НачалоФорумКазина888 Casino - обща дискусия

888 Casino - обща дискусия

 от aflorio97
|
8 489 преглеждания 100 отговора |
|
1 2...6
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.





Докато играех на слот, акаунтът ми беше необяснимо временно деактивиран.

Чудя се как е възможно това.

Вече открих подобни оплаквания и се надявам скоро да се разреши ситуацията ми, също защото не успях да изтегля нищо.

Въпросното казино е 888casino.

чакам отговор.

Автоматичен превод:
aflorio97

Здравейте, отговорих ви тук (просто щракнете върху връзката):

https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964

Автоматичен превод:

Добър вечер, извинете за неудобството. Видях, че са ми взети 300 евро и минах през картата Evolution Pay Post. Обикновено, за да потвърди плащането, той ме пита за пръстов отпечатък или код, за да извърши плащането. Исках да те попитам дали можеш да си върнеш парите. Много ви благодаря лека вечер

Автоматичен превод:

Добър вечер, извинете за неудобството. Видях, че са ми взети 300 евро и минах през картата Evolution Pay Post. Обикновено, за да потвърди плащането, той ме пита за пръстов отпечатък или код, за да извърши плащането. Исках да те попитам дали можеш да си върнеш парите. Много ви благодаря лека вечер

Автоматичен превод:

Здравейте Sergiomorena25, съжалявам за неудобството. В случай, че се сблъскате с проблеми с казиното, препоръчвам ви да подадете жалба тук, на нашия уебсайт . Забелязах, че нямате такива до сега. Там можете просто да опишете ситуацията си с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас след това. Жалбата дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва.

Автоматичен превод:

Винаги питам, но можеш ли да загубиш така? След това говорите за RTP и софтуер и късмет, ние знаем, че късметът се обръща и се случва от време на време, но при вас никога не се случва и особено когато говорим за почти 60 хиляди евро игри,,,,добре. но други сайтове не използват ли същата система? Това се случва само с вас ... и когато се свържа с отдела за обслужване на клиенти, те отговарят лошо или никой не отговаря, на други сайтове губите и печелите, но с вас само загуби

Автоматичен превод:
morsi

Трябва да призная, че сега ме объркахте с поста си.🤷‍♀️

Не разбирам за кого си го написал. Казиното?🤔

Имате ли някакъв проблем, с който можем да ви помогнем? Моля, разкажете ни повече за това и заедно можем да намерим решение.🙏

Автоматичен превод:
Romi

За казиното го написах да. Между другото, не можете ли да напишете повече от една рецензия тук?

Автоматичен превод:
morsi

Просто не съм сигурен дали имаме активни представители на казино тук, за да могат да прочетат публикацията ви, нали знаете.🤷‍♀️

Ако искате да получите помощ, ние сме тук за вас.

Възможно е да напишете едно мнение за казино на играч. Имахте ли някакъв проблем с това?

Автоматичен превод:

луд! 590 евро блокирани за 20 дни!!! Няколко пъти искат документи но НЕ ПЛАЩАТ!!! ПАЗЕТЕ ИЗМАМНИЯ САЙТ!!

Автоматичен превод:
goldmetal67

Хей, основната причина, поради която тегленето ви е блокирано, е проверката, предполагам. Винаги трябва да го завършите успешно, за да можете да теглите.

Но ме интересува какъв е конкретния въпрос. Вашите документи не се приемат? Защо казиното ги иска няколко пъти?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro

Изпратени документи два пъти!!

Автоматичен превод:
goldmetal67

Добре, но бихте ли отговорили на въпросите ми, моля?

Също така ми хрумна, че може би е добра идея да отворите отново жалбата си , имам предвид тази и да не подавате нова, защото след това се оценява като дубликат, ако сте писали за същото нещо отново. Там, където сте спрели да отговаряте, би било добре да отворите отново.

Възможно ли е това, ако все още не можете да потвърдите?

Автоматичен превод:

Не ми платиха!

Автоматичен превод:
goldmetal67

Вече разбрах това от предишни отговори, но ти все още не си ми отговорил и виждам, че дори не си направил това, което ти препоръчах.

Така че не знам как мога да помогна повече. Така че опитайте да прочетете поста ми отново и продължете съответно.

Автоматичен превод:

Моят акаунт в 888casino е блокиран без причина. Вчера играх без проблеми, днес се опитах да вляза, но пише, че акаунтът ми е временно деактивиран. Единственият направен депозит беше първоначалният, когато създадох акаунта преди около 10 дни и дори не съм правил никакви тегления. Как мога да разреша това?

Автоматичен превод:
justzack12

здравей

Вярвам, че казиното трябва да работи върху решение. В подобни ситуации играчът обикновено получава имейл с подробности. За да избегнете най-често срещания проблем, можете ли да проверите пощенската си кутия вместо мен? Прегледайте папката bin, раздела за промоции или просто всяка папка. Може би можем да измислим нещо без процеса на оплакване.

Мисля, че си струва да опитате.


Автоматичен превод:

Чакам почти месец за 955 евро!!

Автоматичен превод:
goldmetal67

Виждам, че най-накрая успя да отвориш жалбата. Има ли причина да чакате толкова дълго? Имате ли връзка с казиното или не? Освен това въпросът ми е защо продължихте да играете тук, след като преди имахте проблеми? струва ли си

Автоматичен превод:
Jaro

Вече не играя с тях! Напразно чакам моите 955 евро!!

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини