Тъжно е, че още един играч има подобни проблеми.
Мога ли да попитам дали сте играли в казино игри или е било свързано със спорт, моля?
От колко време играете в това казино?
That is sad that yet another player has similar issues.
May I ask if you played at the casino games or was it related to sports, please?
How long have you been playing at this casino?
Играл съм само в казино.
Регистрирах акаунта си на 29 октомври.
Не ми отговарят и на мейли.
I've only played casino.
I registered my account in 29th of oktober.
They are not answering me on e-mails either.
В този случай сте постъпили правилно, като подадете жалба тук.
Както беше обяснено по-рано, трябва да изчакаме пълни 14 дни, преди да можем да се намесим.
Получихте ли имейл с обяснение относно блокирането на акаунта ви от казиното?
In this case, you have done the right thing to file a complaint here.
As it was explained before, we need to wait 14 full days before we can intervene, though.
Did you receive any email with an explanation regarding the blockage of your account from the casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.