ФорумКазинаBetpanda Casino - обща дискусия

Betpanda Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Sambankmanfried
|
15083 преглеждания 143 отговора |
|
12 3 4...8
преди 1 година

Не е злоупотреба или обвинение. Просто разказващ опит на betspanda.io

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, пропуснах това.

Не, вие просто натискате други играчи, злоупотребявате с нас или някой, за когото смятате, че е представител на казино. Което не успяваш да докажеш. Всички разбираме мнението ви, но вашето отношение и общ подход не са за толериране.

Няма нищо общо с честното мнение. Сигурен съм, че го знаеш.



Автоматичен превод:
преди 1 година

И това казино няма лиценз, както казах преди, лицензът на Коста Рика не съществува, Google лиценз на Коста Рика и вижте сами, не позволявайте на казино гуру да ви заблуди!

Автоматичен превод:
satankid22
преди 1 година

Ще премахна обидния ви тон за секунда. Но може би смятате, че са необходими доста усилия, за да прегледате всички казина; следователно сме благодарни за играчите, които са способни на прилична обратна връзка или актуализации. Помолих ви учтиво по-рано днес да предадете информацията. И все пак, изглежда, вие сте по-заинтересовани да ни изкарате като злодеи без причина.

Знам какво имате предвид, когато казвате, че този лиценз не съществува. Но има начин да се регистрирате, за да предоставяте хазартни услуги, въпреки че признавам, че това е по-скоро продукт, отколкото лиценз. По един или друг начин това едва ли е извинение за поведението ви.

Това няма да се толерира. Спрете да обиждате Casino Guru сега или акаунтът ви ще бъде забранен.

Надявам се, че сме ясни. Това е последното ми предупреждение.

Приятна вечер.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

спрете да популяризирате измама казино, аз наистина се доверих на казино гуру, но вие просто рекламирате и преглеждате нещо, което очевидно е измама, целият сайт е манипулиран, никога не се доверявайте на казино гуру, не залагайте никога няма да спечелите

Автоматичен превод:
csgomaxbett
преди 1 година

Това, че можете да намерите казина на нашия сайт, не означава, че ги рекламираме. Нашата цел е да предоставим на играчите информация за казината.

Що се отнася до този конкретен, той е свеж, така че току-що го добавихме онзи ден и индексът на безопасност е 6,8 . Това не е нещо, което сме рекламирали. Можете обаче да проверите някои основни данни, както споменах преди, за да решите дали искате да играете тук или предпочитате да избягвате казиното. Мисля, че е честно да имате факти за казината, които не са най-добрите, защото ако направите малко проучване, преди да отидете някъде да играете, може да откриете, че е доста удобно да ги имате тук.

Освен това, имате ли проблем и с това казино в момента?

Автоматичен превод:
преди 1 година

все още е измамно казино и вие го прегледайте без никакви доказателства, срам за гуруто на казиното, всички сте фалшиви!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

сигурно ти плащат да сучеш задника

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвам се да се оплача от betpanda.io, но не става. Питам на 13 ноември да закрия акаунта си поради проблеми с хазарта.. нулев отговор и междувременно загубих €170 евро.. file

Автоматичен превод:
преди 1 година

все още е измамно казино и вие го прегледайте без никакви доказателства, срам за гуруто на казиното, всички сте фалшиви!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще те помоля да не правиш излишни коментари, тъй като до сега не си казал нищо разумно. Попитах те какво се е случило и ти не каза нищо.

Въпреки това, ако имате такъв език, вашите публикации вече няма да бъдат толерирани. Така че имате още един шанс да кажете какво се е случило нормално.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвам се да се оплача от betpanda.io, но не става. Питам на 13 ноември да закрия акаунта си поради проблеми с хазарта.. нулев отговор и междувременно загубих €170 евро.. file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, можете ли да ми кажете и какъв е проблемът, когато не става да подадете жалба? Можете ли да направите екранна снимка?

Що се отнася до вашия проблем, съжалявам, че не можахте да затворите акаунта си. Казиното отговори ли на вашия имейл или изобщо не комуникира с вас?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро. Докато се опитвам да щракна, за да се оплача или да напиша рецензия. И двете не работят, затова дойдох тук 🤷🏼‍♂️


Попитах го в чата, казаха ми да изпратя имейл, така че го направих. Нулев отговор.. ще бъде честно, ако ми върнат депозитите, които правя, тъй като искам да закрия акаунта си, ако има проблеми с хазарта.


но когато прочетох всичко за тях и не мога да намеря изпълнителния директор зад тази организация, мисля, че мога да я забравя.. Започвам да играя на betpanda, защото има платформа 6.8 on casinoguru. Но междувременно всички са измамени.. така че не разбирам защо това казино все още има 6.8 на вашата платформа.

Автоматичен превод:
Notadonkey
преди 1 година

Здравейте, просто проверявам акаунта ви и не виждам никакви ограничения там, така че трябва да работи без никакви проблеми. Бихте ли опитали друг уеб браузър или евентуално анонимен (инкогнито) режим в текущия си браузър? Може да е свързано с бисквитките ви в браузъра или е възможно да имате активиран блокер за изскачащи прозорци. Създаването на жалба и изпращането на преглед обикновено показва формуляр в изскачащ прозорец.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

казино гуру е един от най-лошите създатели на рецензии за казино, това казино има лиценз за Коста Рика и този лиценз е лиценз за измама, така че не играйте тук, спестете парите си и гуру на казиното вие сте истински змии за това, че рецензирате това казино със 7/10

Автоматичен превод:
Notadonkey
преди 11 месеца

те никога няма да затворят вашия акаунт, аз мога да изпратя 5 имейла и те все още няма да го направят, тъй като правят пари от пристрастени към хазарта истински змии точно като казино гуру им плащат, за да направят добри отзиви за измама казино истински змии

Автоматичен превод:
luckyswinger22
преди 11 месеца

Първо, още в началото ви предупреждавам, че подобни нападки вече няма да се толерират и ако говорите по подобен начин ще има последствия.

Второ, виждам, че индексът на безопасност на това казино е 6.2 (под средното) и също така в прегледа пише: „Лиценз от лош регулатор", така че не разбирам защо се ядосвате и казвате, че прегледът е платен, когато Коста Рика е лош лиценз и го пишем и в прегледа на казиното. Ако смятате, че искате да научите повече за процеса, чрез който се оценяват казината , можете да го направите тук .

Трето, със сигурност би било по-подходящо да напишете какъв е вашият проблем с казиното и какво се случва, за да имаме възможност да преценим ситуацията ви и да се опитаме да ви помогнем. Ако влезете тук с публикации като този и в общи линии не пишете нищо смислено, това няма да помогне нито на вас, нито на нас. Затова те питам какъв ти е проблемът в казиното? Опитайте се да го опишете и ние ще се опитаме да помогнем.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
luckyswinger22
преди 11 месеца

Това е грубо съобщение, но съжалявам, че го казвам, Джаро... той малко говори истината. Играя в това казино, след като видях, че казиното има добър преглед от казино гуру и също е било измамено.


6.8 е добър преглед. Казиното заслужава 3 и лоша репутация във вашата платформа. Имам оплакване и за това казино и Petronella работи по него. Но е тъжно, ако поискате да закриете акаунта си поради проблеми с хазарта и казиното не отговори на молбата ви.

Автоматичен превод:
Notadonkey
преди 11 месеца

Аз лично смятам, че средната стойност не означава, че е добра рецензия. Но виждам, че всеки има различно мнение.

Въпреки това, ако казиното не отговори на оплакванията и получи черни точки, индексът му ще падне.

Що се отнася до оплакването от вас, което е отворено срещу това казино, виждам, че вие също имате проблем със закриването на акаунта си. Със сигурност не е хубаво или правилно казиното да фалира в такъв случай, защото това е сериозен въпрос. Виждам обаче също, че Петронела вече ви е отговорила, така че ако е възможно, със сигурност би било препоръчително да й отговорите тук, за да съкратите максимално времето за разрешаване на жалбата. Твърдо вярвам, че ще успеете и ще затворите акаунта си и накрая всичко ще се нареди добре. Актуализирайте ни, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Betpanda изглежда вече не поддържа monero като метод на плащане.

Автоматичен превод:
Usenet
преди 11 месеца

Здравей, как получи тази информация? Тук ли играете и не се показва или сте го намерили някъде с поддръжка?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Играя на сайта, вече никъде не се показва monero и не мога да направя депозит с него.

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини