преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Apuesta Gana Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много лошите тегления ви позволяват да изтеглите максимум 100 песо и ги получавате в рамките на 3 дни
Very bad withdrawals only allow you to withdraw a maximum of 100 pesos and you receive them within 3 days
Muy mal en los retiros solo permite retirar 100 pesos máximo y los recibes dentro de 3 días
О, това е наистина ниско. Но мислите ли, че 100 за един или друг период от време? Що се отнася до получаването им за 3 дни, не бих казал, че това е много, защото някои казина чакат много по-дълго.
Както и да е, какъв метод на плащане използвахте? 🙂
Oh, that's really low. But do you think 100 in one day or another period of time ? As for getting them in 3 days, I wouldn't say that's a lot, because some casinos have much longer waits.
Anyway, what payment method did you use ? 🙂
Позволява ви да теглите само 100 песо на ден, мога да го демонстрирам с екранна снимка и това е първото казино, което съм имал с тези ограничения и методът, който използвам за теглене, е единственият метод, с който разполагат, няма избор .
It only allows you to withdraw 100 pesos per day, I can demonstrate it with a screenshot and it is the first casino that I have had with these limitations and the method I use for withdrawal is the only method they have available, there is no choice.
Solo deja retirar 100 pesos por día puedo demostrarlo con captura de pantalla y es el primer casino que me toca con estas limitaciones y el método que utilize para el retiro es el único método que tienen disponible no ahi ah elegir
О, разбирам, не се колебайте да публикувате екранна снимка. Не зависи ли например от някакво ниво или нещо подобно в казиното колко можете да изтеглите?
Oh I see, feel free to post a screenshot. Doesn't it depend on, for example, some level or something similar in the casino how much you can withdraw ?
Само 100 песо е максималната сума за теглене
Only 100 pesos is the maximum withdrawal amount
Solo 100 pesos es el monto máximo de retiro
Да, въз основа на вашата екранна снимка виждам това. Ще бъде добре и за нашия екип, за да можем да го проверим с казино и да го добавим към нашия преглед, ако е така като цяло. Благодаря ти за това. 🙂
Както и да е, получихте ли парите си в крайна сметка или сте имали проблеми? Предполагам, че няма да продължите да играете тук, прав ли съм?
Yeah, based on your screenshot I see that. It will be good for our team too so we can check it with casino and add it to our review, if it so in general. Thank you for that. 🙂
Anyway, did you get your money in the end or you had some problems ? I assume you won't continue to play here, am I right ?
Не го получих, имах предстоящо теглене от 5 хиляди песо и те върнаха парите в сметката ми в казиното след 6 дни и досега не е възможно да изтегля печалбите си
I did not receive it, I had a pending withdrawal of 5 thousand pesos and they returned the money to my casino account in 6 days and so far it is not possible for me to withdraw my winnings
No lo recibí tenia pendiente un retiro de 5 mil pesos y regresaron el dinero ah mi cuenta de casino ah los 6 días y hasta el momento no me es posible retirar mis ganancias
Добре, така че даваме на казината 14 дни да разрешат целия процес на тегления.
Както и да е, каза ли ви казиното някаква причина да върнете парите си в игралната си сметка? Какъв беше проблема ?
Okay, so we give casinos 14 days to resolve whole process of withdrawals.
Anyway, did the casino tell you any reason for return your money to your gaming account ? What was the problem ?
Не ми дадоха никаква причина, но все още не мога да тегля, те винаги казват, че доставчикът на плащания прави актуализации, за да се върне о, проверете в рамките на 24 h 72 часа, но всеки път, когато изтече времето, се връщам, ah поддръжка и това е друго 72 часа ах да последователно
They didn't give me any reason but I still can't withdraw they always say that the payment provider is making updates to come back oh check within 24 ah 72 hours but every time the time is up I come back ah support and it's another 72 hrs ah yes successively
No me dieron ningún motivo pero igual no puedo retirar siempre dicen que el proveedor de pagos esta haciendo actualizaciones que regrese oh revise dentro de 24 ah 72 horas pero cada que se cumple el tiempo vuelvo ah soporte y son otras 72 hrs ah si sucesivamente
Разбирам. Възможно е да има технически проблем с доставчика на плащания, така че ако все още не е решен, предполагам, че няма какво друго да каже. Въпреки това си мисля дали казиното би ви предложило друга алтернатива, от която да избирате. Опитахте ли да попитате?
I understand. It could be that there is a technical problem with the payment provider, so if it hasn't been solved yet, I guess they have nothing else to say. However, I am thinking about whether the casino would offer you some other alternative to choose from. Have you tried asking ?
Вече успях да се оттегля, отнема твърде много време, те трябва да го решат, това е единственото лошо нещо в това, благодаря
I have already managed to withdraw, it takes too long to withdraw, they should solve it, that is the only bad thing about it, thank you
Ya logre retirar tardan demasiado en los retiros deberían de solucionarlo es lo único malo que tiene, gracias
Отлично, така че се радвам да видя, че имате парите си. Колко време отне? Мислиш ли, че ще играеш отново тук или не? Ако е имало проблем с доставчика на плащане, казиното също трябва да изчака всичко да бъде разрешено в такива случаи, така че може да не е по тяхна вина. 🙂
Excellent, so I'm glad to see you have your money. How long did it take ? Do you think you will play here again or not ? If there was a problem with the payment provider, the casino also has to wait for everything to be solved in such cases, so it may not be their fault. 🙂
Отне 6 дни, за да пристигне, да, разбира се, че ще играя отново, само се надявам скоро да разрешат проблема с тегленето, тъй като можете да теглите само веднъж седмично и са необходими 72 часа, за да пристигнат тегленията, това е единственото лошо нещо
It took 6 days to arrive, yes of course I will play again, I just hope they solve the withdrawal problem soon since you can only withdraw once a week and it takes 72 hours for the withdrawals to arrive, that's the only bad thing
6 días tomo en llegar,si claro que volveré ah jugar solo espero que solucionen pronto el problema de los retiros ya que solo se puede retirar una vez por semana y duran 72 horas en llegar los retiros es lo único malo
Можете да теглите само веднъж седмично, не знаех това? Бих казал, че 6 дни ще са златната среда за мен, защото след седмица вероятно ще съм на ръба.
Така че се надявам, че ако успеете да спечелите отново и да изтеглите, ще бъде по-бързо, но ако не, поне имате общ преглед на това колко време е отнело. 🙂
You can only withdraw once a week, I didn't know that ? I would say 6 days would be the golden middle for me, because after a week I would probably be on the edge.
So I hope that if you manage to win again and withdraw it will be faster, but if not, at least you have an overview of how long it took. 🙂
Да, благодаря ви, все още чакам да получа вече направеното си теглене и да мога да изтегля другите си приходи
Yes, thank you, I am still waiting to receive my withdrawal already made and to be able to withdraw my other earnings
Si gracias aun estoy en espera para recibir mi retiro ya realizado y poder retirar mis otras ganancias
Е, информирай ме отново как е минало и кога си получил парите. Надявам се да е по-скоро. 🙂
Well, update me again how it went and when you got the money. I hope it will be sooner. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.