ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 29)

преди 2 години от oscarhorche14
|
91688 преглеждания 586 отговора |
|
1...28 29 30
Добавете пост
kuldeep7828
преди 2 месеца

Нашият екип ще се свърже с вас възможно най-скоро. Таймерът, който е зададен във вашата жалба, показва часа.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Добре, чакам

Автоматичен превод:
kuldeep7828
преди 2 месеца

Надяваме се, че чакането няма да е дълго.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, отказаха тегленето ми на две суми в 1win и трябваше да получа средствата обратно, асистентът на страницата за помощ ми казва, че възстановяването е незабавно, но все още нищо

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
angelaklara74
преди 2 месеца

Здравейте,

Бих искал да получа пълната картина на събитията, така че можете ли да кажете кога е настъпило това споразумение с казино асистент? Опитвайки се да разберете колко дълго продължава проблемът.

Може също така да помогне да разберете каква опция за плащане е използвана за анулираните тегления.

Благодаря ви предварително за отговора.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Направих 2 тегления, някои към моята банкова сметка, която винаги използвам, а други към виртуални сметки. Отхвърлените тегления са тези, които направих в банковата си сметка, едно от $15 000 и друго от $50 000, когато видях, че са червени, те ми казаха, че са били отхвърлени и ми казаха, че възстановяването ще бъде извършено незабавно и до сега не съм възстановил нищо

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file ТАМ Е ПРОБЛЕМЪТ

Автоматичен превод:
angelaklara74
преди 2 месеца

Добре, а казиното обясни ли ви причината, поради която са отхвърлили тези тегления, за които говорите, и защо трябва да получите възстановяване? Не сте имали проблеми с тегленето на сметката си преди? Виждам, че това са големи суми, така че се чудех дали казиното прави някакви проверки, но мисля, че трябва да ви информират, ако се случва нещо подобно.

Също така виждам ли правилно датите от 24 юни? Питам, защото екранната снимка е доста размазана.

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ако те бяха направени на 26 юни и всички бяха направени в основната ми банка, другите тегления бяха направени в онлайн сметки и нямах никакви проблеми. Казаха ми, че в чата за поддръжка възстановяването се извършва в рамките на 24 (още не са ми върнали) или 48 и дори прочетох в разпоредбите, че може да бъде до 3 работни дни. Проблемът беше в банката предполагам

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на Jaro е изтрит
преди 2 месеца

На страницата за залагания 1win спечелих приблизително $150 000 clp. и успях да изтегля само $85 000, защото направих тегленията към виртуални сметки. Въпреки това, 2 тегления, които направих в моята банка, бяха отхвърлени и очевидно парите не са ми върнати. Чаках да видя дали ще получа парите обратно, но след повече от 24 часа те все още не бяха обратно в сметката ми. Днес говоря с екипа за поддръжка и те ми казаха, че ако ми е върнат и съм го играл, не играя с тези суми пари и нямам начин да проверя дали информацията, която ми дават там, е вярна. Затова трябва да знам как да знам историята на игрите и парите, заложени в тях, както и пълна история, за да проверя какво са ме информирали в поддръжката на 1win.

Автоматичен превод:
angelaklara74
преди 2 месеца

Добре тогава, и ти все още не си получил нищо до този момент, нали?

Видях, че успяхте да отворите жалба, така че би било добре да отговорите на въпросите на Томас.

Можете да го направите тук на този линк . ⬅️

Предполагам, че ще продължим и ще видим какво става.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Изтеглих и пари.

Казват, че ще го хванат след 2 дни.

какво

Какъв вид теглене е 2 дни по-късно?

Тогава не депозирах пари и не играх.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Защо тегленето отнема 2 дни?

Автоматичен превод:
hongsohuiyeoja
преди 2 месеца

Понякога може да отнеме малко повече време, особено когато става въпрос за първото теглене.

Преминахте ли вече процеса на проверка в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бонусът за регистрация в 1win може ли да бъде изтеглен или е само безплатна игра?

Автоматичен превод:
dtprealezt
преди 1 месец

Винаги е важно да прочетете условията на бонуса предварително или, ако не сте сигурни или имате още въпроси, да ги адресирате до поддръжката на казиното.

Регистрирахте ли се вече там?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Каква е грешката в покер зоната

Получавам личната си карта, последвана от -604

изпращайте имейли за моята проверка

По-рано се появи грешка ID-605

каква е разликата

Казаха ми да чакам от 14 до 30 дни

30-те дни просто се изпълняват

Не мога да вляза в покер зоната

нито теглене на баланса

Освен това рейкбекът за втората седмица на юли все още не ми е кредитиран.

Автоматичен превод:
Jasova
преди 3 седмици

Здравейте, никой не ви отписва, когато се опитвате да разберете какво се случва и какви са грешките? Документите за проверка са приети или отхвърлени или не знаете нищо?

Мисля, че ако сте чакали толкова дълго, значи заслужавате някакво обяснение и бих ви препоръчал да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Можете да го намерите на този линк . ⬅️

Какво ще кажеш, ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Верифицирах акаунта си на 31 юли, като изпратих моята самоличност и идентификация и снимка на лицето ми чрез връзка, която 1win поиска по имейл, днес е 14 август, изминаха 15 дни и все още не съм получил отговор на абсолютно нищо, Имам нужда от печалбата си, уморен съм, моля.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
1...28 29 30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини