преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Alf Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей 🙂 Искам да споделя опита си с казиното досега. Играя в Alf Casino известно време и сега спечелих 8k. Първите 2,5 хиляди тегления удариха портфейла ми в рамките на 1 работен ден (благодаря, Васил). Ако останалото идва толкова бързо, мога само да кажа: Топ казино с перфектна селекция от игри! Ще продължа да докладвам.
Hey 🙂 Wanted to share my experience with the casino so far. I've been playing at Alf Casino for a while and now I've won 8k. The first 2.5k withdrawals hit my wallet within 1 business day (thanks, Vasil). If the rest comes so quickly, I can only say: Top casino with a perfect selection of games! I will keep reporting.
Hey 🙂 Wollte mal meine bisherigen Erfahrungen mit dem Casino mitteilen. Ich spiele seit einiger Zeit im Alf Casino und habe jetzt 8k gewonnen. Die ersten Auszahlungen über 2,5k gingen innerhalb eines Werktages auf meinem Wallet ein (danke, Vasil). Wenn der Rest auch so schnell kommt, kann ich nur sagen: Top Casino mit perfekter Spieleauswahl! Ich werde weiter berichten.
Здравей Testi99,
благодаря ви за вашия опит, можете ли да споделите малко повече за процеса на проверка и избора на игра 😉. Предполагам, че тези подробности също могат да се окажат полезни.
Както и да е, поздравления🎉 и ни дръжте в течение.
Hi Testi99,
thank you for your experiences, can you share a little more about the verification process and game selection 😉. I guess those details can prove useful too.
Anyway, congratulation🎉 and keep us updated.
За съжаление Alf Casino е едно от казината, които примамват с бонуси, по пощата и когато сте влезли, но не дават бонус!
В чата идва лаконичното изречение, както при всички казина, които имат същата съмнителна процедура "Ръководството е решило така и това е неоспоримо" Значи произвол от страна на казиното! Мисля, че такива казина трябва да се избягват, това всъщност е измама!
Unfortunately, Alf Casino is one of the casinos that lure with bonuses, by mail and when you are logged in, but do not give a bonus!
The laconic sentence comes in the chat, as with all casinos that have the same dubious procedure "The management has decided so and that is indisputable" So an arbitrariness by the casino! I think such casinos should be avoided, that's actually fraud !
Alf Casino gehört leider zu den Casinos, die mit Bonis locken, per Mail und wenn man eingeloggt ist, aber keinen Bonus geben!
Es kommt im Chat der lakonische Satz, wie bei allen Casinos, die die gleiche unseriöse Verfahrensweise haben " Das Management hat das so entschieden und das ist unanfechtbar" Also eine Willkür durch das Casino!Ich glaube solche Casino sollten vermieden werden, das ist eigentlich Betrug!
Здравейте,
прав ли съм, ако кажа, че казиното обикновено решава да не ви предостави бонуса поради вашата история на игри или история на депозити? Въпросът е, че получаването на такъв имейл е точно като известие. Други фактори, като например административни решения, трябва да бъдат взети под внимание. Би било добре да ви предоставим честно обяснение, разбира се.
Разбирам, че се чувстваш измамен.
Hello,
am correct if I say that the casino usually decides not to provide you with the bonus because of your gaming history or deposit history? The point is that receiving such an email is just like a notification. Other factors such as administrative decisions, must be taken into the consideration. Would be good to provide you with an honest explanation, of course.
I understand you feel cheated.
Е, всъщност проверката мина добре. За съжаление, плащанията са малко забавени. Но по принцип всичко е наред.
Well, actually the verification went well. Unfortunately, payments are somewhat delayed. But basically it's ok.
Nun, eigentlich lief die Verifizierung gut. Leider werden Auszahlungen doch etwas verzögert. Aber grundsätzlich ist es ok.
Надявах се на добри отзиви за всяко казино днес 😀.
Поне важи за проверката.
Колко забавят обикновено плащанията, моля?
I was hoping for some good feedback on any casino today 😀.
At least it goes for the verification.
How much delayed the payments usually are, please?
Така че веднъж всичко мина много бързо. Друг път все още не бяха обработени в рамките на два дни.
So once it went very quickly. Another time they were still not processed within two days.
Also, einmal ging es sehr schnell. Ein anderes Mal wurden sie innerhalb zweier Tage noch nicht bearbeitet.
Здрасти,
Възможно е да съм разбрал погрешно предишната ви публикация, така че ми позволете въпрос, в момента чакате ли забавено плащане? Мислех, че вече ти е платено. 🤔
Hi there,
I possibly misunderstood your previous post, so allow me a question, are you currently waiting for a delayed payment? I thought you were already paid. 🤔
Здравейте.
Rabidinv Alfcasino.
Истината е, че има много малко прозрачност в тях, тъй като в резултат на проблем с плащане в игра, който те не искат да разследват, разбрах, че нямат лиценз за игри.
Когато ги попитате, те ви игнорират и не отговарят на вашите имейли.
Струва ми се напълно несправедливо да работят без лиценз и не ги считам за отговорни по отношение на безопасната игра за потребителя. Разбирам също, че те манипулират някои игри.
Подадох жалба и поисках възстановяване на депозитите поради тези причини и чакам да предприема съдебни действия срещу групата, тъй като в тяхната база данни те имат натрапчив комарджия и не предприемат никакви действия. Има много неща
И накрая, ако това не изглежда като достатъчно основателна причина, разбирам, че дали имате или не лиценз не е важно. Защо поставяте казина с фалшиви или нелицензирани лицензи на предупреждение на уебсайта си?
Намирам го за тревожен въпрос, това е всичко.
Благодаря ти
Hello.
Rabidinv Alfcasino.
The truth is that there is very little transparency in them, since as a result of a problem with a payment in a game that they do not want to investigate, I realized that they do not have a gaming license.
When you ask them they ignore you and do not respond to your emails.
It seems totally unfair to me that they operate without a license, and I do not consider them responsible in terms of safe gaming for the user. I also understand that they manipulate some games.
I have filed a complaint and requested a refund of the deposits for these reasons, and I am waiting to take legal action against the group, since in their database they have a compulsive gambler and do not take any type of action. Are a lot of things
Finally, if that doesn't seem like a good enough reason, I understand that whether or not you have a license is not important. Why do you put casinos with false or unlicensed licenses on alert on your website?
I find it a worrying matter, that's all.
Thank you
Hola.
Alfcasino de Rabidinv.
La verdad que hay muy poca transparencia en ellos, ya que a raíz de un problema con un pago en un juego que no quieren investigar me di cuenta de que no tienen licencia de juego.
Cuando les preguntas te ignoran y no responden a tus correos.
Me parece totalmente injusto que operen sin licencia, y no lo considero responsable en materia de juego seguro para el usuario. También tengo entendido que manipulan algunos juegos.
Les he puesto una reclamación y solicitado el reembolso de los depósitos por estos motivos, y estoy a la espera de tomar acciones legales contra el grupo, ya que en su base de datos tienen como jugador compulsivo y no toman ningún tipo de medida. Son muchas cosas
Por último, si no te parece motivo suficiente, entiendo que tener o no licencia no es importante. Por qué ponéis en alerta en vuestra web a los casinos con licencia falsa o sin licencia?
Me parece un asunto preocupante, solo eso.
Gracias
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което пишете, и съжалявам за вашата ситуация и че имате проблеми.
Но що се отнася до лиценза, според нашата система това казино има лиценз. Имате ли скрийншот или нещо подобно, където можете да видите, че казиното го няма?
Също така забелязах, че това казино не приема играчи от Франция, което е доста притеснително, ако сте отишли там, за да играете. Видяхте ли и това?
Забелязах обаче, че сте подали жалба , така че нека видим докъде ще стигне екипът ни, въпреки че видях, че Ник ви е поискал доказателства, които вие нямате.
Що се отнася до правните действия, мисля, че ще трябва да ги използвате и там, за да подкрепите или защитите по някакъв начин своята гледна точка. Какво мислиш ?
Hi, I moved your post under the casino you are writing about and I am sorry about your situation and that you are having problems.
But as far as the license is concerned, according to our system this casino has a license. Do you have a screenshot or something like that where you can see that the casino doesn't have it ?
I also noticed that this casino doesn't accept players from France, which is quite a concern if you went there to play. Did you see that too ?
However, I noticed that you filed a complaint, so let's see where our team gets, even though I saw that Nick asked you for evidence that you don't have.
As far as legal action is concerned, I think you will need to use them there as well, to somehow support or defend your point of view. What do you think ?
Здравейте,
Благодаря ви за вашето съобщение.
Казиното наистина приема играчи от Франция, всъщност в неговите Правила и условия то не се появява като забранена страна.
Що се отнася до лиценза, името или номерът не се появяват в техните Общи условия или в долния колонтитул, когато се свържете с тях, те не ви дават никакъв отговор относно лиценза, те не предоставят никакъв вид информация.
Истината е тревожна.
Hello,
Thank you for your message.
The casino does accept players from France, in fact in its Terms and Conditions it does not appear as a prohibited country.
Regarding the license, the name or number does not appear in their Terms and Conditions or in the footer, when you contact them they do not give you any type of response regarding the license, they do not provide any type of information.
The truth is worrying.
Hola,
Gracias por tu mensaje.
El casino si que acepta jugadores de Francia, de hecho en sus Términos y condiciones no aparece como pays prohibido.
Respecto a lo de la licencia, no aparece el nombre ni el número en sus Términos y condiciones ni a pie de página, cuando contactas con ellos no te dan ningún tipo de respuesta respecto a la licencia, no facilitan ningún tipo de información.
Es preocupante la verdad .
Здравейте, забелязах също, че казиното го няма в Правилата и условията, което вероятно би било доста подходящо, ако имаше.
Що се отнася до лиценза, ще го препратя на нашия екип за данни, за да го провери и да го разгледа.
Ще видим обаче накъде ще тръгнат нещата от тук нататък. Надявам се всичко да се оправи.
Hi, I also noticed that the casino doesn't have it in the Terms and Conditions, which would probably be quite appropriate if it did.
As far as the license is concerned, I'll forward it to our data team to verify it and take a look at it.
However, we'll see where things go from here. I hope everything can be sorted out.
Нищо не е решено, всъщност затворихте жалбата ми срещу казиното, когато не зачита правата на потребител, те отговарят на жалби. Тъй като нямам книжка, не мога да се оплача на властите. Какво чакате, за да предупредите играчите на вашия уебсайт?
Nothing has been resolved, in fact, you have closed my complaint against the casino, when it does not respect the rights as a consumer, they respond to complaints. Since I don't have a license, I can't complain to the authorities. What are you waiting for to alert the players of your website?
Nada se ha solucionado, es más, habéis cerrado mi queja contra el casino, cuando esté no respeta los derechos como consumidor, mi responden a reclamaciones. Al no tener licencia, no puedo reclamar a las autoridades. A qué esperan para alertar a los jugadores de vuestra web?
Здравейте.
Вярвам, че резюмето на жалбата го казва добре:
"
За съжаление не става така. Регистрирахте се в казиното и приехте техните условия. Не можете да се регистрирате, депозирането губи целия баланс, след което просто поискайте възстановяване въз основа на факта, че не сте проверили подробностите за казиното преди да се регистрирате .
Ако вашата държава има свои собствени закони срещу хазарта, зависи от вас да ги следвате и освен ако казиното не ограничава конкретна държава, играчите от там имат право да се регистрират.
Както бе споменато по-горе, жалбата ще бъде отхвърлена, тъй като не сте предоставили подходящо доказателство, така че не можем да продължим с разрешаването й.
"
Съжалявам, трябва да се поучите поне от този опит.
Hello.
I believe the complaint's summary says it well:
"
Unfortunately it is not how it works. You registered in the casino and accepted their terms. You can't register, deposit lose all balance then just request for a refund based on the fact that you did not check the casino details prior to registering.
If you country has it's own laws against gambling, it is up to you to follow them and unless the casino restricts a specific country, players from there are allowed to register.
As mentioned above, the complaint will be now rejected as there were no relevant proof provided by you so we can't proceed in resolving it.
"
I'm sorry, you should learn from this experience at least.
Постигнах споразумение с казиното, бихте ли изтрили всичките ми данни, коментари и акаунт от вашия форум, който не е от абсолютно никаква полза? Благодаря ти
I have reached an agreement with the casino, could you please delete all my data, comments and account from your forum which is of absolutely no use? Thank you
He llegado a un acuerdo con el casino, podrían por favor eliminar todos mis datos, comentarios y cuenta de vuestro foro el cual no sirve para absolutamente nada? Gracias
Здравейте
Просто искам да предупредя играчите да не играят в alfcasino. Печалбите ми бяха удържани от мен и не ми бяха изплатени. Дори с помощта на spieleguru нищо няма да се постигне. Ако това казино трябва да даде печалби на играчите тук, не за да се забавляват с моите пари. Но НИКОГА ПОВЕЧЕ ALF CASINO
Hello
I just want to warn players not to play at alfcasino. My winnings were withheld from me and not paid out. Even with the help of spieleguru nothing would be achieved. If this casino needs to give players here profits not to have fun with my money. But NEVER AGAIN ALF CASINO
Hallo
Ich möchte alles, Spieler nur kurz davor warnen bei alfcasino zu spielen. Mir wurde mein Gewinn vorenthalten und nicht ausbezahlt. Auch mit Hilfe von spieleguru würde nix erreicht. Wenn dieses casino es nötig hat Spieler hier Gewinn nicht zu geben den viel Spass mit meiner Kohle. Aber NIE WIEDER ALF CASINO
Те са от Rabid NV, тази компания обикновено блокира акаунтите на играчите, казвайки, че са нарушили някакъв срок, те правят всичко възможно, за да избегнат плащането на играчите.
They are from Rabid NV, this company usually blocks players' accounts saying they violated some term, they do everything they can to avoid paying players.
Eles são da Rabid NV ,está empresa costuma bloquear conta de jogadores dizendo que violaram algum termo,.fazem de tudo pra não pagar os jogadores.
Здравейте
Просто искам да предупредя играчите да не играят в alfcasino. Печалбите ми бяха удържани от мен и не ми бяха изплатени. Дори с помощта на spieleguru нищо няма да се постигне. Ако това казино трябва да даде печалби на играчите тук, не за да се забавляват с моите пари. Но НИКОГА ПОВЕЧЕ ALF CASINO
Hello
I just want to warn players not to play at alfcasino. My winnings were withheld from me and not paid out. Even with the help of spieleguru nothing would be achieved. If this casino needs to give players here profits not to have fun with my money. But NEVER AGAIN ALF CASINO
Hallo
Ich möchte alles, Spieler nur kurz davor warnen bei alfcasino zu spielen. Mir wurde mein Gewinn vorenthalten und nicht ausbezahlt. Auch mit Hilfe von spieleguru würde nix erreicht. Wenn dieses casino es nötig hat Spieler hier Gewinn nicht zu geben den viel Spass mit meiner Kohle. Aber NIE WIEDER ALF CASINO
Здравейте.
Напълно съм убеден, че трябва да проверите напредъка на жалбата, просто защото има подробности, които предполагат, че нещата са малко по-различни. Може би можете да споменете това дори тук във форума, може би?
Можете ли да отговорите на това, моля? Чувствайте се свободни да използвате тази връзка за оплакване .
Hello.
I'm quite convinced you should check the complaint's progress, simply because there are details suggesting things are a bit different. Maybe you can mention that even here on the forum, perhaps?
Can you respond to that, please? Feel free to use this complaint link.
Здравей, Canniggia2021!
Извинете, че ви прекъсвам. И все пак, какво ще кажете първо да проверите жалбата? 🙂
( https://casino.guru/alf-casino-player-s-funds-not-returned-by-the-casino )
Някои случаи са различни от това, което току-що написахте, а?
Hey, Canniggia2021!
Sorry for interrupting. Still, how about checking out the complaint first? 🙂
(https://casino.guru/alf-casino-player-s-funds-not-returned-by-the-casino)
Some cases are different from what you just wrote, hm?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.