ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 21)

преди 3 години от oscarhorche14
|
116749 преглеждания 653 отговора |
|
1...20 21 22...33
snakeburgos
преди 1 година

Съпричастна съм с мнението ти. Освен това проверих жалбата ви само преди няколко минути само за да разбера, че друг опит е неуспешен. Мисля, че трябва да опитате различен метод за теглене, представителят на казиното също спомена, че настоявате за същия тип. Начинът, по който го виждам, не ви доближава до никъде.

Какво казваш? За промяна ли сте?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих повече от 10 заявки за теглене на 1win и всички те бяха отхвърлени, свързах се с онлайн помощ повече от 15 пъти и те винаги казват едно и също нещо: „Изчакайте 14 дни, ако не се свържете отново" и между отказ и искане отново има 2 месеца, които не ми плащат

Автоматичен превод:
dcorreamaco
преди 1 година

Това звучи доста сериозно, тъй като е толкова дълъг период от време. Ако мога да попитам, преминахте ли през проверка на акаунта? Обикновено играчите, които не са верифицирани, имат подобен проблем. Никаква друга информация не ви е дадена от поддръжката, само че трябва да изчакате 14 дни?


В този случай бих ви предложил да създадете жалба тук , защото мисля, че е много време. Според наскоро разрешените жалби, има добър шанс да получите помощ, тъй като другите играчи са изправени пред подобни проблеми, свързани с тегления.

Е какво казваш ? Мислите ли, че си струва да опитате? Уведомете ни как сте решили.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

опитайте чрез други методи по същия начин, чрез крипто и astropay, те също не успяха. Сега в последния отговор казват, че услугата е възстановена, опитвам се отново да направя тегленето.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както всички останали не мога да се оттегля. Проблемът ми обаче е, че не получавам имейл с кода за потвърждение на тегленето ми.

Да, проверих папката със спам -.-

Свързах се с поддръжката и те искаха да сменя имейл адреса си. За да променят пощата ми, им трябваше прекалено много информация. Например номер на картата ми, екранна снимка на разписка за последния ми депозит от моята банка и т.н. Казаха ми, че промяната ще отнеме от 5 до 24 часа. Вече минаха повече от два дни и нищо не се е променило.

На директен въпрос дали това е често срещан проблем те отговориха, като затвориха чата. Така че да, направете от това каквото желаете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Оттеглянето ми чака около 20 дни. Вече изпратих документи за потвърждение на самоличността. Не ми отговарят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

опитайте чрез други методи по същия начин, чрез крипто и astropay, те също не успяха. Сега в последния отговор казват, че услугата е възстановена, опитвам се отново да направя тегленето.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, да се надяваме, че проблемът е решен. Ще чакам вашето потвърждение с нетърпение!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както всички останали не мога да се оттегля. Проблемът ми обаче е, че не получавам имейл с кода за потвърждение на тегленето ми.

Да, проверих папката със спам -.-

Свързах се с поддръжката и те искаха да сменя имейл адреса си. За да променят пощата ми, им трябваше прекалено много информация. Например номер на картата ми, екранна снимка на разписка за последния ми депозит от моята банка и т.н. Казаха ми, че промяната ще отнеме от 5 до 24 часа. Вече минаха повече от два дни и нищо не се е променило.

На директен въпрос дали това е често срещан проблем те отговориха, като затвориха чата. Така че да, направете от това каквото желаете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това не е за вярване!

В настроение ли сте да подадете жалба? Нашият екип за жалби ще се опита да ви помогне.

https://casino.guru/complaints/create

Какво казваш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проблемите продължават, както винаги, не мога да се оттегля. Повече от 60 дни чакат теглене и нищо не оправят.

file

Автоматичен превод:
snakeburgos
преди 1 година

това 250 хиляди долара ли са? потвърдихте ли самоличността си чрез изпращане на документи по имейл?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са 250 000 clp


И ако потвърдя самоличността си, откакто отворих акаунта.

Автоматичен превод:
developer20010605
преди 1 година

Не бих казал, че проблемът е в KYC, въпреки че е добро предложение!

По-сложно е, изглежда, че всички опции за плащане преди това са се провалили. 🙁

Не изглежда много обещаващо след повече от два месеца!

Все пак има ли нещо положително във вашия случай?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Проблемите продължават, както винаги, не мога да се оттегля. Повече от 60 дни чакат теглене и нищо не оправят.

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е лошо,... не можем да направим много в момента, казиното трябва да види това, за да бъде поправено! Подозирам, че неговият доставчик на плащания има технически проблеми. Нямам по-добро обяснение, въпреки че знам, че всички жадуваме за решения на първо място!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нищо положително. Те не дават никакво решение.

Автоматичен превод:
snakeburgos
преди 1 година

Мисля, че забравихте да споменете, че казиното ви моли да използвате различна опция за плащане от доста време. Изглежда, че това е единственият начин.

От моя гледна точка сега е време да го опитате.

Може би има някаква конкретна пречка да не използвате различен метод на плащане?

Надявам се да няма. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, виждам как казино гуру правят всичко възможно, за да помогнат на играчите да разрешат проблемите си с различни казина на тази платформа.

Но бих искал да кажа, че гурутата не бяха справедливи с моя случай по отношение на казиното 1win.

Трима играчи от Нигерия с подобни оплаквания, всички акаунти бяха обвинени в нарушение на правило 9.7, всички докладвахме на гурутата и на регулаторите (властите).

Други двама бяха платени, но не получих плащането си, те казаха, че е открит акаунт с различен профил от мен и не ми предоставиха доказателствата и несправедливо затвориха моя случай.

Хафсат потвърди, че не ме натрапва, но нямах възможност да потвърдя истинността си.

Другите 2 играчи получиха заплащане по нареждане на регулаторите, но аз не получих моето 😢

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

Здравейте и добре дошли отново!

Мина доста време и се радвам да те видя отново, макар и при такива обстоятелства.

Помня тези случаи и искам да отбележа, че тогава нещата се представяха по различен начин:

Цитирам от жалбата :

„Скъпи Абдулрахаман,

забелязахме, че друго лице е използвало точно същия имейл адрес като вашия, за да регистрира своя акаунт в 1win. Това е тяхната жалба на нашия уебсайт: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Те също така ни предоставиха информация, получена от лицензиращия орган, че техният акаунт е маркиран към вашия акаунт. За съжаление това ни принуждава да отхвърлим жалбата ви, тъй като създаването на няколко акаунта е нарушение на условията.

Моля, поддържайте връзка с лицензиращия орган, надявам се, че те ще могат да ви предоставят повече разяснения относно вашия проблем.

Съжалявам, че не можахме да ви помогнем с този случай."

Въпреки че не съм сигурен какво ви отне толкова време да се върнете тук с изявлението си, добре е, че го направихте.

И така, как бихте искали да „потвърдите и вашата автентичност" Това ли е вашата основна грижа?

Имате ли нови, неразкрити улики за вашия случай, може би? Защото, ако го направите, трябва да ги зададете предварително и да поискате жалбата ви да бъде отворена отново.

Що се отнася до Хафсат, нейната жалба също беше затворена като неоснователна . Бих казал, че става ясно, че сме били коректни и също така никога не сме имали никаква връзка с възстановяванията или изплащанията, направени от казиното в миналото. 🙏

Съжалявам.

Чувствайте се свободни да споделите повече подробности.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте и добре дошли отново!

Мина доста време и се радвам да те видя отново, макар и при такива обстоятелства.

Помня тези случаи и искам да отбележа, че тогава нещата се представяха по различен начин:

Цитирам от жалбата :

„Скъпи Абдулрахаман,

забелязахме, че друго лице е използвало точно същия имейл адрес като вашия, за да регистрира своя акаунт в 1win. Това е тяхната жалба на нашия уебсайт: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Те също така ни предоставиха информация, получена от лицензиращия орган, че техният акаунт е маркиран към вашия акаунт. За съжаление това ни принуждава да отхвърлим жалбата ви, тъй като създаването на няколко акаунта е нарушение на условията.

Моля, поддържайте връзка с лицензиращия орган, надявам се, че те ще могат да ви предоставят повече разяснения относно вашия проблем.

Съжалявам, че не можахме да ви помогнем с този случай."

Въпреки че не съм сигурен какво ви отне толкова време да се върнете тук с изявлението си, добре е, че го направихте.

И така, как бихте искали да „потвърдите и вашата автентичност" Това ли е вашата основна грижа?

Имате ли нови, неразкрити улики за вашия случай, може би? Защото, ако го направите, трябва да ги зададете предварително и да поискате жалбата ви да бъде отворена отново.

Що се отнася до Хафсат, нейната жалба също беше затворена като неоснователна . Бих казал, че става ясно, че сме били коректни и също така никога не сме имали никаква връзка с възстановяванията или изплащанията, направени от казиното в миналото. 🙏

Съжалявам.

Чувствайте се свободни да споделите повече подробности.



Автоматичен превод:
преди 1 година

file

file Здравей, мила Радка, тогава го получих от властите, а после ми го платиха.


Няма ясно доказателство, че аз и Абдулрахаман сме едно и също лице, като всъщност ние не сме едни и същи хора, те само направиха предположение.


Благодарение на регулаторите получих парите си, но все още съм изненадан защо Абдулрахаман не можа да получи плащане.


Бяхме 3-ма, аз, Мадина и Абдулрахаман, 3-ма направиха доклади, 2-ма получиха плащане, оставяйки третия човек, по-горе бяха съобщенията, които получих от властите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Hafsat
преди 1 година

Здравейте, скъпи Хафсат! Как си??


Благодарим ви за тази обратна връзка. Аз също не съм съвсем сигурен какво да направя от това.

Ако казиното смята, че всички сте действали против правилата, най-логичният резултат би бил „без възстановяване на средства" за всички.

Да плащам само на един човек при същите обстоятелства не ми се струва правилно.

Не съдя вас или някой друг играч, просто в резултата липсва постоянство. 🙁

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря Радка, справям се много добре.


Друга причина е, че трябва да внимавате с казиното, те не са прилични.


Благодарение на властите ми платиха, но наистина съчувствам на Абдулрахаман, защото не получи парите си, казиното взе рационално решение, защото трима от нас имаха подобни оплаквания и те просто заключиха, че 1 човек се представя за 2.


Ще предложа на гуруто да разгледа ситуацията още веднъж с по-голяма проницателност, за да му помогне да разреши проблема, ако е възможно, те трябва да организират видеообаждане, така че той да може да декларира своята истинност, ако наистина той е този.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...20 21 22...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини