преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betpanda Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Betpanda има бонус за добре дошли, защо Casino Guru казват, че нямат?
Betpanda has a welcome bonus, why do Casino Guru say they don't?
Тъй като казиното не ни е информирало за бонуса. 🙂
Може ли да споделиш подробности, може би?
Because the casino has not informed us about the bonus. 🙂
Can you share details, perhaps?
Хаха, значи „отзивите" тук в Casino Guru не са действителни отзиви? 🙂
Haha, so the "reviews" here on Casino Guru aren't actual reviews? 🙂
Започвам да си мисля, че всички в casinoguru са замесени в многобройните измами.
I'm beginning to think everyone at casinoguru is in on the numerous scams.
Съгласен съм, понякога изглежда, че те подкрепят твърде много казиното. Вероятно са свързани с някои казина.
I agree sometimes it looks like they back up the casino too much. Probably are affiliates with some casino's.
Но този път с Betpanda изглежда точно обратното, не сте ли съгласни?
But this time with Betpanda it seems like the opposite, don't you agree?
Бонусите нямат нищо общо с действителните прегледи на казиното. Предполагам, че трябва да попитате за процеса, вместо да правите неуместни шеги. 🙂
И така, шегата настрана, можете ли да споделите подробностите?
Bonuses have nothing to do with actual casino reviews. I guess you should ask about the process instead of making misplaced jokes. 🙂
So, jokes aside, can you share the details?
Ние сме партньорски сайт, просто подхождаме към сътрудничеството доста по-различно от останалите.
Желаете ли да научите повече? Искам да разберете, че не се крием по тази тема:
We are an affiliate site, we just approach the collaboration quite differently from the rest.
Care to learn more? I want you to understand we do not hide on this subject:
Със сигурност ще ги видите при преглед? освен ако просто преглеждате какво ви казват казината и няма надлежна проверка.
Surely you would see them when reviewing? unless you're just reviewing what the casinos tell you and there's no due diligence.
Бих искал да коригирам малко изказването ви. Ние сме партньори със стотици, вероятно над хиляди казина. Това е публична информация. Нямаме причина да го крием.
Също така се опитваме да използваме позицията си на пазара на партньори, търсенето в Google и нашия контакт, който имаме в различни казина, за да помогнем на играчите, когато се занимават с оплаквания срещу казина. Както Радка вече посочи, имаме доста лесен процес, когато става въпрос за разглеждане на жалби на играчи.
Истината е, че някои казина ни обвиняват, че сме на страната на играчите в повечето случаи, докато някои играчи ни обвиняват, че сме на страната на казината през повечето време. Предполагам, че реалността е някъде по средата, което е точно това, което трябва да бъде.
Можете да разгледате статистиката за юли. Все пак успяхме да съберем около 1,4 милиона за играчите, въпреки че някои от вас твърдят, че подкрепяме предимно казината.
Когато сравнявам нашия подход и лицензиращите органи като цяло, опитът ми показва, че най-вече надхвърляме техните изисквания, когато става въпрос за защита на играчите и техните права.
I'd like to adjust your statement a bit. We're affiliates with hundreds, probably over thousand of casinos. That's public information. We have no reason to hide it.
We also try to use our position on the affiliates market, Google search and our contact that we have on various casinos to help players when they deal with complaints against casinos. As Radka already pointed out, we have quite a straightforward process when it comes to dealing with player complaints.
The truth is that some casinos accuse us for being on players' side in most cases while some players accuse us for being on casinos side most of the time. I guess the reality is somewhere between, which is exactly what it should be.
You can take a look at the statistics for July. We still managed to get around 1.4 milion for the players despite some of you claiming we mostly support the casinos.
When I compare our approach and the licensing authorities in general, my experience is that we mostly go beyond their requirements when it comes to players' protection and their rights.
Винаги можеш да попиташ Томас за това. Просто щракнете тук и превъртете надолу. Ето защо ние показваме гаранта за всеки един преглед на нашия уебсайт.
Може да има много причини за липсващия бонус в раздела за бонуси. Казиното може да добави бонуса, след като ги прегледахме. Казиното ни предостави подвеждаща информация и твърди, че няма бонуси за добре дошли или е възможно Томас просто да е направил грешка и да е пропуснал бонуса.
Ето защо ние актуализираме рецензиите на казиното няколко пъти годишно, тъй като нещата се променят с течение на времето.
You can always ask Tomas about it. Just click here and scroll down. That's why we display the guarantor for every single review on our website.
There can be many reasons for the missing bonus in the bonus section. The casino may added the bonus after we reviewed them. The casino provided us with misleading information and claimed they don't have any welcome bonuses or it's possible Tomas simply did a mistake and overlooked the bonus.
That's also why we update the casino reviews a couple times per year since things tend to change as the time passes.
Какво? В рецензията си за Betpanda пишете, че те нямат бонус за добре дошли, който имат, но сега казвате, че бонусите нямат нищо общо с действителните рецензии на казиното 🙂
Моля, обяснете как правите прегледите?
What? In your review about Betpanda, you are writing that they don't have a welcome bonus, which they do have, but now you are saying that the bonuses have nothing to do with the actual casino reviews 🙂
Please explain how you do the reviews?
Радвам се, че попита. Имаме доста хубава статия за това как преглеждаме казината.
Както и да е, мисля, че имаше малко недоразумение. Въпреки че разделът за бонуси е част от прегледа на казиното, той няма влияние върху рейтинга на индекса за безопасност на казиното. Бонусите са само полезна информация, която предоставяме на нашите посетители и играчи. Случва се от време на време информацията да е невярна. Имаме над 5500 казина в нашата база данни и те променят своите бонуси, условия, промоции или друга информация на уебсайта си от време на време.
I'm glad you asked. We have quite a nice article about how we review the casinos.
Anyway, I think there was a bit of misunderstanding. Even though the bonus section is part of the casino review, it has no impact on the casino's safety index rating. Bonuses are just useful information that we provide to our visitors and players. It happens from time to time the information is incorrect. We have over 5500 casinos in our database and they change their bonuses, terms, promotions or other info on their website from time to time.
Подобрявате рейтинга на казината, когато очевидно мамят хората. Моля те, спри да лъжеш. Доказуемо е, че целият ви процес е фундаментално погрешен и ако не е пряко свързан с посочените измами, то е вътрешно свързан.
You're improving the rating of casinos when they're demonstrably scamming people. Please stop lying. It's provable that your entire process is fundamentally flawed and if not directly link to said scams, intrinsically linked.
Здравейте.
Какво изглежда не е наред? Явно си имал нещо наум, но за съжаление написаното от теб далеч не е истина. Желаете ли да научите повече за процеса? Няма проблем, прочетете тези ръководства, и двете ни служат като насоки:
https://casino.guru/our-casino-reviews
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Бихте ли били по-конкретни в мненията си, моля? Има ли нещо от това свързано по някакъв начин с Betpanda или просто сте избрали тази тема на случаен принцип? 🤔
Hello.
What seems to be wrong? You obviously had something on your mind, but sadly, what you wrote is far from true. Care to learn more about the process? No problem, read those guides, both serve as our own guidelines:
https://casino.guru/our-casino-reviews
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Could you be more specific in your opinions, please? Is any of that somehow related to Betpanda, or you've just picked this thread at random? 🤔
Не е невярно. Много е вярно. Не е това казино, но предполагам, че използвате един и същ алгоритъм навсякъде, нали?
Ако не, защо не? Как си обяснявате повишаването на рейтинга, дори само 0,1 за казино, което има безкрайни неразрешени оплаквания? Може да не ви е позволено да го признаете, но вие сте активна част от проблема.
It isn't untrue. It's very much true. It isn't this casino but I assume you use the same algorithm across the board, right?
If not, why not? I'd so, how do you explain an increase in rating, even just a 0.1 on a casino that has endless unresolved complaints? You might not be allowed to admit it but you're actively part of a problem.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.