Мисля, че Casino Guru не може да направи нищо, ако операторът на казиното не се свърже.
Това е просто загуба на време. Последната ми молба беше осигурена от Ирина чат!!! Че плащането
Постепенно се обработва поради твърде много изплащания
Оценяваме високо търпението ви, докато работим с дълга опашка от плащания. Полагаме всички усилия да разрешим този проблем и плащането ви ще бъде адресирано скоро.
1
I think Casino Guru can't do anything if the casino operator doesn't get in touch.
It's just a waste of time. My last request was assured by Irina chat!!! That the payment
Gradually processed due to too many payouts
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Ich denke das Casino guru nichts machen kann den wenn der Casino Betreiber sich nicht melden.
Ist nur Zeitverschwendung. Meine letzte Anfrage wurde von Irina chat versichert!!! Das die Auszahlung
Nach und nach bearbeiten werden wegen zu vielen Auszahlung ist
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Автоматичен превод: