Поискаха ми нови документи сега в нова поща. Ще ги изпратя и ще ви информирам. Този имейл ми изпрати:
Здравейте.
Съгласно изискванията на нашия отдел за сигурност, любезно ви молим да потвърдите самоличността си, преди тегленето да може да бъде обработено.
Процесът на проверка е стандартна процедура, която може да отнеме до 5 работни дни от момента на изпращане на исканите документи с високо качество. Можете да продължите да използвате акаунта си за игра по време на проверката.
Моля, вижте по-долу списъка с документи, които трябва да представите:
1. Снимка на валиден документ за самоличност. Може да се приеме един от следните документи:
- Паспорт (страница, която ясно показва вашата лична информация)
- Лична карта (предна и задна страница)
2. Снимка на документа, потвърждаващ собствеността Ви върху банковите карти (6945, 6364, 5158 и 0893), с които сте депозирали сметката си. Може да се приеме един от следните документи:
- Заглавна страница на вашата банкова карта (трябва да се виждат последните 4 цифри от номера на картата и името на картодържателя)
- Банково извлечение
- Копие от договора за дебитна/кредитна карта
3. Екранна снимка на документа, потвърждаващ вашата собственост с акаунта в Skrill, който сте използвали за депозиране в акаунта си + потвърждения за депозит (разписки), които сте направили от вашия акаунт в Skrill към нашия уебсайт.
4. Селфи, на което държите предната страница на паспорта/личната си карта и банкова карта. Снимката трябва да бъде направена на фона на този чат.
За да гарантираме успешна проверка, любезно молим за селфи, където държите личната си карта до този чат. Важно е да заснемете разговора, видим на екрана на вашия смартфон, лаптоп или телевизор в снимката (вижте екранната снимка като пример).
Благодарим ви за разбирането и съдействието
Моля, изпратете документите на следния имейл адрес: support@betmaster.help
В темата на имейла, моля, посочете данните си за влизане в акаунта (телефонен номер в международен формат или имейл адрес, използван за регистрация на акаунта).
Моля, също така се уверете, че документите, които изпращате, отговарят на следните изисквания:
Целият документ трябва да се вижда на снимката.
Всички детайли на документа, включително серия/номер, фон, ръбове и снимка, трябва да са ясно видими и четливи
Ще бъдете уведомени, след като проверката приключи или ако трябва да изпратите допълнителна информация.
Моля, не предоставяйте никакви данни за банковата карта, освен последните 4 цифри и името и фамилията на собственика на картата от лицевата страна на картата.
Извиняваме се за неудобството и ви благодарим за съдействието.
They asked me new documents now in a new mail. I will send them and inform you. This email the sent me :
Hello.
According to our Security Department requirements, we kindly request you to verify your identity before the withdrawal can be processed.
The verification process is a standard procedure that may take up to 5 business days from the moment the requested documents of high quality were submitted. You can continue using your account for play during the verification.
Please find below the list of documents that you are required to submit:
1. A photo of the valid document to prove your identity. One of the following documents can be accepted:
- Passport (a page that clearly shows your personal information)
- National ID card (front and back page)
2. A photo of the document confirming your ownership of the bank cards (6945, 6364, 5158, and 0893) you used to deposit to your account. One of the following documents can be accepted:
- Front page of your bank card (the last 4 digits of the card number and the cardholder’s name should be visible)
- A bank statement
- A copy of the debit/credit card agreement
3. A screenshot of the document confirming your ownership with the Skrill account you used to deposit to your account + deposit confirmations (receipts) you made from your Skrill account to our website.
4. Selfie of you holding your Passport/ID card front page and a bank card. Photo must be taken on a background of this chat.
To ensure successful verification, we kindly request a selfie where you're holding your ID next to this chat. It's important to capture the conversation visible on your Smartphone, Laptop, or TV screen in the photo (see screenshot as an example).
Thank you for your understanding and cooperation
Kindly provide the documents to the following e-mail address: support@betmaster.help
In the subject line of the e-mail please specify your login of the account (phone number in the international format or e-mail address used for the account registration).
Please also make sure the documents you submit meet the following requirements:
The entirety of the document must be visible in the photograph.
All details on the document, including the series/number, background, edges, and photo, must be clearly visible and legible
You will be notified once the verification has been completed or if you need to submit additional information.
Please do not provide any details of the bank card except for the last 4 digits and name and surname of the card owner on the front side of the card.
We apologize for any inconvenience and thank you for your collaboration.