ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 4 месеца от davex3
|
37628 преглеждания 587 отговора |
|
1...4 5 6...30
Добавете пост
SunsetGaze
преди 3 месеца

Направих депозитите с paysafecard

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Ако казиното даде разрешение за теглене с различен метод, тогава всичко трябва да е наред, трябва да получите парите си в крайна сметка

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Не 🙁

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

Какво ви казва поддръжката за това как ще бъде направено тегленето?

Доколкото знам, беше прехвърлено от казиното, така че статусът беше зададен на „ок"?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бих отворил портфейл в Binance или Kucoin (това е бързо и сигурно) и след това изтеглих чрез USDT TRC20.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря много за този съвет; Ще го запазя за по-късно.

Бих искал също да ви благодаря за подкрепата на другите, особено на тези, които не са толкова опитни в използването на крипто. Оценявам го!

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Казаха, че е изпратено.

да

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

Свързахте ли се с вашата банка по този въпрос?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Не

Казиното ми каза: Съжаляваме, че трябва да ви информираме, че има забавяне в обработката на вашето плащане и се извиняваме за неудобството, което това може да е причинило. Искаме да ви уверим, че работим усърдно, за да коригираме ситуацията и ви благодарим за разбирането. Вашето оплакване ще бъде незабавно препратено към финансовия отдел за спешно разглеждане.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Можем ли да се свържем с лицензиращите власти на това казино? Някой знае ли къде има лиценз за казиното?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, за съжаление казиното има лиценз в Коста Рика, така че това на практика означава, че нямат лиценз.

Имам същия проблем с казино 5bonuses, което също се управлява от Betsolino Limited. Не са ми възстановили депозита вече почти 2 седмици, чатът е безполезен, а имейлът дори не отговаря.

Betsolino Limited се намира в Обединеното кралство, така че мисля, че може да е разумно да се свържете с местните власти там, защото от това, което събрах, тази компания е измамила много хора през последните няколко седмици.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Вероятно Коста Рика.

Но AskGamblers вече прекрати партньорството заради лошия лиценз.

Може ли CasinoGuru да ни помогне да получим парите си?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Вероятно няма да го направят. Дори отхвърлиха прегледа ми за казиното, тъй като исках да предупредя хората да не играят тук. Напоследък изглежда, че Casino Guru си е върнал всички измамници. В миналото имах доверие на този уебсайт.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Освен това може да е добра идея да се свържете с вашата банка и да видите дали е възможно връщане на плащане за депозитите. Те може да са в състояние да ви помогнат, ако сте платили с карта. Трансферите също могат да бъдат обърнати в някои случаи, но това е по-сложно.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 3 месеца

Благодаря за отговорите... Чакате депозитите ви да бъдат възстановени, прочетох. Защо се връща при теб? Възможно ли е да се върнат депозитите? В моя случай сумата на депозитите е равна на заявената сума за теглене. Така че в моя случай няма значение кое ще дойде в банковата ми сметка хехе

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 3 месеца

За съжаление платих с криптовалута..

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Поисках възстановяване, защото не можех да играя в казиното. Тъй като изобщо не съм залагал, поисках възстановяване на сумата. След като не се чух напълно с тях, поисках оттегляне. Никой не дойде при мен.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Добре, мисля, че в този случай транзакцията не може да бъде отменена.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може би все пак ще си платят. Все още имам надежда.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Бих казал, че няма, 99,9% съм сигурен.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 3 месеца

Други са си получили парите.

имате проблеми с депозит и предишната жалба също е получена от казиното, но все още не е пристигнала.


Казино също се е свързало с Бойке, че искат да му платят.

Мисля, че получавам парите си в 90% от случаите.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини