НачалоФорумКазинаBetpanda Casino - обща дискусия

Betpanda Casino - обща дискусия (страница 6)

 от Sambankmanfried
|
25 848 преглеждания 201 отговора |
|
1...5 6 7...11

file

здравей Направих няколко залагания на спорт, когато реших да изтегля печалбите си, не получих парите си, ден по-късно писах на LiveChat, за да разбера какво се е случило с тегленето ми, те ми отговориха, че тегленето се обработва, попитах за времето, те не ми отговориха, след това спряха да ми отговарят в LiveChat и започнаха да затварят диалога с мен. Писах им по имейл, за да разбера причината, те ми отговориха, че тегленето се проверява, моля изчакайте. Уточних се и с тях за времето, колко да чакам? В края на краищата минаха повече от 48 часа, след този момент те спряха да ми отговарят по имейл, започнах да пиша в официалния телеграм чат на BetPanda, който е на техния уебсайт, след няколко въпроса от администратора на групата, просто бях премахнат от групата и блокиран, това беше първото ми теглене, играх в това казино няколко дни и след печалбата не ми позволиха да изтегля парите си, игнорираха ме, премахнаха ме от чата на телеграмата.

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино и дали сте имали успешни тегления там преди?

Вярвам, че комуникацията от страна на казиното е много важна и съжалявам, че тук тя наистина липсва.

Автоматичен превод:
Romi

Няма потвърждение на акаунта, само потвърден имейл и 2FA удостоверител, това беше първото ми заключение, няколко дни по-късно, когато започнах да играя в BetPanda. Спряха да ми отговарят на имейла, а в самото казино ми изчезна LiveChat-а, има бутон, но като го натисна нищо не се случва

Автоматичен превод:

дори след като изпратих 4600 долара до грешната мрежа, те вече не отговаряха на имейлите ми. Поисках доказателство и така и не получих отговор

Автоматичен превод:
Romi

няма новини, не мога да пиша в чата на живо, защото бутонът за чат на живо глупаво изчезна от сайта и просто няма отговор по пощата

Автоматичен превод:

Няма потвърждение на акаунта, само потвърден имейл и 2FA удостоверител, това беше първото ми заключение, няколко дни по-късно, когато започнах да играя в BetPanda. Спряха да ми отговарят на имейла, а в самото казино ми изчезна LiveChat-а, има бутон, но като го натисна нищо не се случва

Автоматичен превод:

Така че сега просто трябва да изчакате, докато те потвърдят оттеглянето ви, нали?

Вярвам, че те трябва да прегледат вашите залози, за да се уверят, че всичко е наред, преди да потвърдят плащането.

За съжаление не мога да бъда сигурен в това, защото сте спортували, а ние нямаме отдел, който да се занимава с това.

Моля, опитайте да изчакате още малко, за да видите как ще върви и дали ще има новини относно тегленето през следващите няколко дни.

Със сигурност ни уведомете, ако имате някакви актуализации.

Освен това забелязах, че някои други играчи пишат, че чатът на живо също не е достъпен за тях, така че вярвам, че тази информация може да бъде ценна за нашия екип за данни. Има опция да информирате лицето относно някои промени в нашия преглед в долната част на всяка страница за преглед на казино. Като това, например:

file

Чувствайте се свободни да го използвате всеки път, когато разберете нещо; ние наистина ще оценим вашата помощ.

Автоматичен превод:
Romi

Направих само 4 залога, тегленето не идва от 5 дни, игнорират ме, не знам какво стана с парите ми и дали изобщо ще ми ги изтеглят, приличат на измамници

Автоматичен превод:

дори след като изпратих 4600 долара до грешната мрежа, те вече не отговаряха на имейлите ми. Поисках доказателство и така и не получих отговор

Автоматичен превод:

Виждам, че жалбата ви все още продължава, така че трябва да знаем какъв ще бъде резултатът.

Надяваме се, че казиното ще комуникира с нас.

Ще го следим и ще се надяваме на най-добър резултат.

Автоматичен превод:

няма новини, не мога да пиша в чата на живо, защото бутонът за чат на живо глупаво изчезна от сайта и просто няма отговор по пощата

Автоматичен превод:

Не сте първият тук, който споменава този проблем относно чата на живо, честно казано.

Наистина бих искал да знам причината за всичко това.🤔

Опитахте ли да се свържете с тях по имейл обаче? Какво е обяснението за забавянето?

Автоматичен превод:

Имам същата ситуация, направих около 4 залога, направих теглене и те не ми изпратиха парите, днес се опитах да вляза в акаунта си и той е БЛОКИРАН 🙂 ИЗМАМА НА BETPANDA

Автоматичен превод:
ebdalo

file

Днес влязох в акаунта си и всичко беше наред, сега се опитах да вляза и се появи това съобщение! Не отговарят на имейлите ми! Това са измамници! Откраднаха ми $1540!

Автоматичен превод:
Romi

ИЗМАМА 1540 USDT!!!!!! filefilefilefile

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Romi

съобщенията ми до пощата просто се игнорират и освен това затвориха акаунта, не идваха писма до пощата, те пишат, че трябва да пишат до пощата и игнорират съобщенията ми


Автоматичен превод:

Направих само 4 залога, тегленето не идва от 5 дни, игнорират ме, не знам какво стана с парите ми и дали изобщо ще ми ги изтеглят, приличат на измамници

Автоматичен превод:

И това ли беше първата ви заявка за теглене там?🤔

Автоматичен превод:

Имам същата ситуация, направих около 4 залога, направих теглене и те не ми изпратиха парите, днес се опитах да вляза в акаунта си и той е БЛОКИРАН 🙂 ИЗМАМА НА BETPANDA

Автоматичен превод:

Изпратиха ли ви някакво обяснение за всичко това?

Иска ми се да можем да помогнем, но сега не съм сигурен. Нека да видим какво ще направи вашият специалист по разрешаване на жалби по отношение на вашия случай .

Автоматичен превод:

ИЗМАМА 1540 USDT!!!!!! filefilefilefile

Автоматичен превод:

Съвсем нормално е обаче чатът на живо да няма отговори, когато става въпрос за тегления, така че това не е необичайно, знаете.🤷‍♀️

Важното е обаче казиното да комуникира по имейл.

Автоматичен превод:

съобщенията ми до пощата просто се игнорират и освен това затвориха акаунта, не идваха писма до пощата, те пишат, че трябва да пишат до пощата и игнорират съобщенията ми


Автоматичен превод:

Изобщо не изглежда добре това поведение.

Моля, информирайте ни за всички актуализации относно вашето теглене.

Автоматичен превод:
Romi

да...

Автоматичен превод:
Romi

Акаунтът ми беше блокиран, не отговориха нищо в чата за това, не отговориха и за тегленето, не ми отговориха по имейл.

Автоматичен превод:

Малко вероятно е да съм в същата лодка. Забранен акаунт и няма средства от тегленето ми, 91 Litecoin. file

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Акаунтът ми беше блокиран, не отговориха нищо в чата за това, не отговориха и за тегленето, не ми отговориха по имейл.

Автоматичен превод:

За съжаление, тъй като е свързано със спортните залагания и ние нямаме отдел, занимаващ се със спорта, нашата жалба не би могла да се намеси в този случай.

Мога да предложа някои уебсайтове, които можете да опитате и се надявам, че ще ви бъде предложена помощ:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Моля, уведомете ни дали сте успели да получите помощ от тези уебсайтове и как върви вашият случай.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини