ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 23)

преди 4 месеца от davex3
|
43288 преглеждания 587 отговора |
|
1...22 23 24...30
Добавете пост
преди 2 месеца

Сега жалбите масово се затварят като неразрешени.

Това казино е чиста измама

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че Casino Guru не може да направи нищо, ако операторът на казиното не се свърже.

Това е просто загуба на време. Последната ми молба беше осигурена от Ирина чат!!! Че плащането

Постепенно се обработва поради твърде много изплащания

Оценяваме високо търпението ви, докато работим с дълга опашка от плащания. Полагаме всички усилия да разрешим този проблем и плащането ви ще бъде адресирано скоро.

1 file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сега Ирина казва, че в момента нямам отворени тегления... Тя каза това в чат на живо. Но определено имам две тегления, които все още не са обработени. Състоянието е ОК отдавна, но все още не са пристигнали пари.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И сега Ирина казва, че парите са били изпратени на предпочитания от мен метод на плащане… Но това не е вярно! Никога не са изпращали пари!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Къде мога да изпратя екранни снимки на разговора в чата на живо. Изглежда, че Betsolino играе друга игра, за да държи клиентите си под съмнение!

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

Просто ги публикувайте тук

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам някои доста добри новини, тъй като те не успяха да отговорят на местните власти, разследването за измама беше изпратено до властите в Обединеното кралство. Ние ще накараме тези измамници да плащат.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сега ми върнаха тегленето и казаха, че не съм го заложил 3 пъти, но съм почти сигурен, че заложих 150 €, преди да направя тегленето и сега няма да ми кажат колко още трябва да заложа. хаха

Автоматичен превод:
miskajups
преди 2 месеца

Току-що? Тогава явно са искали да ти платят..

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Свързах се с поддръжката на живо и вместо автоматичен отговор сега ми казаха, че не съм заложил достатъчно, но за мен това просто звучи като още едно извинение, те отказват да ми кажат колко трябва да заложа

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 2 месеца

Да се надяваме, че властите ще постъпят правилно! Освен това в чата на живо с мен днес те не дадоха фиксирани отговори… Ирина също не беше приятелски настроена, но каза, че ще проучи това с банката!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казаха ми, че трябва да заложа 100 €, за да изтегля, така че го заложих и загубих 20 € в процеса, но поисках друго теглене за 97 € сега. Да видим дали ще го платят или не.

Автоматичен превод:
miskajups
преди 2 месеца

Кога ти изпратиха парите? днес?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Все още не са ми изпратили нищо, просто поисках теглене и в момента това е в очакване.


Отмениха предишното ми теглене, което направих преди 1,5 месеца

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
miskajups
преди 2 месеца

Да, отмениха ли тегленето днес?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Да, след като се свързах с поддръжката на живо

Автоматичен превод:
miskajups
преди 2 месеца

Какво написахте в чата на живо?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Попитах кога ще получа парите си, след което Ирина ми каза, че трябва да заложа повече пари

Автоматичен превод:
miskajups
преди 2 месеца

Добре, странно... но поне нещо се случва

Автоматичен превод:
1...22 23 24...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини