ФорумКазинаBDM Bet Casino - обща дискусия

BDM Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от Anonymized623
|
3644 преглеждания 82 отговора |
|
1 2 3...5
adomingos1990
преди 3 седмици

Решиха ли този проблем? Имам същия проблем тук

Автоматичен превод:
Drakkor
преди 3 седмици

Е, за съжаление нямаме повече информация от този потребител досега.

Бихте ли искали да ни опишете вашата ситуация, за да можем да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Ще напиша оплакване за това

Автоматичен превод:
Drakkor
преди 2 седмици

Разбира се! Моля, предоставете цялото подходящо съдържание, което имате, така че нашите специалисти да имат добро място да започнат. Сигурен съм, че все още сте доста запознати с процеса; ако имате нужда от помощ по пътя, не се колебайте да попитате.

Говорейки за това, какъв проблем сте срещали в BDM, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Вчера с над $5000 в акаунта ми деактивираха акаунта ми без имейл или известие. Те не ми казват защо и не мога да се свържа с тях. Можете ли да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:
Bainer1987
преди 2 седмици

Е, това е жалко. Виждам, че сте имали доста добра сума и винаги е добре, когато казиното ви каже причината, поради която са решили да блокират сметката на играча. По този начин можем само да гадаем, а аз не обичам да го правя.

Както и да е, играхте ли с някакъв бонус тук? Сещате ли се за нещо, което бихте могли да направите, за да накарате казиното да предприеме тази стъпка? Проверен ли си или не?

Автоматичен превод:
Toyyboyy99
преди 2 седмици

Получихте ли някога парите си

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Получихте ли някакво обяснение от казиното защо заявката ви е била отхвърлена?🤔

Важно е да се знае причината, за да може всичко да се реши според мен.

Видях, че сте подали жалба тук до нашия екип и Кристина вече е започнала да работи по нея. Само имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето, преди да можем да се намесим, така че ще отнеме малко повече време, отколкото бихте очаквали.

Надяваме се, че проблемът ще бъде решен без намесата на нашия екип за оплаквания по-скоро и ще можете да получите парите си.

Моля, уведомете ни за всякакви актуализации.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Той получи ли парите си

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Толкова съм любопитен. Някой някога получавал ли е тегления от BDM Bet казино?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Все още не съм получил никакви пари. Те посочиха някакво условие, като основно казаха, че могат да закрият моя акаунт, когато пожелаят. Те започнаха да отговарят на имейли, но много неясни и започнаха да искат повече документи за потвърждение, за да се опитат просто да ме накарат да си тръгна.

Автоматичен превод:
Bainer1987
преди 2 седмици

Колко дълго чакахте. И благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Той получи ли парите си

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Той наистина го направи, да. Можете да проверите жалбата тук .

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Толкова съм любопитен. Някой някога получавал ли е тегления от BDM Bet казино?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Виждам, че и вие чакате оттеглянето си. нали

Мога ли да попитам кога точно поискахте парите и дали акаунтът ви е напълно верифициран в това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Все още не съм получил никакви пари. Те посочиха някакво условие, като основно казаха, че могат да закрият моя акаунт, когато пожелаят. Те започнаха да отговарят на имейли, но много неясни и започнаха да искат повече документи за потвърждение, за да се опитат просто да ме накарат да си тръгна.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Надявам се, че всичко може да бъде обяснено и оплакването ви скоро ще стигне до своето решение.

Ще следим внимателно това и ще стискаме палци.🤞

Дръжте ни в течение за всичко, моля. ще ти

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

да, чакам 3 тегления. Първото беше направено на 3 ноември, а последното теглене беше направено на 5 ноември. И акаунтът ми е напълно верифициран.

Автоматичен превод:
4h7tvss9fy
преди 2 седмици

Дайте ми вашия номер в WhatsApp или instagram. Имам точно същия проблем, въпреки че имам повече от 50 000 евро за теглене

Автоматичен превод:
4h7tvss9fy
преди 2 седмици

Дайте ми вашия WhatsApp, имам същия проблем

Автоматичен превод:
4h7tvss9fy
преди 2 седмици

Пишете ми на WhatsApp +48 536 357 506

Автоматичен превод:
muchomoor
преди 2 седмици

+ 45 22 22 63

Автоматичен превод:
muchomoor
преди 2 седмици

Моят инста Bech Lu Maltby

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини