ФорумКазина96.com Casino - обща дискусия

96.com Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 8 месеца от Djolenisko
|
14807 преглеждания 143 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
sus4567
преди 7 месеца

Здравейте, заключение, оттегляне ли имате предвид? Мисля, че ако казиното ви е платило след един ден, играчите могат първо да се свържат с нас, защото не смятам, че е правилно да предлагаме такива услуги. 🤔

Автоматичен превод:
Публикация на siarheizimin е изтрит от Romi
Причина: Реклама
Jaro
преди 7 месеца

Помогнете ми моля. Това казино приспадна 1600 USD от баланса ми. Тук играчът по-горе публикува екранна снимка, където след като заложи бонуса, му дадоха 250 USD, буквално в същото време заложих пари за теглене, но ми дадоха само 100, въпреки че след като пуснах залога, ме оставиха с 250 и аз продължих да играя с него и спечелих 1700. Останаха им точно 250 от този бонус, останалото се отписа автоматично. Имам екранни снимки, всички доказателства. Просто нагло отписаха целия баланс. От седмица си пиша с тях. Те сервират закуска и не се страхуват от никакви оплаквания! Помогне

Автоматичен превод:
Alko26
преди 7 месеца

Здравей, Alko26, извинявам се, че изпитваш този проблем. Можете ли да потвърдите дали използвате правилния имейл адрес, който е support@96.com ?

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 7 месеца

Въведете отново бонуса без депозит, много нови играчи ще бъдат регистрирани с бонуса без депозит

Автоматичен превод:
Alko26
преди 7 месеца

души Максималното теглене беше 250. Заради злоупотребяващите правилата бяха затегнати и максималното теглене беше направено 100. След това беше премахнато. не сте били измамени, те направиха всичко по правилата. или извън правилата ще калкулирате 1700? ти си забавен

Автоматичен превод:
Djolenisko
преди 7 месеца

така затвориха бонуса без депозит. За какво говориш?


Автоматичен превод:
Публикация на Romi е изтрит
преди 7 месеца

Помогнете ми моля. Това казино приспадна 1600 USD от баланса ми. Тук играчът по-горе публикува екранна снимка, където след като заложи бонуса, му дадоха 250 USD, буквално в същото време заложих пари за теглене, но ми дадоха само 100, въпреки че след като пуснах залога, ме оставиха с 250 и аз продължих да играя с него и спечелих 1700. Останаха им точно 250 от този бонус, останалото се отписа автоматично. Имам екранни снимки, всички доказателства. Просто нагло отписаха целия баланс. От седмица си пиша с тях. Те сервират закуска и не се страхуват от никакви оплаквания! Помогне

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей. Както виждам в тази тема, казиното ви е отговорило и е предоставило правилния имейл адрес, в случай че сте имали грешен. Така че се надяваме, че ще можете да разрешите проблема директно с тях.

Винаги препоръчваме на играчите да четат внимателно T&C във всяко казино, както и T&C за бонусите, само за да предотвратят всякакви неверни заключения и да разберат по-добре как всъщност работят бонусите. Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас.


Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Какво ми отговориха, казаха ли ми имейла си? Познавам я, от седмица си пиша с тях. Представих ви факта, че на 28-ми човек изпрати скрийншот как е изтеглил 250 usdt от същия бонус, а в същия ден ми изтеглиха само 100, в същото време имам скрийншотовете, те не Не променяйте никакви правила по това време относно този бонус. В противен случай, след залагане на залога, 250 USD нямаше да останат в сметката. Освен това това вече са мои средства и имам право да играя с тях, което и направих. Значи застанахте на страната на казиното? Когато има факт, че специално теглят 250 на играча от този бонус, правя заявка точно след 10 минути за плащане и ми теглят само 100. Значи промениха правилата за 10 минути?))

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 7 месеца

Да, точно на този имейл, пиша ви от седмица и вашата неадекватна и непрофесионална поддръжка не може да каже нищо за това, че тук човек е изпратил скрийншот, че са му изтеглени 250 от бонуса на 28 януари, можете вижте скрийншота на предишната страница и аз точно в същия момент направих заявка за плащане и ми дадоха само 100. Сменяте ли правилата там на всеки 10 минути?

Автоматичен превод:
sus4567
преди 7 месеца

Научете се да четете, тогава се опитайте да бъдете умни, моля

Автоматичен превод:
Alko26
преди 7 месеца

Ще го запазим ли прилично, моля?

Разбирам вашето разочарование; само ако мога, не се поддавайте на лошия нрав.

Бих искал да добавя, че отговорът, който получихте, звучи поне доста разумно. Казиното може да промени правилата по всяко време; това е често срещана ситуация. Съгласен съм обаче, че трябва да се подчинявате на правилата, които са в сила към момента, в който приемате бонуса.

С късмет тази неприятна ситуация ще бъде адресирана по подходящ начин много скоро. Очаквам това с нетърпение.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Какво ми отговориха, казаха ли ми имейла си? Познавам я, от седмица си пиша с тях. Представих ви факта, че на 28-ми човек изпрати скрийншот как е изтеглил 250 usdt от същия бонус, а в същия ден ми изтеглиха само 100, в същото време имам скрийншотовете, те не Не променяйте никакви правила по това време относно този бонус. В противен случай, след залагане на залога, 250 USD нямаше да останат в сметката. Освен това това вече са мои средства и имам право да играя с тях, което и направих. Значи застанахте на страната на казиното? Когато има факт, че специално теглят 250 на играча от този бонус, правя заявка точно след 10 минути за плащане и ми теглят само 100. Значи промениха правилата за 10 минути?))

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Абсолютно очевидно е, че чувствате, че сте прав, но за съжаление не е в нашата власт тук във форума да търсим обезщетение или да оценяваме ситуацията на други играчи без конкретни обстоятелства.

Лично аз обичам да виждам, че представителят на казиното също участва в дискусията и може би ще получим обяснение. Въпреки това, ако смятате, че казиното не е действало напълно коректно, винаги можете да подадете жалба и нашият специализиран екип ще прегледа всичко, свързано с тази ситуация. Всичко, от което се нуждаете, за да започнете, е желание за сътрудничество. Как ви звучи това?

За да подадете лесно жалба, просто щракнете/докоснете тази връзка 👈.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Това е! Казахте ключът „трябва да се подчинявате на правилата в сила към момента на приемане на бонуса." Регистрирах се на 24 януари, имаха два промоционални кода за 10 USD и 25 USD, активирах за 25 USD по време на регистрацията. Играх на залога и имах около 1000 USD и автоматично Всичко беше отписано, с изключение на 250 USD. Разбираш ли? Тоест по това време не е имало максимум 100 USDT! И на други форуми играчите публикуваха екранни снимки и показаха, че Казиното е изплатило 250 от бонуса!! А това, че промениха правилата седмица по-късно, това не ме интересува, върнах си бонуса на 25 януари. Освен това, когато отидох в този форум, видях скрийншот, че един играч е изтеглил 250, след което друг веднага пише във форума, че е изтеглил 250. И беше 28 януари...в 01:00 и имах заявки за теглене До този момент те са отхвърлени! След това, веднага щом видях екранната снимка, веднага я поставих на теглене отново и те ми дадоха само 100. Имам всички екранни снимки за това как заявките ми за плащане са анулирани

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Разбира се, че ще подам жалба. По-горе колегата ти е написал много правилно, Няма правило максимумът да е само 100 usdt. В момента, в който приех бонуса - Нямаше, изтеглиха 250 и точно 250 останаха след залагането на залога. Освен това, дори след три дни те все още са изтеглени 250 и доказателство за това е във вашия форум

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Последвах връзката, но по някаква причина не мога да пусна оплакване...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Исках също да добавя, че когато имаше 1700 по сметката и сложих 100 за теглене, те изтеглиха 100, а 1600 останаха на баланса, но не ги отписаха! След това, когато получих 100, направих друго теглене за 600, приложението висеше 2 дни, едва след това беше анулирано, 600 не беше върнато и 1000, което беше в баланса, беше отписано

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, Alko26, моля, продължете да се свързвате с нашия екип за поддръжка, като използвате този имейл: support@96.com . Бъдете сигурни, че те ще ви помогнат. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 7 месеца

Слушай, спри да лъжеш!!! От една седмица се свързвам с тях. Престанете да се правите на помощ тук във форума и да си играете на публиката!!! Познавам имейла ви много добре и кореспонндирам от седмици! Но те отказват да върнат парите в баланса ми! Ако искате да разрешите проблема, върнете средствата ми. Моята поща pligar790@gmail.com . Можете да проверите дали многократно съм ви изпращал имейл

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още