ФорумКазинаBetCoco Casino - обща дискусия

BetCoco Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от mescaline21
|
5607 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
joor1ng
преди 1 година

Здравейте, съжалявам за забавянето, не бях уведомен за отговора ви по имейл и току-що разбрах, че сте отговорили току-що. И така, настоях няколко пъти, докато Лусия отговори и ми плати бързо, когато попитах дали са от Панама и каза, че плащането ми е закъсняло с единадесет дни и също каза, че вече съм пуснал жалби срещу тях на няколко места. Струва ми се, че Betcoco всъщност не иска да плаща, това е кучи син казино. Казиното беше ужасно за мен, най-лошото, което някога съм играл. Продължавайте да настоявате, докато не се изморят.

Автоматичен превод:
joor1ng
преди 1 година

Опитайте се да говорите с Линда, ако все още не са решили. Ако си спомням, говорих и с Линда.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, на 26.11.23 направих теглене, беше отхвърлено след 3 дни, след това на 29.11.23 направих теглене и до днес чакам, казват, че има проблеми с плащанията и разбира се те лъжат, може да се направи депозит, няма проблем, но тегленето е проблемно, сметката е верифицирана всичко както трябва дори са изпратили съобщение преди това, че съм на ръба да стана VIP клиент... Имам опасения, че те не искат да ми дадат парите ми и искат да ги вземат чрез измама.. Заключих 340 $ те казаха, че са минали 72 часа, ако можете да ми помогнете да разреша това моят ID на играта е 7583269 има много екранни снимки на кореспонденция

Автоматичен превод:
Arm009
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с тегленето и че той продължава вече седмица. Бих искал обаче да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни да разрешат процеса на теглене, така че ако казиното комуникира с вас и ви каже, че има проблеми от тяхна страна в процедурата за теглене, няма да съм толкова негативен. Определено бих препоръчал да проявите търпение за известно време и да видите как ще се развие цялата ситуация.

Виждам обаче, че сте подали жалба до нас, така че ако нищо не се помръдне през следващата седмица и казиното не е разрешило проблема ви, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Така че засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията. Когато имате нова информация, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Разбирам те, ако има новини ще те уведомя

Автоматичен превод:
Arm009
преди 11 месеца

Перфектно, желая ти справедлив резултат. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, парите пристигнаха днес, но отне много време, 12 дни, но най-важното е, че стигнаха до мен..

Автоматичен превод:
Arm009
преди 10 месеца

Здравейте, благодаря ви за актуализацията. Радвам се, че получихте парите, защото в крайна сметка това е най-важното. 🎉

Както и да е, оставате ли в това казино, когато знаете, че тегленията отнемат толкова много време или предпочитате да отидете някъде другаде да играете?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, ще потърся друго казино поради закъснения и плюс онлайн чатът е затворен

Автоматичен превод:
Arm009
преди 10 месеца

Мисля, че много играчи биха заели същото отношение. Така че се надявам да се справите добре и да имате по-добър опит. Пази се. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

rtp в това казино за последен път просто не съществува, спрях да се занимавам с казиното

Автоматичен превод:
giannis400
преди 6 месеца

Хм, не успя ли да спечелиш там? Ако сте на това мнение, това вероятно беше най-добрият ход. Какви доставчици имаш предвид, които нямат RTP?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини