ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 23)

преди 3 месеца от davex3
|
28452 преглеждания 560 отговора |
|
1...22 23 24...29
Добавете пост
преди 1 месец

Точно затова съм толкова скептичен. Винаги едни и същи изречения без причина, дълго време, нищо.

Също така получаваме точно същия отговор, който Betsolino пише тук в раздела за оплаквания чрез имейл или чат на живо.

Нищо няма да се случи, повече време = повече пари.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, предполагам само времето ще покаже как ще бъде наистина и дали ще се опитат да разрешат оплакванията, които имат. надявам се

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видях, че прегледът на Betsolino на този уебсайт е изчезнал?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, прегледът не е изчезнал, не можете да стигнете до него или какъв е проблемът?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В момента няма нови оплаквания, циркулиращи в trustpilot, само 3, които не мога да разбера. Има 12 съобщения за Casino Guru. Е, хора, ако не се оплаквате и не пишете ревюта, ще продължат да мамят.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Вече не ги виждам в резултатите от търсенето си. Когато търся Betsolino намирам само тази тема във форума.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 месец
Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 месец

Опитах се да разбера какво може да стои зад този проблем и научих, че казиното няма лиценз за Холандия, така че затова не ви се показва. Така че изглежда, че вероятно дори няма да го видите. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Добре това е странно! До миналата седмица виждах ревюто перфектно… А сега го няма

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 месец

Да, очевидно ще можете да видите само казина, които имат лиценз на KSA. Както и да е, ако нещо се промени и случайно получите нова информация, мисля, че всички го приветстваме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега жалбите масово се затварят като неразрешени.

Това казино е чиста измама

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че Casino Guru не може да направи нищо, ако операторът на казиното не се свърже.

Това е просто загуба на време. Последната ми молба беше осигурена от Ирина чат!!! Че плащането

Постепенно се обработва поради твърде много изплащания

Оценяваме високо търпението ви, докато работим с дълга опашка от плащания. Полагаме всички усилия да разрешим този проблем и плащането ви ще бъде адресирано скоро.

1 file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега Ирина казва, че в момента нямам отворени тегления... Тя каза това в чат на живо. Но определено имам две тегления, които все още не са обработени. Състоянието е ОК отдавна, но все още не са пристигнали пари.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И сега Ирина казва, че парите са били изпратени на предпочитания от мен метод на плащане… Но това не е вярно! Никога не са изпращали пари!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Къде мога да изпратя екранни снимки на разговора в чата на живо. Изглежда, че Betsolino играе друга игра, за да държи клиентите си под съмнение!

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 месец

Просто ги публикувайте тук

Автоматичен превод:
преди 1 месец

filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам някои доста добри новини, тъй като те не успяха да отговорят на местните власти, разследването за измама беше изпратено до властите в Обединеното кралство. Ние ще накараме тези измамници да плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега ми върнаха тегленето и казаха, че не съм го заложил 3 пъти, но съм почти сигурен, че заложих 150 €, преди да направя тегленето и сега няма да ми кажат колко още трябва да заложа. хаха

Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 месец

Току-що? Тогава явно са искали да ти платят..

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Свързах се с поддръжката на живо и вместо автоматичен отговор сега ми казаха, че не съм заложил достатъчно, но за мен това просто звучи като още едно извинение, те отказват да ми кажат колко трябва да заложа

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 1 месец

Да се надяваме, че властите ще постъпят правилно! Освен това в чата на живо с мен днес те не дадоха фиксирани отговори… Ирина също не беше приятелски настроена, но каза, че ще проучи това с банката!

Автоматичен превод:
1...22 23 24...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още