ФорумКазинаAlf Casino - обща дискусия

Alf Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от alexdossantos2220
|
7719 преглеждания 88 отговора |
|
1 2 3...5
Radka
преди 1 година

https://pt.casino.guru/casinia-casino-os-ganhos-do-jante-foram-confiscados-1

Rabid NV блокира акаунти и не дава никакви обяснения, имам акаунти в няколко техни уебсайта, всичко, което трябва да направите, е да спечелите голяма сума и те се оправдават.

National Casino, hellspin, bizzo, друга група, която блокира потребителски акаунти.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Може и да е вярно, но имаме работа с конкретен случай, който няма нищо общо с това, което описвате. Ето защо е важно да погледнете и прочетете оплакването на играча, на когото сте отговорили, и да бъдете обективни в случая. Правили ли сте така?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че и аз имам проблеми с това казино. Поисках изплащане от 300 евро на 20 октомври. На 24 октомври ми отмениха тегленето и ми дадоха съвети как и какво трябва да въведа при тегленето. Също така, че трябва да платя с банков превод. Те наистина ме накараха да изглеждам глупав, защото точно това направих. Кандидатствах отново на 24 октомври и оттогава не съм чувал нищо. Имейлите се игнорират, те не отговарят на въпросите в чата на живо или просто затварят чата. Какво им става????

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да разбера за вашата ситуация и веднага забелязах, че сте успели да подадете жалба . Даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявки за теглене. Въпреки това не мисля, че е правилно да бъдете игнорирани и просто да ви кажат какво вече сте направили веднъж. Също така намирам за странно да анулирам теглене без причина и след това да не ви отговоря.

Нашият екип обаче ще разгледа ситуацията ви и ще се опита да ви помогне. Надявам се парите да пристигнат до упоменатото време и всичко да е наред. Но ще трябва да видим как ще се развие.

Ако имате новини, можете ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро

Днес на 30 октомври внезапно получих отговор на имейла си от 22 октомври

Това казва всичко за казиното.

Няколко часа по-късно дойде имейл, че изплащането ми е извършено и известно време по-късно вече беше в банковата ми сметка. Мисля, че причината за отговора и оттеглянето ми беше оплакването ми тук. За мен това казино определено е история. Поведението на поддръжката казва всичко за това казино. Това беше урок за мен

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Хм, от една страна се радвам, че получихте парите си и успяхте да разрешите ситуацията, но ако смятате, че това казино не е за вас, също не ви обвинявам. Ако трябва да чакам седмица за отговор на имейл, това е доста дълго време и да не знам нищо за ситуацията дотогава може да бъде неприятно.

Все пак бих казал, че най-важното нещо е резултатът и въпреки че 11 дни не са толкова дълго за изчакване за теглене (въпреки че ще започна да се притеснявам), но никакъв отговор от поддръжката и имейлите вероятно ще ме потвърди на подобно мнение като твоето.

Така че се надявам да се справите добре другаде и да намерите казино, което ви подхожда. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори не ме интересуваха 11-те дни до изплащането. Беше повече за контакта. Отмениха тегленето ми, дадоха ми съвети, точно както бях въвел, което след това направих отново. Нямаше отговор на имейлите и просто бяхте изхвърлени в чата. След това чрез жалбата си получих отговор на първия си имейл? Това беше причината да кажа, че не искам да играя повече там.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

здрасти От време на време играя в казина в Интернет. Повече за почивка и, разбира се, за да спечелите нещо. Сега съм в Alf Casino от дълго време. В началото ми хареса, но по-късно явно се превърна в обратното. Трябваше да споря там, исках да си получа правата, но всичко се оказа негативно. Искаха ми всякакви документи. Трябваше да снимат всичко възможно и т.н. Дори помощта от Casino Guru не помогна (благодаря ви много, вършите страхотна работа).

Сега никога повече не исках да играя там. Но от чисто удобство бях много глупав и започнах да играя на alf отново. Сега играта започна отначало. Исках да приема по-голяма печалба и тя да бъде кредитирана в сметката ми. Но о, чудно, точно там В момента, в който исках да го приема, изведнъж имах лоша връзка. Парите ги нямаше и не беше възможно да се докажат. Не се появява в моята история.

Вече наистина приключих с това казино и предупреждавам тези, които искат да играят там.

Наистина не си струва да се играе там. Парите ви също не са в безопасност там.

Поздрави Том

Автоматичен превод:
toomy500
преди 12 месеца

Хей, преместих публикацията ти под конкретното казино, за което пишеш.

Първото нещо, което забелязах, беше, че вече сте подали две жалби срещу това казино, което исках да ви препоръчам сега, но тъй като казвате, че вашата ситуация не може да бъде доказана по никакъв начин, вероятно ще бъде трудно.

Що се отнася до проверката на акаунта, изпълнявали ли сте я в миналото?

Във връзка с това, че спечелихте и изведнъж печалбата изчезна, свържете ли се с поддръжката и какъв може да е проблемът?

Както и да е, съжалявам за ситуацията, в която попаднахте и силно вярвам, че сте си научили урока и по-добре избягвайте мястото, където винаги имате проблеми. Сигурен съм, че ще има по-добро казино за вас. Така че ти пожелавам успех при следващия ти избор. Пази се.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей, твоите публикации са много обогатяващи, благодаря ти Гуру👍🙂..

Тъй като следя този преглед на Alf Casino тук, трябва да ви помоля и да ви помоля за вашето мнение и информация, какви неудобства мога да очаквам в Alf casino за мен като гражданин на Чехия. Когато това казино няма лиценз и затова, разбира се, не е одобрено като законно...

Регистрирах се в това казино Alf по инициатива на човек от Telegram, където той предлага 80% успеваемост точно тук в малко казино... Явно като бивш програмист на тези игри той има тактика и система.. 🤔🤔 🤔. 😁.. Благодаря ви за всеки отговор и мнение..

Здравей Филип. 🙂🤷

Автоматичен превод:
FILAMAX77
преди 3 месеца

здравей

така че тук бих обърнал внимание и бих нарекъл съответния член на Telegram измамник. Много е интересно, че тези бивши програмисти или служители на казино се опитват толкова много да помогнат на други играчи, без самите те да се удавят в пари. Те също ловят предимно "инкогнито" в социалните мрежи, Telegram и подобни места. Защо не го рекламират като консултантски услуги, когато обещават чиста печалба? 🙂

Независимо от факта, че програмистът пише кодовете, той не е мрежовик или човек по сигурността и казиното на всеки, който използва интересен модел или има сигнал по време на играта си, те ще разследват, ако е необходимо, ще привлекат производителя на играта и ако играчът е използвал нещо подозрително, най-вероятно дори няма да получи печалбите. И дори програмист/измамник няма да помогне с това.

Освен това винаги има уловка, може просто да е човек, който получава проценти от депозитите на други играчи или от загубите на други играчи (следователно той е в някаква партньорска връзка с казиното) и следователно се опитва да всякакъв начин за примамване на играчи да играят в такова казино. Когато не получите обещаната печалба, тези маскирани експерти обикновено ви съветват да депозирате допълнително, защото печалбата ще дойде – това е гарантирано.

Но ако знаете как работят казино игрите, цялата тази оферта е просто измама.

Общ преглед на това как работи тук 👈В днешно време игрите също се предават поточно от сървъри на доставчици на игри, така че никаква външна програма е изключена. Освен това предимството на къщата и RTP винаги са на страната на казиното. Дори рулетката не може да бъде "измамена".

За съжаление, това все още е много актуална тема и винаги трябва да мислите рационално какво мотивира такъв експерт да дава подобни оферти. какво мислиш


Автоматичен превод:
Testi99
преди 1 месец

Колко дни отне първото ви теглене?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер Тъй като съм нов играч в казино alf, имах щастлив ден с много добри печалби, така че реших да тегля бавно. Открих, че обработката отнема 3 дни и освен това все още не ми е поискана проверка. В сравнение с други казина с подобни печалби, проверката беше незабавна и печалбите дойдоха след 5 дни.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
jnseagr
преди 1 месец

Здравейте, понякога казината не могат да направят проверка дори когато направите първото си теглене. Това обикновено се случва, когато няма големи тегления, така че е възможно да преминете през това по-късно.

Кога обаче направихте своето теглене? В някои случаи просто трябва да имате малко търпение и парите ще дойдат. Имате ли някакъв статус за оттеглянето си в профила си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Засега все още съм на лимита от 3 дни, казиното казва, че тегленето е направено на 23/9/2024, те дават 3 работни дни, разбира се, утре ще знам със сигурност

Автоматичен превод:
jnseagr
преди 1 месец

Така че нека изчакаме до следващия ден и се надяваме, че ще дойдете с добри новини. Твърдо вярвам, че е така.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
jnseagr
преди 1 месец

Здравей, разбра ли го? И аз чакам селекцията.

Автоматичен превод:
FILAMAX77
преди 1 месец

Здравей Филип, как мина всичко при теб? Мисля, че попаднахме на един и същи човек и бих искал да говоря с някого за това... получихте ли тегленето от казиното?

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

Не, за съжаление до днес не съм получил нищо

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

Не, за съжаление до днес не съм получил нищо

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини