ФорумКазинаBDM Bet Casino - обща дискусия

BDM Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 8 месеца от Anonymized623
|
3705 преглеждания 82 отговора |
|
12 3 45
4h7tvss9fy
преди 2 седмици

Проверете входящата си поща и спама и поискайте в insta

Автоматичен превод:
4h7tvss9fy
преди 2 седмици

Моят е carolowariolo, пишете ми

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

да, чакам 3 тегления. Първото беше направено на 3 ноември, а последното теглене беше направено на 5 ноември. И акаунтът ми е напълно верифициран.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Благодаря ви за информацията.

Така че виждам, че са минали няколко дни от първия ви и се надяваме, че скоро ще можете да получите парите.

Получихте ли информация от казиното за това колко време може да отнеме?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Писаха ми мейл. Тя потвърди, че са обработили успешно моите 3 тегления и тегленията можеха да отнемат до 5 работни дни. Но когато вляза в уебсайта - той казва, че все още чака да бъде обработен. Надявам се скоро да имам парите.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Също така чакам да бъдат обработени моите 3 тегления от 30 октомври. Други последващи тегления преминаха без проблеми. Предишните обаче все още се обясняват с технически проблеми.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 седмица

наистина не знам какво да очаквам ... все още чакам. Въпреки че ми изпратиха имейл, потвърждаващ, че worhdrawls е обработен. Но когато вляза в акаунта си, той все още не е обработен.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Писаха ми мейл. Тя потвърди, че са обработили успешно моите 3 тегления и тегленията можеха да отнемат до 5 работни дни. Но когато вляза в уебсайта - той казва, че все още чака да бъде обработен. Надявам се скоро да имам парите.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Така че съм любопитен как ще стане, когато казиното ви е казал едно нещо, но вие виждате друго в акаунта си. Така че нека изчакаме времето, което казиното ви е дало, и ако не ви изпратят парите, не забравяйте да ги уведомите. Твърдо вярвам, че всичко ще се нареди добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Ще ви позволя, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Също така чакам да бъдат обработени моите 3 тегления от 30 октомври. Други последващи тегления преминаха без проблеми. Предишните обаче все още се обясняват с технически проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, виждам, че има повече играчи, които чакат пари, така че ако казиното обяви технически проблеми, нека им дадем малко време да ги поправят. Разбира се, не забравяйте да ни уведомите как вървят тегленията или дали техническите проблеми са отстранени. Те вероятно ще имат и някаква поръчка за изплащане, така че ще трябва да бъдете търпеливи и да се надяваме, че парите ще дойдат, както се очаква.

Не забравяйте да ме уведомите, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

От разговори с ВИП агент веднъж получих информация, че средствата са изтеглени от тях - въпреки всичко, че статусът им в казиното все още е: "проверяваме", следващия път, че имат технически проблем.

Така че разговорите с тях са безсмислени, защото дори не можете да разберете каква е истинската причина тези плащания да не се извършват.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 седмица

Мислите ли, че те ще изплатят нашите тегления?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Бавно губя надежда, защото те постоянно променят причините, поради които тези изплащания не са направени. Знам също, че подобни действия се случват и в другите им казина. На един от тях анулираха тегленето ми и дори не върнаха средствата в акаунта ми на играч.


Можем само да се надяваме, че Casino Guru ще помогне за изясняване на ситуацията (защото преди много време те също забавиха плащането и ги заплаших, че въпросът ще бъде докладван и изведнъж плащанията бяха извършени на мига).

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Току що получих имейл от тях. Също така ми казаха, че сега имат технически проблеми. Но вчера ми казаха, че вече са го обработили - което вероятно не е истината.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

изглежда, че тези скитници не плащат на никого. Имах пари в друг сайт, който притежават, Lazybar, и там също затвориха акаунта ми и не ми платиха парите, които бяха в него.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Някой получил ли е тегления?

не разбирам, ако те не изплащат, защо уебсайтът им все още е отворен за играчи да ИГРАЯТ?!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Вчера направих пробен депозит и наредих теглене. Обикновено плащането пристига след 3 часа, но за съжаление сега това плащане също е посочено като чакащо.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 седмица

също така няма смисъл. Казват, че имат технически проблеми. Но има само технически проблем, когато теглите - но няма проблеми с депозитите! Каква шега!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, винаги е добро извинение да кажем, че имаме технически проблеми :🙂 file

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 седмица

но сте теглили от този сайт за залагания преди без никакви проблеми?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, имах много тегления. Преди това идваха безпроблемно след точно 3 часа. След това тези 3 плащания спряха, но по-късно плащанията продължиха да пристигат. Сега обаче не се обработва нито едно теглене.

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини