ФорумКазинаBetpanda Casino - обща дискусия

Betpanda Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Sambankmanfried
|
11096 преглеждания 90 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 6 месеца

Може ли CasinoGuru да спомене, че VPN е разрешен за това казино и също така се изисква за игра на всички игри.

VPN също изрично се препоръчва от поддръжката на казиното, ако нещо не работи по отношение на игрите.

Автоматичен превод:
Donnyduck888
преди 6 месеца

Здравейте и благодаря за информацията. Сигурен съм, че нашият екип за данни ще ги провери и скоро ще добави пълния преглед на казиното към нашата база данни.

Автоматичен превод:
jimjamjim
преди 4 месеца

100%

Автоматичен превод:
Jolo15
преди 4 месеца

Хм, защо ви е това мнение, моля, можете ли да обясните?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте,

Знаете ли дали е нормално това казино да не извършва никакви KYC проверки? Поисках акаунтът ми да бъде затворен за постоянно поради пристрастяване. Това беше направено. Но на няколко пъти, уловен от импулси, създадох нови акаунти и загубих много пари. След като се свързах с поддръжката, те потвърдиха, че нищо не ми пречи да направя това. Това наистина е огромен проблем за отговорния хазарт, така че самоизключването е безполезно...

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 2 месеца

Здравейте, това е доста голям проблем и определено не сте първият човек, на когото се е случило това в казино. Какво е необходимо за откриване на нов акаунт? Трябва ли да попълните всичките си лични данни или не? Ако да, тогава казиното трябва да запише нещо подобно, но ако се регистрирате само с някакъв имейл и телефонен номер, тогава е доста трудно да проследите подобни ситуации. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Всичко, от което се нуждаете, е имейл адрес и парола, за да създадете нов акаунт. Наистина е ад, няма реален начин да се изключите от това казино. Много е опасно, не знам какво да правя. Нещо повече, прочетох няколко пъти, че регулаторът, базиран в Коста Рика, не е от най-реномираните... Тотално съм се изгубил.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Смятате ли, че оплакването е основателно в такава ситуация? Наистина е ад. Казиното трябва да посочи в своите правила и условия, че е разрешен само един акаунт на играч и че създаването на други акаунти е строго забранено.

Тъй като в този случай самоизключването е абсолютно безполезно, тъй като играчът знае много добре, че може да създаде колкото си иска акаунти. Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всичко, от което се нуждаете, е имейл адрес и парола, за да създадете нов акаунт. Наистина е ад, няма реален начин да се изключите от това казино. Много е опасно, не знам какво да правя. Нещо повече, прочетох няколко пъти, че регулаторът, базиран в Коста Рика, не е от най-реномираните... Тотално съм се изгубил.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжалявам да чуя колко лесно човек може да създаде нов акаунт в такова казино. Съвсем наскоро говорихме за подобни ситуации, но резултатът не е съвсем ясен.

Ако казиното позволява на играчите да се регистрират с толкова малко подробности, това е сигнал, че мястото не е безопасно за всички. Представете си, че такова казино няма да изисква KYC проверка, в комбинация с бързия процес на регистрация, усещането е като анонимно казино. Всеки натрапчив играч трябва да стои далеч от тези сайтове.

Е, това е въпросът. Как трябва да информираме играчите за това как всяко казино подхожда към подробностите за регистрацията и проследява възможните съвпадения? Имаме няколко идеи, но все още нищо окончателно.

Говорейки за втория акаунт, и аз не можах да намеря конкретното условие.

От друга страна, бих казал, че ако казиното приложи KYC проверка, очевидно никой играч няма да успее да премине с втория акаунт, защото всички ние трябва да използваме собствените си идентификационни номера и т.н.

Доколкото мога да преценя, само анонимните казина изобщо не се притесняват от множество акаунти.

Във всеки случай това е доста неотложен въпрос и аз ви благодаря, че го повдигнахте тук.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Смятате ли, че оплакването е основателно в такава ситуация? Наистина е ад. Казиното трябва да посочи в своите правила и условия, че е разрешен само един акаунт на играч и че създаването на други акаунти е строго забранено.

Тъй като в този случай самоизключването е абсолютно безполезно, тъй като играчът знае много добре, че може да създаде колкото си иска акаунти. Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър въпрос. Бих пуснал жалбата без колебание. Нека покажем на казиното колко неефективен е този подход и какво означава той за уязвимите играчи.

Това може да помогне на много други. Според мен си струва да се опита.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много за отговорите. Свързах се с казиното, за да се опитам да намеря решение с тях. Ако не бъде намерено решение, ще подам жалба на вашия сайт. Наистина не знам как да се измъкна от това...

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 1 месец

Ние ще бъдем тук, готови да помогнем, ако е необходимо. Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното дори вече не отговаря на имейлите ми. Днес ще подам жалбата, благодаря много, надявам се да доведе до нещо.

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 1 месец

Мъдър избор е да подадете жалбата и се надявам, че нашият екип ще може да помогне с този проблем.

Ще разгледаме внимателно резолюцията му и ще стискаме палци.🤞


Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини