Казиното предостави тези доказателства и съжалявам, но не мога да споделя подробности.
Честно казано, не знам какъв вид предупреждение искате да настроим. Всички играчи могат да прочетат цялата тази тема, която служи като източник на информация. Благодаря ви, че сте толкова отворени към общността.
Тъй като казиното не е направило нищо нечестно, както се обяснява в жалбата, не е възникнала необходимост от предупреждение.
Що се отнася до лиценза, виждам, че това също не е наша грижа, тъй като вие копнеете да знаете част от информацията от миналото.
Технически, това е както се казва в прегледа:
https://casino.guru/Betmaster-Casino-review
Не открихме източник, който да поддържа други собственици или притежатели на лиценз . Да, може да е причинено от факта, че казиното не желае да сътрудничи на лицензиращия орган, но докато не се докаже противното, официалната информация остава същата.
И така, за какво предлагате да предупредим играчите?
The casino has provided that evidence, and I'm sorry, but I can't share details.
Honestly, I do not know what kind of warning you want us to set up. All players can read this whole thread, which serves as a source of information. Thank you for being so open to the community.
Since the casino has not done anything unfair, as the complaint explained, no need for a warning has arisen.
When it comes to the license, I see that it is also out of our concern since you crave to know a piece of information from the past.
Technically, it is as the review says:
https://casino.guru/Betmaster-Casino-review
We have not found a source that could support other owners or license holders. Yes, it may be caused by the fact that the casino is not willing to cooperate with the licensing authority, yet until proven otherwise, the official information stays the same.
So, what do you suggest we should warn players about?