Бих казал, че няма, 99,9% съм сигурен.
I would say that they won't, I'm 99,9% sure.
Други са си получили парите.
имате проблеми с депозит и предишната жалба също е получена от казиното, но все още не е пристигнала.
Казино също се е свързало с Бойке, че искат да му платят.
Мисля, че получавам парите си в 90% от случаите.
Others have received their money.
you are having problems with a deposit and the previous complaint was also received from the casino, but it has not arrived yet.
Boyke has also been contacted by Casino saying they want to pay him.
I think I get my money 90% of the time.
Andere haben ihr Geld erhalten.
du hast Probleme mit einer Einzahlung und die bisherige Beschwerde wurde auch vom Casino, ist nur noch nicht angekommen.
Boyke wurde auch schon von Casino kontaktiert, dass sie ihn bezahlen wollen.
ich denke zu 90% bekomme ich mein Geld.
Добре, така че ако казиното иска да плати тегленето, защо просто не го направи? Защо продължавате да обещавате теглене и никога не го правите?
Okay, so if casino wants to pay the withdrawal, why don't they just do it? Why keep promising the withdrawal and never actually making it?
Това не мога да ти кажа. Но поне отговаря и реагира...
I can't tell you that. But at least it answers and reacts...
Das kann ich dir nicht sagen. Aber immerhin antwortet und reagiert es..
Все още се надявам, че ще ми платят… В противен случай, за да възстановят депозитите ми… Това е приблизително равно на сумата, която поисках за теглене.
Играх в повече от 200 онлайн казина по целия свят, имах много борби и проблеми с проверката и тегленията. Депозирането беше лесно и много бързо във всички казина, в които играех. Нямаше казино, в което някога съм играл, което накрая наистина да не изплати. Също така казина без лиценз или лиценз от Коста Рика ми платиха през последните седмици след обсъждане и понякога с помощта на казино гуру.
I still hope they’ll pay me… Otherwise to refund my deposits… That about equal as the amount I requested for withdrawal.
I played in more than 200 online casinos worldwide, en had a lot of struggles and problems with verification and withdrawals. Depositing was easy and very very fast at all casinos I played in. There was no casino I ever had played, that finally really didn’t pay out. Also casinos with no license or A Costa Rica license payed me in the last, after weeks of discussion, and with the help of casino guru sometimes.
Вероятно Коста Рика.
Но AskGamblers вече прекрати партньорството заради лошия лиценз.
Може ли CasinoGuru да ни помогне да получим парите си?
Probably Costa Rica.
But AskGamblers has already terminated the partnership because of the bad license.
Can CasinoGuru help us get our money?
Wohl Costa Rica.
Aber AskGamblers hat schon die Partnerschaft wegen der schlechten Lizenz gekündigt.
Kann CasinoGuru uns helfen, unser Geld zu bekommen?
Можем поне да опитаме, но разбира се не обещавам, защото казиното е свежо и нямаме много опит. До момента има една подадена жалба и не знам как ще комуникират и дали ще се опитат да разрешат нещата, но твърдо вярвам, че ще го направят.
Така че, ако не знаете какво да правите, не се колебайте да се свържете с нашия екип.
We can at least try, but of course I make no promises, because the casino is fresh and we don't have much experience. There is one complaint filed so far and I don't know how they will communicate and if they will try to resolve things but I firmly believe that they will.
So if you don't know what to do next feel free to contact our team.
Вероятно няма да го направят. Дори отхвърлиха прегледа ми за казиното, тъй като исках да предупредя хората да не играят тук. Напоследък изглежда, че Casino Guru си е върнал всички измамници. В миналото имах доверие на този уебсайт.
They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.
Здравейте, разгледах вашето мнение и беше отхвърлено с основание. Посочена ви е и причина и това са повече подробности. Когато играчите го гледат, трябва да има подходяща информация и ако пишете само, че е измамно казино и че всъщност цялата група Betsolino е измамна, това също не е много информативно. Ако можете да опишете повече неща, когато сте играли там и да напишете нещо по-конкретно, няма проблем да одобря вашето потребителско мнение.
Hi, I checked out your review and it was rejected justifiably. You were also given a reason and that was more details. When players look at it, it should have relevant information and if you write only that it is a fraudulent casino and that actually the Betsolino group is all fraudulent, it is also not very informative. If you can describe more things when you played there and write something more specific I have no problem to approve your user review.
статусът на чакащите ми тегления се променя на „OK"… Сега нека изчакаме парите да пристигнат по банковата ми сметка, все още ги няма.
the status of my pending withdrawals are changed to ‘OK’… Now let’s wait till the money arrives on my bank account, it isn’t there yet.
Не, проблемът не е в моята банка. Това е проблем с казиното
No, it is not my bank issue. It's casino issue
Добре, може би ще работят срещу вас заради незаконни дейности? Холандското правителство непрекъснато следи своите граждани и това е ужасно. Изтеглих в Revolut, но все още не съм получил сумата
Okay, maybe they’ll working against you because of illegal activities? The Dutch government is constantly tracking their citizens, and that awful. I withdrawed to Revolut but didn’t receive the amount yet
Говорих с агент за поддръжка на чат на живо и тя не може да ми помогне с проблеми с тегленето в чат на живо. Тя ми даде имейл адрес за поддръжка на клиенти, за да задам въпроси, свързани с тегленето. Когато я попитах дали някога ще видя парите си, тя каза: Да, разбира се, не се притеснявайте
I’ve spoken to a live chat support agent and she can’t help me with withdrawal issues in live chat. She gave me an e-mailadres of costumer support to ask my withdrawal related questions. When I asked her if I would ever see my money, she said: Yes ofcourse, don’t worry
Тегленето беше обработено с „Noda", това е, което мога да видя в историята на транзакциите си. Никога не съм чувал за Noda, но може би други членове знаят какво означава това?
The withdrawal was processed with ‘Noda’ that’s what I can see in my transaction history. I never heard of Noda, but maybe other members know what that means?
Да, тук същото. Поисках референтен идентификатор за прехвърляне и те не можаха да ми го дадат. Не е изненадващо, как биха могли да ми го дадат, ако преводът дори не е направен.
Yeah, same here. I asked for transfer reference ID and they could not give it to me. Not surprising, how could they give it to me if the transfer was never even made.
Това е доставчик на трансфери и трансферите там са незабавни. Така че всички ние трябваше да получим средствата си незабавно, след като тегленето беше потвърдено.
It's a transfer provider and transfers there are instant. So, we all should have received our funds instantly, after the withdrawal was confirmed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.