преди 1 година
4
Играл съм там много и те всъщност са справедливи. Щракнах върху вашия профил и изглежда, че губите в казината и след това искате възстановяване? И след това публикувайте гневни оплаквания хаха
I have played there a lot and they are actually fair. I clicked on your profile and it seems like you lose at casinos and then request a refund? And then post angry complaints lol
Вече ви отговорих за това казино в тази тема: https://casino.guru/forum/casinos/betspanda-io-stolen-money--#post-72830
Ако става въпрос за това конкретно казино, най-добре ще е да запазите разговора в тази тема, в която пиша сега (не в този линк), така че другите играчи да имат шанс да видят вашето преживяване.
I already replied to you about this casino in this thread: https://casino.guru/forum/casinos/betspanda-io-stolen-money--#post-72830
If it is about this particular casino, it would be best to keep the conversation in this thread where I am writing now (not in that link), so that other players have a chance to see your experience.
Иронията е, че вие сте представител на betspanda, който се преструва на клиент. Иронично
The irony is that you are betspanda representative faking as a customer. Ironic
здрасти
Мисля, че тук смесвате две точки. Позволете ми да обясня:
Ние не рекламираме казина; вместо това информираме. Наистина ли ви изглежда този преглед като повишение?
Печалба от 6,8 от 10 едва ли е повишение, бих казал. Също така предлагам да прочетете цялото обяснение на индекса на безопасност .
Ние казваме точно това:
Betpanda Casino е сравнително ново онлайн казино, поради което е твърде рано за нас да кажем окончателно дали е изключително лошо, перфектно или някъде по средата . Ето защо го отбелязахме като свежо онлайн казино. Веднага щом имаме повече информация за това казино, ще се върнем към него и ще му дадем „редовна" оценка.
Ако откриете, че казиното е загубило лиценза си за Коста Рика, любезно ви моля да предоставите доказателство тук:
data@casino.guru
Тъй като е възможно да пропуснете, ние молим играчите да споделят информация:
Просто посетете страницата за преглед и превъртете малко надолу.
Може би имате нужда от помощ с това казино? Чувствайте се свободни да попитате, вместо да бъдете толкова космати, моля.
Hi!
I think you're mixing two points together here. Allow me to explain:
We do not promote casinos; instead, we inform. Does this review truly look like a promotion to you?
A gain of 6,8 out of 10 is hardly a promotion, I'd say. I also suggest you read the whole safety index explanation.
We say exactly this:
Betpanda Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" rating.
If you found the casino has lost its Cost Rican license, I ask you kindly to provide proof right here:
data@casino.guru
As you might possibly miss out, we ask players to share information:
Just visit the review page and scroll down a bit.
Do you perhaps need any help with this casino? Feel free to ask instead of being so furry-driven, please.
И сега всичките ми публикации трябва да бъдат проверени, срам за гуруто на казиното !! Казвам истината и това е причината да ме блокирате да не публикувам
And now all my posts need to be verified shame on u casino guru !! I tell the truth and that’s the reason u block me from posting
Здравей отново. Учтиво ви моля да предоставите доказателства за тази връзка с казиното или да спрете да злоупотребявате с нас или някой друг.
Във всяко прилично общество подобни обвинения вървят ръка за ръка с доказателства. Имате ли, моля?
Споделете го: community@casino.guru
Мога да кажа, че не притежавам такива, като по този начин обвинявам, че Casino Guru засега не отговаря на нашите политики. Освен този факт, това е и доста грубо.
Така че, освен ако не успеете да докажете думите си, всички ваши публикации, които ни обвиняват в такава „конспирация", ще бъдат изтрити/скрити.
Излишно е да казвам, че сте доста близо до забрана.
Последно предупреждение. Заемете своята позиция.
Hello again. I ask you kindly to provide evidence of this casino relationship or stop abusing us or anyone else.
In every decent society, such accusations go hand in hand with evidence. Do you have any, please?
Share it: community@casino.guru
I can say that I don't posses any, thus accusing Casino Guru does not comply with our policies for now. Aside from that fact, it is also quite rude.
So, unless you can prove your words, all your posts accusing us of such "conspiracy" will be deleted/hidden.
Needless to say, you are quite close to being banned.
Last warning. Make your stance.
Този механизъм е начин за защита на форума от спамери. В този момент, като публикувате толкова много публикации, включващи едни и същи думи, системата ви е открила като спамер.
Следователно публикациите ви трябва да се преглеждат ръчно. Това няма нищо общо с този най-неприятен дебат; това е автоматично.
Предлагам ви да отидете на разходка или каквото ви е удобно, за да се успокоите. Няма да търпя повече подхода ти. Имайте предвид, че ще ви банна за обида, въпреки че изобщо не ми харесва.
От теб зависи.
This mechanism is a way to protect the forum from spammers. At this point, by posting so many posts including the same words, the system has detected you as a spammer.
Thus, your posts need to be reviewed manually. This has nothing to do with this most unpleasant debate; it's automatic.
I suggest you go for a walk or whatever suits you to calm your temper down. I won't tolerate your approach any longer. Be advised that I will ban you for being abusive, even though I do not like it at all.
It's up to you.
Не са обвинения. И единственото доказателство всъщност е в ръцете на casino.gurus. Сигурен съм, че една проста проверка на IP на няколко потребители, коментирали тук, ще провери дали идват от същия IP. това не е наша работа
It's not accusations. And the only proof is actually in casino.gurus hands. I'm sure a simple IP check of a few users who commented here would verify if they come from the same IP. that's not our job
Защото без да предоставя доказателства, това е просто мнение. Разбирате ли разликата? Наистина ли мислиш, че бих стигнал толкова далеч, ако имах доказателствата? Съжалявам, няма нищо.
Because without providing proof, it is merely an opinion. Do you understand the difference? Do you really think I would go so far if I had the evidence? I'm sorry, there is nothing.
Не са обвинения. И единственото доказателство всъщност е в ръцете на casino.gurus. Сигурен съм, че една проста проверка на IP на няколко потребители, коментирали тук, ще провери дали идват от същия IP. това не е наша работа
It's not accusations. And the only proof is actually in casino.gurus hands. I'm sure a simple IP check of a few users who commented here would verify if they come from the same IP. that's not our job
Това е последният ми отговор на тази тема:
Няма едно и също IP; - няма прилики с казиното. Това беше първото нещо, което проверихме, когато започна този епизод тогава.
Изпратете доказателствата, ако имате такива, или спрете веднага.
Следващата ви публикация, коментираща същата тема, ще бъде изтрита.
This is my last response to this subject:
There is no same IP; - no similarities with the casino. This was the first thing we checked when you started this episode back then.
Send the evidence if you have any, or stop right now.
Your next post commenting on the same topic will be deleted.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.