ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 22)

преди 5 месеца от davex3
|
47460 преглеждания 587 отговора |
|
1...21 22 23...30
rayanmaxim68
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Tumblewins е фалшиво и измамно казино. Изплащане на средства в очакване на седмици. Без контакт, без отговор. Защо гуруто на казиното не ни позволява да поставим този сайт на tumblewins в черния списък?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей

Въпреки че разбирам, че някои играчи смятат черния списък за полезна практика, не съм много сигурен какви са ефектите. Когато казвате, че искате да забраните казиното, имате ли предвид да го скриете от играчите? Ще изчезне ли прегледът му?

Да приемем за момент, че „скриваме" имотите на казиното. Дали другите ще спечелят от това? какво е вашето мнение

Сега всички играчи са добре дошли да разглеждат отзивите на потребителите, да обсъждат проблеми във форума, да разглеждат оплакванията, да разберат, че не препоръчваме да играете там. Смятате ли, че скриването на всичко това ще помогне на другите да вземат информирани решения?

Повечето хора в Casino Guru смятат, че това би било лошо решение.

Автоматичен превод:
rayanmaxim68
преди 3 месеца

Относно CIL, чели ли сте това?

„За съжаление, CIL няма присъствие онлайн и информацията за тях е много оскъдна, така че не е ясно какво точно се изисква от лицензополучателите, за да могат да работят. Също така изглежда, че се обръща малко внимание на процедурите за отговорен хазарт и няма официални оплаквания процедура за играчите. Това поставя под голямо съмнение безопасността и надеждността на казината, работещи под този лиценз, и затова играчите трябва да внимават на кои сайтове избират да играят."

( https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Да, като играч винаги трябва да внимавате къде играете и може би да избягвате тези нови казина. Можем само да се оплакваме и да чакаме, докато казината изчезнат от пазара и да играем само в законни казина. Ние се учим само от опита и този борд гуру и други табла са полезни, защото в крайна сметка ние сме тези, които решават кой да оцелее, защото без играчи няма казина 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И аз мисля същото! Има по-добри казина, в момента играя в друго казино с успех, най-добри пожелания Джовани file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че се радвам, че се справяш добре поне другаде. Надявам се, че ще продължи и вие също ще успеете да разрешите проблема с това казино.

Според жалбата, която видях, скоро трябва да се свържем с казиното, така че ще видим. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, като играч винаги трябва да внимавате къде играете и може би да избягвате тези нови казина. Можем само да се оплакваме и да чакаме, докато казината изчезнат от пазара и да играем само в законни казина. Ние се учим само от опита и този борд гуру и други табла са полезни, защото в крайна сметка ние сме тези, които решават кой да оцелее, защото без играчи няма казина 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мисля, че го обобщихте доста добре. За играчите е важно да намерят възможно най-много информация и когато говорите за нови казина, това е особено важно в случаи като този. През повечето време нямаме много опит от играчите веднага и е трудно да преценим дали едно казино ще бъде добро или не. И затова бих играл в тези, които лично аз имам доказан опит и нямам големи проблеми. С течение на времето вероятно ще потърся други, но ще ми е интересно да видя как други играчи са се справили там и през какво са преминали. Без това нямаше да депозирам никъде. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Betsolino току-що отговори на оплакването ми, но все още имам много малка надежда.

Мисля, че е по-скоро въпрос на време за колебание от казиното.

Просто исках да те уведомя.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

И какво отговориха?

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Мисля, че те просто „купуват" допълнително време…

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Betsolino току-що отговори на оплакването ми, но все още имам много малка надежда.

Мисля, че е по-скоро въпрос на време за колебание от казиното.

Просто исках да те уведомя.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хм, но досега нито една жалба не е имала по-конкретно обяснение. Поне аз не съм го виждал никъде. Така че се надявам, че ние и вие ще стигнем до него скоро и ще може да бъде решен.😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Точно затова съм толкова скептичен. Винаги едни и същи изречения без причина, дълго време, нищо.

Също така получаваме точно същия отговор, който Betsolino пише тук в раздела за оплаквания чрез имейл или чат на живо.

Нищо няма да се случи, повече време = повече пари.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Видях, че прегледът на Betsolino на този уебсайт е изчезнал?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Точно затова съм толкова скептичен. Винаги едни и същи изречения без причина, дълго време, нищо.

Също така получаваме точно същия отговор, който Betsolino пише тук в раздела за оплаквания чрез имейл или чат на живо.

Нищо няма да се случи, повече време = повече пари.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, предполагам само времето ще покаже как ще бъде наистина и дали ще се опитат да разрешат оплакванията, които имат. надявам се

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Видях, че прегледът на Betsolino на този уебсайт е изчезнал?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, прегледът не е изчезнал, не можете да стигнете до него или какъв е проблемът?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

В момента няма нови оплаквания, циркулиращи в trustpilot, само 3, които не мога да разбера. Има 12 съобщения за Casino Guru. Е, хора, ако не се оплаквате и не пишете ревюта, ще продължат да мамят.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Вече не ги виждам в резултатите от търсенето си. Когато търся Betsolino намирам само тази тема във форума.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Опитах се да разбера какво може да стои зад този проблем и научих, че казиното няма лиценз за Холандия, така че затова не ви се показва. Така че изглежда, че вероятно дори няма да го видите. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Добре това е странно! До миналата седмица виждах ревюто перфектно… А сега го няма

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Да, очевидно ще можете да видите само казина, които имат лиценз на KSA. Както и да е, ако нещо се промени и случайно получите нова информация, мисля, че всички го приветстваме.

Автоматичен превод:
1...21 22 23...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини