ФорумКазинаBetmaster Casino - обща дискусия

Betmaster Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от diegogarcia22
|
19262 преглеждания 180 отговора |
|
1...8 9 10
Добавете пост
преди 1 седмица

Поискаха ми нови документи сега в нова поща. Ще ги изпратя и ще ви информирам. Този имейл ми изпрати:


Здравейте.




Съгласно изискванията на нашия отдел за сигурност, любезно ви молим да потвърдите самоличността си, преди тегленето да може да бъде обработено.




Процесът на проверка е стандартна процедура, която може да отнеме до 5 работни дни от момента на изпращане на исканите документи с високо качество. Можете да продължите да използвате акаунта си за игра по време на проверката.




Моля, вижте по-долу списъка с документи, които трябва да представите:



1. Снимка на валиден документ за самоличност. Може да се приеме един от следните документи:




- Паспорт (страница, която ясно показва вашата лична информация)



- Лична карта (предна и задна страница)



2. Снимка на документа, потвърждаващ собствеността Ви върху банковите карти (6945, 6364, 5158 и 0893), с които сте депозирали сметката си. Може да се приеме един от следните документи:




- Заглавна страница на вашата банкова карта (трябва да се виждат последните 4 цифри от номера на картата и името на картодържателя)



- Банково извлечение



- Копие от договора за дебитна/кредитна карта



3. Екранна снимка на документа, потвърждаващ вашата собственост с акаунта в Skrill, който сте използвали за депозиране в акаунта си + потвърждения за депозит (разписки), които сте направили от вашия акаунт в Skrill към нашия уебсайт.



4. Селфи, на което държите предната страница на паспорта/личната си карта и банкова карта. Снимката трябва да бъде направена на фона на този чат.


За да гарантираме успешна проверка, любезно молим за селфи, където държите личната си карта до този чат. Важно е да заснемете разговора, видим на екрана на вашия смартфон, лаптоп или телевизор в снимката (вижте екранната снимка като пример).



Благодарим ви за разбирането и съдействието

Моля, изпратете документите на следния имейл адрес: support@betmaster.help



В темата на имейла, моля, посочете данните си за влизане в акаунта (телефонен номер в международен формат или имейл адрес, използван за регистрация на акаунта).


Моля, също така се уверете, че документите, които изпращате, отговарят на следните изисквания:




Целият документ трябва да се вижда на снимката.



Всички детайли на документа, включително серия/номер, фон, ръбове и снимка, трябва да са ясно видими и четливи



Ще бъдете уведомени, след като проверката приключи или ако трябва да изпратите допълнителна информация.



Моля, не предоставяйте никакви данни за банковата карта, освен последните 4 цифри и името и фамилията на собственика на картата от лицевата страна на картата.



Извиняваме се за неудобството и ви благодарим за съдействието.

Автоматичен превод:
kkostas1991tur
преди 1 седмица

Благодаря Ви за актуализацията. Винаги се опитвайте да си сътрудничите с казиното, особено когато става въпрос за процеса на проверка, който е много важен. Върнете се с още новини, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Вече им изпратих всичко, което поискаха от вчера, 22/04/2024 г. с ясни снимки и правилните документи. Те отмениха всичките ми тегления и ми върнаха парите в сметката. Дано не ми откраднат парите и да ми ги дадат. Надявам се на вашата помощ

Автоматичен превод:
kkostas1991tur
преди 1 седмица

Може би са обяснили причината за това? Възможно е документите да са били в грешен формат, предполагам.🤷‍♀️

Нашият екип за оплаквания със сигурност ще направи всичко възможно, за да ви помогне с вашия случай, просто трябва да проявите малко търпение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Това е техният отговор:

Моля, имайте предвид, че вашият акаунт в момента е в процес на проверка. Важно е да се отбележи, че без завършване на проверката опитите за теглене може да са неуспешни.


Верификацията е важна стъпка за гарантиране на сигурността и целостта на вашия акаунт. Помага ни да потвърдим вашата самоличност и да спазим нормативните изисквания. Нашият екип работи усърдно, за да прегледа документите ви и да завърши процеса на проверка възможно най-скоро.


Междувременно препоръчваме да се въздържате от по-нататъшни опити за теглене, докато процесът на проверка не приключи. След като акаунтът ви бъде потвърден, трябва да можете да теглите средства без никакви проблеми.

Автоматичен превод:
kkostas1991tur
преди 1 седмица

каква част от сумата ви е останала?

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 1 седмица

В момента имам 3789 евро в сметката си. И чакам проверката да завърши, за да изтегля парите

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Новият отговор от betmaster е този на 23/04/2024. Ще им изпратя картичките, които имам във физически вид със снимки и селфи. Дигиталните картички не мога да ги изпратя, защото са само онлайн.


Здравейте.




Уважаеми клиенти, за целите на проверката любезно ни предоставете снимки на картички + селфита с тях.




Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това е техният отговор:

Моля, имайте предвид, че вашият акаунт в момента е в процес на проверка. Важно е да се отбележи, че без завършване на проверката опитите за теглене може да са неуспешни.


Верификацията е важна стъпка за гарантиране на сигурността и целостта на вашия акаунт. Помага ни да потвърдим вашата самоличност и да спазим нормативните изисквания. Нашият екип работи усърдно, за да прегледа документите ви и да завърши процеса на проверка възможно най-скоро.


Междувременно препоръчваме да се въздържате от по-нататъшни опити за теглене, докато процесът на проверка не приключи. След като акаунтът ви бъде потвърден, трябва да можете да теглите средства без никакви проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Всъщност е страхотно, че казиното ви информира за всичко. Да видим как ще върви всичко сега.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Днес, 24.04.2024 г., имаме нов кръг от поискани документи. Веднага им изпратих революционното изявление. Това е разговорът:


**Здравейте,


Бихме искали да ви информираме, че се нуждаем от някои допълнителни документи, за да завършим процеса на проверка. Бихте ли могли да изпратите следните документи на нашия имейл адрес за поддръжка?


Моля, споделете извлечението си от Revolut, обхващащо всички транзакции, извършени на нашия уебсайт.


Моля, не забравяйте да включите информацията си за вход в реда за тема на имейла.


Благодарим ви за разбирането и съдействието.**

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте. Не мога да се свържа със сайта. Някой има ли същия проблем?

Автоматичен превод:
gerasimos12
преди 1 седмица

защо не можете да свържете сайта

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Днес, 24.04.2024 г., имаме нов кръг от поискани документи. Веднага им изпратих революционното изявление. Това е разговорът:


**Здравейте,


Бихме искали да ви информираме, че се нуждаем от някои допълнителни документи, за да завършим процеса на проверка. Бихте ли могли да изпратите следните документи на нашия имейл адрес за поддръжка?


Моля, споделете извлечението си от Revolut, обхващащо всички транзакции, извършени на нашия уебсайт.


Моля, не забравяйте да включите информацията си за вход в реда за тема на имейла.


Благодарим ви за разбирането и съдействието.**

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Моля, уверете се, че тези документи са в правилния формат, обикновено изискват pdf.

Дръжте ни в течение, надяваме се, че отсега нататък ще върви бързо и скоро ще можете да получите потвърждение.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте. Не мога да се свържа със сайта. Някой има ли същия проблем?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тук работи добре, продължава ли проблемът?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Изпратих го в pdf формат. Надяваме се на скорошна проверка

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Проблема решен. Много благодаря на всички

Автоматичен превод:
kkostas1991tur
преди 1 седмица

Страхотно, радвам се, че получи парите или ще трябва да ги чакаш? Видях, че си обновил и информацията в жалбата, за което те хваля.

Ако все още нямате парите, не забравяйте да ме уведомите как вървят нещата.

Въпреки това се радвам, че проблемът с документите е решен и дано вече нищо не ви пречи. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Взех парите. Всичко е наред

Автоматичен превод:
kkostas1991tur
преди 1 седмица

Благодаря ви много за пояснението. Ще продължите ли да играете в това казино? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

да разбира се

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини