ФорумКазина24Bettle Casino - обща дискусия

24Bettle Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 10 месеца от aida75
|
4782 преглеждания 47 отговора |
|
12 3
Добавете пост
преди 4 месеца

24bettle е доверен сайт за хазарт.


Има много игри и всичко работи страхотно!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако желаете, можете да опишете опита си в потребителско мнение за това казино. Намерете го тук , моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добра поддръжка, без лош опит с теглене. Добри опции и добра грижа за клиентите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

С какво ви помогна подкрепата? Винаги е важно за едно онлайн казино да има добра и полезна поддръжка. нали

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това е модерно казино с широка гама от методи на плащане. Тук има много мили хора и не на последно място желаещи. Това казино често предлага индивидуални бонус промоции, които се различават леко от предишните по отношение на броя на промоциите. luki232@seznam.cz

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Swoby23
преди 4 месеца

Това наистина е хубаво да се чуе. Може ли да попитам обаче какво те накара да напишеш този пост?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това казино не е нищо друго освен куп мошеници. Изминаха повече от два месеца, откакто се опитах да изтегля парите си и всичко, което получавам, е едно и също извинение: „Работим по въпроса, моля, изчакайте". Два месеца! Без актуализации, без напредък - само безкрайно забавяне.

Автоматичен превод:
POstMan
преди 1 месец

Здравейте, това нямаше да ми е достатъчно и щеше да ми омръзне да чакам два месеца за парите си и вероятно щях да предприема нещо по-рано.

Както и да е, това е единственото нещо, което казиното ви каза, че трябва да изчакате и те работят по въпроса, нищо повече?

Както и да е, не бих чакал повече и ще се опитам да пусна жалба при нас и ще видим дали нашият екип може да ви помогне или не.

Ако проявявате интерес, просто отворетежалба на този линк .

Какво мислите, ще го направите ли?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей благодаря Сумата е малка - 50 евро, но е въпрос на принцип.

Преди месец ми поискаха банково извлечение, защото твърдяха, че са изпратили парите.

Качих го и след две седмици без отговор ги помолих за актуализация. Това беше последният им отговор:


Благодаря ви за търпението.
Отново се свързахме със съответния отдел за актуална информация относно вашето изплащане.

В момента те работят по разрешаването на проблема и поискаха още малко време. Ние активно следим това и ще ви държим в течение веднага щом имаме повече информация.

Оценяваме вашето търпение и разбиране.

Уведомете ни, ако имате още въпроси относно вашия акаунт, ще се радваме да ви помогнем!

С уважение,
Клара
Поддръжка на 24Bettle Player

Автоматичен превод:
POstMan
преди 1 месец

Просто не мога да се сдържа, трябва да го кажа - това е нелепо!

Не само трябва упорито да разпитвате казиното за тяхното неразумно задържане, сякаш това не е достатъчно; трябва също така да знаете, че те не са се извинили или са изразили каквото и да е желание да отидат по-далеч, за да гарантират, че вашите опасения се приемат сериозно.

Да не говорим за частта в края, която гласи: „Щастливи сме да ви помогнем! Уведомете ни, ако имате още въпроси относно акаунта си."

Е, наистина съветвам да подадете жалба като въпрос на принцип. Отделете малко време, за да разгледате това ръководство, ако искате да научите повече за тази процедура: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

Самата жалба е достъпна тук 👈👈

Какво ще кажете - вътре ли сте?

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини