ФорумКазинаBetpanda Casino - обща дискусия

Betpanda Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Sambankmanfried
|
15116 преглеждания 143 отговора |
|
1...3 4 5...8
Usenet
преди 11 месеца

Добре, благодаря за информацията. Опитахте ли да попитате поддръжката дали това не е просто временно нещо и дали има технически проблеми с този метод на плащане?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, попитах за поддръжка и получих този отговор. „При проверка, да, изглежда, че не се поддържа."

Автоматичен превод:
Usenet
преди 11 месеца

Благодаря, предадох го на нашия екип за данни и ще видим какво ще разберат и те.

Но свикнахте ли да използвате този метод на плащане?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

https://fastoffshore.com/what-we-do/packaged-services/costa-rica-gaming-license/'

вижте тази връзка

Няма такова нещо като лиценз за игри в Коста Рика, но това не означава, че не можете да управлявате бизнес за онлайн хазарт от Коста Рика. Въпреки че няма лицензиращ орган, специфични закони за iGaming или каквато и да е регулаторна рамка за сектора, това не означава, че вратата е затворена за него като юрисдикция.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Може ли някой да потвърди, че сайтът Betpanda.io в момента не работи?

Вчера всичко работеше перфектно, днес вече нямам достъп до сайта.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Donnyduck888
преди 8 месеца

Същото и за мен. Работеше добре преди 6 часа, но сега не работи и когато се опитвам да изпратя имейл на поддръжката, получавам отговор от подсистемата за доставка на поща, че имейлът не съществува. И аз имам пари в сайта..

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Междувременно пак ми се получи. Но когато погледнах отново, страницата отново я нямаше.

Автоматичен превод:
Donnyduck888
преди 8 месеца

Работи ли скоро или преди 3 часа?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Говорих с поддръжката по-рано, те имаха поддръжка на сървъра днес

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря за информацията

Автоматичен превод:
Casoom
преди 8 месеца

Казаха ли кога може да заработи отново?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Когато написах публикацията, нищо не работи.


След около 1 час всичко отново беше наред. Не мога обаче да кажа за колко време, защото плащах само бързо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Техният огледален сайт betpanda1.io работи добре 👍🏻

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Може ли някой да потвърди, че сайтът Betpanda.io в момента не работи?

Вчера всичко работеше перфектно, днес вече нямам достъп до сайта.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, според това което съм пробвал се е получило без проблем. Виждам също, че играчът е кореспондирал с екипа за поддръжка, който каза, че са имали кратко време на престой. Ако се случва по-често, уведомете ме, мисля, че е добра информация и за други играчи.

Както и да е, имате ли пари за теглене или просто искате да знаете какво се случва и всичко е наред?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Същото и за мен. Работеше добре преди 6 часа, но сега не работи и когато се опитвам да изпратя имейл на поддръжката, получавам отговор от подсистемата за доставка на поща, че имейлът не съществува. И аз имам пари в сайта..

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, според това, което прочетох, сега трябва да е добре. Въпреки това, ако имате проблеми с тегленето, не забравяйте да ни уведомите. Ще бъдем тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Сайтът все още не работи, но сега играя през betpanda1.io и работи перфектно. Депозитите и тегленията също работеха перфектно.

Автоматичен превод:
Donnyduck888
преди 8 месеца

Оценявам URL адреса, уверих се, че екипът за данни е уведомен и се надявам, че сайтът за преглед скоро ще бъде коригиран. Благодарение на теб!

Чудесно е да чуя, че тегленията работят според очакванията за вас! 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Може ли CasinoGuru да спомене, че VPN е разрешен за това казино и също така се изисква за игра на всички игри.

VPN също изрично се препоръчва от поддръжката на казиното, ако нещо не работи по отношение на игрите.

Автоматичен превод:
Donnyduck888
преди 8 месеца

Здравейте и благодаря за информацията. Сигурен съм, че нашият екип за данни ще ги провери и скоро ще добави пълния преглед на казиното към нашата база данни.

Автоматичен превод:
jimjamjim
преди 6 месеца

100%

Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини