ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 5 месеца от davex3
|
47615 преглеждания 587 отговора |
|
1...17 18 19...30
Inrel19
преди 3 месеца

Аз също съм в.... Моят имейл е johnvandenheuvel1984@icloud.com

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

къде си?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

https://tumblewins.com/aml


Отворено е ново казино, те изпращат имейли като 5Bonus или Betsolino, много подобни на външен вид, може би с повишено внимание!

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Хърватия и имат централи в Германия и Полша, има местоположение в googlemaps, което е малко по-достъпно, но името на компанията излиза, както и всичко останало, малко е като разбъркано местоположение, но няма проблем

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Напълно различно казино/оператор...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

добре, благодаря много за информацията.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Хей, аз също получих имейл от https://tumblewins.com/, наистина е хубаво. Аз също направих някои изследвания и не намирам никакви връзки, изглежда безопасно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте на всички, имам 7500 в сметката си, има ли вероятност някога да видя това?


file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Както стоят нещата, не мисля, че не мисля така, както стоят нещата

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

аз също имам чакащи тегления от 25 юли


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Любопитен съм колко хора все още получават пари от отваряне и затваряне на казина по целия свят и никой не може да направи нищо по въпроса. Моето мото от днес нататък е само казина, които са на пазара от 3 години и имат лиценз от разумна държава и никога не депозират повече от 20 евро.

Автоматичен превод:
broganjohnson33
преди 3 месеца

Не мисля така… Чакам почти 8 седмици, за да получа €550… все още няма цент по банковата ми сметка

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Casino Guru трябва да постави ново казино под резервация в червен списък

И освобождаване само когато лоялността е потвърдена

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Смешно е, че вчера получих

Имейл от rockstarwin casino 25 завъртания безплатно Спечелих 50 евро реални пари днес акаунтът ми е блокиран


Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро,

Както виждате, нещата стават все повече и повече според прогнозите ми.

Това е - АБСОЛЮТНО НЕОБХОДИМО - CasinoGuru най-накрая да оцени това казино Betsolino така, както трябва да бъде с червено 0,0!

Хората губят пари и броят им се увеличава всеки ден. Сигурен съм, че ще има още.

Моля, действайте, не чакайте повече.

Жалбата ми също е в процес на разглеждане в AskGamblers.com и е докладвана на Trustpilot. навсякъде.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казиногуру ще направи ли нещо по въпроса?

Автоматичен превод:
broganjohnson33
преди 3 месеца

Вероятно нищо няма да се случи. Можете да подадете жалба с надеждата, че CasinoGuru ще намали рейтинга на тези измамници.

Много хора тук чакат от седмици! 5 седмици, 7 седмици и т.н. НИКОЙ не получава парите си.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Абсолютно не мога да разбера защо гуруто на казиното не прави никакви действия, докато десетки хора съобщават, че техните трудно спечелени пари са измамени.

Разбирам, ако 1-2 души не получават парите си, тогава да, разбираемо е да чакаме и да разберем как ще ескалират нещата, но сега сме много и сумата пари се увеличава всеки ден . И рейтингът на Betsolino и 5bonuses все още е доста приличен.

Винаги получаваме едни и същи съобщения във форума „Моля, попълнете оплакване", „Моля, изчакайте 14 дни казиното да извърши плащането" и т.н. Чаках 8 седмици, НИЩО не се случва. Знаете ли, някак си започвам да усещам, че Casino Guru също има полза от привличането на хора в това казино, защото тази политика на нулева реакция и такава толерантност просто не са разбираеми. И в крайна сметка жалбата е неразрешена, гуруто на казиното казва, че не може да направи нищо, защото казиното игнорира жалбата, докато те са тези, които рекламират казиното с доста приличен рейтинг.

Доколкото знам, Askgamblers даде на това казино ужасна оценка веднага щом започнаха да се появяват оплаквания. Казино гуру се справя по-добре.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 3 месеца

Не мога да въведа askgamblers поради холандския закон… могат ли да ви помогнат да получите парите си?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
1...17 18 19...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини