ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 3 месеца от davex3
|
28253 преглеждания 560 отговора |
|
1...10 11 12...29
Добавете пост
преди 2 месеца

Все още не съм получил парите си и в жалбата ми пише само „чакам потвърждение" от 5 дни. Така че дори не е прочетено. Поне тук се надявах нещата да се развият. Чакам си парите почти 3 седмици.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Тук все още няма пари… Но в моята жалба на този уебсайт член на екипа на гуруто помоли betsolino да реагира по моя случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Може ли някой от CasinoGuru да обработи жалбата ми и да ми помогне да получа парите си?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още не съм получил парите си и в жалбата ми пише само „чакам потвърждение" от 5 дни. Така че дори не е прочетено. Поне тук се надявах нещата да се развият. Чакам си парите почти 3 седмици.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, трябва да изчакате известно време, защото нашият екип има не само няколко оплаквания, а много от тях, така че е невъзможно да отговорим на всички веднага. Petronela със сигурност ще стигне до вас и се надявам, че ще се реши по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тук все още няма пари… Но в моята жалба на този уебсайт член на екипа на гуруто помоли betsolino да реагира по моя случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е добра новина, така че се надяваме, че нещата ще се раздвижат и казиното ще отговори. Стискам палци за положителен край. 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всичко това започва да ме тревожи. Чакам изплащането си вече 5 дни...Вече съм потвърден, но това проработи едва след като се свързах с чата на живо.


В чата на живо този следобед ми казаха за изплащането ми, че в момента имат проблеми (направих екранна снимка на краткия разговор), защото се притеснявах... и сега чета това, прекрасно...

Автоматичен превод:
vakah86
преди 2 месеца

Чакам изплащането си вече 4 седмици… на този уебсайт е направено оплакване и чакаме betsolino да отговори в този разговор. Някои от играчите получиха парите си миналата седмица. Но повечето тук все още чакат и чакат, а това е много, много разочароващо. Ако не изплатят тегленията ми, трябва да възстановят депозитите ми, но вече не реагират на имейли… само в чата на живо получавам фиксирания отговор всеки път: работим усилено по въпроса и съжаляваме за забавянето. Това е много голямо казино с червен флаг, те ни измамват!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всичко това започва да ме тревожи. Чакам изплащането си вече 5 дни...Вече съм потвърден, но това проработи едва след като се свързах с чата на живо.


В чата на живо този следобед ми казаха за изплащането ми, че в момента имат проблеми (направих екранна снимка на краткия разговор), защото се притеснявах... и сега чета това, прекрасно...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, 5 дни все още не са много, но според това как играчите пишат тук всеки ден, наистина е възможно да имат технически проблеми. Какъв метод на плащане използвахте за теглене? Попитахте ли ги също какъв е конкретният проблем?

Ще се опитам да бъда търпелив и ако нищо не се промени, можете да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем. Ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето и да изпратят парите на играча, така че вие ще сте на половината път за нула време.

Ако нещо се промени и се свържат с вас, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Благодаря ви за отговорите

Поисках нормален банков превод, но когато попитах за проблема, не получих отговор и след това бях игнориран!

Определено ще ви уведомя, ако има новини!

Успех на всички, които все още чакат, но подозирам, че Betsolino в момента има технически затруднения.... когато направих залога си, те също имаха изключителни проблеми със сървърната връзка

Автоматичен превод:
vakah86
преди 2 месеца

Може да се окаже, че технически проблеми засягат казиното и ще видим как ще е с тегленията.

Невежеството със сигурност не е добър знак, но тъй като някои играчи вече са били платени, нека се придържаме към него и да мислим позитивно.

Ще бъда тук за всякакви новини.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой трябваше да отговори на жалбата ми преди 7 часа. Мисля, че това казино изплаща само когато Casino Guru настоява.


Затова намирам за съжаление, че времето ми за оплакване изтече и все още не съм получил отговор от Casino Guru

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

О, съжалявам, ще напомня на Петронела да ти отговори. Има много оплаквания и понякога се случва екипът ни да не отговори, въпреки че се старае да отговори на всички възможно най-бързо.

Очаквам скоро да получите актуализация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Благодаря ви, обикновено съм много търпелив. Но това казино е платило само след като Casino Guru настоя. Така че, разбира се, искам жалбата ми да бъде препратена до казиното възможно най-бързо, за да мога най-накрая да получа парите си след три седмици.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Разбирам те напълно, надявам се тази ситуация да приключи възможно най-скоро, за да не се мъчиш повече.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тази сутрин отново изпратих въпрос относно моите тегления. Сега ми отговориха, че не виждат отворени тегления в сметката ми….. проблема става все по-голям и по-голям….

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

Какво ще кажете за вашия казино акаунт? Можете ли обаче да видите предстоящото теглене там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Да, мога. Но тегленето вече не е чакащо, настроено е на „ок" на 4 юли.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

О, добре, разбирам. Така че не е разбираемо, че поддръжката не е видяла никакво „отворено теглене", както казахте.

Да видим как ще се развие оплакването ви сега. Надявам се, че представителят на казиното ще ни обясни всичко.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що намерих доставчик, който изглежда доста подобен на Betsolino.

Което само засилва страха ми от измама.


https://5bonuses.com/


След като попитах отново за парите си, получих същото извинение както винаги и след това отново бях игнориран. Наистина е досадно.

Също така току-що написах имейл с надеждата да постигна нещо.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
vakah86
преди 2 месеца

Тези две казина се управляват от едни и същи хора. Имам проблеми с тегленията с това казино 5bonuses и постоянно получавам промоционални оферти от казино Betsolino, въпреки че никога не съм се регистрирал там.

Автоматичен превод:
1...10 11 12...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още