Ако желаете, можете да опишете опита си в потребителско мнение за това казино. Намерете го тук , моля.
If you wish, you can describe your experience in a user review for this casino. Find it here, please.
Това е модерно казино с широка гама от методи на плащане. Тук има много мили хора и не на последно място желаещи. Това казино често предлага индивидуални бонус промоции, които се различават леко от предишните по отношение на броя на промоциите. luki232@seznam.cz
This is a modern casino with a wide range of payment methods. There are very nice people here and, last but not least, willing. This casino often offers individual bonus promotions, which differ slightly from the previous ones in terms of the number of promotions. luki232@seznam.cz
Toto je moderni casino s velkou moznosti plarebnich metod. Jsou zde velice mili pratelsti a v neposledni rade ochotni. Toto casino dava celkem casto individualni bonusove akce cimz se od ostatnich i lisi malinko v cetnosti akci. luki232@seznam.cz
Това наистина е хубаво да се чуе. Може ли да попитам обаче какво те накара да напишеш този пост?
This is really nice to hear. May I ask what made you write this post, though?
Това казино не е нищо друго освен куп мошеници. Изминаха повече от два месеца, откакто се опитах да изтегля парите си и всичко, което получавам, е едно и също извинение: „Работим по въпроса, моля, изчакайте". Два месеца! Без актуализации, без напредък - само безкрайно забавяне.
This casino is nothing but a bunch of crooks. It’s been over two months since I tried to withdraw my money, and all I get is the same excuse: "We’re working on it, please wait." Two months! No updates, no progress—just endless stalling.
Здравейте, това нямаше да ми е достатъчно и щеше да ми омръзне да чакам два месеца за парите си и вероятно щях да предприема нещо по-рано.
Както и да е, това е единственото нещо, което казиното ви каза, че трябва да изчакате и те работят по въпроса, нищо повече?
Както и да е, не бих чакал повече и ще се опитам да пусна жалба при нас и ще видим дали нашият екип може да ви помогне или не.
Ако проявявате интерес, просто отворетежалба на този линк .
Какво мислите, ще го направите ли?
Hello, this would not be enough for me and I would be tired of waiting for two months for my money and I would probably take some action sooner.
Anyway, that's the only thing the casino told you, that you have to wait and they are working on it, nothing more?
Anyway, I wouldn't wait any longer and I would try to file a complaint with us and we'll see if our team can help you or not.
If you are interested, just open a complaint on this link.
What do you think, will you go for it?
здравей благодаря Сумата е малка - 50 евро, но е въпрос на принцип.
Преди месец ми поискаха банково извлечение, защото твърдяха, че са изпратили парите.
Качих го и след две седмици без отговор ги помолих за актуализация. Това беше последният им отговор:
Благодаря ви за търпението.
Отново се свързахме със съответния отдел за актуална информация относно вашето изплащане.
В момента те работят по разрешаването на проблема и поискаха още малко време. Ние активно следим това и ще ви държим в течение веднага щом имаме повече информация.
Оценяваме вашето търпение и разбиране.
Уведомете ни, ако имате още въпроси относно вашия акаунт, ще се радваме да ви помогнем!
С уважение,
Клара
Поддръжка на 24Bettle Player
Hello, thank you. The sum is small - 50 EUR - but it’s a matter of principle.
A month ago, they asked me for a bank statement because they claimed they had sent the money.
I uploaded it, and after two weeks without a response, I asked them for an update. This was their last answer:
Thank you for your patience.
We have reached out to the relevant department again for an update on your payout.
They are currently working on resolving the issue and have asked for a bit more time. We are actively following up on this and will keep you informed as soon as we have more information.
We appreciate your continued patience and understanding.
Let us know if you have more questions regarding your account, we are happy to help you!
Sincerely,
Clara
24Bettle Player Support
Просто не мога да се сдържа, трябва да го кажа - това е нелепо!
Не само трябва упорито да разпитвате казиното за тяхното неразумно задържане, сякаш това не е достатъчно; трябва също така да знаете, че те не са се извинили или са изразили каквото и да е желание да отидат по-далеч, за да гарантират, че вашите опасения се приемат сериозно.
Да не говорим за частта в края, която гласи: „Щастливи сме да ви помогнем! Уведомете ни, ако имате още въпроси относно акаунта си."
Е, наистина съветвам да подадете жалба като въпрос на принцип. Отделете малко време, за да разгледате това ръководство, ако искате да научите повече за тази процедура: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
Самата жалба е достъпна тук 👈👈
Какво ще кажете - вътре ли сте?
I just can't help myself, I have to say it - this is ridiculous!
Not only must you persistently question the casino about their unreasonable hold-up, as if it was not sufficient; you also need to know that they have not apologized or expressed any desire to go further in ensuring that your concerns are taken seriously.
Not to mention the part at the end that says, "We are happy to help you! Let us know if you have any more questions about your account."
Well, I really advise filing a complaint as a matter of principle. Take some time to look through this guide if you would like to know more about this procedure: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
The complaint itself is available here 👈👈
What do you say - are you in?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.