преди 3 седмици
Решиха ли този проблем? Имам същия проблем тук
They solved this problem? I have the same problem here
0
Решиха ли този проблем? Имам същия проблем тук
They solved this problem? I have the same problem here
Е, за съжаление нямаме повече информация от този потребител досега.
Бихте ли искали да ни опишете вашата ситуация, за да можем да ви помогнем?
Well, we have no more information from this user up until now, unfortunately.
Would you like to describe your situation to us so we can perhaps help you out?
Разбира се! Моля, предоставете цялото подходящо съдържание, което имате, така че нашите специалисти да имат добро място да започнат. Сигурен съм, че все още сте доста запознати с процеса; ако имате нужда от помощ по пътя, не се колебайте да попитате.
Говорейки за това, какъв проблем сте срещали в BDM, моля?
Sure thing! Provide all relevant content you have available so our specialists have a good place to start, please. I'm sure you are quite familiar with the process still; if you need help along the way, don't hesitate to ask.
Speaking of which, what kind of issue have you encountered at BDM, please?
Вчера с над $5000 в акаунта ми деактивираха акаунта ми без имейл или известие. Те не ми казват защо и не мога да се свържа с тях. Можете ли да ми помогнете с това?
Yesterday with over $5000 in my account they disabled my account with no email or notice. They are not telling me why and I am unable to get a hold of them. Can you help me with this ?
Е, това е жалко. Виждам, че сте имали доста добра сума и винаги е добре, когато казиното ви каже причината, поради която са решили да блокират сметката на играча. По този начин можем само да гадаем, а аз не обичам да го правя.
Както и да е, играхте ли с някакъв бонус тук? Сещате ли се за нещо, което бихте могли да направите, за да накарате казиното да предприеме тази стъпка? Проверен ли си или не?
Well, that's unfortunate. I see you had quite a nice amount and it is always good when the casino tells you the reason why they decided to block the player's account. That way we can just guess, and I don't like to do that.
Anyway, did you play with any bonus here? Can you think of anything you could do to make the casino take this step? Are you verified or not?
Получихте ли някакво обяснение от казиното защо заявката ви е била отхвърлена?🤔
Важно е да се знае причината, за да може всичко да се реши според мен.
Видях, че сте подали жалба тук до нашия екип и Кристина вече е започнала да работи по нея. Само имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето, преди да можем да се намесим, така че ще отнеме малко повече време, отколкото бихте очаквали.
Надяваме се, че проблемът ще бъде решен без намесата на нашия екип за оплаквания по-скоро и ще можете да получите парите си.
Моля, уведомете ни за всякакви актуализации.
Did you get any explanation from the casino why your request was denied?🤔
It is important to know the reason so everything can be solved in my opinion.
I saw that you have filed a complaint here with our team and Kristina has already started to work on it. Just please keep in mind that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene, so it will take a bit longer than you would probably expect.
Hopefully the issue will be solved without the intervention of our complaint team sooner, and you will be able to get your money.
Please let us know about any updates.
Все още не съм получил никакви пари. Те посочиха някакво условие, като основно казаха, че могат да закрият моя акаунт, когато пожелаят. Те започнаха да отговарят на имейли, но много неясни и започнаха да искат повече документи за потвърждение, за да се опитат просто да ме накарат да си тръгна.
I have not received any money yet. They stated some term basically saying they can shut down my account anytime they want. They have began to respond to emails but very vague and have starting asking for more verification documents to try to just get me to go away.
Колко дълго чакахте. И благодаря за отговора.
How Long have u been waiting. And Thank u for answering.
Той наистина го направи, да. Можете да проверите жалбата тук .
He actually did, yes. You can check the complaint here.
Виждам, че и вие чакате оттеглянето си. нали
Мога ли да попитам кога точно поискахте парите и дали акаунтът ви е напълно верифициран в това казино?
I can see that you are waiting for your withdrawal as well. Right?
May I ask when exactly you requested the money and if your account is fully verified at this casino?
Все още не съм получил никакви пари. Те посочиха някакво условие, като основно казаха, че могат да закрият моя акаунт, когато пожелаят. Те започнаха да отговарят на имейли, но много неясни и започнаха да искат повече документи за потвърждение, за да се опитат просто да ме накарат да си тръгна.
I have not received any money yet. They stated some term basically saying they can shut down my account anytime they want. They have began to respond to emails but very vague and have starting asking for more verification documents to try to just get me to go away.
Надявам се, че всичко може да бъде обяснено и оплакването ви скоро ще стигне до своето решение.
Ще следим внимателно това и ще стискаме палци.🤞
Дръжте ни в течение за всичко, моля. ще ти
I hope that everything can be explained and your complaint will get to its resolution soon.
We will keep a close eye on this and keep the fingers crossed.🤞
Keep us updated about everything, please. Will you?
да, чакам 3 тегления. Първото беше направено на 3 ноември, а последното теглене беше направено на 5 ноември. И акаунтът ми е напълно верифициран.
yes i am waiting for 3 wothdrawls. The first was made 3 november and the last ondes was withdrawls was made The 5.th november. And my account is fully verified.
Дайте ми вашия номер в WhatsApp или instagram. Имам точно същия проблем, въпреки че имам повече от 50 000 евро за теглене
Give me your WhatsApp number or instagram I have the same exact issue though I have more than 50k euro to withdraw
Дайте ми вашия WhatsApp, имам същия проблем
Give me your WhatsApp I have the same issue
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.