Tumblewins е фалшиво и измамно казино. Изплащане на средства в очакване на седмици. Без контакт, без отговор. Защо гуруто на казиното не ни позволява да поставим този сайт на tumblewins в черния списък?
Tumblewins is a fake and scam casino. Cash out over weeks pending. No contact, no answer. Why casino guru don't let us to blacklist this tumblewins site?
здравей
Въпреки че разбирам, че някои играчи смятат черния списък за полезна практика, не съм много сигурен какви са ефектите. Когато казвате, че искате да забраните казиното, имате ли предвид да го скриете от играчите? Ще изчезне ли прегледът му?
Да приемем за момент, че „скриваме" имотите на казиното. Дали другите ще спечелят от това? какво е вашето мнение
Сега всички играчи са добре дошли да разглеждат отзивите на потребителите, да обсъждат проблеми във форума, да разглеждат оплакванията, да разберат, че не препоръчваме да играете там. Смятате ли, че скриването на всичко това ще помогне на другите да вземат информирани решения?
Повечето хора в Casino Guru смятат, че това би било лошо решение.
Hello,
Although I can appreciate that some players think blacklisting is a worthwhile practice, I am not too sure what the effects are. When you say you would like to ban the casino, do you mean to hide it from players? Shall its review vanish?
Assume for a moment that we "hide" the casino properties. Would others gain from it? What is your opinion?
Now all players are welcome to browse its user feedback, discuss issues on the forum, view the complaints, find out that we do not recommend playing there. Do you think hiding all of these would help others make informed decisions?
Most people at Casino Guru think that would be a bad call.
Относно CIL, чели ли сте това?
„За съжаление, CIL няма присъствие онлайн и информацията за тях е много оскъдна, така че не е ясно какво точно се изисква от лицензополучателите, за да могат да работят. Също така изглежда, че се обръща малко внимание на процедурите за отговорен хазарт и няма официални оплаквания процедура за играчите. Това поставя под голямо съмнение безопасността и надеждността на казината, работещи под този лиценз, и затова играчите трябва да внимават на кои сайтове избират да играят."
( https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)
Regarding CIL, have you read this?
"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."
(https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)
Да, като играч винаги трябва да внимавате къде играете и може би да избягвате тези нови казина. Можем само да се оплакваме и да чакаме, докато казината изчезнат от пазара и да играем само в законни казина. Ние се учим само от опита и този борд гуру и други табла са полезни, защото в крайна сметка ние сме тези, които решават кой да оцелее, защото без играчи няма казина 🤷♀️
Yes, as a player you always have to be careful where you play and maybe avoid these new casinos. We can only complain and wait until the casinos disappear from the market and only play in legal casinos. We only learn from experience and this board guru and other boards are helpful because in the end we are the ones who decide who survives because without players there are no casinos 🤷♀️
Ja man muss als Spieler immer aufpassen wo man spielt .und vielleicht diese neue Casinos vermeiden wir können uns nur beschweren und abwarten bis die casino von Markt verschwinden und nur noch in legaler Casino spielen wir Lehren nur aus Erfahrung und diese Board guru und andere board sind hilfreich denn am ende sind wir die entscheiden wer überlebt denn ohne Spieler kein Casinos 🤷♀️
И аз мисля същото! Има по-добри казина, в момента играя в друго казино с успех, най-добри пожелания Джовани
I think the same! There are better casinos, at the moment I am playing at another casino with success, best regards Giovanni
Das gleiche denke ich auch! haber gibt besser casino zurzeit spiele ich eine andere casino mit erfolg mfg Giovanni
Така че се радвам, че се справяш добре поне другаде. Надявам се, че ще продължи и вие също ще успеете да разрешите проблема с това казино.
Според жалбата, която видях, скоро трябва да се свържем с казиното, така че ще видим. 🙂
So I am glad that you are doing well at least elsewhere. I hope that it will continue and that you will also manage to solve the problem with this casino.
According to the complaint I have seen, the casino should be contacted soon so we will see. 🙂
Да, като играч винаги трябва да внимавате къде играете и може би да избягвате тези нови казина. Можем само да се оплакваме и да чакаме, докато казината изчезнат от пазара и да играем само в законни казина. Ние се учим само от опита и този борд гуру и други табла са полезни, защото в крайна сметка ние сме тези, които решават кой да оцелее, защото без играчи няма казина 🤷♀️
Yes, as a player you always have to be careful where you play and maybe avoid these new casinos. We can only complain and wait until the casinos disappear from the market and only play in legal casinos. We only learn from experience and this board guru and other boards are helpful because in the end we are the ones who decide who survives because without players there are no casinos 🤷♀️
Ja man muss als Spieler immer aufpassen wo man spielt .und vielleicht diese neue Casinos vermeiden wir können uns nur beschweren und abwarten bis die casino von Markt verschwinden und nur noch in legaler Casino spielen wir Lehren nur aus Erfahrung und diese Board guru und andere board sind hilfreich denn am ende sind wir die entscheiden wer überlebt denn ohne Spieler kein Casinos 🤷♀️
Мисля, че го обобщихте доста добре. За играчите е важно да намерят възможно най-много информация и когато говорите за нови казина, това е особено важно в случаи като този. През повечето време нямаме много опит от играчите веднага и е трудно да преценим дали едно казино ще бъде добро или не. И затова бих играл в тези, които лично аз имам доказан опит и нямам големи проблеми. С течение на времето вероятно ще потърся други, но ще ми е интересно да видя как други играчи са се справили там и през какво са преминали. Без това нямаше да депозирам никъде. 🙂
I think you summed it up pretty well. It's important for players to find as much information as possible and when you talk about fresh casinos it's especially important in cases like this. Most of the time we don't have much experience from the players right away and it's hard to evaluate whether a casino will be good or not. And that's why I would play in the ones that I personally have a proven track record and not have big problems. Over time I would probably look for others but I would be interested to see how other players have fared there and what they went through. Without that I wouldn't have deposited anywhere. 🙂
Betsolino току-що отговори на оплакването ми, но все още имам много малка надежда.
Мисля, че е по-скоро въпрос на време за колебание от казиното.
Просто исках да те уведомя.
Betsolino has just responded to my complaint, but I still have very little hope.
I think it's more a matter of time hesitation from the casino.
Just wanted to let you know.
Betsolino hat soeben auf meine Beschwerde reagiert , habe dennoch sehr sehr wenig Hoffnung.
Ich denke es ist eher Zeit zögern vom Casino.
Wollte es Euch nur Wissen lassen.
Betsolino току-що отговори на оплакването ми, но все още имам много малка надежда.
Мисля, че е по-скоро въпрос на време за колебание от казиното.
Просто исках да те уведомя.
Betsolino has just responded to my complaint, but I still have very little hope.
I think it's more a matter of time hesitation from the casino.
Just wanted to let you know.
Betsolino hat soeben auf meine Beschwerde reagiert , habe dennoch sehr sehr wenig Hoffnung.
Ich denke es ist eher Zeit zögern vom Casino.
Wollte es Euch nur Wissen lassen.
Хм, но досега нито една жалба не е имала по-конкретно обяснение. Поне аз не съм го виждал никъде. Така че се надявам, че ние и вие ще стигнем до него скоро и ще може да бъде решен.😕
Hmm but so far no complaint has had a more concrete explanation. At least I haven't seen it anywhere. So I hope that we and you will get to it soon and it can be resolved.😕
Точно затова съм толкова скептичен. Винаги едни и същи изречения без причина, дълго време, нищо.
Също така получаваме точно същия отговор, който Betsolino пише тук в раздела за оплаквания чрез имейл или чат на живо.
Нищо няма да се случи, повече време = повече пари.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Точно затова съм толкова скептичен. Винаги едни и същи изречения без причина, дълго време, нищо.
Също така получаваме точно същия отговор, който Betsolino пише тук в раздела за оплаквания чрез имейл или чат на живо.
Нищо няма да се случи, повече време = повече пари.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
В момента няма нови оплаквания, циркулиращи в trustpilot, само 3, които не мога да разбера. Има 12 съобщения за Casino Guru. Е, хора, ако не се оплаквате и не пишете ревюта, ще продължат да мамят.
There are currently no new complaints circulating on trustpilot, only 3, which I cannot understand. There are 12 reported on Casino Guru. Well, people, if you do not complain and do not write reviews, they will continue to cheat.
Ist zur zeit keine neue Beschwerde im Umlauf bei trustpilot nur 3 das kann ich nicht verstehen bei Casino guru sind 12 gemeldet. nun leute wenn ihr euch nicht beschwert und keine Rezensionen schreibt machen diese betrügen weiter
Вече не ги виждам в резултатите от търсенето си. Когато търся Betsolino намирам само тази тема във форума.
I don’t see them anymore in my search results. When I’m searching for Betsolino I only find this forum thread.
Опитах се да разбера какво може да стои зад този проблем и научих, че казиното няма лиценз за Холандия, така че затова не ви се показва. Така че изглежда, че вероятно дори няма да го видите. 😕
I tried to find out what might be behind this problem and I learned that the casino doesn't have a license for Netherlands, so that's why it's not showing up for you. So it looks like you probably won't even see it. 😕
Добре това е странно! До миналата седмица виждах ревюто перфектно… А сега го няма
Okay that’s strange! I till last week I saw the review perfectly… And now it’s gone
Да, очевидно ще можете да видите само казина, които имат лиценз на KSA. Както и да е, ако нещо се промени и случайно получите нова информация, мисля, че всички го приветстваме.
Yes, apparently you will only be able to see casinos that have a KSA license. Anyway, if something changes and you happen to get some new information I think we all welcome it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.