ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 24)

преди 4 месеца от davex3
|
43323 преглеждания 587 отговора |
|
1...23 24 25...30
Добавете пост
xSerious169
преди 2 месеца

Ирина ми каза, че залогът ми е завършен и трябва да получа парите сега, така че ще видим. Надеждите ми не са много големи, но поне нещо се случи, както казахте

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че Casino Guru не може да направи нищо, ако операторът на казиното не се свърже.

Това е просто загуба на време. Последната ми молба беше осигурена от Ирина чат!!! Че плащането

Постепенно се обработва поради твърде много изплащания

Оценяваме високо търпението ви, докато работим с дълга опашка от плащания. Полагаме всички усилия да разрешим този проблем и плащането ви ще бъде адресирано скоро.

1 file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, мисля, че много играчи са чували това няколко пъти и все още нищо не е разрешено. Не разбирам защо казиното първо отговаря на темата, че разследва всичко и след това това, което се случва, е, че в крайна сметка не отговарят и жалбата остава неразрешена, това е доста тъжно за мен. Но си прав, ако те не общуват с нас, трудно е да се разреши и помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ирина ми каза, че залогът ми е завършен и трябва да получа парите сега, така че ще видим. Надеждите ми не са много големи, но поне нещо се случи, както казахте

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Дори не мога да кажа дали това е добра новина или не. Както и да е, мисля, че всички ще чакаме да направите своето теглене. Надявам се да го направите и цялата тази ситуация ще приключи. Въпреки че ми се струва, че ако едно казино има проблеми с изплащането на по-малко от €100, кой знае как ще се развият случаите, когато са малко повече. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

https://www.trustpilot.com/review/tumblewins.com

Автоматичен превод:
krrre1
преди 2 месеца

Става дума за Betsolino

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Мога да кажа, че нищо не се случи след моето оттегляне. Мисля, че тяхната тактика се опитваше да ме накара да загубя парите си

Автоматичен превод:
miskajups
преди 2 месеца

Това беше едва вчера. Би било чудо, ако вече е било разглеждано и в други казина.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И да беше само вчера, парите му пак няма да дойдат.

Мисля, че да се държи и да се надява той да загуби парите си е правилното нещо.

Всичко това е измама, минаха месеци (!) без никакво плащане. Това казва всичко.

CasinoGuru също разшири жалбата ми като , вероятно би било по-добре да го затворя, така че резултатът на Betsolino най-накрая да падне.

Аз се отказах, ти също трябва.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 2 месеца

Няма да се откажа и ще направя всичко, за да спрат тези престъпления

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Просто не разбирам защо хората са получили парите си преди няколко седмици

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Най-лошото, което може да се направи, е да ги злословите навсякъде.

Изплащанията бяха преди повече от 6-7 седмици. Казиното беше/е ново!

Това означава, че са платили на няколко души в началото, за да получат време, което също са получили, както можете да видите.

Изплащанията са спрени за повече от 7 седмици! Дори да е имало "затруднения", във всяка компания те не продължават повече от 7 седмици.

Аз бях един от първите, които бяха сред "неплащащите" тук, така че теоретично трябваше да съм получил парите досега, ако те бавно си решават проблемите.

Те просто се опитват да загубят повече време, нищо повече.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тук същият отговор както винаги и след това игнорирайте file

Автоматичен превод:
vakah86
преди 2 месеца

Обикновено и аз получих този отговор, но вчера ми казаха, че трябва да залагам повече.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вчера в чата на живо нямаше фиксирани отговори, те казаха, че ще разследват, защото изплащането ми беше обработено.... Сега нищо не се случва или не се променя

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мога да кажа, че нищо не се случи след моето оттегляне. Мисля, че тяхната тактика се опитваше да ме накара да загубя парите си

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не мога да кажа със сигурност, но не си играйте с пари. Интересно ми е дали нещо ще се промени в следващите дни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Ще актуализирам.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното все още приема депозити. Опитах се да депозирам за забавление. Прибират пари като мошеници (горките прасета). Изпращам на BETSOLINO LIMITED пакет с бисквити и четка за зъби за затвора. Ако някой иска да изпрати пратка, да му даде адреса Седалище.

Suite 22 Cariocca Business Park, Манчестър, Голям Манчестър, Обединено кралство, M40 8BB

Казиното все още приема депозит Опитах се да депозирам за забавление .те събират пари като мошеници (горкото прасе Ще изпратя на BETSOLINO LIMITED пакет с бисквитки и четки за зъби за затвора, който все още иска да й изпрати пакет адресът Адрес на офиса


Suite 22 Cariocca Business Park, Манчестър, Голям Манчестър, Обединено кралство, M40 8BB

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте хора, получавам имейли от Casino Guru, когато натисна бутона, той казва Casino Spinsala, което е същото като Betsolino и 5bonuses също с лиценз за Коста Рика на Trustpilot с лоши отзиви какво се случва само Costa Rica Casino какви са тези глупости, които губя моето доверие в този борд точно като snatchcasino5 вярвате на гуру тези казина не плащат Чакам от седмици от 3 Casino 1300 евро по препоръка от гуру..

Автоматичен превод:
rayanmaxim68
преди 2 месеца

Не бих казал, че препоръчваме казина, но се опитваме да информираме играчите за тях, за да могат да решат дали да играят в дадено казино. От това, което видях, казиното беше маркирано като ново преди седмица и следователно нямаме толкова много опит дори от играчи, от който да се възползваме. Ето защо винаги предлагам да намерите колкото е възможно повече, за да ви убедим, ако искате да депозирате там. Бих казал, че новите казина винаги са риск в началото, докато не бъдат доказани.

Видях също, че имате оплакване и ние се опитваме да помогнем, така че се чудя дали казиното ще отговори.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
1...23 24 25...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини