ФорумКазина24Bettle Casino - обща дискусия

24Bettle Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от aida75
|
4811 преглеждания 47 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24Bettle Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Спечелих нещо на 15 ноември 2023 г. 2400 за съжаление те имат печалбите ми в Zwei Tele Получих 1200 само на 22 ноември 2023 г. и Дан след 50 дни до сега не съм получил нищо, само че съответният отдел ги изпрати обратно на Дан Дан изпратих го отново Изпратих банково извлечение, че не получавам никакви доказателства за това до днес дори след оплакване в Casino Guru днес те казаха според чата, че вече нямат никаква информация, просто трябва да изчакам, както направи Ема нещо такова от Casio никога не съм ги виждал да правят това какво искат да ми пуснат?

Автоматичен превод:
aida75
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох за вашия проблем и видях в жалбата , че казиното е отговорило преди няколко дни и е казал, че ще плати парите, тъй като има някои технически затруднения. Мисля, че трябва да проявите търпение известно време и тъй като жалбата все още е отворена, ако казиното се провали в тази стъпка, можете да я напишете там. Но не мисля, че е необходимо да го споменавам всеки ден. Необходимо е да изчакате малко и ако нищо не се случи за известен период от време, тогава ще бъде подходящо да актуализирате ситуацията. Разбира се, не го казвам по лош начин, защото знам, че и аз бих бил нервен, когато става въпрос за пари.

Както и да е, нека изчакаме и да видим как ще се развие всичко.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Моля, имайте предвид, че притесненията ви се разглеждат и че нашият екип работи усърдно, за да ускори този проблем. Получих тази оценка по имейл, все още ще чакам, благодаря Jaro

Автоматичен превод:
aida75
преди 10 месеца

Радвам се, че сте търпеливи и твърдо вярвам, че казиното ще ви изплати парите ви възможно най-скоро. Не забравяйте да ме уведомите, когато това се случи.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро

В момента си говоря в чата, но за съжаление нямат актуализация или допълнителна информация за мен.

Автоматичен превод:
aida75
преди 10 месеца

Е, съжалявам да ви кажа истината, защото мислех, че ще го имате днес. Видях, че актуализирахте жалбата и тъй като казиното вече ви отговори веднъж, силно вярвам, че ще го направят отново и ще ви обяснят какво се случва и кога ще получите парите си.

Не забравяйте да ме уведомите, ако това се случи, но засега, колкото и да ми е неприятно да го кажа, ще трябва да изчакаме. 🙁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, Джаро наистина отиват толкова далеч и отнемат време неуважително към игрите Имам още всичко 45 секция за чат и 20 изпратени имейла не са честни към играчите и това, защото не е моя грешка от самото начало и липсата на актуализация също ме ядосва повече нещо така Никога не ми се е случвало досега, колко време чаках и имай търпение с отговора, Ема, моля те, имай търпение още малко, седмица по-късно те нямат никаква информация, в чата има нулева информация, защо го правят че? Мразя го през цялото време. Благодаря ти Джаро все пак за подкрепата и ще продължа да се боря, докато си получа парите, надявам се. Благодаря ти

Автоматичен превод:
aida75
преди 10 месеца

Определено разбирам, че си разстроен, защото и аз бих попаднал в тази ситуация.

Що се отнася до въпроса ви защо казиното прави това, не съм сигурен. Последния път те казаха, че са внедрили технически подобрения в платежната система, което може да отнеме известно време, но мисля, че това се бави ненужно.

Също така липсата на новини не е много успокояваща, когато играч поиска нещо. Разбира се, ако казиното няма актуализация, възможно е това да е причината да не получите отговор.

Както и да е, както вече споменах, силно вярвам, че казиното ще отговори на оплакването ви и се надявам този път с ясен отговор, което ще означава, че са ви изпратили парите.

Въпреки това няма да правя прибързани заключения и ще изчакам да видя как ще се получи.

Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравей Джаро

Благодаря за подкрепата и с размисъл получих това:


Това със сигурност не е стандартът, към който се придържаме, и сега се свързах с нашия отговорен отдел, за да ускоря процеса за вас и да се уверя, че въпросът е решен с най-голям приоритет.


Бих искал да подчертая колко оценявам вашето търпение по този въпрос и бих искал да ви уверя, че съответният ни отдел ще намери решение възможно най-скоро за вас.


Приятен ден!

Това, което мисля, е успокояващо, но за съжаление вече имам повече от него по имейл, но не мога да получа никакви плащания или актуализации, което е странно. Вече получих две изплащания по-рано и казиното брои само половината от печалбите, а другите не казват същото, Ема, но с други думи, все още съм любопитен дали все пак ще получа парите си и дали казиното ще отговарям.

Благодаря Джаро

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро


Бъдете сигурни, че веднага щом бъдат предоставени актуализации относно вашето изплащане, нашият екип незабавно ще се свърже с вас.


Нашите специалисти работят неуморно, за да осигурят задоволително решение за най-кратък период от време.

Това е, което разбрах, че наистина всички последни от това казино имат един и същ отговор Андрес формулира нещо подобно от казиното, че все пак Е измама повече. Наистина мисля, че стигат далеч, наистина съм много ядосан.

Какво казваш? незнам какво да правя

Благодаря за отговора

Автоматичен превод:
aida75
преди 10 месеца

Да, такъв имейл със сигурност е поне малко успокояващ, но също така определено разбирам, че ако получите повече от тях за известно време, вече не сте склонни да му вярвате.

Както и да е, положителното е, че казиното продължава да комуникира и не ви оставя без отговор.

Прочетох и втората ви публикация за имейла, който сте получили, и виждам, че това е едно и също нещо отново и отново, просто написано малко по-различно.

Най-разумното в този случай обаче е да изчакате и да видите как ще се развие оплакването. Така че това означава да бъдете търпеливи, защото топката е в игрището на казиното, което трябва да отговори.

Мислите ли, че можете да се справите?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Съжалявам, че се чувствате така, но мога да ви уверя, че правим всичко по силите си, за да разрешим този проблем за

Това е вярно днес Чат, както и Ема.

Че съм добре с цялата работа, нямам представа, но все пак имах търпение, но съм разочарован и се чудя защо е всичко това, дали са платили за това, всичко е странно и тревожно , вече ми се е случвало, но вече го ремонтираха веднага и пасва Всичко това е странно, но ще се придържам към него, независимо колко време отнеме, защото е мое право да имам печалбите си. Благодаря ви много за отговора, надявам се казиното да го докладва и да каже, че нещо се случва.

Автоматичен превод:
aida75
преди 10 месеца

Когато казвате, че подобна ситуация се е случила в миналото и казиното е успяло да я разреши, надявам се, че и сега ще бъде същото. Знам, че чакането в такива случаи не е голямо, но това е всичко, което можем да направим. Надявам се, че ще отговорят и ще дадат актуална информация какво се случва с вашето оттегляне.

Със сигурност ще чакам вашия отговор. Надявам се, че ще бъде положително и ще можете да се насладите на парите си. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Към днешна дата няма актуализация, няма отговор от Casino Chat казаха, че нямат актуализация като Emma. Все още нямам представа дали числата са същите, но защо изплащат само половината от печалбите ми и първото известие е нормално, след това нищо повече, нещо не е наред. моля за вашето Opinion.thanks

Автоматичен превод:
aida75
преди 9 месеца

Също така мисля, че е доста странно да ви кажа истината, защото все още имам чувството, че получавате доста подобни имейли. Но вие чакахте доста време и фактът, че тегленето ви беше разделено на две, наистина не го разбирам, тъй като казиното не каза никаква причина.

Въпреки това видях какво написахте в жалбата и не получихте никаква актуализация и Мирка отново поиска отговор от казиното. Така че вероятно ще трябва да изчакаме известно време, за да се чуем с тях и да видим какво се случва. Бих искал да го направят по-рано и очаквах да го направят, тъй като вече веднъж ви отговориха, но засега виждаме как е. Така че не мисля, че е съвсем правилно, но нямаме друг избор, освен да чакаме и да вярваме, че ще получим отговорите, от които се нуждаем.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Джаро

Здравей Аида,


Надявам се да намерите добре този имейл.


Моля, бъдете сигурни, че съответният ни отдел работи усърдно, за да идентифицира и разреши проблема своевременно. Ние разбираме важността на навременните изплащания и се ангажираме да се заемем с този въпрос със спешността, която заслужава.


Нашият екип предприема всички необходими стъпки, за да осигури бързо разрешаване на проблема и ще ви държи в течение за всички актуализации по време на процеса.


Освен това вашите оплаквания ще бъдат разгледани по съответния начин от нашия представител по жалбите.


Приятен ден!


Уведомете ни, ако имате още въпроси, ще се радваме да ви помогнем!

Ами това е вярно вчера, защото и аз изпратих жалба за майка ми и те се свързаха с хирурга, нямам избор, все още не е само за пари, това е измама и ще продължа. Отговорите не са готови днес, чатът вече не е такъв, тъй като човек може да очаква. Нищо за това казино относно споделена печалба, те казаха, че това е срокът и условията на казиното, частта от печалбата трябва да бъде част от него, имам нищо против дали това не е справедливо или необходимо за такава печалба. Никога не съм чел или изпитвал нещо подобно преди, защо само част от печалбата Не прехвърли останалата част и трябват ли им повече от 2 месеца за актуализация? Не е честно и неприемливо .благодаря Джаро

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Джаро


За съжаление няма нова информация, която можем да ви предоставим. След като го получим, ще бъдете информирани. Unti, единственото, което можем да направим, е да те помолим за още търпение. Междувременно ние постоянно се свързваме с нашия съответен отдел по този въпрос, така че можете да сте сигурни, че това се разглежда ежедневно. Разбирам, че се чувствате разочаровани, но искаме да намерим решение също толкова, колкото и вие - и няма да оставим това неразрешено.

So das ist Chat antwort heute .ich bin sprachlos??ich bin meher enttäuscht so IS das .

Автоматичен превод:
aida75
преди 9 месеца

Аз го виждам по същия начин и 2 месеца също са достатъчно време за мен, като получавате един и същ отговор отново и отново.

Е, тъй като нашият екип се свърза с казиното и ние очакваме техния отговор на вашата жалба , няма какво повече да направите, освен да чакате, въпреки че знам, че сте чакали достатъчно дълго, за да бъда честен.

Ще видим обаче как ще се развие всичко и искам твърдо да вярвам, че е добре и ще получите останалите си пари. 😥

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Битте Джаро

Shau das bitte an hab gerade bekommen yetz 24/1/2023

Скъпа Аида,


Благодаря ви за вашия имейл.


Разбирайки важността на навременните изплащания, ние сме напълно ангажирани да разгледаме този въпрос спешно и ще ви държим в течение за всички актуализации. Искаме да ви уверим, че нашият екип работи за разрешаването на проблема, затова съм сигурен, че скоро ще получим положителна обратна връзка за усилията за разрешаване.


Вашето време и търпение бяха високо оценени по време на този процес.


Надявам се да имате невероятен ден!


Уведомете ни, ако имате още въпроси, ще се радваме да ви помогнем!

IS das normal echt yetz die gehen so weit das sie nicht zahlen so was von unseieuse .yeden Tag die gleiche antwort.bitte dein Meinung Jaro????

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини