ФорумКазинаApuesta Gana Casino - обща дискусия

Apuesta Gana Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 7 месеца от vargasweed28
|
2663 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Jaro
преди 6 месеца

Все още не съм го получил, защото чаках парите от седмица днес. Говорих с поддръжката, те ми казаха, че са анулирали тегленето, но парите за анулиране не са отразени в акаунта ми. Казах им, че просто ме оставете да изтегля, те казват, че Мога да изтегля колкото пъти искам по това време, каквото искам, но се опитвам да изтегля от неделя и не ми позволява да получа грешка, казах им за това, о, поддръжка, но единственото нещо, което винаги правят, е да кажат да се върна след 72 часа

Автоматичен превод:
vargasweed28
преди 6 месеца

В този случай вероятно бих помислил за жалба, ако не можете да постигнете никъде с оттеглянето си. Даваме на казината 14 дни, за да решат това, но ако не можете да въведете тегленето си и единственото нещо, което казиното ви съветва, когато ви изведе грешка, е, че трябва да се върнете след няколко дни, не е правилно. Освен това не си постигнал никъде през цялото това време, така че бих го направил.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Честно казано нямам представа къде мога да подам жалба днес. Върнах се, поддръжка, вижте какъв отговор имаха и ми казаха, че ще опитат в сряда

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Понякога ми позволява да направя тегленето, но не пристига, когато се консултирам с поддръжката, те ми казват, че е в процес на проверка, о, в процес, о, ако минат дни дори седмица и след това ми казват, че е било отменено от доставчика и се връщат това за мен, моята сметка в казиното и ps Не ми е от полза, това, което искам, е да се отразява в банковата ми сметка, а не отново в казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес си позволих да направя теглене, но получих легендата NOT_MERCHANT_FUNDS

Искам да кажа, че ще трябва да прекарам още седмица и половина, преди да отменят тегленето и да го върнат в сметката ми в казиното, защото (нямат средства)


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Честно казано нямам представа къде мога да подам жалба днес. Върнах се, поддръжка, вижте какъв отговор имаха и ми казаха, че ще опитат в сряда

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, в такъв случай жалбата, за която говорих, можете да я подадете при нас.

Просто щракнете тук и можете да го изпратите . ⬅️

Нашият екип ще се опита да ви помогне и аз твърдо вярвам, че в крайна сметка ще видите парите си.

Разбирам, че ако проверката е в ход, няма да можете да изтеглите парите си, докато всичко не е наред, но ако все пак е нещо друго, защо няма да получите парите, ми се струва странно и затова нашият екип ще проучват и ви задават различни въпроси.

Ще продължите ли и ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, разбира се, че ще продължа

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Когато искате да посочите проблема, съобщението се изтрива, о да, как искате да пусна жалба 👍

Автоматичен превод:
vargasweed28
преди 6 месеца

Може би имате конкретен проблем, когато се опитвате да подадете жалбата?

За мен изглежда, че вашият написан текст се изтрива, докато пишете.

Добавките на вашия браузър и допълнителните преводачи причиняват този проблем.

Ако случаят е такъв, опитайте да отворите връзката в режим инкогнито или отидете в настройките на браузъра си и изключете всички преводачи. Целта е премахването на всички инструменти, които оказват влияние върху текста.

Нашият форум е доста уникален, оборудван с вграден преводач, така че няма значение какъв език използвате, другите ще видят текста автоматично преведен въз основа на собствените си езикови предпочитания.

В резултат на това други преводачи се забъркват с тази функция твърде често, не позволявайки на членовете да пишат свободно.

Трудно, не съм 100% сигурен, че случаят е такъв, ще бъда тук за вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво стана с оплакването ми? Мина седмица и времето за отговор изтече, а те нищо не ми казаха.

Автоматичен превод:
vargasweed28
преди 6 месеца

Както можете да видите, има таймер, разположен в горния десен ъгъл на екрана (вероятно изглежда различно за мобилни устройства), сега той казва „изчакване на играча да отговори".

Засега е ваш ред. Моля, актуализирайте Ник, когато можете. Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини