НачалоФорумКазина888 Casino - обща дискусия

888 Casino - обща дискусия (страница 4)

 от aflorio97
|
8 364 преглеждания 100 отговора |
|
1...3 4 56
mandacheramona22 deleted the post
mandacheramona22 deleted the post

Считайте се за измамен! Изпратих документите преди 3 дни...нищо. Откраднаха ми 955 евро. ВЕЧЕ Е РАЗПОЗНАТ САЙТ ЗА ИЗМАМА!!

Автоматичен превод:

Здравейте благодаря за отговора...

Така че по същество на уебсайта на казино 888 моите документи все още се проверяват от 28.01.2025 г....до днес все още няма проверка!

Разбира се, всъщност бях сложил документите преди да ми поискат, след като ми поискаха документите сложиха датата 01/28.

Спечелих на 27.01.

Направих всичко с акаунт в PayPal на мое име ... никога не съм имал акаунт с 888 в Италия, никога не съм играл никакъв бонус, освен този за добре дошли при презареждането, но от това, което видях, печалбите са реални, защото не се играят с бонуса ... и тегленето е там като при обработка, очевидно, защото ако не приемат проверката, никога няма да ги вземат!

Опитах се да напиша имейл, но нищо, никаква следа от тях... изглежда като кошмар... Промених печалбите по-горе, защото говорим за 31k...

Не знам какво да правя повече, никой нищо не каза, само ме поздравиха за печалбата, поискаха документи и това е, но от тук нататък никаква друга информация!

Имам всички екранни снимки, дори тези преди победата като история, а също и след играта... Бих искал да вярвам, че е въпрос на време... е, прочетох толкова много отрицателни отзиви, че ме кара да мисля да изчакам максимум 1 месец, след което ще предприема действия, за да се защитя и да си получа парите!

Защото е недопустимо казино като това да има лиценз тук ... и ако не. Те ще платят, аз ще стигна далеч ...

Не знам какво друго да кажа!!

Автоматичен превод:

Даваме на казината 14 дни, за да се справят с KYC и тегленията, така че ако проблемът не бъде решен дотогава, свържете се и ние ще се опитаме да помогнем. Възможно е все още да не са в състояние да ви дадат актуализация, ако все още проверяват документите, така че се опитайте да бъдете търпеливи.

Ако имате екранни снимки и доказателства, това определено е добре, така че ги запазете, в случай че не получите пари обратно.

Предполагам, че само времето ще покаже как ще продължи и се надявам, че няма да има повече проблеми.

Стискам ти палци.🤞


Автоматичен превод:

здрасти Изпращам документи за трети път и НИЩО!! ВЕЧЕ НЕ ОТГОВАРЯТ!! file

Автоматичен превод:

Здравейте, кога изпратихте документите? Казиното все още ли ги проверява или на какъв етап точно? Когато кажете, че казиното ви е откраднало парите, вие дори ги нямате в игралната си сметка?

уведомете ме

Автоматичен превод:

14 дни от сега може ли или като се има предвид цялото време??

Автоматичен превод:
Jaro

здравей Парите са в обработка, 955 евро от 9 януари! Вече не отговарят, изпратих документите, които не са ми искали по имейл, не плащат на НИКОГО!!

Автоматичен превод:

14 дни от сега може ли или като се има предвид цялото време??

Автоматичен превод:

Е, работата е там, че нашият екип за оплаквания не може да се намеси в никакъв случай, преди да изтече 14-дневният период от датата, на която играчът е поискал тегленето.

Винаги можете да подадете жалбата си по всяко време, разбира се. Само от нашия опит много пъти проблемът се разрешава от казиното в рамките на този период без наша намеса, знаете.

Как е вашият случай сега, моля?

Автоматичен превод:

здравей Парите са в обработка, 955 евро от 9 януари! Вече не отговарят, изпратих документите, които не са ми искали по имейл, не плащат на НИКОГО!!

Автоматичен превод:

Всичко е наред, благодаря, но бихте ли могли да отговорите отново на оплакването си? В противен случай то ще бъде отхвърлено, ако не го направите в рамките на таймера, както беше обяснено преди.

Само така нашият екип ще може да реши проблема.

Автоматичен превод:
Romi

става така, че никой нищо не казва

без отговор нищо!! но има 100 хиляди случая в интернет, че 888 казино не плаща !!! абе нямам думи

Автоматичен превод:
Romi

но разбирате, че тук дори не говорим за теглене, а по-скоро за kyc след тегленето, което очевидно се обработва!!!

тегленето е заявено на 27.01

документите винаги се изпращаха на този ден ... но те анулираха всичко и трябваше да изпратя отново всичко, което kyc е от 01/28 под проверка ... всъщност утре ще бъдат 14 дни от тегленето!!!!

Автоматичен превод:
Romi

Отговорих ти какво друго да кажа....

Автоматичен превод:
Jaro

От днес минаха 5 дни от изпращането на документите!

Автоматичен превод:
mandacheramona22

Това е хакнат сайт, те вече са измамници!!

Автоматичен превод:

Не знам дали трябва да им се извиня, но след сигнал направен от друг форум и любезен оператор откри вчера плащането ми беше преведено и нямах проблеми!

те направиха всичко за 1 ден документи + теглене на 31k без добавяне на странни неща!!

Бях прав и следвах указанията на казиното, така че с търпение и те направиха всичко!

file



всичко мина добре ... kyc одобрен без други искания като теглене на paypal!

снощи бях разтревожен, защото винаги виждах, че парите все още се обработват и тъй като никога не бях писал в онлайн чата, казах, че ще опитам... момчета, мога само да ви кажа, че говорих с Клаудия, това беше нейното име, тя ми каза да изчакам, любезно я помолих да се увери, че парите се обработват и тя ме постави на изчакване... след няколко минути тя ми каза, че е препратила всичко до съответния отдел... след няколко минути ми каза, че след максимум 24 часа ще имайте парите!! Бях малко объркан, но казвам, хайде вярвам ти... и ти благодаря!

всъщност след няколко часа виждам състоянието на парите си като обработка в процес.....след 4 часа започват да пристигат уведомленията на paypal със сумите!

в крайна сметка си платих 19,5 хиляди снощи в полунощ и 11 хиляди тази сутрин.

тогава казино 888 плаща, ако сте честен и следвате правилата, които те искат, сега научих едно нещо, че трябва да сте търпеливи, всяко казино е различно!


Edited
Автоматичен превод:

но разбирате, че тук дори не говорим за теглене, а по-скоро за kyc след тегленето, което очевидно се обработва!!!

тегленето е заявено на 27.01

документите винаги се изпращаха на този ден ... но те анулираха всичко и трябваше да изпратя отново всичко, което kyc е от 01/28 под проверка ... всъщност утре ще бъдат 14 дни от тегленето!!!!

Автоматичен превод:

Тогава щях да пусна жалба и да не чакам повече. Нашият екип ще трябва да събере важна информация от вас, за да се свърже с казиното, така че вероятно няма какво да чакате, ако не ви отговорят.

Можете да отворите жалба, катоследвате тази връзка .

влизаш ли

Автоматичен превод:

От днес минаха 5 дни от изпращането на документите!

Автоматичен превод:

Роми искаше да отговориш на жалбата си.

Просто кликнете върху тази връзка. ⬅️

Това е форум и нещата, които обсъждате за казиното, не се решават тук с помощта на експерти. Ние сме администраторите, така че можете да кажете какво ви се е случило тук, но целият процес на оплакване не се обработва тук.

Автоматичен превод:

Не знам дали трябва да им се извиня, но след сигнал направен от друг форум и любезен оператор откри вчера плащането ми беше преведено и нямах проблеми!

те направиха всичко за 1 ден документи + теглене на 31k без добавяне на странни неща!!

Бях прав и следвах указанията на казиното, така че с търпение и те направиха всичко!

file



всичко мина добре ... kyc одобрен без други искания като теглене на paypal!

снощи бях разтревожен, защото винаги виждах, че парите все още се обработват и тъй като никога не бях писал в онлайн чата, казах, че ще опитам... момчета, мога само да ви кажа, че говорих с Клаудия, това беше нейното име, тя ми каза да изчакам, любезно я помолих да се увери, че парите се обработват и тя ме постави на изчакване... след няколко минути тя ми каза, че е препратила всичко до съответния отдел... след няколко минути ми каза, че след максимум 24 часа ще имайте парите!! Бях малко объркан, но казвам, хайде вярвам ти... и ти благодаря!

всъщност след няколко часа виждам състоянието на парите си като обработка в процес.....след 4 часа започват да пристигат уведомленията на paypal със сумите!

в крайна сметка си платих 19,5 хиляди снощи в полунощ и 11 хиляди тази сутрин.

тогава казино 888 плаща, ако сте честен и следвате правилата, които те искат, сега научих едно нещо, че трябва да сте търпеливи, всяко казино е различно!


Автоматичен превод:

перфектен Не мога да ви опиша колко се радвам, че успяхте да получите парите. Както казахте, всяко казино е различно и докато тече проверката, няма да можете да теглите в нито едно казино. Трябва да е успешно.

Вярвам, че от този момент нататък всичко ще се подобрява и вие ще се справяте по-добре.

Успех и добри преживявания. ☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro

Хиляди благодарности!


Автоматичен превод:

file ЛУД! ПРОВЕРИХА МИ ДОКУМЕНТИТЕ НО МЕ ИСКАТ ДА ГИ ИЗПРАТЯ!! ДОБАВЯНЕ НА НАРАДА КЪМ НАРАНЯВАНЕ!!888 КАЗИНО!!!

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини