ФорумКазина888 Casino - обща дискусия

888 Casino - обща дискусия

преди 2 години от aflorio97
|
2801 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години





Докато играех на слот, акаунтът ми беше необяснимо временно деактивиран.

Чудя се как е възможно това.

Вече открих подобни оплаквания и се надявам скоро да се разреши ситуацията ми, също защото не успях да изтегля нищо.

Въпросното казино е 888casino.

чакам отговор.

Автоматичен превод:
aflorio97
преди 2 години

Здравейте, отговорих ви тук (просто щракнете върху връзката):

https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, извинете за неудобството. Видях, че са ми взети 300 евро и минах през картата Evolution Pay Post. Обикновено, за да потвърди плащането, той ме пита за пръстов отпечатък или код, за да извърши плащането. Исках да те попитам дали можеш да си върнеш парите. Много ви благодаря лека вечер

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, извинете за неудобството. Видях, че са ми взети 300 евро и минах през картата Evolution Pay Post. Обикновено, за да потвърди плащането, той ме пита за пръстов отпечатък или код, за да извърши плащането. Исках да те попитам дали можеш да си върнеш парите. Много ви благодаря лека вечер

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте Sergiomorena25, съжалявам за неудобството. В случай, че се сблъскате с проблеми с казиното, препоръчвам ви да подадете жалба тук, на нашия уебсайт . Забелязах, че нямате такива до сега. Там можете просто да опишете ситуацията си с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас след това. Жалбата дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Винаги питам, но можеш ли да загубиш така? След това говорите за RTP и софтуер и късмет, ние знаем, че късметът се обръща и се случва от време на време, но при вас никога не се случва и особено когато говорим за почти 60 хиляди евро игри,,,,добре. но други сайтове не използват ли същата система? Това се случва само с вас ... и когато се свържа с отдела за обслужване на клиенти, те отговарят лошо или никой не отговаря, на други сайтове губите и печелите, но с вас само загуби

Автоматичен превод:
morsi
преди 1 месец

Трябва да призная, че сега ме объркахте с поста си.🤷‍♀️

Не разбирам за кого си го написал. Казиното?🤔

Имате ли някакъв проблем, с който можем да ви помогнем? Моля, разкажете ни повече за това и заедно можем да намерим решение.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

За казиното го написах да. Между другото, не можете ли да напишете повече от една рецензия тук?

Автоматичен превод:
morsi
преди 1 месец

Просто не съм сигурен дали имаме активни представители на казино тук, за да могат да прочетат публикацията ви, нали знаете.🤷‍♀️

Ако искате да получите помощ, ние сме тук за вас.

Възможно е да напишете едно мнение за казино на играч. Имахте ли някакъв проблем с това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини