ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 месеца от davex3
|
28544 преглеждания 560 отговора |
|
1...5 6 7...29
Добавете пост
преди 2 месеца

Може би все пак ще си платят. Все още имам надежда.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Бих казал, че няма, 99,9% съм сигурен.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

Други са си получили парите.

имате проблеми с депозит и предишната жалба също е получена от казиното, но все още не е пристигнала.


Казино също се е свързало с Бойке, че искат да му платят.

Мисля, че получавам парите си в 90% от случаите.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Добре, така че ако казиното иска да плати тегленето, защо просто не го направи? Защо продължавате да обещавате теглене и никога не го правите?

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

Това не мога да ти кажа. Но поне отговаря и реагира...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още се надявам, че ще ми платят… В противен случай, за да възстановят депозитите ми… Това е приблизително равно на сумата, която поисках за теглене.


Играх в повече от 200 онлайн казина по целия свят, имах много борби и проблеми с проверката и тегленията. Депозирането беше лесно и много бързо във всички казина, в които играех. Нямаше казино, в което някога съм играл, което накрая наистина да не изплати. Също така казина без лиценз или лиценз от Коста Рика ми платиха през последните седмици след обсъждане и понякога с помощта на казино гуру.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вероятно Коста Рика.

Но AskGamblers вече прекрати партньорството заради лошия лиценз.

Може ли CasinoGuru да ни помогне да получим парите си?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Можем поне да опитаме, но разбира се не обещавам, защото казиното е свежо и нямаме много опит. До момента има една подадена жалба и не знам как ще комуникират и дали ще се опитат да разрешат нещата, но твърдо вярвам, че ще го направят.

Така че, ако не знаете какво да правите, не се колебайте да се свържете с нашия екип.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вероятно няма да го направят. Дори отхвърлиха прегледа ми за казиното, тъй като исках да предупредя хората да не играят тук. Напоследък изглежда, че Casino Guru си е върнал всички измамници. В миналото имах доверие на този уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, разгледах вашето мнение и беше отхвърлено с основание. Посочена ви е и причина и това са повече подробности. Когато играчите го гледат, трябва да има подходяща информация и ако пишете само, че е измамно казино и че всъщност цялата група Betsolino е измамна, това също не е много информативно. Ако можете да опишете повече неща, когато сте играли там и да напишете нещо по-конкретно, няма проблем да одобря вашето потребителско мнение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

статусът на чакащите ми тегления се променя на „OK"… Сега нека изчакаме парите да пристигнат по банковата ми сметка, все още ги няма.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното ми отговори, че има натрупана обработка на тегления и те обработват всички възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Не, проблемът не е в моята банка. Това е проблем с казиното

Автоматичен превод:
davex3
преди 2 месеца

коя банка използвате?

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

инж

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

инж

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, може би ще работят срещу вас заради незаконни дейности? Холандското правителство непрекъснато следи своите граждани и това е ужасно. Изтеглих в Revolut, но все още не съм получил сумата

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой получил ли е оттеглянето си?

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

Не, не го направих!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Говорих с агент за поддръжка на чат на живо и тя не може да ми помогне с проблеми с тегленето в чат на живо. Тя ми даде имейл адрес за поддръжка на клиенти, за да задам въпроси, свързани с тегленето. Когато я попитах дали някога ще видя парите си, тя каза: Да, разбира се, не се притеснявайте

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тегленето беше обработено с „Noda", това е, което мога да видя в историята на транзакциите си. Никога не съм чувал за Noda, но може би други членове знаят какво означава това?

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

Да, тук същото. Поисках референтен идентификатор за прехвърляне и те не можаха да ми го дадат. Не е изненадващо, как биха могли да ми го дадат, ако преводът дори не е направен.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

Това е доставчик на трансфери и трансферите там са незабавни. Така че всички ние трябваше да получим средствата си незабавно, след като тегленето беше потвърдено.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още