ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 24)

преди 3 месеца от davex3
|
28400 преглеждания 560 отговора |
|
1...23 24 25...29
Добавете пост
преди 1 месец

Казаха ми, че трябва да заложа 100 €, за да изтегля, така че го заложих и загубих 20 € в процеса, но поисках друго теглене за 97 € сега. Да видим дали ще го платят или не.

Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 месец

Кога ти изпратиха парите? днес?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Все още не са ми изпратили нищо, просто поисках теглене и в момента това е в очакване.


Отмениха предишното ми теглене, което направих преди 1,5 месеца

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 месец

Да, отмениха ли тегленето днес?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Да, след като се свързах с поддръжката на живо

Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 месец

Какво написахте в чата на живо?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Попитах кога ще получа парите си, след което Ирина ми каза, че трябва да заложа повече пари

Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 месец

Добре, странно... но поне нещо се случва

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Ирина ми каза, че залогът ми е завършен и трябва да получа парите сега, така че ще видим. Надеждите ми не са много големи, но поне нещо се случи, както казахте

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че Casino Guru не може да направи нищо, ако операторът на казиното не се свърже.

Това е просто загуба на време. Последната ми молба беше осигурена от Ирина чат!!! Че плащането

Постепенно се обработва поради твърде много изплащания

Оценяваме високо търпението ви, докато работим с дълга опашка от плащания. Полагаме всички усилия да разрешим този проблем и плащането ви ще бъде адресирано скоро.

1 file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, мисля, че много играчи са чували това няколко пъти и все още нищо не е разрешено. Не разбирам защо казиното първо отговаря на темата, че разследва всичко и след това това, което се случва, е, че в крайна сметка не отговарят и жалбата остава неразрешена, това е доста тъжно за мен. Но си прав, ако те не общуват с нас, трудно е да се разреши и помогне.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ирина ми каза, че залогът ми е завършен и трябва да получа парите сега, така че ще видим. Надеждите ми не са много големи, но поне нещо се случи, както казахте

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дори не мога да кажа дали това е добра новина или не. Както и да е, мисля, че всички ще чакаме да направите своето теглене. Надявам се да го направите и цялата тази ситуация ще приключи. Въпреки че ми се струва, че ако едно казино има проблеми с изплащането на по-малко от €100, кой знае как ще се развият случаите, когато са малко повече. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

https://www.trustpilot.com/review/tumblewins.com

Автоматичен превод:
krrre1
преди 1 месец

Става дума за Betsolino

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Мога да кажа, че нищо не се случи след моето оттегляне. Мисля, че тяхната тактика се опитваше да ме накара да загубя парите си

Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 месец

Това беше едва вчера. Би било чудо, ако вече е било разглеждано и в други казина.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И да беше само вчера, парите му пак няма да дойдат.

Мисля, че да се държи и да се надява той да загуби парите си е правилното нещо.

Всичко това е измама, минаха месеци (!) без никакво плащане. Това казва всичко.

CasinoGuru също разшири жалбата ми като , вероятно би било по-добре да го затворя, така че резултатът на Betsolino най-накрая да падне.

Аз се отказах, ти също трябва.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 месец

Няма да се откажа и ще направя всичко, за да спрат тези престъпления

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто не разбирам защо хората са получили парите си преди няколко седмици

Автоматичен превод:
Публикация на Radka е изтрит
преди 1 месец

Най-лошото, което може да се направи, е да ги злословите навсякъде.

Изплащанията бяха преди повече от 6-7 седмици. Казиното беше/е ново!

Това означава, че са платили на няколко души в началото, за да получат време, което също са получили, както можете да видите.

Изплащанията са спрени за повече от 7 седмици! Дори да е имало "затруднения", във всяка компания те не продължават повече от 7 седмици.

Аз бях един от първите, които бяха сред "неплащащите" тук, така че теоретично трябваше да съм получил парите досега, ако те бавно си решават проблемите.

Те просто се опитват да загубят повече време, нищо повече.

Автоматичен превод:
1...23 24 25...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още