преди 6 дни
Решиха ли този проблем? Имам същия проблем тук
They solved this problem? I have the same problem here
0
Решиха ли този проблем? Имам същия проблем тук
They solved this problem? I have the same problem here
Е, за съжаление нямаме повече информация от този потребител досега.
Бихте ли искали да ни опишете вашата ситуация, за да можем да ви помогнем?
Well, we have no more information from this user up until now, unfortunately.
Would you like to describe your situation to us so we can perhaps help you out?
Разбира се! Моля, предоставете цялото подходящо съдържание, което имате, така че нашите специалисти да имат добро място да започнат. Сигурен съм, че все още сте доста запознати с процеса; ако имате нужда от помощ по пътя, не се колебайте да попитате.
Говорейки за това, какъв проблем сте срещали в BDM, моля?
Sure thing! Provide all relevant content you have available so our specialists have a good place to start, please. I'm sure you are quite familiar with the process still; if you need help along the way, don't hesitate to ask.
Speaking of which, what kind of issue have you encountered at BDM, please?
Вчера с над $5000 в акаунта ми деактивираха акаунта ми без имейл или известие. Те не ми казват защо и не мога да се свържа с тях. Можете ли да ми помогнете с това?
Yesterday with over $5000 in my account they disabled my account with no email or notice. They are not telling me why and I am unable to get a hold of them. Can you help me with this ?
Е, това е жалко. Виждам, че сте имали доста добра сума и винаги е добре, когато казиното ви каже причината, поради която са решили да блокират сметката на играча. По този начин можем само да гадаем, а аз не обичам да го правя.
Както и да е, играхте ли с някакъв бонус тук? Сещате ли се за нещо, което бихте могли да направите, за да накарате казиното да предприеме тази стъпка? Проверен ли си или не?
Well, that's unfortunate. I see you had quite a nice amount and it is always good when the casino tells you the reason why they decided to block the player's account. That way we can just guess, and I don't like to do that.
Anyway, did you play with any bonus here? Can you think of anything you could do to make the casino take this step? Are you verified or not?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.