преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmaster Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, минаха 7 дни, откакто се опитах да изтегля парите от моите betmaster акаунти и ми пише, че имат проблеми със системата и доставчика на плащане. В кой момент ще ми кажат кога ще имам тези плащания??? Кой може да ескалира моята заявка, през цялото време в чата за поддръжка на клиенти ми отговарят едно и също нещо, това изобщо не е професионално и поради времената и ограниченията в тяхната система е достатъчно, за да можете да подадете жалба до Profeco за нарушение на услугата, представена от вашата компания. Надявам се да ме решат възможно най-скоро и да мога да имам парите си в сметката си възможно най-скоро. Благодаря
Hello, it's been 7 days since I tried to withdraw the money from my betmaster accounts and it tells me that they have problems with their system and payment provider. At what point are they going to tell me when I'm going to have these payments??? Who can escalate my request, all the time in the customer support chat they answer me the same thing, this is not professional at all and due to the times and limits within their system it is enough to be able to file a complaint with the Profeco for the breach of service presented by your company. I hope please that they solve me as soon as possible and I can have my money in my account as soon as possible. Thanks
Hola, ya van 7 días que intento sacar el dinero de mis cuentas de betmaster y me dice que tienen problemas con sus sistema y proveedor de pagos. En que momento me van a decir cuando ya voy a contar con dichos pagos??? Quien puede escalar mi solicitud, todo el tiempo en el chat de ayuda al cliente me contestan lo mismo, esto no es nada profesional y debido al los tiempos y limites dentro de su sistema es lo suficiente para poder meter una queja ante la Profeco por el incumplimiento de servicio que presenta su empresa. Espero por favor que me resuelvan lo antes posible y pueda tener mi dinero en mi cuenta lo mas pronto. Gracias
Здравейте,
съжалявам да чуя, че си в беда.
За да ускорите процеса на оплакване, моля, отговорете на Ник.
Благодаря ти.
Hello,
sorry to hear you are in trouble.
To speed up the complaint process, please reply to Nick.
Thank you.
Виждайки репутацията на казиното само тук, вече ме накара да се влюбя в казиното.
Надяваме се, че ще бъде по-добро от измамното казино, на което се почувствах жертва (1win casino)
Харесвам начина, по който ми изпращат имейли с моите разговори между помощта на техния клиент от сайта.
Те се съгласиха да ме верифицират, въпреки че обявиха, че все още не е необходимо.
Методите за депозиране/плащане вероятно са тези, които отговарят на моя стандарт в моя регион.
Регистрирах се при тях, опитвам се да правя депозити от вчера, но все още не става!
Надявам се да се наслаждавам на бизнеса си с казиното.
Благодарим ви, казино гуру!
Seeing the casino's reputation here alone, already made me fall inlove with the casino.
Hopefully it will be better than the scamming casino I felt a victim of(1win casino)
I love the way they send me emails of my conversations between thier customer's help from the site.
They've agreed to verify me eventhough they proclaimed it's not necessary yet.
The depositing/payment methods are likely the ones that suits my standard in my region.
I have registered with them,i have been trying to make deposits since yesterday but it's not going through yet!
I hope to enjoy my business with the casino.
Thank you casino gurus!
Здравейте,
като изключим проблема с депозита, звучи ми добре.
Бяхте ли уведомени какво не е наред, когато става въпрос за извършване на депозит, моля? 🤔
Hello,
aside from the issue with the deposit, it sounds good to me.
Have you been advised what is wrong when it comes to making the deposit, please? 🤔
Здравей Радка,
Попитах отдела за обслужване на клиенти и ми казаха, че депозитът е бил отхвърлен от моята банка, но методите за депозит са налични... така че ще отида в моята банка, за да подам оплаквания за това.
Hi Radka,
I asked the customer's service and was told that the deposit was rejected from my bank but the deposit methods are available....so I will be going to my bank to lay complaints about it.
Предполагам, че това е добра идея, може да има проблеми от страна на вашата банка, понякога се случва с плащания към казина.
Надявам се скоро да се разреши.
I guess this is a good idea, there may be some problems on your bank side, it happens with payments to casinos sometimes.
I hope it will be resolved soon.
Всъщност не е от страна на моята банка... Мисля, че казиното скоро ще го разреши.
Пробвах 3 различни банки, ако моята, продължавах да получавам същия резултат.
It is not actually from my bank side....I think the casino will get it resolved soon.
I tried 3 different banks if mine, I kept getting thesame result.
О, виждам.
Не вашата банка е спряла транзакцията... Е, звучи интересно. Може би в момента доставчикът на плащания има проблеми с банките. 🤔
Oh, I see.
It was not your bank that stopped the transaction... Well, sounds interesting. Maybe the payment provider suffers some issues with banks at the moment. 🤔
Точно!
Казаха, че е от доставчиците на плащания и работят за това.
Въпреки че отнема много време от очакваното!
Exactly!
They said it's from the payment providers and they are working towards it.
Although its taking much time than expected!
Е, обикновено отнема известно време, когато казиното трябва да се справи с трети страни, като доставчици на плащания или доставчици на игри и т.н. За мен изглежда, че определен брой казина биха искали да премахнат банковите преводи или плащанията с дебитни карти, тъй като този вид транзакции са силно контролирани поради няколко политики за сигурност и нестабилни политически ефекти. Не съм сигурен каква е ситуацията в Африка, но в Европа криптовалутите са водещи, защото е супер лесно да изпращате и получавате плащания.
Well, it usually takes some time when the casino has to deal with the 3rd parties, such as payment providers or game providers so on. To me, it seems that a certain amount of casinos would like to strip down bank transfers or debit card payments because this kind of transaction is highly overseen due to several security policies and unstable political effects. Not sure how the situation is in Africa, but in Europe, the cryptocurrencies are playing top, because it's super easy to send and receive payment.
Тук, в Африка, особено в Нигерия, нигерийското правителство премахна използването на криптовалути, така че ако трябва да депозираме чрез криптовалута, ще бъде доста трудно да го направим, понякога ни е трудно да използваме и дебитни карти, но банката трансферите са най-подходящият вариант.
Всъщност нямаме нищо против да получаваме плащания в крипто валути, всъщност ще предпочета да получавам плащания в крипто валута, по-лесно е да си върнем средствата, но депозирането в крипто валути всъщност е проблем тук!
Here in Africa, especially in Nigeria, the Nigerian government had stripped out the use if crypto currencies, so if we will have to deposit via cryptocurrency it will be quite difficult to do so, sometimes we find it hard using debit cards aswell but the bank transfers is the most suitable option.
Actually we don't really mind getting paid in crypto currencies,as a matter of facts, I will prefer to get paid in crypto currency, its easier to get back our funds but depositing in crypto currencies is actually a problem down here!
О, мога да си представя, че това може да причини допълнителни усложнения, защото всеки път, когато има проблем с банкови или дебитни карти, казината предпочитат криптовалутите. Както казахте, много по-лесно е. Да се надяваме, че във вашия случай казиното ще намери някакъв начин.
Oh, I can imagine that it can cause further complications because every time there is a problem with bank or debit cards, casinos favor cryptocurrencies. As you said it's much easier. Let's hope that in your case, the casino will find some way.
Вчера проведох дълъг разговор с екипа за разрешаване на жалби, казаха ми, че доставчиците на плащания са ги уверили, че техническите проблеми ще бъдат отстранени скоро, но няма точна времева рамка за разрешаването, така че ще трябва да изчакам до ще се оправи😑, надяваме се, че няма да отнеме много време!
Те също препоръчаха крипто метод, но не е благоприятен за мен тук долу!😔
I had a lengthy conversation with the complainant resolution team yesterday, I was told that they were assured by the payment providers that the technical issues will be fix soon, but there is no exact time frame for the resolution, so I will have to wait until it get fixed😑, hopefully it won't take much time!
They also recommended crypto method but it's not favourable for me down here!😔
Да се надяваме на най-доброто тогава.
Точно за това писах, казината все повече предпочитат крипто. Съжалявам, че не е опция за вас. 🙁
Let's hope for the best then.
This is exactly what I wrote about, casinos prefer crypto more and more. I'm sorry it's not an option for you. 🙁
Ако мога да правя депозити чрез банкови преводи и да получавам тегления чрез криптовалута, това е добре за мен, но да направя депозит чрез криптовалута ще ми струва още повече, а процесът също е доста дълъг.
If I can make deposits via bank transfers and get withdrawals via cryptocurrency, it is fine by me, but to make deposit via cryptocurrency will cost me even more,and the process is quite lengthy aswell.
Мисля, че разбирам.
Колко време отнема решаването на банковия проблем се чудя - добре, да видим 🤔
I think I understand.
How long it takes to solve the banking problem I wonder - well, let's see 🤔
Е, зависи от доставчиците на плащания, мисля, че това е общ проблем, който повечето казина имат в момента!
Системата за директно банкиране не работи за повечето казина в момента!
Дано да се разреши скоро!
Well it depends on the payment providers, I think it's a general issue most casino are having at the moment!
The direct banking system is not going through for most casinos at the moment!
Hopefully it will be resolved soon!
Наскоро имах същото чувство.
Въпреки че разбирам, че казината са, да кажем, хванати в капан от външни неудобства, когато става въпрос за проблемни опции за плащане, смятам, че това е доста неприятно за играчите, защото ако някой депозира с дебитна карта или банков превод, бих очаквал, че тегленето ще бъде възможно по същия начин. Е, става много по-сложно.
I got the same feeling recently.
Even though I understand that casinos are let's say trapped by the outside inconveniences when it comes to problematic payment options, I feel that it is quite unpleasant for players because if someone deposits by debit card or bank transfer, I would expect that the withdrawal would be possible the same way. Well, it's getting far more complicated.
В някои случаи, ако се усложни кредитирането на играч, казиното предлага друга опция за плащане, но играчът ще трябва да направи минимален депозит чрез тази опция, за да може да тегли.
In some cases, if it gets complicated crediting a player,the casino does suggest another payment option but the player will have to make a minimum deposit via that option in other to be able to withdrawals.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.