, които отнеха 4 дни след потвърждението.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Е, буквално пише на уебсайта им, че трансферите са незабавни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Той също така съм чел, че трансферите са незабавни, а с други казина определено беше незабавно. Аз също направих теглене към моя акаунт в Skrill, същата история! Все още няма получени пари. Мисля, че няма да платят нищо! Дори и да искаме нашите депозити обратно, те не правят нищо, това е много голяма измама казино с още по-голям червен флаг!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Има ли някой, който някога е имал успешно теглене на пари в това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чакам ги цяла седмица да го направят, изпратих всички документи, нищо не отговарят, в чата само пише чакай, ще ми върнат ли парите

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Има ли някой, който някога е имал успешно теглене на пари в това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Как върви с тегленето, моля? Някакви новини?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чакам ги цяла седмица да го направят, изпратих всички документи, нищо не отговарят, в чата само пише чакай, ще ми върнат ли парите

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Видях, че успешно сте изпратили жалбата тук, където екипът ни трябва да изчака още няколко дни, преди да може да се намеси, така че се надяваме, че ще можете да получите потвърждение преди изтичането на 14-дневния период.

Има ли някаква актуализация до момента, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Нищо не се е променило в моята ситуация. Състоянието на теглене в уебсайта на казиното е „ОК". Но все още няма пари в моята банкова сметка или сметка в Skrill. Тегленето трябва да се прехвърли с 'noda' Не знам какво е това. Също така нямам идентификационен номер на транзакция или справка. Казиното вече не реагира на имейлите ми.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

Да, за съжаление всички бяхме измамени от това казино. Те правят да изглежда, че тегленията са готови, но всъщност никога не ги правят.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

Вече имаше и такива, които си получиха парите.

Не мислете винаги толкова негативно, просто бъдете търпеливи. И аз чакам вече 12 дни, но съм сигурен, че ще си получа парите.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Просто се опитвам да разбера как мога да мисля позитивно в тази ситуация. Парите ми са задържани от казиното вече почти 3 седмици. Според уебсайта им тегленето е направено в четвъртък миналата седмица, така че вече трябваше да е в акаунта ми.

Чатът на живо не може да предостави нищо, имейлът също не отговаря. Има ли нещо положително в тази ситуация? Изпускам ли нещо?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нищо не се е променило в моята ситуация. Състоянието на теглене в уебсайта на казиното е „ОК". Но все още няма пари в моята банкова сметка или сметка в Skrill. Тегленето трябва да се прехвърли с 'noda' Не знам какво е това. Също така нямам идентификационен номер на транзакция или справка. Казиното вече не реагира на имейлите ми.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации.

Бих казал, че „Noda" може да бъде доставчик на плащания от трета страна.

Надяваме се, че скоро ще получите парите.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Просто се опитвам да разбера как мога да мисля позитивно в тази ситуация. Парите ми са задържани от казиното вече почти 3 седмици. Според уебсайта им тегленето е направено в четвъртък миналата седмица, така че вече трябваше да е в акаунта ми.

Чатът на живо не може да предостави нищо, имейлът също не отговаря. Има ли нещо положително в тази ситуация? Изпускам ли нещо?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мислили ли сте да подадете жалба? Нашият екип може да помогне, като разгледа този проблем.

Какво казваш?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравейте, нищо не ми се е случило, когато попитах десет пъти днес в чата той каза дали ми е скучно и ме блокира сега дори не мога да чатя 😥

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не мисля, че някога ще си получа парите, дори не ми изпратиха kyc, въпреки че чаках седмица, пуснах документи три пъти и сега ме блокираха в чата😢

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Гуру, момчета, не знаете ли, че Betsolino има вашето лого на техния уебсайт с връзка? Те ви представят като партньорство. Но не мисля, че ще се радвате да бъдете свързани с казино, което е голяма измама!

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

?сега не разбрах какво искаш да кажеш??


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не мисля, че някога ще си получа парите, дори не ми изпратиха kyc, въпреки че чаках седмица, пуснах документи три пъти и сега ме блокираха в чата😢

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така че вашият акаунт все още не е потвърден в това казино, нали? Изпратихте ли всички необходими документи? Понякога може да отнеме малко повече време, особено ако става въпрос за първото теглене. Ето защо даваме на казината 14 пълни дни, както вече ви беше обяснено.

Просто се опитайте да бъдете търпеливи и да ни информирате за всички актуализации, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Гуру, момчета, не знаете ли, че Betsolino има вашето лого на техния уебсайт с връзка? Те ви представят като партньорство. Но не мисля, че ще се радвате да бъдете свързани с казино, което е голяма измама!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за информацията. Надявам се, че вашата жалба ще бъде разрешена скоро и че всичко ще бъде наред, така че казиното ще получи шанс да докаже, че е в състояние да плати. Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Подадох всички необходими документи три пъти, не получих никакъв отговор, просто трябва да изчакам, ще се свържа с вас

Автоматичен превод:
1...6 7 8...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още