преди 3 месеца
Аз също съм в.... Моят имейл е johnvandenheuvel1984@icloud.com
I’m in also…. My email is johnvandenheuvel1984@icloud.com
0
Аз също съм в.... Моят имейл е johnvandenheuvel1984@icloud.com
I’m in also…. My email is johnvandenheuvel1984@icloud.com
https://tumblewins.com/aml
Отворено е ново казино, те изпращат имейли като 5Bonus или Betsolino, много подобни на външен вид, може би с повишено внимание!
https://tumblewins.com/aml
New casino opened, they send emails like 5Bonus or Betsolino, very similar in appearance, perhaps with caution!
https://tumblewins.com/aml
Neues Casino geöffnet , sie versenden wie 5Bonus oder Betsolino Emails , von der Optik sehr ähnlich, evtl. mit Vorsicht!
Хърватия и имат централи в Германия и Полша, има местоположение в googlemaps, което е малко по-достъпно, но името на компанията излиза, както и всичко останало, малко е като разбъркано местоположение, но няма проблем
Croatia, and they have headquarters in Germany and Poland, there is a location on googlemaps that is a little more accessible, but the name of the company comes up as well as everything else, it's a bit like a scrambled location, but no problem
Hrvacka, a oni imaju sjedište u njemačkoj i poljskoj, ima na googlemapsu lokacija malo teze dostupna ali se dođe i ime poduzeca kao i sve ostalo, malo je kao šigrirana lokacija ali nikakav problem
Напълно различно казино/оператор...
Completely different casino/operator…
Komplett anderes Casino/Betreiber…
Хей, аз също получих имейл от https://tumblewins.com/, наистина е хубаво. Аз също направих някои изследвания и не намирам никакви връзки, изглежда безопасно.
Hey, I got an email from https://tumblewins.com/ too, it's really nice. I too did some research and dont find any connections, seems safe.
Любопитен съм колко хора все още получават пари от отваряне и затваряне на казина по целия свят и никой не може да направи нищо по въпроса. Моето мото от днес нататък е само казина, които са на пазара от 3 години и имат лиценз от разумна държава и никога не депозират повече от 20 евро.
I'm curious how many people are still getting money from opening and closing casinos all over the world and no one can do anything about it. My motto from today on is only casinos that have been on the market for 3 years and have a license from a reasonable country and never deposit more than 20 euros.
Bin gespannt viel Leute da noch Geld bekommen die mache weltweit casino auf und zu. und keine kann was dagegen tun. Meine Motto ist ab heute nur casino die mit eine 3 jahre auf denn Markt sind und eine Lizenz aus vernünftige land und nie mehr als 20 Euro einzahlen
Не мисля така… Чакам почти 8 седмици, за да получа €550… все още няма цент по банковата ми сметка
I don’t think so… I’m waiting for almost 8 weeks to receive €550… still no cent on my bank account yet
Casino Guru трябва да постави ново казино под резервация в червен списък
И освобождаване само когато лоялността е потвърдена
Casino Guru should put new casino under reservation in a red list
And only release when loyalty is verified
Casino Guru sollte neue casino unter vorbehalten in eine rote Liste setzen
Und erst wenn die Loyalität geprüft ist frei geben
Смешно е, че вчера получих
Имейл от rockstarwin casino 25 завъртания безплатно Спечелих 50 евро реални пари днес акаунтът ми е блокиран
It's funny yesterday I got a
Email from rockstarwin casino 25 spin free I won 50 euros real money today my account is blocked
Es ist lustig gestern bekommen ich eine
Email von rockstarwin casino 25 spin gratis habe 50 euro gewonnen Real geld heute ist meine Konto gesperrt
Здравей Джаро,
Както виждате, нещата стават все повече и повече според прогнозите ми.
Това е - АБСОЛЮТНО НЕОБХОДИМО - CasinoGuru най-накрая да оцени това казино Betsolino така, както трябва да бъде с червено 0,0!
Хората губят пари и броят им се увеличава всеки ден. Сигурен съм, че ще има още.
Моля, действайте, не чакайте повече.
Жалбата ми също е в процес на разглеждане в AskGamblers.com и е докладвана на Trustpilot. навсякъде.
Hello Jaro,
As you can see, things are becoming more and more as I predicted.
It is - ABSOLUTELY NECESSARY - that CasinoGuru finally rates this Casino Betsolino as it should be with a red 0.0!
People are losing money and the number is increasing every day. I am sure there will be more.
Please act, don't wait any longer.
My complaint is also pending at AskGamblers.com and has been reported to Trustpilot. Everywhere.
Hallo Jaro,
wie du sehen kannst sind es mehr und mehr so wie ich es vorhersagte.
Es ist - ZWINGEND NOTWENDIG - das CasinoGuru endlich dieses Casino Betsolino so bewertet wie es sein muss mit einer roten 0,0 !
Menschen verlieren Geld und das werden täglich mehr, ich bin sicher das noch einige dazu kommen werden.
Bitte handelt , nicht mehr warten.
Meine Beschwerde bei AskGamblers.com läuft auch , sowie bei Trustpilot gemeldet.Überall eben.
Вероятно нищо няма да се случи. Можете да подадете жалба с надеждата, че CasinoGuru ще намали рейтинга на тези измамници.
Много хора тук чакат от седмици! 5 седмици, 7 седмици и т.н. НИКОЙ не получава парите си.
Probably nothing will happen. You can file a complaint in the hope that CasinoGuru will lower the rating of these scammers.
Lots of people here have been waiting for weeks! 5 weeks, 7 weeks, etc. NO ONE gets their money.
vermutlich wird nichts passieren. Du kannst eine Beschwerde einreichen , in der Hoffnung das CasinoGuru damit die Bewertung von diesen Betrügern runter setzt.
Sehr viele hier warten seit Wochen ! 5 Wochen , 7 Wochen etc. KEINER Bekommt sein Geld.
Абсолютно не мога да разбера защо гуруто на казиното не прави никакви действия, докато десетки хора съобщават, че техните трудно спечелени пари са измамени.
Разбирам, ако 1-2 души не получават парите си, тогава да, разбираемо е да чакаме и да разберем как ще ескалират нещата, но сега сме много и сумата пари се увеличава всеки ден . И рейтингът на Betsolino и 5bonuses все още е доста приличен.
Винаги получаваме едни и същи съобщения във форума „Моля, попълнете оплакване", „Моля, изчакайте 14 дни казиното да извърши плащането" и т.н. Чаках 8 седмици, НИЩО не се случва. Знаете ли, някак си започвам да усещам, че Casino Guru също има полза от привличането на хора в това казино, защото тази политика на нулева реакция и такава толерантност просто не са разбираеми. И в крайна сметка жалбата е неразрешена, гуруто на казиното казва, че не може да направи нищо, защото казиното игнорира жалбата, докато те са тези, които рекламират казиното с доста приличен рейтинг.
Доколкото знам, Askgamblers даде на това казино ужасна оценка веднага щом започнаха да се появяват оплаквания. Казино гуру се справя по-добре.
I absolutely cannot understand why Casino guru makes zero action while tens of people report that their hard earned money is scammed.
I do understand if it would be 1-2 people not receiving their money, then yes, it is pretty understandable to wait and find out how things will escalate, but now there are many of us and the amount of money is increasing every single day. And the rating of both Betsolino and 5bonuses are still pretty decent.
We always receive the same messages in the forum "Please fill a complaint", "Please wait 14 days for the casino to make the payment" and so on. I have waited for 8 weeks, NOTHING is happening. You know, I am kinda starting to get a feeling that Casino guru also benefits from attracting people to this casino, because this zero reaction policy and such tolerance is just not understandable. And in the end complaint is unresolved, Casino guru says that cannot do anything, because casino ignores the complaint, while they are the ones that promoted the casino with a pretty decent rating.
As far as I know Askgamblers gave this casino a horrible rating as soon as complaints started to appear. Casino guru do better.
Не мога да въведа askgamblers поради холандския закон… могат ли да ви помогнат да получите парите си?
I can’t enter askgamblers cause of the Dutch law… can they help you get your money?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.