Тъжно е, че още един играч има подобни проблеми.
Мога ли да попитам дали сте играли в казино игри или е било свързано със спорт, моля?
От колко време играете в това казино?
That is sad that yet another player has similar issues.
May I ask if you played at the casino games or was it related to sports, please?
How long have you been playing at this casino?
Играл съм само в казино.
Регистрирах акаунта си на 29 октомври.
Не ми отговарят и на мейли.
I've only played casino.
I registered my account in 29th of oktober.
They are not answering me on e-mails either.
В този случай сте постъпили правилно, като подадете жалба тук.
Както беше обяснено по-рано, трябва да изчакаме пълни 14 дни, преди да можем да се намесим.
Получихте ли имейл с обяснение относно блокирането на акаунта ви от казиното?
In this case, you have done the right thing to file a complaint here.
As it was explained before, we need to wait 14 full days before we can intervene, though.
Did you receive any email with an explanation regarding the blockage of your account from the casino?
Да, предполагам, че просто трябва да изчакам.
не нищо Буквално нищо. Просто беше затворено.
Yeah, I guees I just need to wait.
No, nothing. Literally nothing. It was just closed.
Такива ситуации никога не са приятни, ако се случат и казиното не знае нищо. Мисля, че много играчи биха искали поне някакъв отговор какво се е случило.
Както и да е, това е, което нашият екип е тук, за да разбере, ако не можете.
Дано скоро успеем да хванем нещо.
Ако случайно имате новини, не забравяйте да ни уведомите.
Such situations are never pleasant if they occur and the casino knows nothing. I think a lot of players would like at least some kind of answer as to what happened.
Anyway, that's what our team is here to find out if you can't.
Hopefully we'll be able to catch something soon.
If you happen to have any news, be sure to let us know.
да
Не, няма новини. Това е просто мълчание. Опитах се да се свържа с имейли, но дори не могат да ми отговорят.
Yeah.
No, no News. It's just silence. I've tried to reach out thru e-mails but they can't even answer me.
Всичко е същото, игнорират ме в пощата от 11 дни, в LiveChat ми казват, че ще се свържат с мен по имейл, който ме игнорира от 11 дни xD ИЗМАМА!
Everything is the same, they have been ignoring me in the mail for 11 days, in LiveChat they tell me that they will contact me by email, which has been ignoring me for 11 days xD SCAM!
Да, знам. И тогава те затварят разговора в чата. Така или иначе те нямат ликвидност или просто ни тормозят всички. Собствениците на компанията трябва да се потят. Имам всички подробности за тях.
Yeah I know. And then they are closing down the conversation in the chat. Either way they have out of liquidity or they just are rugging us all. The owners of the company should be sweaty. I've got all the details about them.
Тъжно и също доста непрофесионално. Да останеш без отговор толкова дълго вероятно няма да зарадва никого.
Въпреки това няма да е дълго и ако нищо не се промени, ще се свържем с казиното.
Чудя се дали ще ни отговорят.
Sad and also quite unprofessional. Being without an answer for so long would probably not please anyone.
However, it won't be long and if nothing changes we will contact the casino.
I wonder if they will answer us.
Всичко е същото, игнорират ме в пощата от 11 дни, в LiveChat ми казват, че ще се свържат с мен по имейл, който ме игнорира от 11 дни xD ИЗМАМА!
Everything is the same, they have been ignoring me in the mail for 11 days, in LiveChat they tell me that they will contact me by email, which has been ignoring me for 11 days xD SCAM!
В такъв случай вече бих помислил за откриване на жалба, защото започва да наближава 14-те дни, които даваме на казината да изплатят на играчите. Играхте ли тук с някакви бонуси или трябваше да се верифицирате?
In that case, I would already think about opening a complaint, because it's starting to get close to the 14 days that we give casinos to pay out players. Did you play here with any bonuses or was it necessary to verify yourself?
Схематични неща.
Предполагам, че ако имат планове да го решат, ще отговорят. Ако не го направят, няма да ти отговорят.
Sketchy things.
I guess if they have plans to solve it they will answer. If they don't they will not answer you.
Е, надявам се, че ще комуникират с нашия екип за оплаквания, когато му дойде времето.
В противен случай без тях няма да можем да разрешим оплакването и те ще получат черни точки, което ще се отрази негативно на индекса им за безопасност.
Но нека не изпреварваме нещата и да изчакаме следващата стъпка във вашата жалба. нали
Well, I hope that they will communicate with our complaint team when the time comes.
Otherwise, without them, we won't be able to solve the complaint, and they will get black points, which will negatively impact their safety index.
But let's not go ahead of things and wait for the next step in your complaint. Right?
Добро утро, аз също се оказвам с 4400 долара, изпратени до грешна мрежа. Вече не ми отговарят на имейли, чатът дава грешка и telegram (vip support) не отговаря. Докато не загубих всичко беше наред, отговори след 5 минути сега абсолютно нищо
Good morning, I too find myself with 4400 dollars sent to a wrong network. They no longer answer me to emails, the chat gives an error and telegram (vip support) does not answer. Until I lost everything was ok, answers in 5 minutes now absolutely nothing
Buongiorno pure io mi trovo con 4400 dollari mandati su una rete sbagliata. Non mi rispondono più né alle email, la chat da errore e telegram (supporto vip) non da risposta. Fino a quando perdevo tutto ok risposte in 5 minuti ora il nulla più assoluto
Днес, благодарение на рецензията, която оставих в trustpilot, те ме помолиха да се свържа с тях отново
Today thanks to the review I left on trustpilot they asked me to contact them again https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail you too can try it
Oggi grazie alla recensione che ho lasciato su trustpilot mi hanno chiesto di ricontattarli https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail provate pure voi
и добавям, че погледнах извлечението за тегленето, което направих в сайта за залагания и не се появява..... в този момент мисля, че нещо се е случило, тъй като тегленето на 4490 не се появява.... .
and I add that I looked at the statement of the withdrawal I made on the betting site and it doesn't appear..... at this point I think something has happened since the withdrawal of 4490 doesn't appear.....
e aggiungo che ho visionato l estratto conto del prelievo che ho fatto sul sito di scommesse e non risulta..... a questo punto penso che sia successo qualche cosa visto che il prelievo di 4490 non risulta.....
Аз също видях жалбата и исках да попитам, също според това, което пишете, дали средствата не са на път. Предполагам, че ще трябва да изчакаме малко и да видим как е. можеш ли да се справиш Чувствайте се свободни да ме уведомите дали парите са пристигнали или не. 🙂
I have also seen the complaint and I wanted to ask, also according to what you write, if the funds are not on their way. I guess we will have to wait a while and see how it is. Can you handle it? Feel free to let me know whether the money has arrived or not. 🙂
тегленето пристигна в грешната мрежа на следващия ден (30 октомври), но сега забелязах, че тегленето не се показва в изявлението на сайта (прикачих екранна снимка в жалбата), така че има нещо нередно. Докладвах го на поддръжката на Betpanda и те дори не го виждат... факт е, че имам разписката за теглене по имейл
the withdrawal arrived on the wrong network the next day (October 30) but now I noticed that the withdrawal does not appear in the site's statement (I attached a screenshot in the complaint) so there is something wrong. I reported it to Betpanda support and they don't even see it.... the fact is that I have the receipt of the withdrawal via email
il prelievo e arrivato su rete sbagliata il giorno dopo (30 ottobre) pero ora mi sono accorto che nel estratto conto del sito non risulta il prelievo (ho allegato screen nel reclamo) quindi ce qualche cosa che non va. fatto presente all assistenza betpanda e manco loro lo vedono.... fatto sta che io ho la ricevuta tramite email del prelievo
Хубаво е, че ти го изпратиха по имейл като доказателство. Също така добре, че го качихте в жалбата, нашият екип определено ще го разгледа и ще види какво може да се направи.
Ако и на теб ти напишат нещо, което си струва да се спомене, непременно го сподели, за сега ще видим как ще се развие жалбата.
It's good that you have it emailed to you as a proof. Also good that you uploaded it to the complaint, our team will definitely take a look at it and see what can be done.
If they also write you something that would be worth mentioning, by all means share it, for now we will have to see how the complaint progresses.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.