Здравейте и добре дошли отново!
Мина доста време и се радвам да те видя отново, макар и при такива обстоятелства.
Помня тези случаи и искам да отбележа, че тогава нещата се представяха по различен начин:
Цитирам от жалбата :
„Скъпи Абдулрахаман,
забелязахме, че друго лице е използвало точно същия имейл адрес като вашия, за да регистрира своя акаунт в 1win. Това е тяхната жалба на нашия уебсайт: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Те също така ни предоставиха информация, получена от лицензиращия орган, че техният акаунт е маркиран към вашия акаунт. За съжаление това ни принуждава да отхвърлим жалбата ви, тъй като създаването на няколко акаунта е нарушение на условията.
Моля, поддържайте връзка с лицензиращия орган, надявам се, че те ще могат да ви предоставят повече разяснения относно вашия проблем.
Съжалявам, че не можахме да ви помогнем с този случай."
Въпреки че не съм сигурен какво ви отне толкова време да се върнете тук с изявлението си, добре е, че го направихте.
И така, как бихте искали да „потвърдите и вашата автентичност" Това ли е вашата основна грижа?
Имате ли нови, неразкрити улики за вашия случай, може би? Защото, ако го направите, трябва да ги зададете предварително и да поискате жалбата ви да бъде отворена отново.
Що се отнася до Хафсат, нейната жалба също беше затворена като неоснователна . Бих казал, че става ясно, че сме били коректни и също така никога не сме имали никаква връзка с възстановяванията или изплащанията, направени от казиното в миналото. 🙏
Съжалявам.
Чувствайте се свободни да споделите повече подробности.
Hello and welcome back!
It has been quite some time, and I'm happy to see you around again although under such circumstances.
I remember those cases and I would like to point out that things were presented differently back then:
Quoting from the complaint:
"Dear Abdulrahaman,
we've noticed that another person has used exactly the same email address as you to register their account at 1win. This is their complaint on our website: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. They also provided us with information received from the licensing authority, that their account was tagged to your account. Unfortunately, this forces us to reject your complaint since creating multiple accounts is a breach of the terms.
Please, keep in touch with the licensing authority, I hope that they will be able to provide you with more clarification regarding your issue.
I'm sorry we couldn't help you with this case."
Though I'm not sure what took you so long to come back here with your statement, it's good you made it.
So, how would you like to "confirm your genuineness aswell" Is this your primary concern?
Do you have new, undisclosed clues to your case, perhaps? Because if you do, you should preset those and ask your complaint to be reopened.
As goes for Hafsat, her complaint was also closed as unjustified. I'd say it makes it pretty clear we were fair and also we have never been in any relation with the refunds or payouts made by the casino in the past. 🙏
I'm sorry.
Feel free to share more details.
Автоматичен превод: