НачалоФорумКазина22bet Casino - обща дискусия

22bet Casino - обща дискусия (страница 6)

 от juanasillo18
|
27 739 преглеждания 143 отговора |
|
1...5 6 78
Radka

Проблемът засега е, че не мога да премина процеса на проверка, защото продължават да измислят различни извинения. Изпращам им снимка на транзакцията на моя депозит, но те също ме молят да я изпратя по такъв начин, че името ми да може да се види и на същия документ, а приложението ми за онлайн банкиране не предлага такава функция, така че съм загубен какво трябва да направя. Просто искам да ми платят парите, които спечелих. Но мисля, че са измама.

Автоматичен превод:
keremozdinc

Обикновено можете да поискате от банката този вид документ и те трябва да ви го изпратят в PDF формат, който повечето онлайн казина изискват.

Мисля, че не е необичайно получаването на месечното извлечение.

Може би пробвахте да питате във вашата банка?

Автоматичен превод:
Romi

Вече успях да получа този документ и проверката вече е извършена. Чакам тегленето ми да бъде прието 10 часа. От тяхна страна обаче няма новини. Тази заявка за теглене изглежда ще отнеме много време.

Автоматичен превод:
keremozdinc

Добре е, че успяхте да потвърдите акаунта.

Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да ни уведомите дали получавате парите си без проблеми.

Автоматичен превод:
Romi

Успях да си взема парите от казиното и след това направих втора заявка за теглене, въпреки че те казаха, че са направили транзакцията и въпреки че минаха няколко дни, парите ми все още не са тук. Първият път, когато ми изпратиха имейл с информация, че са извършили транзакцията, минаха само няколко часа, за да получа парите си

Автоматичен превод:
keremozdinc

Добре, и този път се оттеглихте по същия начин и колко време точно продължава? Понякога търпението е добре дошло и не е необходимо веднага да бъдете скептични.

Ако отнеме твърде много време, ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.

Мислиш ли, че ще запазиш хладнокръвие и ще изчакаш известно време?

Автоматичен превод:

22bet актуализира уебсайта си и активира кешбек за всички залози след регистрацията! Спечели или загуби!

Без изисквания за залагане и незабавно теглене без kyc, без лимит.

Тези, които имат акаунт, проверете го и може да намерите някои приятни изненади.🤑

От менюто отидете на vipcashback , изчислете и изтеглете!

Заповядайте и го използвайте отговорно😊



Автоматичен превод:
lauarual

Здравейте и добре дошли отново! Как се справяш през цялото време? 🙂

Благодаря за известието за връщане на парите.

Автоматичен превод:

Моля ви за помощ, за да разбера дали можете да ми помогнете.

Месеци наред нямаше проблем, след което теглене от 1779 беше отменено от моята банка, защото на картата, в която го депозирах чрез IBAN (Postepay), бях достигнал лимита за преводи от чужбина.

Поддръжката на 22bet ме информира, че тегленето се е върнало в тяхната каса и че скоро ще бъде кредитирано обратно в моята сметка.

Междувременно те блокират моите тегления и започват процес на проверка чрез и изпращам всички документи, докато не ми кажат, че процесът е приключил успешно и че акаунтът ми е верифициран

На следващия ден акаунтът ми е блокиран, защото твърдят, че съм имал проблеми с хазарта в миналото и че за да го активирам отново е необходимо писмо от лекар и специалист по патологии на хазартната зависимост, че нямам хазартна зависимост. Толкова абсурдно. (Преди 4 години ги помолих да закрият стар акаунт след голяма загуба..).

казват ми, че парите ми са в сметката и мога да ги изтегля, като пиша на .

Жалко, че за два дни той не отговаря, писах им няколко пъти, но нищо... мислите ли, че съм измамен и ще задържат парите?

Автоматичен превод:
federicolovison123

здравей

Предполагам, че се чувствате разкъсан и ми е доста трудно да разбера такова търсене от страна на казиното. Дори и да сте били пристрастени, мисля, че казиното не е в състояние да ви изпрати на лекар за потвърждение. В много противоположна ситуация, пристрастен играч също не трябва да притежава официална здравна оценка, за да затвори акаунта за пристрастяване.

Предполагам, че вече сте ги информирали по имейл, че желаете балансът ви да бъде изтеглен, и сега чакате отговора. Предполагам също, че казиното се колебае да отвори отново вашата сметка, следователно медицинското искане, въпреки че тегленето на парите не изисква вашата сметка да бъде отворена отново. Нещо досега предполагало ли е друго?

Знам, че е стресиращо, но им дайте още няколко дни, за да отговорят на молбата ви. Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
federicolovison123

Същото се случи и с мен, след няколко месеца изпратих имейл, те отвориха акаунта ми отново, за да изтеглят сумата, която имах в него, и след това го затвориха отново, когато плащането беше обработено. В това отношение бяха коректни с мен, в други все още се опитвам да го оправя.

Автоматичен превод:
Garas deleted the post

Хей, случвало ли ти се е това? Очевидно тогава не е нужно да попълвате възрастта си, когато се регистрирате в казиното, нали? За съжаление бих казал, че казината често извършват проверка само при първото теглене, а понякога дори и тогава. Все пак може ли да ми кажеш нещо повече за това, защото видях, че имаш оплакване, но не точно за този проблем.

Автоматичен превод:






Имам проблем с депозита

Номер на сметката на играча 1002941573 ПОТРЕБИТЕЛСКИ ИД


(Моля, имайте предвид, че акаунтът трябва да бъде свързан с имейла, чрез който се свързвате с нас)

1- Дата на операция (7/2/2025)

2- Часът на приключване на операцията в 4:48 сутринта


3. Стойността на операцията е 5000

4- Номер на подател 01554164671

5- Телефонният номер, на който сте изпратили парите (01114473092)

6- Ясно копие на депозита, показващо телефонния номер или сметката на получателя в допълнение към стойността на депозита

Автоматичен превод:
alaaeldi

Здравейте, това ли ви моли казиното, за да могат да видят депозита, който очевидно е грешен и не е пристигнал в акаунта ви на играч? Или съм разбрал погрешно и има някакъв друг проблем? Чувствайте се свободни да ме уведомите, защото вероятно просто сте копирали част от разговора.

Автоматичен превод:

Някой занимава ли се с моя случай, когато казиното наруши разпоредбите?

Автоматичен превод:
Garas

Разбира се, но Вероника няма единственото оплакване към теб, така че ще трябва да издържиш. В горния десен ъгъл на жалбата имате таймер, на който страната трябва да отговори, така че търпението е добре дошло.

Автоматичен превод:
Jaro

Да, сър, това са подробностите за процеса на депозиране, които не са достигнали до сметката, моля, помогнете

Автоматичен превод:
alaaeldi

И свързахте ли се с вашата платежна система, ако всичко е наред с вашия депозит?

Освен това какво каза казиното по този въпрос? Имате ли някакъв разговор с тях?

Автоматичен превод:

Това казино е най-голямата измама, която поисках да затворя акаунта през 2021 г., те ми дадоха само 3 опции 1 месец, 6 месеца и 1 година, докато поисках да го затворя за постоянно, докато акаунтът беше затворен казиното ми изпрати промоционални и рекламни имейли акаунтът беше отворен отново, без да имам никаква информация или да дам съгласието си акаунтът никога не беше идентифициран Имам всички разговори с казиното от 2021 г. насам и цялата информация за разпоредбите, които то е нарушило и имам поиска пълно възстановяване на парите, депозирани в сметката, казиното никога не отговаря на имейли и ми затваря, така че не мога да се свържа с тях

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини