Скъпи играч, опитай се да се успокоиш. Не мога да ти дам отговорите на въпросите, които публикува тук след последния ми отговор.
Разбирам, че си стресиран/а, но опитай да си починеш. Тази дейност сигурно е изключително изнервяща за теб. Не мога да ти помогна много в тази ситуация, но Матей може. Просто отнема известно време.
Тъй като днес е петък, какво ще кажеш да се съсредоточиш върху занимания през свободното си време? Опитай се да дадеш малко почивка на мозъка и нервите си.
Останалото ще се уреди чрез жалбата. Не се притеснявайте.
Dear player, try to calm down. I'm unable to give you the answers to questions you have posted here since my last reply.
I understand you are stressed out, but try to take a break instead. This activity must be extremely frustrating for you. I can't help you much in this situation, but Matěj can assist you. It just takes some time.
Since it's Friday today, how about you focus on leisure time activities? Try to give your brain and nerves a little break.
The rest will be handled through the complaint. Don't worry.
Бих искал да споделя моя опит с BDMBet.
На 25 август 2025 г. в 12:03 ч. поисках теглене на 1500 канадски долара. Заявката беше приета и в момента е блокирана в „изпълнение на контрол".
Преди това акаунтът ми беше напълно верифициран с всички документи (паспорт, доказателство за адрес, доказателство за депозит, телефон и имейл). Поддръжката дори потвърди писмено, че тегленето ми ще бъде обработено в рамките на 24 часа. По-късно те опровергаха това, като казаха, че акаунтът ми е „под разследване", но без да предоставят никакво обяснение или времева рамка.
Предоставих и данни за моя крипто портфейл, включително моя TRX адрес (същият, използван за депозита ми), моето име и имейл адрес. Въпреки това, тегленето ми все още е в процес на обработка.
Тази ситуация е много разочароваща и учтиво моля CasinoGuru да разгледа случая ми и да ми помогне да получа полагащите ми се печалби.
I would like to share my experience with BDMBet.
I requested a withdrawal of 1500 CAD on 25 August 2025 at 12:03 PM. The request was accepted and is currently stuck in "execution of controls".
Before this, my account was fully verified with all documents (passport, proof of address, proof of deposit, phone, and email). Support even confirmed in writing that my withdrawal would be processed within 24 hours. Later, they contradicted this by saying my account was "under investigation", but without providing any explanation or timeframe.
I have also provided details of my crypto wallet, including my TRX address (the same used for my deposit), my name, and my email. Despite this, my withdrawal is still pending.
This situation is very frustrating and I kindly ask CasinoGuru to look into my case and help me receive my rightful winnings.
Случи ми се много по-лошо. Спечелих повече от 14 000 евро и с различни абсурдни извинения, след като потвърдиха акаунта ми, те започнаха да изискват документи, които вече бяха изпратени и одобрени, само за да избегнат плащането на нито едно евро!
Much worse happened to me. I won more than 14,000 euros and, with various absurd excuses, after verifying my account, they started requesting documents that had already been sent and approved just to avoid paying a single euro!
A me è accaduto molto di peggio ho vinto più di 14000 euro e con scuse varie tutte assurde dopo aver verificato il mio account hanno cominciato a richiedere documenti già inviati ed approvati pur di non pagare neanche un euro!
Обръщам се към Матей, за да ни помогне да изтеглим законните си печалби, точно както те ни осребриха парите без да кажат нищо, сега трябва да платят.
Сайтовете за спортни залози и казината са базирани на доверие между играч и банкер. Губещите плащат!
I am turning to Matej help us to withdraw our legitimate winnings just as they cashed out our money without a word now they have to pay
Sports betting sites and casinos are based on a relationship of trust between player and banker. Losers pay!
Mi rivolgo a Matej aiutaci a farci prelevare le legittime vincite così come hanno incassato i nostri soldi senza fiatare ora devono pagare
i siti di scommesse sportive ed i casinò si fondano sul rapporto di fiducia tra giocatore e banco chi perde paga!
Бих искал да споделя моя опит с BDMBet.
На 25 август 2025 г. в 12:03 ч. поисках теглене на 1500 канадски долара. Заявката беше приета и в момента е блокирана в „изпълнение на контрол".
Преди това акаунтът ми беше напълно верифициран с всички документи (паспорт, доказателство за адрес, доказателство за депозит, телефон и имейл). Поддръжката дори потвърди писмено, че тегленето ми ще бъде обработено в рамките на 24 часа. По-късно те опровергаха това, като казаха, че акаунтът ми е „под разследване", но без да предоставят никакво обяснение или времева рамка.
Предоставих и данни за моя крипто портфейл, включително моя TRX адрес (същият, използван за депозита ми), моето име и имейл адрес. Въпреки това, тегленето ми все още е в процес на обработка.
Тази ситуация е много разочароваща и учтиво моля CasinoGuru да разгледа случая ми и да ми помогне да получа полагащите ми се печалби.
I would like to share my experience with BDMBet.
I requested a withdrawal of 1500 CAD on 25 August 2025 at 12:03 PM. The request was accepted and is currently stuck in "execution of controls".
Before this, my account was fully verified with all documents (passport, proof of address, proof of deposit, phone, and email). Support even confirmed in writing that my withdrawal would be processed within 24 hours. Later, they contradicted this by saying my account was "under investigation", but without providing any explanation or timeframe.
I have also provided details of my crypto wallet, including my TRX address (the same used for my deposit), my name, and my email. Despite this, my withdrawal is still pending.
This situation is very frustrating and I kindly ask CasinoGuru to look into my case and help me receive my rightful winnings.
Здравейте, разбира се. Ако проблемът няма нищо общо със спортния бранш и свързаните с него залози, които ние не считаме за казино ситуация, колегите ми с удоволствие ще го разгледат. Просто го опишете възможно най-добре и те ще го прегледат.
Моля, подайте жалбата си срещу казиното тук: https://casino.guru/complaints/create
Надявам се, че жалбата ще ви е от полза!
Hello, sure thing. If the problem has nothing to do with the sports betting branch and associated bets, which we do not consider a casino situation, my colleagues will gladly take a look. Just describe it as best you can and they will review it.
Please submit your complaint against the casino here: https://casino.guru/complaints/create
Hope the complaint will help you!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.