О, пропуснах това.
Не, вие просто натискате други играчи, злоупотребявате с нас или някой, за когото смятате, че е представител на казино. Което не успяваш да докажеш. Всички разбираме мнението ви, но вашето отношение и общ подход не са за толериране.
Няма нищо общо с честното мнение. Сигурен съм, че го знаеш.
Oh, I missed out on this one.
No, you are just pushing other players, abusing us, or someone you believe to be a casino representative. Which you fail to prove. We all get your point, but your attitude and general approach are not to be tolerated.
It has nothing to do with an honest opinion. I'm sure you know that.
И това казино няма лиценз, както казах преди, лицензът на Коста Рика не съществува, Google лиценз на Коста Рика и вижте сами, не позволявайте на казино гуру да ви заблуди!
And this casino has no license as I said before Costa Rica license doesn’t excist google Costa Rica license and see for ur self don’t let casino guru score fool u!
Ще премахна обидния ви тон за секунда. Но може би смятате, че са необходими доста усилия, за да прегледате всички казина; следователно сме благодарни за играчите, които са способни на прилична обратна връзка или актуализации. Помолих ви учтиво по-рано днес да предадете информацията. И все пак, изглежда, вие сте по-заинтересовани да ни изкарате като злодеи без причина.
Знам какво имате предвид, когато казвате, че този лиценз не съществува. Но има начин да се регистрирате, за да предоставяте хазартни услуги, въпреки че признавам, че това е по-скоро продукт, отколкото лиценз. По един или друг начин това едва ли е извинение за поведението ви.
Това няма да се толерира. Спрете да обиждате Casino Guru сега или акаунтът ви ще бъде забранен.
Надявам се, че сме ясни. Това е последното ми предупреждение.
Приятна вечер.
I will put your offensive tone out for a second. But perhaps you consider it takes quite some effort to review all casinos; hence, we are grateful for players who are capable of decent feedback or updates. I asked you politely earlier today to pass the information on. Yet, you seem to be more interested in making us look like villains for no reason.
I know what you mean when you say this license does not exist. But there is a way to register in order to provide gambling services, though I admit it is more of a product than a license. One way or another, this is hardly an excuse for your behavior.
This won't be tolerated. Stop offending Casino Guru now, or your account will be banned.
I hope we are clear. This is my final warning.
Have a nice evening.
спрете да популяризирате измама казино, аз наистина се доверих на казино гуру, но вие просто рекламирате и преглеждате нещо, което очевидно е измама, целият сайт е манипулиран, никога не се доверявайте на казино гуру, не залагайте никога няма да спечелите
stop promoting scam casino i really trusted casino guru but u are just promoting and reviewing somthing that clearly is a scam the whole site is rigged never trust casino guru dont gamble u will never win
Това, че можете да намерите казина на нашия сайт, не означава, че ги рекламираме. Нашата цел е да предоставим на играчите информация за казината.
Що се отнася до този конкретен, той е свеж, така че току-що го добавихме онзи ден и индексът на безопасност е 6,8 . Това не е нещо, което сме рекламирали. Можете обаче да проверите някои основни данни, както споменах преди, за да решите дали искате да играете тук или предпочитате да избягвате казиното. Мисля, че е честно да имате факти за казината, които не са най-добрите, защото ако направите малко проучване, преди да отидете някъде да играете, може да откриете, че е доста удобно да ги имате тук.
Освен това, имате ли проблем и с това казино в момента?
Just because you can find casinos on our site doesn't mean we promote them. Our goal is to provide players with information about casinos.
As for this particular one, it's fresh, so we just added it the other day and the safety index is 6.8. That's not something we've promoted. However, you can check some basic info like I mentioned before to decide if you want to play here or you'd rather avoid the casino. I think it's fair to have facts about casinos that aren't the best because if you do a little research before you go somewhere to play, you might find that it's pretty handy to have them here.
Besides, do you have a problem with this casino at the moment too ?
Опитвам се да се оплача от betpanda.io, но не става. Питам на 13 ноември да закрия акаунта си поради проблеми с хазарта.. нулев отговор и междувременно загубих €170 евро..
I try to make a complain about betpanda.io but it doesn’t work. I ask on 13 november to close my account during gambling issues.. zero response and lost €170 euro in the meantime..
Ще те помоля да не правиш излишни коментари, тъй като до сега не си казал нищо разумно. Попитах те какво се е случило и ти не каза нищо.
Въпреки това, ако имате такъв език, вашите публикации вече няма да бъдат толерирани. Така че имате още един шанс да кажете какво се е случило нормално.
I would ask you not to make unnecessary comments since you have not said anything sensible so far. I asked you what happened and you said nothing.
However, if you have such language, your posts will no longer be tolerated. So you have one more chance to say what happened normally.
Опитвам се да се оплача от betpanda.io, но не става. Питам на 13 ноември да закрия акаунта си поради проблеми с хазарта.. нулев отговор и междувременно загубих €170 евро..
I try to make a complain about betpanda.io but it doesn’t work. I ask on 13 november to close my account during gambling issues.. zero response and lost €170 euro in the meantime..
Здравейте, можете ли да ми кажете и какъв е проблемът, когато не става да подадете жалба? Можете ли да направите екранна снимка?
Що се отнася до вашия проблем, съжалявам, че не можахте да затворите акаунта си. Казиното отговори ли на вашия имейл или изобщо не комуникира с вас?
Hi, can you please also tell me what is the problem when it doesn't work to file a complaint ? Can you take a screenshot ?
As for your problem, I'm sorry you couldn't close your account. Has the casino replied to your email or is it not communicating with you at all ?
Здравей Джаро. Докато се опитвам да щракна, за да се оплача или да напиша рецензия. И двете не работят, затова дойдох тук 🤷🏼♂️
Попитах го в чата, казаха ми да изпратя имейл, така че го направих. Нулев отговор.. ще бъде честно, ако ми върнат депозитите, които правя, тъй като искам да закрия акаунта си, ако има проблеми с хазарта.
но когато прочетох всичко за тях и не мога да намеря изпълнителния директор зад тази организация, мисля, че мога да я забравя.. Започвам да играя на betpanda, защото има платформа 6.8 on casinoguru. Но междувременно всички са измамени.. така че не разбирам защо това казино все още има 6.8 на вашата платформа.
Hi Jaro. While I try to click to make a complain or write a review. Both doesn’t work, that’s why I came here 🤷🏼♂️
i’ve ask it in chat, they told me to send a email, so I did. Zero response.. it will be fair if they pay me back the deposits I make since I ask to close my account cause if gambling issues.
but when I read everything about them and can’t find the ceo behind this organization, I think I can forget it.. I start to play on betpanda cause it has a 6.8 on casinoguru platform. But in the meantime everyone get scammed.. so I don’t understand why this casino still has a 6.8 on your platform.
Здравейте, просто проверявам акаунта ви и не виждам никакви ограничения там, така че трябва да работи без никакви проблеми. Бихте ли опитали друг уеб браузър или евентуално анонимен (инкогнито) режим в текущия си браузър? Може да е свързано с бисквитките ви в браузъра или е възможно да имате активиран блокер за изскачащи прозорци. Създаването на жалба и изпращането на преглед обикновено показва формуляр в изскачащ прозорец.
Hi, I'm just checking your account and I don't see any restrictions there so it should work without any issues. Could you please try another web browser or possibly an anonymous (incognito) mode in your current browser? It might be related to your cookies in the browser or you possibly have something like a pop up windows blocker activated. Creating a complaint and submitting a review usually displays a form in a pop up window.
казино гуру е един от най-лошите създатели на рецензии за казино, това казино има лиценз за Коста Рика и този лиценз е лиценз за измама, така че не играйте тук, спестете парите си и гуру на казиното вие сте истински змии за това, че рецензирате това казино със 7/10
casino guru is one of the worse casino review makers out there this casino has costa rica license and that license is a scam license so dont play here save your money and casino guru u are real snakes for reviewing this casino with 7/10
те никога няма да затворят вашия акаунт, аз мога да изпратя 5 имейла и те все още няма да го направят, тъй като правят пари от пристрастени към хазарта истински змии точно като казино гуру им плащат, за да направят добри отзиви за измама казино истински змии
they will never close ur acount i can send 5 emails and they still wount do it since they are making money from gamble addicts real snakes just like casino guru they get payed to make good reviews about a scam casino real snakes
Първо, още в началото ви предупреждавам, че подобни нападки вече няма да се толерират и ако говорите по подобен начин ще има последствия.
Второ, виждам, че индексът на безопасност на това казино е 6.2 (под средното) и също така в прегледа пише: „Лиценз от лош регулатор", така че не разбирам защо се ядосвате и казвате, че прегледът е платен, когато Коста Рика е лош лиценз и го пишем и в прегледа на казиното. Ако смятате, че искате да научите повече за процеса, чрез който се оценяват казината , можете да го направите тук .
Трето, със сигурност би било по-подходящо да напишете какъв е вашият проблем с казиното и какво се случва, за да имаме възможност да преценим ситуацията ви и да се опитаме да ви помогнем. Ако влезете тук с публикации като този и в общи линии не пишете нищо смислено, това няма да помогне нито на вас, нито на нас. Затова те питам какъв ти е проблемът в казиното? Опитайте се да го опишете и ние ще се опитаме да помогнем.
Ще чакам.
First of all, I warn you right at the beginning that similar attacks will no longer be tolerated and if you speak similarly there will be consequences.
Secondly, I see that the safety index of this casino is 6.2 (below average) and also in the review it says: "License from a bad regulator" so I don't understand why you are angry and say that the review is paid when Costa Rica is a bad license and we have it written on the casino review as well. If you feel you would like to know more about the process by which casinos are rated you can do so here.
Thirdly, it would certainly be more appropriate to write what your problem is with the casino and what is going on so that we have a chance to assess your situation and try to help you. If you come in here with posts like this and basically write nothing meaningful, it won't help you and it won't help us. So I ask you what is your problem in the casino ? Try to describe it and we will try to help.
I'll be waiting.
Това е грубо съобщение, но съжалявам, че го казвам, Джаро... той малко говори истината. Играя в това казино, след като видях, че казиното има добър преглед от казино гуру и също е било измамено.
6.8 е добър преглед. Казиното заслужава 3 и лоша репутация във вашата платформа. Имам оплакване и за това казино и Petronella работи по него. Но е тъжно, ако поискате да закриете акаунта си поради проблеми с хазарта и казиното не отговори на молбата ви.
It’s a rude message, but sorry to say this Jaro.. he speaks the true a little bit. I play at this casino after I see the casino has a good review from casino guru and been scammed as well.
6.8 is a good review. The casino deserve a 3 and a bad reputation at your platform.. I have a complain for this casino as well and Petronella is working on it. But it’s sad if you ask to close your account for gambling issues and the casino doesn’t answer your request.
Аз лично смятам, че средната стойност не означава, че е добра рецензия. Но виждам, че всеки има различно мнение.
Въпреки това, ако казиното не отговори на оплакванията и получи черни точки, индексът му ще падне.
Що се отнася до оплакването от вас, което е отворено срещу това казино, виждам, че вие също имате проблем със закриването на акаунта си. Със сигурност не е хубаво или правилно казиното да фалира в такъв случай, защото това е сериозен въпрос. Виждам обаче също, че Петронела вече ви е отговорила, така че ако е възможно, със сигурност би било препоръчително да й отговорите тук, за да съкратите максимално времето за разрешаване на жалбата. Твърдо вярвам, че ще успеете и ще затворите акаунта си и накрая всичко ще се нареди добре. Актуализирайте ни, ако имате нещо ново.
I personally think that average doesn't mean it's a good review. But I see that everyone has a different opinion.
However, if the casino does not address the complaints and receives black points, its index will go down.
As for the complaint from you that is open against this casino, I see that you also have a problem with closing your account. It's certainly not nice or right for the casino to fail in such a case because it's a serious matter. However, I also see that Petronela has already replied to you, so if it would be possible, it would certainly be advisable to reply back to her here in order to shorten the time to resolve the complaint as much as possible. I firmly believe that you will succeed and close your account and everything will turn out well in the end. Update us if you have anything new.
Здравей, как получи тази информация? Тук ли играете и не се показва или сте го намерили някъде с поддръжка?
Hi how did you get this information ? Are you playing here and it's not displayed or did you find it somewhere with support ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.