НачалоФорумКазинаBetpanda Casino - обща дискусия

Betpanda Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Sambankmanfried
|
23 302 преглеждания 201 отговора |
|
1...7 8 9...11
fenix1337LW

здравей Днес BetPanda най-накрая ми отговори и поиска проверка! Изпратих им всичко, което поискаха в рамките на два часа, ще чакам отговора им и ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:
fenix1337LW

Виждам, че случаят е придвижен, така че ви желая добра и бърза проверка. След този процес трябва да е лесно да изтеглите парите, така че определено ще чакам да чуя от вас.

Успех ☘️

Автоматичен превод:

За съжаление, за съжаление им показах доказателства и те не се интересуват и продължават по пътя си. Те просто не искат да правят компромиси и според мен дори няма да отговорят на жалбата.

Автоматичен превод:
Alano83

Усещам разочарованието ти. Просто задръжте; жалбата все още не е приключила. Всъщност днес напреднахме към най-важната част. Нека засега мислим положително. 🤞🤞

Автоматичен превод:
fenix1337LW

Здравейте, кажете ми колко време чакахте писмото? Моят акаунт също беше блокиран и поддръжката ме игнорира, казват, че изчакайте писмото по пощата. Кажете ми какво поиска казиното? Какви документи?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
mellsrtoy4

Ако не сте съгласни, мога ли да ви прекъсна?

Тъй като оплакването ви изглежда е свързано със спортни залагания, предполагам, че това също е свързано с това. Може би можете да опитате да се свържете и с тези сайтове:

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.safebettingsites.com/complaints/

Трябва да се фокусира върху дейностите на SB. влизаш ли


Автоматичен превод:
Radka

Да, играх в казиното, не само залагания, защо са го блокирали не е известно и по някаква причина жалбата ми беше затворена, можете ли да я отворите?

Автоматичен превод:
mellsrtoy4

Както виждам, жалбата ви беше отхвърлена, защото казахте на нашия екип, че сте играли нещо.

Тъй като нямаме отдел, занимаващ се със спортни залагания, не бихме могли да бъдем полезни.

Но сега казвате, че не сте само спортували? Защо обаче не го изразихте и в темата за оплаквания?

Автоматичен превод:
Romi

Тъй като не смятах, че е толкова важно, притеснявам се защо акаунтът ми беше блокиран? Можете ли да се свържете с тях, за да разберете? И кога ще ми върнат парите? Не съм нарушил правилата на казиното!!!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
mellsrtoy4

Ако сте играли и в казиното, поискайте делото ви да бъде преотварено. Вероятно най-лесно е да напишете имейл на човека, който се е занимавал с оплакването ви, и да му кажете, че не само сте спортували, но и в казиното и следователно, за да имате пълна картина, е много важно.

Ако има някакъв проблем, не се колебайте да ги уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro

Написах писмо и нова жалба, но всички те се игнорират.

Автоматичен превод:
mellsrtoy4

Добре, ще се опитам да го разгледам и да попитам вашия резолвер какво може да се направи.

Автоматичен превод:
fenix1337LW

Веднага след като ми поискаха документите им изпратих всичко, от тогава продължават да ме игнорират и не отговарят нищо! На 21.11 им изпратих документите, днес е 02.12, в LiveChat ми казват, че не могат да ми помогнат по никакъв начин и не знаят нищо, а на мейла ме игнорират, въпреки че им изпратих всички документи, които поискаха!

Автоматичен превод:

Искаха ми и документи, изпратих всичко. И пак няма отговор 2 седмици, нищо не знаят в чата на живо. Не отговарят на имейли

Автоматичен превод:
fenix1337LW

Трябва да направиш като мен. Добавете един от собствениците в whatsapp и те вероятно ще ви го изпратят. Мога ли да се свържа с вас по някакъв начин?

Автоматичен превод:
Grinder4life

здравейте!

Не можех да оставя публикацията да се изплъзне. За съжаление в нашия форум липсва поддръжка чрез DM или PM, което кара играчите временно да споделят имейли или други данни за контакт, докато другият потребител присъства, след което да ги изтрият след приключване на обмена. Вярвам, че тази информация е полезна.

Автоматичен превод:
Grinder4life

Как да ги добавите към WhatsApp? Имате ли телефонен номер?

Автоматичен превод:

имате ли връзка с казиното? помогнете ми да реша проблема си

Автоматичен превод:
mellsrtoy4

Мина месец откакто ми затвориха акаунта, преди две седмици поискаха проверка, изпратих им всички документи, но те продължават да ме игнорират, нищо не отговарят, въпреки че предоставих всичко, което поискаха.

Автоматичен превод:
fenix1337LW

При мен същата ситуация, изпратих всички документи и това е, след това ме игнорират

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини