Точно затова съм толкова скептичен. Винаги едни и същи изречения без причина, дълго време, нищо.
Също така получаваме точно същия отговор, който Betsolino пише тук в раздела за оплаквания чрез имейл или чат на живо.
Нищо няма да се случи, повече време = повече пари.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
В момента няма нови оплаквания, циркулиращи в trustpilot, само 3, които не мога да разбера. Има 12 съобщения за Casino Guru. Е, хора, ако не се оплаквате и не пишете ревюта, ще продължат да мамят.
There are currently no new complaints circulating on trustpilot, only 3, which I cannot understand. There are 12 reported on Casino Guru. Well, people, if you do not complain and do not write reviews, they will continue to cheat.
Ist zur zeit keine neue Beschwerde im Umlauf bei trustpilot nur 3 das kann ich nicht verstehen bei Casino guru sind 12 gemeldet. nun leute wenn ihr euch nicht beschwert und keine Rezensionen schreibt machen diese betrügen weiter
Вече не ги виждам в резултатите от търсенето си. Когато търся Betsolino намирам само тази тема във форума.
I don’t see them anymore in my search results. When I’m searching for Betsolino I only find this forum thread.
Опитах се да разбера какво може да стои зад този проблем и научих, че казиното няма лиценз за Холандия, така че затова не ви се показва. Така че изглежда, че вероятно дори няма да го видите. 😕
I tried to find out what might be behind this problem and I learned that the casino doesn't have a license for Netherlands, so that's why it's not showing up for you. So it looks like you probably won't even see it. 😕
Добре това е странно! До миналата седмица виждах ревюто перфектно… А сега го няма
Okay that’s strange! I till last week I saw the review perfectly… And now it’s gone
Да, очевидно ще можете да видите само казина, които имат лиценз на KSA. Както и да е, ако нещо се промени и случайно получите нова информация, мисля, че всички го приветстваме.
Yes, apparently you will only be able to see casinos that have a KSA license. Anyway, if something changes and you happen to get some new information I think we all welcome it.
Сега жалбите масово се затварят като неразрешени.
Това казино е чиста измама
Now the complaints are being closed as unresolved in droves.
This casino is pure fraud
jetzt werden die Beschwerden reihenweise als ungelöst geschlossen.
Dieses Casino ist der reinste Betrug
Мисля, че Casino Guru не може да направи нищо, ако операторът на казиното не се свърже.
Това е просто загуба на време. Последната ми молба беше осигурена от Ирина чат!!! Че плащането
Постепенно се обработва поради твърде много изплащания
Оценяваме високо търпението ви, докато работим с дълга опашка от плащания. Полагаме всички усилия да разрешим този проблем и плащането ви ще бъде адресирано скоро.
1
I think Casino Guru can't do anything if the casino operator doesn't get in touch.
It's just a waste of time. My last request was assured by Irina chat!!! That the payment
Gradually processed due to too many payouts
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Ich denke das Casino guru nichts machen kann den wenn der Casino Betreiber sich nicht melden.
Ist nur Zeitverschwendung. Meine letzte Anfrage wurde von Irina chat versichert!!! Das die Auszahlung
Nach und nach bearbeiten werden wegen zu vielen Auszahlung ist
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Сега Ирина казва, че в момента нямам отворени тегления... Тя каза това в чат на живо. Но определено имам две тегления, които все още не са обработени. Състоянието е ОК отдавна, но все още не са пристигнали пари.
Irina now says I don’t have any open withdrawals at this moment…. She said that in live chat. But I definitely have two withdrawals that aren’t processed yet. The status is set to OK long time ago, but still no money has arrived.
Къде мога да изпратя екранни снимки на разговора в чата на живо. Изглежда, че Betsolino играе друга игра, за да държи клиентите си под съмнение!
Where can I send screenshots of the live chat conversation. It looks like Betsolino is playing another game to keep their costumers in doubt!
Имам някои доста добри новини, тъй като те не успяха да отговорят на местните власти, разследването за измама беше изпратено до властите в Обединеното кралство. Ние ще накараме тези измамници да плащат.
I have some pretty good news, as they failed to respond to the local authorities, the investigation on fraud has been sent to the authorities in the UK. We will make these scammers pay.
Сега ми върнаха тегленето и казаха, че не съм го заложил 3 пъти, но съм почти сигурен, че заложих 150 €, преди да направя тегленето и сега няма да ми кажат колко още трябва да заложа. хаха
Now they returned my withdraw and said i have not wagered it 3 times but im pretty sure i wagered 150€ before i made the withdraw and now they wont tell me how much more i have to wager. lol
Току-що? Тогава явно са искали да ти платят..
Just now? Then they apparently wanted to pay you..
Jetzt gerade eben? Dann wollten sie dich scheinbar bezahlen..
Свързах се с поддръжката на живо и вместо автоматичен отговор сега ми казаха, че не съм заложил достатъчно, но за мен това просто звучи като още едно извинение, те отказват да ми кажат колко трябва да заложа
I contacted live support and instead of automated reply now they told me that i have not wagered enough but for me it just sounds like another excuse, they refuse to tell me how much i have to wager
Да се надяваме, че властите ще постъпят правилно! Освен това в чата на живо с мен днес те не дадоха фиксирани отговори… Ирина също не беше приятелски настроена, но каза, че ще проучи това с банката!
Lets hope the authorities will do the right thing! Also in live chat with me today they didn’t give fixed answers… Irina wasn’t friendly neither but she said the will investigate it with the bank!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.