НачалоФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 7)

 от davex3
|
76 863 преглеждания 632 отговора |
|
1...6 7 8...32

Има ли някой, който някога е имал успешно теглене на пари в това казино?

Автоматичен превод:

Чакам ги цяла седмица да го направят, изпратих всички документи, нищо не отговарят, в чата само пише чакай, ще ми върнат ли парите

Автоматичен превод:

Има ли някой, който някога е имал успешно теглене на пари в това казино?

Автоматичен превод:

Как върви с тегленето, моля? Някакви новини?

Автоматичен превод:

Чакам ги цяла седмица да го направят, изпратих всички документи, нищо не отговарят, в чата само пише чакай, ще ми върнат ли парите

Автоматичен превод:

Видях, че успешно сте изпратили жалбата тук, където екипът ни трябва да изчака още няколко дни, преди да може да се намеси, така че се надяваме, че ще можете да получите потвърждение преди изтичането на 14-дневния период.

Има ли някаква актуализация до момента, може би?

Автоматичен превод:
Romi

Нищо не се е променило в моята ситуация. Състоянието на теглене в уебсайта на казиното е „ОК". Но все още няма пари в моята банкова сметка или сметка в Skrill. Тегленето трябва да се прехвърли с 'noda' Не знам какво е това. Също така нямам идентификационен номер на транзакция или справка. Казиното вече не реагира на имейлите ми.

Автоматичен превод:
Boyke123

Да, за съжаление всички бяхме измамени от това казино. Те правят да изглежда, че тегленията са готови, но всъщност никога не ги правят.

Автоматичен превод:
Inrel19

Вече имаше и такива, които си получиха парите.

Не мислете винаги толкова негативно, просто бъдете търпеливи. И аз чакам вече 12 дни, но съм сигурен, че ще си получа парите.

Автоматичен превод:
xSerious169

Просто се опитвам да разбера как мога да мисля позитивно в тази ситуация. Парите ми са задържани от казиното вече почти 3 седмици. Според уебсайта им тегленето е направено в четвъртък миналата седмица, така че вече трябваше да е в акаунта ми.

Чатът на живо не може да предостави нищо, имейлът също не отговаря. Има ли нещо положително в тази ситуация? Изпускам ли нещо?

Edited
Автоматичен превод:

Нищо не се е променило в моята ситуация. Състоянието на теглене в уебсайта на казиното е „ОК". Но все още няма пари в моята банкова сметка или сметка в Skrill. Тегленето трябва да се прехвърли с 'noda' Не знам какво е това. Също така нямам идентификационен номер на транзакция или справка. Казиното вече не реагира на имейлите ми.

Автоматичен превод:

Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации.

Бих казал, че „Noda" може да бъде доставчик на плащания от трета страна.

Надяваме се, че скоро ще получите парите.🤞

Автоматичен превод:

Просто се опитвам да разбера как мога да мисля позитивно в тази ситуация. Парите ми са задържани от казиното вече почти 3 седмици. Според уебсайта им тегленето е направено в четвъртък миналата седмица, така че вече трябваше да е в акаунта ми.

Чатът на живо не може да предостави нищо, имейлът също не отговаря. Има ли нещо положително в тази ситуация? Изпускам ли нещо?

Автоматичен превод:

Мислили ли сте да подадете жалба? Нашият екип може да помогне, като разгледа този проблем.

Какво казваш?

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, нищо не ми се е случило, когато попитах десет пъти днес в чата той каза дали ми е скучно и ме блокира сега дори не мога да чатя 😥

Автоматичен превод:

Не мисля, че някога ще си получа парите, дори не ми изпратиха kyc, въпреки че чаках седмица, пуснах документи три пъти и сега ме блокираха в чата😢

Автоматичен превод:

Гуру, момчета, не знаете ли, че Betsolino има вашето лого на техния уебсайт с връзка? Те ви представят като партньорство. Но не мисля, че ще се радвате да бъдете свързани с казино, което е голяма измама!

Автоматичен превод:
Boyke123

?сега не разбрах какво искаш да кажеш??


Автоматичен превод:

Не мисля, че някога ще си получа парите, дори не ми изпратиха kyc, въпреки че чаках седмица, пуснах документи три пъти и сега ме блокираха в чата😢

Автоматичен превод:

Така че вашият акаунт все още не е потвърден в това казино, нали? Изпратихте ли всички необходими документи? Понякога може да отнеме малко повече време, особено ако става въпрос за първото теглене. Ето защо даваме на казината 14 пълни дни, както вече ви беше обяснено.

Просто се опитайте да бъдете търпеливи и да ни информирате за всички актуализации, моля.

Автоматичен превод:

Гуру, момчета, не знаете ли, че Betsolino има вашето лого на техния уебсайт с връзка? Те ви представят като партньорство. Но не мисля, че ще се радвате да бъдете свързани с казино, което е голяма измама!

Автоматичен превод:

Благодаря ви за информацията. Надявам се, че вашата жалба ще бъде разрешена скоро и че всичко ще бъде наред, така че казиното ще получи шанс да докаже, че е в състояние да плати. Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
Romi

Подадох всички необходими документи три пъти, не получих никакъв отговор, просто трябва да изчакам, ще се свържа с вас

Автоматичен превод:
Pekkaaho80

Трябва да попитате в чата на живо дали вашата проверка е завършена

Автоматичен превод:
xSerious169

Блокираха ме в чата на живо, когато попитах няколко пъти къде ми е тегленето, той попита дали ми е скучно и ме блокира, не мога да питам от там😥

Автоматичен превод:

Подадох всички необходими документи три пъти, не получих никакъв отговор, просто трябва да изчакам, ще се свържа с вас

Автоматичен превод:

Просто се чудя дали документите са в правилния формат и с добро качество. Това е много важно, когато става въпрос за одобрение на документи, за да преминете проверката. Наясно ли сте с това, може би?

Ще чакаме актуализациите тук.


Автоматичен превод:
1...6 7 8...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини