НачалоФорумКазинаBetpanda Casino - обща дискусия

Betpanda Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Sambankmanfried
|
19 195 преглеждания 183 отговора |
|
1...6 7 8...10
преди 1 месец

Малко вероятно е да съм в същата лодка. Забранен акаунт и няма средства от тегленето ми, 91 Litecoin. file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тъжно е, че още един играч има подобни проблеми.

Мога ли да попитам дали сте играли в казино игри или е било свързано със спорт, моля?

От колко време играете в това казино?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Играл съм само в казино.


Регистрирах акаунта си на 29 октомври.


Не ми отговарят и на мейли.

Автоматичен превод:
Grinder4life
преди 1 месец

В този случай сте постъпили правилно, като подадете жалба тук.

Както беше обяснено по-рано, трябва да изчакаме пълни 14 дни, преди да можем да се намесим.

Получихте ли имейл с обяснение относно блокирането на акаунта ви от казиното?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, предполагам, че просто трябва да изчакам.


не нищо Буквално нищо. Просто беше затворено.

Автоматичен превод:
Grinder4life
преди 1 месец

Такива ситуации никога не са приятни, ако се случат и казиното не знае нищо. Мисля, че много играчи биха искали поне някакъв отговор какво се е случило.

Както и да е, това е, което нашият екип е тук, за да разбере, ако не можете.

Дано скоро успеем да хванем нещо.

Ако случайно имате новини, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

да


Не, няма новини. Това е просто мълчание. Опитах се да се свържа с имейли, но дори не могат да ми отговорят.

Автоматичен превод:
Grinder4life
преди 1 месец

Всичко е същото, игнорират ме в пощата от 11 дни, в LiveChat ми казват, че ще се свържат с мен по имейл, който ме игнорира от 11 дни xD ИЗМАМА!

Автоматичен превод:
fenix1337LW
преди 1 месец

Да, знам. И тогава те затварят разговора в чата. Така или иначе те нямат ликвидност или просто ни тормозят всички. Собствениците на компанията трябва да се потят. Имам всички подробности за тях.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

да


Не, няма новини. Това е просто мълчание. Опитах се да се свържа с имейли, но дори не могат да ми отговорят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тъжно и също доста непрофесионално. Да останеш без отговор толкова дълго вероятно няма да зарадва никого.

Въпреки това няма да е дълго и ако нищо не се промени, ще се свържем с казиното.

Чудя се дали ще ни отговорят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всичко е същото, игнорират ме в пощата от 11 дни, в LiveChat ми казват, че ще се свържат с мен по имейл, който ме игнорира от 11 дни xD ИЗМАМА!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В такъв случай вече бих помислил за откриване на жалба, защото започва да наближава 14-те дни, които даваме на казината да изплатят на играчите. Играхте ли тук с някакви бонуси или трябваше да се верифицирате?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Играх само спортове в това казино, нямаше бонуси, не ме помолиха да се верифицирам, просто потвърдете имейла си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Схематични неща.


Предполагам, че ако имат планове да го решат, ще отговорят. Ако не го направят, няма да ти отговорят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Играх само спортове в това казино, нямаше бонуси, не ме помолиха да се верифицирам, просто потвърдете имейла си.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

За съжаление виждам, че подобни неща се случиха на много играчи напоследък.

Да видим как казиното наистина ще го реши.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Схематични неща.


Предполагам, че ако имат планове да го решат, ще отговорят. Ако не го направят, няма да ти отговорят.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Е, надявам се, че ще комуникират с нашия екип за оплаквания, когато му дойде времето.

В противен случай без тях няма да можем да разрешим оплакването и те ще получат черни точки, което ще се отрази негативно на индекса им за безопасност.

Но нека не изпреварваме нещата и да изчакаме следващата стъпка във вашата жалба. нали

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Добро утро, аз също се оказвам с 4400 долара, изпратени до грешна мрежа. Вече не ми отговарят на имейли, чатът дава грешка и telegram (vip support) не отговаря. Докато не загубих всичко беше наред, отговори след 5 минути сега абсолютно нищо

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Днес, благодарение на рецензията, която оставих в trustpilot, те ме помолиха да се свържа с тях отново

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

и добавям, че погледнах извлечението за тегленето, което направих в сайта за залагания и не се появява..... в този момент мисля, че нещо се е случило, тъй като тегленето на 4490 не се появява.... .

Автоматичен превод:
Alano83
преди 4 седмици

Аз също видях жалбата и исках да попитам, също според това, което пишете, дали средствата не са на път. Предполагам, че ще трябва да изчакаме малко и да видим как е. можеш ли да се справиш Чувствайте се свободни да ме уведомите дали парите са пристигнали или не. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

тегленето пристигна в грешната мрежа на следващия ден (30 октомври), но сега забелязах, че тегленето не се показва в изявлението на сайта (прикачих екранна снимка в жалбата), така че има нещо нередно. Докладвах го на поддръжката на Betpanda и те дори не го виждат... факт е, че имам разписката за теглене по имейл

Автоматичен превод:
Alano83
преди 4 седмици

Хубаво е, че ти го изпратиха по имейл като доказателство. Също така добре, че го качихте в жалбата, нашият екип определено ще го разгледа и ще види какво може да се направи.

Ако и на теб ти напишат нещо, което си струва да се спомене, непременно го сподели, за сега ще видим как ще се развие жалбата.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини