преди 6 месеца
Хм, защо ви е това мнение, моля, можете ли да обясните?
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
0
Хм, защо ви е това мнение, моля, можете ли да обясните?
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
Здравейте,
Знаете ли дали е нормално това казино да не извършва никакви KYC проверки? Поисках акаунтът ми да бъде затворен за постоянно поради пристрастяване. Това беше направено. Но на няколко пъти, уловен от импулси, създадох нови акаунти и загубих много пари. След като се свързах с поддръжката, те потвърдиха, че нищо не ми пречи да направя това. Това наистина е огромен проблем за отговорния хазарт, така че самоизключването е безполезно...
Hello,
Do you know if it is normal that this casino does not carry out any KYC checks? I have asked for my account to be permanently closed for addiction. This was done. But on several occasions, caught up in impulses, I created new accounts and lost a lot of money. After contacting support, they confirmed that nothing prevents me from doing this. This is really a huge problem for responsible gambling, so a self-exclusion is useless...
Здравейте, това е доста голям проблем и определено не сте първият човек, на когото се е случило това в казино. Какво е необходимо за откриване на нов акаунт? Трябва ли да попълните всичките си лични данни или не? Ако да, тогава казиното трябва да запише нещо подобно, но ако се регистрирате само с някакъв имейл и телефонен номер, тогава е доста трудно да проследите подобни ситуации. 😕
Hi, this is a pretty big problem and you're definitely not the first person this has happened to in a casino. What is required to open a new account ? Do you have to fill in all your personal details or not ? If yes then the casino should record something similar but if you only register with some email and a phone number then it's pretty hard to track such situations. 😕
Всичко, от което се нуждаете, е имейл адрес и парола, за да създадете нов акаунт. Наистина е ад, няма реален начин да се изключите от това казино. Много е опасно, не знам какво да правя. Нещо повече, прочетох няколко пъти, че регулаторът, базиран в Коста Рика, не е от най-реномираните... Тотално съм се изгубил.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Смятате ли, че оплакването е основателно в такава ситуация? Наистина е ад. Казиното трябва да посочи в своите правила и условия, че е разрешен само един акаунт на играч и че създаването на други акаунти е строго забранено.
Тъй като в този случай самоизключването е абсолютно безполезно, тъй като играчът знае много добре, че може да създаде колкото си иска акаунти. Благодаря ти много.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Всичко, от което се нуждаете, е имейл адрес и парола, за да създадете нов акаунт. Наистина е ад, няма реален начин да се изключите от това казино. Много е опасно, не знам какво да правя. Нещо повече, прочетох няколко пъти, че регулаторът, базиран в Коста Рика, не е от най-реномираните... Тотално съм се изгубил.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Съжалявам да чуя колко лесно човек може да създаде нов акаунт в такова казино. Съвсем наскоро говорихме за подобни ситуации, но резултатът не е съвсем ясен.
Ако казиното позволява на играчите да се регистрират с толкова малко подробности, това е сигнал, че мястото не е безопасно за всички. Представете си, че такова казино няма да изисква KYC проверка, в комбинация с бързия процес на регистрация, усещането е като анонимно казино. Всеки натрапчив играч трябва да стои далеч от тези сайтове.
Е, това е въпросът. Как трябва да информираме играчите за това как всяко казино подхожда към подробностите за регистрацията и проследява възможните съвпадения? Имаме няколко идеи, но все още нищо окончателно.
Говорейки за втория акаунт, и аз не можах да намеря конкретното условие.
От друга страна, бих казал, че ако казиното приложи KYC проверка, очевидно никой играч няма да успее да премине с втория акаунт, защото всички ние трябва да използваме собствените си идентификационни номера и т.н.
Доколкото мога да преценя, само анонимните казина изобщо не се притесняват от множество акаунти.
Във всеки случай това е доста неотложен въпрос и аз ви благодаря, че го повдигнахте тук.
I'm sorry to hear how easily one is able to create another account in such a casino. We've been talking about similar situations just recently, yet the outcome is not pretty clear.
If the casino allows players to register with so few details, it's a signal that the place is not safe for everyone. Imagine that such a casino would not demand KYC verification, combined with the quick registration process, it feels like an anonymous casino. Every compulsive player should stay off these sites.
Well, that's the matter. How should we inform players about how each casino approaches registration details and tracks possible matches? We have a few ideas, but nothing final yet.
Speaking about the second account, I could not find the specific condition either.
On the other hand, I'd say that if the casino applies KYC verification, obviously no player will make it through with the second account, because we all have to use our own IDs and so on.
As far as I can tell, only anonymous casinos are not concerned about multiple accounts at all.
In any case, this is quite a pressing matter, and I thank you for bringing it up here.
Смятате ли, че оплакването е основателно в такава ситуация? Наистина е ад. Казиното трябва да посочи в своите правила и условия, че е разрешен само един акаунт на играч и че създаването на други акаунти е строго забранено.
Тъй като в този случай самоизключването е абсолютно безполезно, тъй като играчът знае много добре, че може да създаде колкото си иска акаунти. Благодаря ти много.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Добър въпрос. Бих пуснал жалбата без колебание. Нека покажем на казиното колко неефективен е този подход и какво означава той за уязвимите играчи.
Това може да помогне на много други. Според мен си струва да се опита.
Good question. I would submit the complaint without hesitation. Let us show the casino how ineffective this approach is and what it means for vulnerable players.
That could help many others. In my opinion, it is worth trying.
Благодаря ви много за отговорите. Свързах се с казиното, за да се опитам да намеря решение с тях. Ако не бъде намерено решение, ще подам жалба на вашия сайт. Наистина не знам как да се измъкна от това...
Thank you very much for your answers. I have contacted the casino to try to find a solution with them. If no solution is found, I will file a complaint on your site. I really don't know how to get out of this...
Ние ще бъдем тук, готови да помогнем, ако е необходимо. Дръжте ни в течение, моля.
We will be here, ready to help if needed. Keep us updated, please.
Мъдър избор е да подадете жалбата и се надявам, че нашият екип ще може да помогне с този проблем.
Ще разгледаме внимателно резолюцията му и ще стискаме палци.🤞
It is a wise choice to submit the complaint, and I hope that our team will be able to help out with this issue.
We will look at its resolution closely and keep our fingers crossed.🤞
Здравейте, бих искал да знам дали някой има лиценз или платежен мениджър, за да може да подаде жалба. Снощи изтеглих почти 4500 usdc, но вместо да ги изпратя с eth, те ми ги изпратиха с bsc. Така загубени средства. Помощ, която не го интересува (слава богу, че съм VIP)
Hi I would like to know if anyone has a license or payment manager to be able to file a complaint. Last night I withdrew almost 4500 usdc but instead of sending them with eth they sent them to me with bsc. So lost funds. Assistance who doesn't care (thank goodness I'm a VIP)
Salve vorrei sapere se qualcuno ha la licenza o gestore dei pagamenti per poter presentare reclamo. Ieri sera ho prelevato quasi 4500 usdc ma al posto di mandarli con eth me li hanno mandati con bsc. Quindi fondi persi. Assistenza che se ne sbatte (meno male sono vip)
здравейте! Извинявам се, но не съм сигурен какъв вид помощ търсите. Предполагам, че искате да се свържете с мениджър на плащанията извън казиното, както и с лицензиращия орган.
Въпреки че не мога да помогна в намирането на мениджъра, Коста Рика в момента държи властта, поне въз основа на нашите открития. Това е жалко, защото „органът" не обръща внимание на притесненията на играчите.
Може би нашата безплатна процедура за оплакване ще бъде достатъчна, за да предизвика интереса ви. Искате ли да обмислите тази опция?
Предполагам, че може да имате много въпроси, така че питайте. В крайна сметка ще стигнем до вас. 🙏
Hi there! I apologize, but I am not sure what kind of help you are looking for. I assume you would like to get in touch with a payment manager outside the casino, as well as the licensing authority.
Although I am unable to assist in finding the manager, Costa Rica currently holds the authority, at least based on our findings. This is unfortunate because the "authority" does not address player concerns.
Maybe our free complaint procedure would be enough to pique your interest. Care to consider this option?
I imagine you may have a lot of questions, so ask away. We'll get to you eventually. 🙏
здравейте! Извинявам се, но не съм сигурен какъв вид помощ търсите. Предполагам, че искате да се свържете с мениджър на плащанията извън казиното, както и с лицензиращия орган.
Въпреки че не мога да помогна в намирането на мениджъра, Коста Рика в момента държи властта, поне въз основа на нашите открития. Това е жалко, защото „органът" не обръща внимание на притесненията на играчите.
Може би нашата безплатна процедура за оплакване ще бъде достатъчна, за да предизвика интереса ви. Искате ли да обмислите тази опция?
Предполагам, че може да имате много въпроси, така че питайте. В крайна сметка ще стигнем до вас. 🙏
Hi there! I apologize, but I am not sure what kind of help you are looking for. I assume you would like to get in touch with a payment manager outside the casino, as well as the licensing authority.
Although I am unable to assist in finding the manager, Costa Rica currently holds the authority, at least based on our findings. This is unfortunate because the "authority" does not address player concerns.
Maybe our free complaint procedure would be enough to pique your interest. Care to consider this option?
I imagine you may have a lot of questions, so ask away. We'll get to you eventually. 🙏
да, вече подадох жалба преди 4 дни, като приложих всички доказателства, с които разполагам. засега нямам отговори и казиното вече не ми отговаря.
yes I already made a complaint 4 days ago attaching all the evidence in my possession. for now I have no answers and the casino does not respond to me anymore.
si ho fatto gia reclamo 4 giorni fa allegando tutte le prove in mio possesso. per ora non ho risposte e il casino a me non risponde piu.
Добре сте направили, че подадохте жалбата си. Сега трябва да изчакаме Томас да се свърже с теб.
За съжаление, не е възможно да стигнем до всички оплаквания наведнъж, тъй като трябва да минаваме през стотици от тях всеки ден.
Така че, моля, изчакайте търпеливо таймерът да се свърже с вас и тогава ще разберем какво ще продължи.
Правилно ли разбирам, че не получавате никакви отговори от поддръжката на казиното? Но какво да кажем за финансовия отдел? Или няма с кого да се свържа?
You have done well to submit your complaint. Now we need to wait for Tomas to get back to you.
Unfortunately, it is not possible to get to all the complaints in once, as we have to go through hundreds of them every day.
So, please wait patiently for the timer to get back to you, and then we'll know what the continuing will be.
Do I understand correctly that you don't get any answers from the support of the casino? What about the finance department, though? Or there is no one to get in touch with?
Добър вечер, не мога да разбера какво стана, но при теглене на 2000$ вчера ми писаха, че сметката ми е на някакъв супер чек, който няма срокове. Ако има представител на това казино на този сайт, бих помолил за изясняване на ситуацията. Освен това току-що загубих бутона за чат на живо на сайта.
Good evening, I can't understand what happened, but when withdrawing $2,000, they wrote to me yesterday that my account is on some kind of super check, which has no deadlines. If there is a representative of this casino on this site, I would ask for clarification of the situation. Plus, I just lost the live chat button on the site.
Здравейте, за да ви помогна още малко, преместих публикацията ви в "официалната" нишка за казино. Както можете да видите тук, някои други обсъждат казиното. Но що се отнася до представителя на казиното, не съм виждал никого.
Мразя да предполагам неща, но ми изглежда като допълнителна проверка за AML/измама за сигурност, която наистина може да отнеме повече време. Съжалявам, че не мога да добавя много към тази точка, защото очевидно само казиното може да обясни какво е задействало тази проверка. Тук става въпрос малко по-сложно, просто защото казината не обичат много да споделят подозрения и свързаните с тях процедури с играчите, което за съжаление има някакъв основен смисъл.
Надявам се скоро да получите някакви резултати и съжалявам, че трябваше да преминете през това.
Бихте ли ни дръжте в течение, моля? Обзалагам се, че никога не боли да имате резервно копие.
Hi, to help you out a bit more, I moved your post to the "official" casino thread. As you may see here, some others have been discussing the casino. Yet when it comes to the casino representative, I have not seen anyone.
I hate to assume things, but to me it seems like an additional security AML/fraud check, which may indeed take longer. I'm sorry I can't add much to that point, because obviously only the casino could explain what has triggered this check. Here it comes a bit more complicated, just because casinos are not very fond of sharing suspicion and associated procedures with players, which sadly made some basic sense.
I hope you'll get some results soon, and I am sorry you had to go through this.
Would you keep us posted, please? I bet it never hurts to have some backup.
изминаха 48 часа, откакто изтеглих средствата си, чатът на живо също е недостъпен, пощата не се отговаря, всичко прилича много на измама
it's been 48 hours since I put my funds on withdrawal, the live chat is also unavailable, the mail is not answered, it's all very similar to a scam
здравей Направих няколко залагания на спорт, когато реших да изтегля печалбите си, не получих парите си, ден по-късно писах на LiveChat, за да разбера какво се е случило с тегленето ми, те ми отговориха, че тегленето се обработва, попитах за времето, те не ми отговориха, след това спряха да ми отговарят в LiveChat и започнаха да затварят диалога с мен. Писах им по имейл, за да разбера причината, те ми отговориха, че тегленето се проверява, моля изчакайте. Уточних се и с тях за времето, колко да чакам? В края на краищата минаха повече от 48 часа, след този момент те спряха да ми отговарят по имейл, започнах да пиша в официалния телеграм чат на BetPanda, който е на техния уебсайт, след няколко въпроса от администратора на групата, просто бях премахнат от групата и блокиран, това беше първото ми теглене, играх в това казино няколко дни и след печалбата не ми позволиха да изтегля парите си, игнорираха ме, премахнаха ме от чата на телеграмата.
Hello! I made several bets on sports, when I decided to withdraw my winnings, I did not receive my money, a day later I wrote to LiveChat to find out what happened to my withdrawal, they answered that the withdrawal was being processed, I asked about the timing, they did not answer me, then they stopped answering me in LiveChat and began to close the dialogue with me. I wrote to them by email to find out the reason, they answered that the withdrawal was being verified, please wait. I also clarified with them about the time, how long should I wait? After all, more than 48 hours have passed, after this moment, they stopped answering me by email, I started writing to the official BetPanda telegram chat, which is on their website, after several questions from the group administrator, I was simply removed from the group and blocked, this was my first withdrawal, I played in this casino for several days, and it was after the win that they did not allow me to withdraw my money, ignoring me, removing me from the telegram chat.
Привет! Сделал несколько ставок на спорт, когда решил вывести выигрыш, мне не пришли мои деньги, через день я написал в LiveChat, чтобы узнать что с моим выводом, мне ответили что вывод в обработке, я спросил про сроки, мне ничего не ответили, в дальнейшем в LiveChat мне перестали отвечать, и стали закрывать со мной диалог. Я написал им на почту, чтобы узнать в чем причина, мне ответили что вывод на проверке, ожидайте. Я так же уточнил у них по времени, сколько мне ждать? Ведь прошло уже больше 48 часов, после этого момента, мне перестали отвечать на электронной почте, я начал писать в официальный телеграмм чат BetPanda, который находится на их сайте, после нескольких вопросов у администратора группы, меня просто удалили из группы и заблокировали, это был мой первый вывод, играл я в данном казино несколько дней, и именно после выигрыша, мне не дают вывести мои деньги, игнорируя меня, удаляя из телеграмм чата.
изминаха 48 часа, откакто изтеглих средствата си, чатът на живо също е недостъпен, пощата не се отговаря, всичко прилича много на измама
it's been 48 hours since I put my funds on withdrawal, the live chat is also unavailable, the mail is not answered, it's all very similar to a scam
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.