Все още не съм получил парите си и в жалбата ми пише само „чакам потвърждение" от 5 дни. Така че дори не е прочетено. Поне тук се надявах нещата да се развият. Чакам си парите почти 3 седмици.
I haven't received my money yet and my complaint has only said 'waiting for confirmation' for 5 days. So it hasn't even been read. At least here I was hoping that things would move forward. I've been waiting for my money for almost 3 weeks.
Ich habe mein Geld noch nicht erhalten und bei meiner Beschwerde steht seit 5 Tagen nur ‚Warte auf Bestätigung‘. Also wurde das noch nichtmal gelesen. Wenigstens hier hatte ich mir erhofft; dass es voran geht. Fast 3 Wochen warte ich schon auf mein Geld.
Е, трябва да изчакате известно време, защото нашият екип има не само няколко оплаквания, а много от тях, така че е невъзможно да отговорим на всички веднага. Petronela със сигурност ще стигне до вас и се надявам, че ще се реши по някакъв начин.
Well, you have to hold out for some time because our team has not only a few complaints but a lot of them, so it's impossible to answer everyone right away. Petronela will surely get to you and I hope it will be solved somehow.
Всичко това започва да ме тревожи. Чакам изплащането си вече 5 дни...Вече съм потвърден, но това проработи едва след като се свързах с чата на живо.
В чата на живо този следобед ми казаха за изплащането ми, че в момента имат проблеми (направих екранна снимка на краткия разговор), защото се притеснявах... и сега чета това, прекрасно...
This is all starting to worry me. I've been waiting for my payout for 5 days now...I'm already verified, but that only worked after I contacted the live chat.
The live chat told me this afternoon about my payout that they are currently having problems (I took a screenshot of the short conversation) because I was worried... and now I'm reading this, wonderful...
Das macht mir alles jetzt schon Sorgen, ich warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung....Verifiziert bin ich schon , das ging nachdem ich aber den Live Chat erst kontaktiert hatte.
Der Live Chat sagte mir heute Mittag zu meiner Auszahlung das Sie aktuell Probleme haben (habe Screenshot extra gemacht von dem kurzen Gespräch) weil ich auch schon befürchtung hatte.... und jetzt lese ich das hier , Wunderbar....
Чакам изплащането си вече 4 седмици… на този уебсайт е направено оплакване и чакаме betsolino да отговори в този разговор. Някои от играчите получиха парите си миналата седмица. Но повечето тук все още чакат и чакат, а това е много, много разочароващо. Ако не изплатят тегленията ми, трябва да възстановят депозитите ми, но вече не реагират на имейли… само в чата на живо получавам фиксирания отговор всеки път: работим усилено по въпроса и съжаляваме за забавянето. Това е много голямо казино с червен флаг, те ни измамват!
I’m waiting for my payout for 4 weeks now… a complaint is made on this website and we are waiting for betsolino to respond in that conversation. Some of the players did receive their money last week. But the most here are still waiting and waiting, and that’s very very frustrating. If they won’t payout my withdrawals than they have to refund my deposits, but they don’t react in emails anymore… only in live chat I get the fixed answer everytime: we are working hard on it and sorry for the delay. This is a very big red flag casino, they are scamming us!
Всичко това започва да ме тревожи. Чакам изплащането си вече 5 дни...Вече съм потвърден, но това проработи едва след като се свързах с чата на живо.
В чата на живо този следобед ми казаха за изплащането ми, че в момента имат проблеми (направих екранна снимка на краткия разговор), защото се притеснявах... и сега чета това, прекрасно...
This is all starting to worry me. I've been waiting for my payout for 5 days now...I'm already verified, but that only worked after I contacted the live chat.
The live chat told me this afternoon about my payout that they are currently having problems (I took a screenshot of the short conversation) because I was worried... and now I'm reading this, wonderful...
Das macht mir alles jetzt schon Sorgen, ich warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung....Verifiziert bin ich schon , das ging nachdem ich aber den Live Chat erst kontaktiert hatte.
Der Live Chat sagte mir heute Mittag zu meiner Auszahlung das Sie aktuell Probleme haben (habe Screenshot extra gemacht von dem kurzen Gespräch) weil ich auch schon befürchtung hatte.... und jetzt lese ich das hier , Wunderbar....
Здравейте, 5 дни все още не са много, но според това как играчите пишат тук всеки ден, наистина е възможно да имат технически проблеми. Какъв метод на плащане използвахте за теглене? Попитахте ли ги също какъв е конкретният проблем?
Ще се опитам да бъда търпелив и ако нищо не се промени, можете да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем. Ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето и да изпратят парите на играча, така че вие ще сте на половината път за нула време.
Ако нещо се промени и се свържат с вас, уведомете ме.
Hi, 5 days is not so much yet, but according to how players write here every day, it is really possible that they have some technical problems. What payment method did you use to withdraw ? Did you also ask them what the specific issue is ?
I would try to be patient and if nothing changes, then you can file a complaint with us and we will try to help you. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and send the player the money, so you'll be halfway there in no time.
If something changes and they contact you, let me know.
Благодаря ви за отговорите
Поисках нормален банков превод, но когато попитах за проблема, не получих отговор и след това бях игнориран!
Определено ще ви уведомя, ако има новини!
Успех на всички, които все още чакат, но подозирам, че Betsolino в момента има технически затруднения.... когато направих залога си, те също имаха изключителни проблеми със сървърната връзка
Thank you for the answers.
I requested a normal bank transfer, but when I asked about the problem I received no response and was ignored after that!
I will definitely let you know if there is any news!
Good luck to all those still waiting, but I suspect that Betsolino is currently having technical difficulties....when I made my wager they also had extreme server connection problems
Danke für die Antworten.
Ich habe normale Banküberweisung beantragt, auf Nachfrage zu dem besagten Problemen habe ich keine Antwort mehr bekommen und wurde danach auch ignoriert!
Ich werde aufjedenfall mich bei Neuigkeiten melden!
Viel Glück an alle die noch warten , ich vermute allerdings auch das Betsolino aktuell Technische Schwierigkeiten hat....als ich meinn Wager machte hatten sie auch extreme Server Verbindungsprobleme
Може да се окаже, че технически проблеми засягат казиното и ще видим как ще е с тегленията.
Невежеството със сигурност не е добър знак, но тъй като някои играчи вече са били платени, нека се придържаме към него и да мислим позитивно.
Ще бъда тук за всякакви новини.
It could be that technical problems are affecting the casino and we will see how it will be with the withdrawals.
Ignorance is certainly not a good sign but since some players have already been paid, let's stick with it and think positive.
I'll be here for any news.
Някой трябваше да отговори на жалбата ми преди 7 часа. Мисля, че това казино изплаща само когато Casino Guru настоява.
Затова намирам за съжаление, че времето ми за оплакване изтече и все още не съм получил отговор от Casino Guru
Someone should have replied to my complaint 7 hours ago. I think this casino only pays out when Casino Guru insists.
Therefore, I find it a pity that my time for my complaint has expired and I still have not received any response from Casino Guru
Auf meine Beschwerde sollte schon vor 7 Stunden jemand geantwortet haben. Ich denke, dieses Casino zahlt nur auf Nachdruck von Casino Guru.
Daher finde ich es schade, dass meine Zeit bei meiner Beschwerde abgelaufen ist und ich noch immer keine Rückmeldung von Casino Guru erhalten habe
О, съжалявам, ще напомня на Петронела да ти отговори. Има много оплаквания и понякога се случва екипът ни да не отговори, въпреки че се старае да отговори на всички възможно най-бързо.
Очаквам скоро да получите актуализация.
Oh I'm sorry, I'll remind Petronela to answer you. There are a lot of complaints and sometimes it happens that our team fails to reply, even though they try very hard to answer everyone as quickly as possible.
I expect you will get an update soon.
Благодаря ви, обикновено съм много търпелив. Но това казино е платило само след като Casino Guru настоя. Така че, разбира се, искам жалбата ми да бъде препратена до казиното възможно най-бързо, за да мога най-накрая да получа парите си след три седмици.
Thank you, I'm usually very patient. But this casino has only paid out after Casino Guru insisted. So of course I want my complaint to be forwarded to the casino as quickly as possible so that I can finally get my money after three weeks.
Danke, normalerweise bin ich sehr geduldig. Aber dieses Casino hat nur auf Nachdruck von Casino Guru bisher gezahlt. Daher möchte ich natürlich, dass auch meine Beschwerde so schnell wie möglich an das Casino weitergeleitet wird, damit ich nach mittlerweile drei Wochen endlich mein Geld erhalte.
Разбирам те напълно, надявам се тази ситуация да приключи възможно най-скоро, за да не се мъчиш повече.
I understand you completely, I hope that this situation will end as soon as possible so that you don't have to suffer any longer.
Тази сутрин отново изпратих въпрос относно моите тегления. Сега ми отговориха, че не виждат отворени тегления в сметката ми….. проблема става все по-голям и по-голям….
This morning I’ve send a question about my withdrawals again. Now they answered me that they don’t see open withdrawals in my account….. the problem is getting bigger and bigger….
Какво ще кажете за вашия казино акаунт? Можете ли обаче да видите предстоящото теглене там?
What about in your casino account? Can you see the pending withdrawal there, though?
Да, мога. Но тегленето вече не е чакащо, настроено е на „ок" на 4 юли.
Yes I can. But the withdrawal isn’t pending anymore, it’s set to ‘ok’ on the 4th of July.
О, добре, разбирам. Така че не е разбираемо, че поддръжката не е видяла никакво „отворено теглене", както казахте.
Да видим как ще се развие оплакването ви сега. Надявам се, че представителят на казиното ще ни обясни всичко.
Oh, alright, I see. So it is not understandable that the support did not see any "open withdrawal," as you said.
Let's see how your complaint will unfold now. I hope that the casino representative will explain everything to us.
Току-що намерих доставчик, който изглежда доста подобен на Betsolino.
Което само засилва страха ми от измама.
https://5bonuses.com/
След като попитах отново за парите си, получих същото извинение както винаги и след това отново бях игнориран. Наистина е досадно.
Също така току-що написах имейл с надеждата да постигна нещо.
I just found a provider that looks quite similar to Betsolino.
Which only increases my fear of fraud.
https://5bonuses.com/
After asking again about my money, I got the same excuse as always and was then ignored again. It's really annoying.
I have also just written an email in the hope of achieving something.
ich habe gerade einen Anbieter gefunden der Betsolino ziemlich ähnlich sieht.
Was meine Angst des Betruges nur erhöht.
https://5bonuses.com/
Nach erneuter Nachfrage zu meinem Geld bekam ich wie immer dieselbe ausrede und wurde danach auch wieder ignoriert. Es ist schon sehr nervig.
Ich habe zudem eben eine Email geschrieben in der Hofnung etwas erreichen zu können.
Тези две казина се управляват от едни и същи хора. Имам проблеми с тегленията с това казино 5bonuses и постоянно получавам промоционални оферти от казино Betsolino, въпреки че никога не съм се регистрирал там.
Those two casinos are operated by the same people. I have withdrawals problems with this 5bonuses casino and I constantly receive promotional offers from Betsolino casino, although I have never registered there.
Благодаря много за обяснението! Сега много неща имат смисъл със спам имейлите. Съжалявам, това не е тук, просто исках да привлека вниманието към него. Все още чакам отговор, може би напразно.
Thank you very much for the explanation! Now a lot of things make sense with the spam emails. Sorry, this doesn't belong here, I just wanted to draw attention to it. I'm still waiting for an answer, probably in vain.
Vielen dank für die Aufklärung! Jetzt ergibt vieles einen Sinn mit den Spam Mails. Sorry gehört hier auch nicht hin, wollte nur Aufmerksam drauf machen. Warte auch noch auf eine Antwort , vermutlich vergeblich.
Аха, това ми изяснява защо продължавам да получавам спам имейли с бонус оферти от Betsolino и 5bonuses... Те са еднакви с друго име...
някой друг получил ли е парите си тази седмица?
Aha that makes me clear why I keep on receiving spam emails with bonus offers from both Betsolino and 5bonuses…. They are the same with another name…
anyone else did receive their money this week?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.