ФорумКазинаBetpanda Casino - обща дискусия

Betpanda Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Sambankmanfried
|
15432 преглеждания 148 отговора |
|
1...4 5 6...8
Jolo15
преди 6 месеца

Хм, защо ви е това мнение, моля, можете ли да обясните?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте,

Знаете ли дали е нормално това казино да не извършва никакви KYC проверки? Поисках акаунтът ми да бъде затворен за постоянно поради пристрастяване. Това беше направено. Но на няколко пъти, уловен от импулси, създадох нови акаунти и загубих много пари. След като се свързах с поддръжката, те потвърдиха, че нищо не ми пречи да направя това. Това наистина е огромен проблем за отговорния хазарт, така че самоизключването е безполезно...

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 4 месеца

Здравейте, това е доста голям проблем и определено не сте първият човек, на когото се е случило това в казино. Какво е необходимо за откриване на нов акаунт? Трябва ли да попълните всичките си лични данни или не? Ако да, тогава казиното трябва да запише нещо подобно, но ако се регистрирате само с някакъв имейл и телефонен номер, тогава е доста трудно да проследите подобни ситуации. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Всичко, от което се нуждаете, е имейл адрес и парола, за да създадете нов акаунт. Наистина е ад, няма реален начин да се изключите от това казино. Много е опасно, не знам какво да правя. Нещо повече, прочетох няколко пъти, че регулаторът, базиран в Коста Рика, не е от най-реномираните... Тотално съм се изгубил.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Смятате ли, че оплакването е основателно в такава ситуация? Наистина е ад. Казиното трябва да посочи в своите правила и условия, че е разрешен само един акаунт на играч и че създаването на други акаунти е строго забранено.

Тъй като в този случай самоизключването е абсолютно безполезно, тъй като играчът знае много добре, че може да създаде колкото си иска акаунти. Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Всичко, от което се нуждаете, е имейл адрес и парола, за да създадете нов акаунт. Наистина е ад, няма реален начин да се изключите от това казино. Много е опасно, не знам какво да правя. Нещо повече, прочетох няколко пъти, че регулаторът, базиран в Коста Рика, не е от най-реномираните... Тотално съм се изгубил.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам да чуя колко лесно човек може да създаде нов акаунт в такова казино. Съвсем наскоро говорихме за подобни ситуации, но резултатът не е съвсем ясен.

Ако казиното позволява на играчите да се регистрират с толкова малко подробности, това е сигнал, че мястото не е безопасно за всички. Представете си, че такова казино няма да изисква KYC проверка, в комбинация с бързия процес на регистрация, усещането е като анонимно казино. Всеки натрапчив играч трябва да стои далеч от тези сайтове.

Е, това е въпросът. Как трябва да информираме играчите за това как всяко казино подхожда към подробностите за регистрацията и проследява възможните съвпадения? Имаме няколко идеи, но все още нищо окончателно.

Говорейки за втория акаунт, и аз не можах да намеря конкретното условие.

От друга страна, бих казал, че ако казиното приложи KYC проверка, очевидно никой играч няма да успее да премине с втория акаунт, защото всички ние трябва да използваме собствените си идентификационни номера и т.н.

Доколкото мога да преценя, само анонимните казина изобщо не се притесняват от множество акаунти.

Във всеки случай това е доста неотложен въпрос и аз ви благодаря, че го повдигнахте тук.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Смятате ли, че оплакването е основателно в такава ситуация? Наистина е ад. Казиното трябва да посочи в своите правила и условия, че е разрешен само един акаунт на играч и че създаването на други акаунти е строго забранено.

Тъй като в този случай самоизключването е абсолютно безполезно, тъй като играчът знае много добре, че може да създаде колкото си иска акаунти. Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър въпрос. Бих пуснал жалбата без колебание. Нека покажем на казиното колко неефективен е този подход и какво означава той за уязвимите играчи.

Това може да помогне на много други. Според мен си струва да се опита.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ви много за отговорите. Свързах се с казиното, за да се опитам да намеря решение с тях. Ако не бъде намерено решение, ще подам жалба на вашия сайт. Наистина не знам как да се измъкна от това...

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 3 месеца

Ние ще бъдем тук, готови да помогнем, ако е необходимо. Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казиното дори вече не отговаря на имейлите ми. Днес ще подам жалбата, благодаря много, надявам се да доведе до нещо.

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 3 месеца

Мъдър избор е да подадете жалбата и се надявам, че нашият екип ще може да помогне с този проблем.

Ще разгледаме внимателно резолюцията му и ще стискаме палци.🤞


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, бих искал да знам дали някой има лиценз или платежен мениджър, за да може да подаде жалба. Снощи изтеглих почти 4500 usdc, но вместо да ги изпратя с eth, те ми ги изпратиха с bsc. Така загубени средства. Помощ, която не го интересува (слава богу, че съм VIP)

Автоматичен превод:
Alano83
преди 3 седмици

здравейте! Извинявам се, но не съм сигурен какъв вид помощ търсите. Предполагам, че искате да се свържете с мениджър на плащанията извън казиното, както и с лицензиращия орган.

Въпреки че не мога да помогна в намирането на мениджъра, Коста Рика в момента държи властта, поне въз основа на нашите открития. Това е жалко, защото „органът" не обръща внимание на притесненията на играчите.

Може би нашата безплатна процедура за оплакване ще бъде достатъчна, за да предизвика интереса ви. Искате ли да обмислите тази опция?

Започнете точно тук 👈👈

Предполагам, че може да имате много въпроси, така че питайте. В крайна сметка ще стигнем до вас. 🙏

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте! Извинявам се, но не съм сигурен какъв вид помощ търсите. Предполагам, че искате да се свържете с мениджър на плащанията извън казиното, както и с лицензиращия орган.

Въпреки че не мога да помогна в намирането на мениджъра, Коста Рика в момента държи властта, поне въз основа на нашите открития. Това е жалко, защото „органът" не обръща внимание на притесненията на играчите.

Може би нашата безплатна процедура за оплакване ще бъде достатъчна, за да предизвика интереса ви. Искате ли да обмислите тази опция?

Започнете точно тук 👈👈

Предполагам, че може да имате много въпроси, така че питайте. В крайна сметка ще стигнем до вас. 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

да, вече подадох жалба преди 4 дни, като приложих всички доказателства, с които разполагам. засега нямам отговори и казиното вече не ми отговаря.

Автоматичен превод:
Alano83
преди 2 седмици

Добре сте направили, че подадохте жалбата си. Сега трябва да изчакаме Томас да се свърже с теб.

За съжаление, не е възможно да стигнем до всички оплаквания наведнъж, тъй като трябва да минаваме през стотици от тях всеки ден.

Така че, моля, изчакайте търпеливо таймерът да се свърже с вас и тогава ще разберем какво ще продължи.

Правилно ли разбирам, че не получавате никакви отговори от поддръжката на казиното? Но какво да кажем за финансовия отдел? Или няма с кого да се свържа?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добър вечер, не мога да разбера какво стана, но при теглене на 2000$ вчера ми писаха, че сметката ми е на някакъв супер чек, който няма срокове. Ако има представител на това казино на този сайт, бих помолил за изясняване на ситуацията. Освен това току-що загубих бутона за чат на живо на сайта. file

Автоматичен превод:
XLXX4N
преди 2 седмици

Здравейте, за да ви помогна още малко, преместих публикацията ви в "официалната" нишка за казино. Както можете да видите тук, някои други обсъждат казиното. Но що се отнася до представителя на казиното, не съм виждал никого.

Мразя да предполагам неща, но ми изглежда като допълнителна проверка за AML/измама за сигурност, която наистина може да отнеме повече време. Съжалявам, че не мога да добавя много към тази точка, защото очевидно само казиното може да обясни какво е задействало тази проверка. Тук става въпрос малко по-сложно, просто защото казината не обичат много да споделят подозрения и свързаните с тях процедури с играчите, което за съжаление има някакъв основен смисъл.

Надявам се скоро да получите някакви резултати и съжалявам, че трябваше да преминете през това.

Бихте ли ни дръжте в течение, моля? Обзалагам се, че никога не боли да имате резервно копие.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

изминаха 48 часа, откакто изтеглих средствата си, чатът на живо също е недостъпен, пощата не се отговаря, всичко прилича много на измама

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

file

здравей Направих няколко залагания на спорт, когато реших да изтегля печалбите си, не получих парите си, ден по-късно писах на LiveChat, за да разбера какво се е случило с тегленето ми, те ми отговориха, че тегленето се обработва, попитах за времето, те не ми отговориха, след това спряха да ми отговарят в LiveChat и започнаха да затварят диалога с мен. Писах им по имейл, за да разбера причината, те ми отговориха, че тегленето се проверява, моля изчакайте. Уточних се и с тях за времето, колко да чакам? В края на краищата минаха повече от 48 часа, след този момент те спряха да ми отговарят по имейл, започнах да пиша в официалния телеграм чат на BetPanda, който е на техния уебсайт, след няколко въпроса от администратора на групата, просто бях премахнат от групата и блокиран, това беше първото ми теглене, играх в това казино няколко дни и след печалбата не ми позволиха да изтегля парите си, игнорираха ме, премахнаха ме от чата на телеграмата.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

изминаха 48 часа, откакто изтеглих средствата си, чатът на живо също е недостъпен, пощата не се отговаря, всичко прилича много на измама

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Има ли някаква актуализация относно проверката досега?

Надявам се, че имате новини за нас.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини