НачалоФорумКазина888 Casino - обща дискусия

888 Casino - обща дискусия (страница 5)

 от aflorio97
|
8 182 преглеждания 100 отговора |
|
1...4 5 6
goldmetal67

Обяснихте ли им, че вече са получили документите от вас и защо трябва да ги изпращате отново? Същите ли са тези, които вече сте одобрили или не?

Бихте ли отговорили отново тук на тази връзка ? (кликнете върху зелените букви)

Защото ако не го направите, ние няма да можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro

Разбира се! Казват ми, че са ги получили и са в процес на проверка и ми ги искат отново!!! Те си противоречат! Просто не искат да ПЛАЩАТ!!

Автоматичен превод:
goldmetal67

Аз също се замислих. Затова използвайте връзката, която публикувах в предишния си отговор, и отговорете на Доминика, за да може тя да ви помогне. Ако продължавате да ми пишете във форума, никой няма да ви помогне.

Автоматичен превод:

добро утро, изминаха 2 седмици, откакто направих 3 тегления в казино 888...но днес все още нищо...пиша на тяхното обслужване на клиенти и всеки път ми казват да чакам 24 часа...

Автоматичен превод:
Sampey90

О, съжалявам, че чакахте 14 дни за парите си. Вероятно бих очаквал по-добро обяснение от казиното от това, че трябва да чакам всеки ден и нищо не се случва. Това първото ви теглене ли е?

Както и да е, добра стъпка е, че подадохте жалба , защото нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се да се получи добре и да сте доволни от парите си.

Автоматичен превод:
Jaro

Чакам от 9 януари!

Автоматичен превод:
goldmetal67

Очевидно сме водили този разговор, този отговор не е насочен към вас.

Бих искал обаче да ви кажа, че вече ви предупредих няколко пъти, че трябва да отговорите на Доминика във вашата жалба: https://casino.guru/888-casino-it-player-s-withdrawal-is-delayed-3 , която сте подали при нас, за да може тя да продължи да ви помага във вашия случай, и все още не сте го направили. Последният път казвам, че ако не отговорите, ще бъде затворено и следователно помощ от наша страна няма да бъде възможна. Не знам колко пъти трябва да го кажа и ако намерите време да пишете във форума, не знам защо не го направите в жалбата си.

Автоматичен превод:

тук, разбира се, човек може само да съчувства и внимателно да проверява казината, в които иска да играе, аз съм в играта от самото начало, защото съм уверен в тяхната коректност.

Автоматичен превод:
layra

Винаги ли проверявате всички казина, в които играете? Какви са вашите критерии, които използвате, когато избирате къде да играете? 🤔

Автоматичен превод:

Те ме измамиха в 888casino!!! 955 евро пращах документи 3 пъти!! Дори имейл!!

Автоматичен превод:
Jaro

здрасти Изпратих всичко 3 пъти и минаха 2 седмици откакто получих отговор!!

Автоматичен превод:
Jaro

Нямам достъп до връзката!

Автоматичен превод:
goldmetal67

Ако не си успял да стигнеш до линка защо не си го написал по-рано. Отворихте ваше собствено оплакване, така че дори и да не сте преминали през връзката ми, аз ви предупредих за това няколко пъти, за да отговорите на Доминика. Без това не можем да ви помогнем, ако не ни сътрудничите.

Автоматичен превод:

Да, но как да се свържа с Доминика?

Автоматичен превод:
Romi

Нищо!! Изпратих 8 документа 3 пъти без имейл!!

Автоматичен превод:
Jaro

Изглежда, че кредитират.. file

Автоматичен превод:
goldmetal67

здравей

успокой се, моля те.

Не съм сигурен дали все още трябва да се свържете с Доминика, но мисля, че трябва да запомните, че винаги можете да намерите всичките си приети оплаквания в данните на вашия акаунт:

filefile

Всички имейли, от които се нуждаете, можете да намерите във всяка жалба. 🙏

Във всеки случай се радвам, че оттеглянето беше разрешено. Уверете се, че ни уведомите, когато парите достигнат вашия край!



Автоматичен превод:

Здравейте, бих искал да се свържа с Доминика за пропуснато теглене от казино 888 на 955 евро от 9 януари, благодаря

Автоматичен превод:
goldmetal67

Здравейте, следвайте инструкциите, които ви оставих. Ако все още е актуален.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

Няма да го пропусна, благодаря на всички!!

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини