ФорумКазинаBetmaster Casino - обща дискусия

Betmaster Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от diegogarcia22
|
20325 преглеждания 180 отговора |
|
1...7 8 910
Добавете пост
SergeySm
преди 7 месеца

Казиното предостави тези доказателства и съжалявам, но не мога да споделя подробности.

Честно казано, не знам какъв вид предупреждение искате да настроим. Всички играчи могат да прочетат цялата тази тема, която служи като източник на информация. Благодаря ви, че сте толкова отворени към общността.

Тъй като казиното не е направило нищо нечестно, както се обяснява в жалбата, не е възникнала необходимост от предупреждение.

Що се отнася до лиценза, виждам, че това също не е наша грижа, тъй като вие копнеете да знаете част от информацията от миналото.

Технически, това е както се казва в прегледа:

https://casino.guru/Betmaster-Casino-review

Не открихме източник, който да поддържа други собственици или притежатели на лиценз . Да, може да е причинено от факта, че казиното не желае да сътрудничи на лицензиращия орган, но докато не се докаже противното, официалната информация остава същата.

И така, за какво предлагате да предупредим играчите?

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Давате връзка към неизвестен сайт, на неизвестно казино, работещо под неизвестен лиценз, принадлежащо на неизвестна компания, и казиното отказва да разкрие самоличността - не виждам нищо, за което да предупредя. Вие сте 100% прав.

Автоматичен превод:
SergeySm
преди 7 месеца

Прочетете отново отговора ми.

Сега твърде много опростявате цялата ситуация, бих казал.

Докато не се каже ясно, че формациите са грешни, няма какво да направим.

Кажете ми какво трябва да правим с това, моля? Всички сме отворени за добри идеи.

Поне всички играчи са добре дошли да прочетат тази тема и да формират собствено мнение.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Опитах се да вляза в акаунта си. Не се получи. Казиното отговори, че това е техен проблем и трябва да създадат нов и ще изтрият стария. Четох отзиви от играчи на уебсайтове на казина и много имаха този проблем. И тогава измамното казино ви блокира за мулти-акаунт. Това казино е разработило нова схема за измама. Казино гуру изглежда абсолютно смешно. Казиното е с рейтинг 8.5! за което са изписани много оплаквания. И се крадат пари от всички играчи по почти една и съща схема. И изненадващо, казино гуруто отхвърля всички оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Как може казино, което работи от месеци, да има такъв рейтинг? не плаща пари на играчите и след предоставяне на всички документи просто ги краде?

Автоматичен превод:
djak1987
преди 2 месеца

Винаги е най-добре, когато се стигне до ситуация като тази, когато поддръжката ви каже, че трябва да ви отворят нов акаунт, да запазят тези имейли или дори да направят екранни снимки на този разговор, само за да предотвратят всякакви бъдещи проблеми, които сте описали. Това наистина ли ви се е случвало преди, може би в някое друго казино, или просто казвате тук това, което сте чули от някого? Няма нужда да правя каквито и да е заключения, ако няма доказателство за това, бих искал да кажа тук.

Дадохме на това казино този индекс за безопасност, след като екипът ни свърши много работа по прегледа му. Това може да помогне на всеки да разбере по-добре какво всъщност вземаме под внимание:

file

Можете да разгледате всички оплаквания за това казинотук , където вярвам, че не можете да кажете, че казиното всъщност не желае да плати парите. Това, разбира се, е моето мнение и ще оставя всеки да реши сам, след като прочете тези оплаквания.👌

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вижте си оплакванията. Парите на почти всички играчи бяха откраднати в резултат на предполагаема мулти-акаунтинг. Не ви ли притеснява, че само в това казино играчите, по някаква причина, уж постоянно създават мулти-акаунти? Никое друго казино няма толкова много оплаквания по тази причина. Тук казиното мами играчите, използвайки схема с множество акаунти, която всъщност не съществува. За всеки адекватен човек това е очевидно.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 2 месеца

Погледнах, благодаря. Ако имаме доказателство от казиното, че всички тези играчи, за които говорите, наистина са имали няколко акаунта, то престана да бъде „предполагаемо". Не си ли съгласен с мен? Всеки път, когато се предостави доказателство, се взема решение, без доказателство, няма решение. Обикновено.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Какви доказателства могат да бъдат предоставени? Какво правят повечето играчи и в това едно от хилядите казино, които правят мулти-акаунти? Кой ще повярва на тези глупости? Как може играч да докаже, че не е създал мулти-акаунт? Отговорът е не. Казиното използва тази измама, за да открадне парите на играчите.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 1 месец

Отговорът е, че:

казиното трябва да предостави достойни доказателства в подкрепа на множество ситуации с акаунти и нарушения на условията. Честно казано, в такива случаи възниква определено ниво на подозрение в сайта на казиното, така че е необходимо да се постави целият контекст (история на играча, история на залагане) под разследване. В някои случаи нарушаването на правилото за множество акаунти е само отправна точка, така че казината просто не споделят тези доказателства публично. Предполагам, че подобни практики будят подозрения от страна на играчите.

Просто казано, ако бъде разкрита измама, обикновено няма конкретно обяснение, вместо това акаунтът се блокира незабавно.

Бих искал също да спомена, че това не е единственото казино с оплаквания за множество сметки.

Освен това бих казал, че има смисъл само играчи с проблеми да се оплакват, но от друга страна, нямате представа колко щастливи играчи никога не са срещали проблеми в това казино, следователно виждате само част от пълния спектър .

Това е моята гледна точка.

Но според мен трябва да подадете жалбата, съгласен съм, че ако казиното е имало технически проблеми, които не оставят друга опция за играчите със съществуващи акаунти, освен създаването на друг акаунт, това действие не трябва да се използва срещу тези играчи. Звучи несправедливо.

И все пак ние все още изпитваме същия проблем тук - липсата на оплаквания означава липса на доказателства и в резултат на това няма какво да се разследва.

Може би най-накрая можете да ни помогнете с това. Не виждам друг начин.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте. Имам проблем с BETMASTER. I. Направих 2 тегления по 500 евро всяко от betmaster към моята сметка в neteller на 30/03/2024 и въпреки че бяха приети веднага от betmaster, все още не съм видял парите в моята сметка в neteller. Говорих с казино betmaster и те избягват да ми отговорят какъв е проблемът, отговарят ми само общо. Моля, помогнете ми, притеснявам се за парите си

Автоматичен превод:
kkostas1991tur
преди 1 месец

Здравейте, след като казиното ви изпрати парите, ще бъда малко търпелив и ще видим дали ще стигнат до вас. Даваме на казината 14 дни да се справят с такъв процес, така че не бих се тревожил веднага.

Така че опитайте да изчакате още малко, тъй като е и ваканционният сезон, и вижте дали парите ще стигнат до вас.

Ако не стане, имате открита жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако имате актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 1 месец

Това е така. Това е откровено измамно казино. По някаква неизвестна причина Гуру избутва тези боклукчия в горната част на списъка и им дава неуместно завишена оценка.

Според така наречената „мултиакаунт" - не забелязах никакви интересни бонуси или други „безплатни" в това казино. Защо потребителите са толкова нетърпеливи да отворят възможно най-много сметки в това казино? Никой в Guru не се смущава от вълната от подобни обвинения от казиното.

Все още се занимавам с моя случай относно откраднатите от мен средства. Казиното манипулира лиценза, правилата и условията не съответстват на данните на лиценза, всъщност те са юридически невалидни, но Гуруто глупаво си затваря очите за всички тези факти. Те отказаха да преразгледат случая, въпреки че има много факти, доказващи нарушения от страна на казиното. Но Гуруто приема така наречените „доказателства" само от измамници.

По принцип има проблем с рейтинга на всяко казино в сайта. Начело в списъка за Русия са украинските сметища, които крадат средства. И уважаваните казина, които лесно плащат $100 000, са на десета страница и имат рейтинг „така си". Как да разбираме тази провокация?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Проблема решен. Благодаря на всички

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е така. Това е откровено измамно казино. По някаква неизвестна причина Гуру избутва тези боклукчия в горната част на списъка и им дава неуместно завишена оценка.

Според така наречената „мултиакаунт" - не забелязах никакви интересни бонуси или други „безплатни" в това казино. Защо потребителите са толкова нетърпеливи да отворят възможно най-много сметки в това казино? Никой в Guru не се смущава от вълната от подобни обвинения от казиното.

Все още се занимавам с моя случай относно откраднатите от мен средства. Казиното манипулира лиценза, правилата и условията не съответстват на данните на лиценза, всъщност те са юридически невалидни, но Гуруто глупаво си затваря очите за всички тези факти. Те отказаха да преразгледат случая, въпреки че има много факти, доказващи нарушения от страна на казиното. Но Гуруто приема така наречените „доказателства" само от измамници.

По принцип има проблем с рейтинга на всяко казино в сайта. Начело в списъка за Русия са украинските сметища, които крадат средства. И уважаваните казина, които лесно плащат $100 000, са на десета страница и имат рейтинг „така си". Как да разбираме тази провокация?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не мисля, че имаме разлики в това кое казино какъв рейтинг ще има. Всеки се оценява по определена процедура. Ако все още се хващате за затворената си жалба, трябва да опресните паметта си и следователно как завърши: „Екипът на казиното предостави всички необходими доказателства относно случая на играча. Стана ясно, че играта на играча е в нарушение на Условията на казиното и Условията и решението на казиното бяха в съответствие с нашия Кодекс за справедлив хазарт. Предвид констатациите, жалбата на играча беше отхвърлена като „Неоснователна".

Ако не сте съгласни с решението и смятате, че сме допуснали грешка, все още можете да прибегнете до властта. Разбирам, че се опитвате да спечелите печалбите си, но ако сте нарушили правилата, не знам дали ще си тръгнете. И ако всичко, което казвате, е, че сте имали неоснователна жалба към нас и ни обвинявате в такива неща без основание, тогава това е доста тъжно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Проблема решен. Благодаря на всички

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Напълно съм щастлив, че това е решено. Имате парите си, което е най-важното. Колко време отне, ако мога да попитам? 🙂 🤗

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Можете ли да ми помогнете с депозит, бих искал да мога да играя и да спечеля


Автоматичен превод:
isaiaszauluis2
преди 1 месец

Ако обичате да играете в Betmaster Casino , опитайте се да помолите поддръжката на живо да ви помогне. Те трябва да могат да ви напътстват.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте. Спечелих (без бонус, с нормален депозит и залагане на спорт) сумата от 3200 евро и въпреки че съм правил тегления, не съм получил парите си и тегленията не продължават. Betmaster ме помоли за проверка и аз им качих ясна снимка на моята лична карта отпред и отзад и моята карта за шофьорска книжка отпред и селфи, въпреки че им изпратих това, което искаха. Те не ме потвърдиха и ми казаха да се свържа с тяхната поща и че акаунтът ми не може да бъде потвърден. Моля, помогнете ми да си взема парите

Автоматичен превод:
kkostas1991tur
преди 4 седмици

Здравейте, що се отнася до спортните залагания, ние не се занимаваме с тази област, защото нямаме експерти и бранш.

Виждам обаче, че основният проблем е проверката, с която нашият екип със сигурност ще се опита да помогне. Когато казахте, че сте им изпратили всичко необходимо, те казаха ли ви причината, поради която вашият акаунт може да не бъде потвърден? Би било най-добре да знаете конкретната причина и тъй като имате и открита жалба, ще видим какво може да се направи.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини