преди 5 месеца
0
Ако казиното даде разрешение за теглене с различен метод, тогава всичко трябва да е наред, трябва да получите парите си в крайна сметка
If the casino gave permission to withdraw with a different method then everything should be okay, you should get your money eventually
Какво ви казва поддръжката за това как ще бъде направено тегленето?
Доколкото знам, беше прехвърлено от казиното, така че статусът беше зададен на „ок"?
What does support tell you about how the draw will be done?
As far as I know it was transferred by the casino so the status was set to 'ok'?
Was sagt dir der Support, wie es gelost wird?
soweit ich weiß wurde es ja vom Casino überwiesen also Status auf ‚ok‘ gesetzt ?
Бих отворил портфейл в Binance или Kucoin (това е бързо и сигурно) и след това изтеглих чрез USDT TRC20.
I would open a wallet at Binance or Kucoin (it's quick and secure) and then withdraw via USDT TRC20.
Ich würde bei Binance oder Kucoin ein wallet eröffnen (geht schnell und ist sicher) und dann über USDT TRC20 auszahlen lassen.
Благодаря много за този съвет; Ще го запазя за по-късно.
Бих искал също да ви благодаря за подкрепата на другите, особено на тези, които не са толкова опитни в използването на крипто. Оценявам го!
Thanks a lot for this tip; I'll save it for later.
I'd also like to thank you for supporting others, especially those who are not so skilled in using crypto. Much appreciated!
Свързахте ли се с вашата банка по този въпрос?
Do you contacted your bank regarding this?
Не
Казиното ми каза: Съжаляваме, че трябва да ви информираме, че има забавяне в обработката на вашето плащане и се извиняваме за неудобството, което това може да е причинило. Искаме да ви уверим, че работим усърдно, за да коригираме ситуацията и ви благодарим за разбирането. Вашето оплакване ще бъде незабавно препратено към финансовия отдел за спешно разглеждане.
No
Casino told me: We regret to inform you that there is a delay in processing your payment, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We want to assure you that we are working diligently to rectify the situation and thank you for your understanding. Your complaint will be immediately forwarded to the finance department for urgent attention.
Здравейте, за съжаление казиното има лиценз в Коста Рика, така че това на практика означава, че нямат лиценз.
Имам същия проблем с казино 5bonuses, което също се управлява от Betsolino Limited. Не са ми възстановили депозита вече почти 2 седмици, чатът е безполезен, а имейлът дори не отговаря.
Betsolino Limited се намира в Обединеното кралство, така че мисля, че може да е разумно да се свържете с местните власти там, защото от това, което събрах, тази компания е измамила много хора през последните няколко седмици.
Hi, unfortunately casino has it's licence in Costa Rica, so it basically means that they have no licence.
I have the same issue with 5bonuses casino that is also operated by Betsolino Limited. They have not refunded my deposit for almost 2 weeks now, chat is useless and email does not even reply.
Betsolino Limited is located in the UK, so I think it might be wise to contact local authorities there, because from what I have gathered, this company has frauded a lot of people within the past few weeks.
Вероятно Коста Рика.
Но AskGamblers вече прекрати партньорството заради лошия лиценз.
Може ли CasinoGuru да ни помогне да получим парите си?
Probably Costa Rica.
But AskGamblers has already terminated the partnership because of the bad license.
Can CasinoGuru help us get our money?
Wohl Costa Rica.
Aber AskGamblers hat schon die Partnerschaft wegen der schlechten Lizenz gekündigt.
Kann CasinoGuru uns helfen, unser Geld zu bekommen?
Вероятно няма да го направят. Дори отхвърлиха прегледа ми за казиното, тъй като исках да предупредя хората да не играят тук. Напоследък изглежда, че Casino Guru си е върнал всички измамници. В миналото имах доверие на този уебсайт.
They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.
Освен това може да е добра идея да се свържете с вашата банка и да видите дали е възможно връщане на плащане за депозитите. Те може да са в състояние да ви помогнат, ако сте платили с карта. Трансферите също могат да бъдат обърнати в някои случаи, но това е по-сложно.
Also, it might be a good idea to contact your bank and see if chargeback is possible for the deposits. They might be able to help you if you paid by card. Transfers can also be reversed in some cases, but that is more tricky.
Благодаря за отговорите... Чакате депозитите ви да бъдат възстановени, прочетох. Защо се връща при теб? Възможно ли е да се върнат депозитите? В моя случай сумата на депозитите е равна на заявената сума за теглене. Така че в моя случай няма значение кое ще дойде в банковата ми сметка хехе
Thanks for your answers… You are waiting for your deposits to be refunded I read. Why does the come back to you? Is it possible to get deposits back? In my case the deposits amount are equal to the requested withdrawal amount. So in my case it doesn’t matter which one comes to my bank account hehe
За съжаление платих с криптовалута..
Unfortunately I paid with crypto..
Ich habe leider mit crypto gezahlt..
Поисках възстановяване, защото не можех да играя в казиното. Тъй като изобщо не съм залагал, поисках възстановяване на сумата. След като не се чух напълно с тях, поисках оттегляне. Никой не дойде при мен.
I requested a refund, because I could not play in the casino. As I did not bet at all, I requested a refund. After I did not hear from them completely, I have requested a withdrawal. None came to me.
Добре, мисля, че в този случай транзакцията не може да бъде отменена.
Okay, I think in this case the transaction cannot be reverted.
Бих казал, че няма, 99,9% съм сигурен.
I would say that they won't, I'm 99,9% sure.
Други са си получили парите.
имате проблеми с депозит и предишната жалба също е получена от казиното, но все още не е пристигнала.
Казино също се е свързало с Бойке, че искат да му платят.
Мисля, че получавам парите си в 90% от случаите.
Others have received their money.
you are having problems with a deposit and the previous complaint was also received from the casino, but it has not arrived yet.
Boyke has also been contacted by Casino saying they want to pay him.
I think I get my money 90% of the time.
Andere haben ihr Geld erhalten.
du hast Probleme mit einer Einzahlung und die bisherige Beschwerde wurde auch vom Casino, ist nur noch nicht angekommen.
Boyke wurde auch schon von Casino kontaktiert, dass sie ihn bezahlen wollen.
ich denke zu 90% bekomme ich mein Geld.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.