преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Докато играех на слот, акаунтът ми беше необяснимо временно деактивиран.
Чудя се как е възможно това.
Вече открих подобни оплаквания и се надявам скоро да се разреши ситуацията ми, също защото не успях да изтегля нищо.
Въпросното казино е 888casino.
чакам отговор.
While playing a slot, my account was inexplicably disabled temporarily.
I wonder how this is possible.
I have already found similar complaints and I hope my situation will be resolved soon, also because I have not been able to withdraw anything.
The casino in question is 888casino.
I await a reply.
Durante il gioco di una slot, mi è stato disabilitato temporaneamente il conto inspiegabilmente.
Mi chiedo come sia possibile.
Ho già trovato lamentele simili e spero si risolva presto la mia situazione, anche perché non ho avuto modo di prelevare nulla.
Il casino in questione è 888casino.
Attendo una risposta.
Здравейте, отговорих ви тук (просто щракнете върху връзката):
https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964
Hello, I replied to you here (just click the link):
https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964
Добър вечер, извинете за неудобството. Видях, че са ми взети 300 евро и минах през картата Evolution Pay Post. Обикновено, за да потвърди плащането, той ме пита за пръстов отпечатък или код, за да извърши плащането. Исках да те попитам дали можеш да си върнеш парите. Много ви благодаря лека вечер
Good evening, sorry for the inconvenience. I saw that € 300 was taken away from me and I went through the Evolution Pay Post card. Usually, to confirm the payment, he asks me for the fingerprint or code to make the payment. I wanted to ask you if you could get your money back. Thank you so much good evening
Buona sera scusate il disturbo. Ho visto che mi sono stati tolti 300€ e passa dalla carta poste pay Evolution. Di solito per la co ferma del pagamento mi chiede l impronta o il codice per effettuare il pagamento. Volevo chiedervi se si poteva riavere i soldi indietro. Grazie mille buona sera
Добър вечер, извинете за неудобството. Видях, че са ми взети 300 евро и минах през картата Evolution Pay Post. Обикновено, за да потвърди плащането, той ме пита за пръстов отпечатък или код, за да извърши плащането. Исках да те попитам дали можеш да си върнеш парите. Много ви благодаря лека вечер
Good evening, sorry for the inconvenience. I saw that € 300 was taken away from me and I went through the Evolution Pay Post card. Usually, to confirm the payment, he asks me for the fingerprint or code to make the payment. I wanted to ask you if you could get your money back. Thank you so much good evening
Buona sera scusate il disturbo. Ho visto che mi sono stati tolti 300€ e passa dalla carta poste pay Evolution. Di solito per la co ferma del pagamento mi chiede l impronta o il codice per effettuare il pagamento. Volevo chiedervi se si poteva riavere i soldi indietro. Grazie mille buona sera
Здравейте Sergiomorena25, съжалявам за неудобството. В случай, че се сблъскате с проблеми с казиното, препоръчвам ви да подадете жалба тук, на нашия уебсайт . Забелязах, че нямате такива до сега. Там можете просто да опишете ситуацията си с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас след това. Жалбата дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва.
Hello Sergiomorena25, I am sorry for your inconvenience. In case you face some troubles with the casino I recommend you to submit a complaint here on our website. I noticed you have not any up to now. There you can simply describe your situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you afterwards. Complaint gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used.
Винаги питам, но можеш ли да загубиш така? След това говорите за RTP и софтуер и късмет, ние знаем, че късметът се обръща и се случва от време на време, но при вас никога не се случва и особено когато говорим за почти 60 хиляди евро игри,,,,добре. но други сайтове не използват ли същата система? Това се случва само с вас ... и когато се свържа с отдела за обслужване на клиенти, те отговарят лошо или никой не отговаря, на други сайтове губите и печелите, но с вас само загуби
I always ask but can you lose like this? Then you talk about RTP and software and luck we know that luck turns and happens every now and then but with you it never happens and especially when we are talking about almost 60 thousand euros of games,,,,well. but don't other sites use the same system? It only happens with you ... and when I contact customer service they answer badly or nobody answers, on other sites you lose and you win but with you only losses
chiedo sempre ma si può perdere cosi?poi parlate di RTP e software e fortuna sappiamo che la fortuna gira e capita ogni tanto ma da voi non capita mai e sopratutto quando se parla di quasi 60 mila euro di giocate ,,,,mah.ma gli altri siti non usano le stessi sistema ? succede solo da voi ... e quando contatto l assistenza cliente rispondono male o non risponde nessuno , sugli altri siti si perde e si vince ma da voi solo perdite
Трябва да призная, че сега ме объркахте с поста си.🤷♀️
Не разбирам за кого си го написал. Казиното?🤔
Имате ли някакъв проблем, с който можем да ви помогнем? Моля, разкажете ни повече за това и заедно можем да намерим решение.🙏
I have to admit that you got me confused with your post now.🤷♀️
I do not understand who you wrote it for. The casino?🤔
Do you have any kind of issue we could help you with? Please tell us about it more, and together we could find a solution.🙏
За казиното го написах да. Между другото, не можете ли да напишете повече от една рецензия тук?
For the casino I wrote it yes. By the way, can't you write more than one review here?
Per il casinò l ho scritto si .a proposito ma qui non si può scrivere di più di un recensione ?
Просто не съм сигурен дали имаме активни представители на казино тук, за да могат да прочетат публикацията ви, нали знаете.🤷♀️
Ако искате да получите помощ, ние сме тук за вас.
Възможно е да напишете едно мнение за казино на играч. Имахте ли някакъв проблем с това?
I'm just not sure if we have any active casino representatives here, so they can read your post, you know.🤷♀️
If you'd like to get some help, we are here for you, though.
It is possible to write one review per casino per player. Did you experience some kind of issue with that?
луд! 590 евро блокирани за 20 дни!!! Няколко пъти искат документи но НЕ ПЛАЩАТ!!! ПАЗЕТЕ ИЗМАМНИЯ САЙТ!!
Crazy! 590 euros blocked for 20 days!!! They ask for documents several times but THEY DON'T PAY!!! BEWARE SCAM SITE!!
Allucinante! 590 euro bloccati da 20 giorni!!! Chiedono i documenti piu' volte ma NON PAGANO!!! ATTENZIONE SITO TRUFFA!!
Хей, основната причина, поради която тегленето ви е блокирано, е проверката, предполагам. Винаги трябва да го завършите успешно, за да можете да теглите.
Но ме интересува какъв е конкретния въпрос. Вашите документи не се приемат? Защо казиното ги иска няколко пъти?
Моля, уведомете ме.
Hey, the main reason why your withdrawal is blocked is verification I suppose. You always need to complete it successfully to be able to withdraw.
But I'm interested in what the specific issue is. Your documents are not accepted? Why does the casino ask for them several times?
Please let me know.
Изпратени документи два пъти!!
Sent documents twice!!
Mandati 2 volte i documenti!!
Добре, но бихте ли отговорили на въпросите ми, моля?
Също така ми хрумна, че може би е добра идея да отворите отново жалбата си , имам предвид тази и да не подавате нова, защото след това се оценява като дубликат, ако сте писали за същото нещо отново. Там, където сте спрели да отговаряте, би било добре да отворите отново.
Възможно ли е това, ако все още не можете да потвърдите?
Okay, but could you answer my questions please?
It also occurred to me that it might be a good idea to reopen your complaint, I mean this one and not file a new one, because it is then evaluated as a duplicate if you wrote about the same thing again. Where you stopped replying, it would be good if you gave a reopen.
Would that be possible if you still can't verify?
Вече разбрах това от предишни отговори, но ти все още не си ми отговорил и виждам, че дори не си направил това, което ти препоръчах.
Така че не знам как мога да помогна повече. Така че опитайте да прочетете поста ми отново и продължете съответно.
I have already learned this from previous replies, but you still have not answered me, and I see that you have not even done what I recommended.
So I don't know how I can help more. So try to read my post again and proceed accordingly.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.