ФорумКазина888 Casino - обща дискусия

888 Casino - обща дискусия

преди 2 години от aflorio97
|
3118 преглеждания 14 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години





Докато играех на слот, акаунтът ми беше необяснимо временно деактивиран.

Чудя се как е възможно това.

Вече открих подобни оплаквания и се надявам скоро да се разреши ситуацията ми, също защото не успях да изтегля нищо.

Въпросното казино е 888casino.

чакам отговор.

Автоматичен превод:
aflorio97
преди 2 години

Здравейте, отговорих ви тук (просто щракнете върху връзката):

https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер, извинете за неудобството. Видях, че са ми взети 300 евро и минах през картата Evolution Pay Post. Обикновено, за да потвърди плащането, той ме пита за пръстов отпечатък или код, за да извърши плащането. Исках да те попитам дали можеш да си върнеш парите. Много ви благодаря лека вечер

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер, извинете за неудобството. Видях, че са ми взети 300 евро и минах през картата Evolution Pay Post. Обикновено, за да потвърди плащането, той ме пита за пръстов отпечатък или код, за да извърши плащането. Исках да те попитам дали можеш да си върнеш парите. Много ви благодаря лека вечер

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте Sergiomorena25, съжалявам за неудобството. В случай, че се сблъскате с проблеми с казиното, препоръчвам ви да подадете жалба тук, на нашия уебсайт . Забелязах, че нямате такива до сега. Там можете просто да опишете ситуацията си с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас след това. Жалбата дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Винаги питам, но можеш ли да загубиш така? След това говорите за RTP и софтуер и късмет, ние знаем, че късметът се обръща и се случва от време на време, но при вас никога не се случва и особено когато говорим за почти 60 хиляди евро игри,,,,добре. но други сайтове не използват ли същата система? Това се случва само с вас ... и когато се свържа с отдела за обслужване на клиенти, те отговарят лошо или никой не отговаря, на други сайтове губите и печелите, но с вас само загуби

Автоматичен превод:
morsi
преди 2 месеца

Трябва да призная, че сега ме объркахте с поста си.🤷‍♀️

Не разбирам за кого си го написал. Казиното?🤔

Имате ли някакъв проблем, с който можем да ви помогнем? Моля, разкажете ни повече за това и заедно можем да намерим решение.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

За казиното го написах да. Между другото, не можете ли да напишете повече от една рецензия тук?

Автоматичен превод:
morsi
преди 2 месеца

Просто не съм сигурен дали имаме активни представители на казино тук, за да могат да прочетат публикацията ви, нали знаете.🤷‍♀️

Ако искате да получите помощ, ние сме тук за вас.

Възможно е да напишете едно мнение за казино на играч. Имахте ли някакъв проблем с това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

луд! 590 евро блокирани за 20 дни!!! Няколко пъти искат документи но НЕ ПЛАЩАТ!!! ПАЗЕТЕ ИЗМАМНИЯ САЙТ!!

Автоматичен превод:
goldmetal67
преди 1 месец

Хей, основната причина, поради която тегленето ви е блокирано, е проверката, предполагам. Винаги трябва да го завършите успешно, за да можете да теглите.

Но ме интересува какъв е конкретния въпрос. Вашите документи не се приемат? Защо казиното ги иска няколко пъти?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Изпратени документи два пъти!!

Автоматичен превод:
goldmetal67
преди 1 месец

Добре, но бихте ли отговорили на въпросите ми, моля?

Също така ми хрумна, че може би е добра идея да отворите отново жалбата си , имам предвид тази и да не подавате нова, защото след това се оценява като дубликат, ако сте писали за същото нещо отново. Там, където сте спрели да отговаряте, би било добре да отворите отново.

Възможно ли е това, ако все още не можете да потвърдите?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не ми платиха!

Автоматичен превод:
goldmetal67
преди 1 месец

Вече разбрах това от предишни отговори, но ти все още не си ми отговорил и виждам, че дори не си направил това, което ти препоръчах.

Така че не знам как мога да помогна повече. Така че опитайте да прочетете поста ми отново и продължете съответно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини