ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 29)

преди 2 години от oscarhorche14
|
113461 преглеждания 650 отговора |
|
1...28 29 30...33
Добавете пост
преди 4 месеца

На страницата за залагания 1win спечелих приблизително $150 000 clp. и успях да изтегля само $85 000, защото направих тегленията към виртуални сметки. Въпреки това, 2 тегления, които направих в моята банка, бяха отхвърлени и очевидно парите не са ми върнати. Чаках да видя дали ще получа парите обратно, но след повече от 24 часа те все още не бяха обратно в сметката ми. Днес говоря с екипа за поддръжка и те ми казаха, че ако ми е върнат и съм го играл, не играя с тези суми пари и нямам начин да проверя дали информацията, която ми дават там, е вярна. Затова трябва да знам как да знам историята на игрите и парите, заложени в тях, както и пълна история, за да проверя какво са ме информирали в поддръжката на 1win.

Автоматичен превод:
angelaklara74
преди 4 месеца

Добре тогава, и ти все още не си получил нищо до този момент, нали?

Видях, че успяхте да отворите жалба, така че би било добре да отговорите на въпросите на Томас.

Можете да го направите тук на този линк . ⬅️

Предполагам, че ще продължим и ще видим какво става.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Изтеглих и пари.

Казват, че ще го хванат след 2 дни.

какво

Какъв вид теглене е 2 дни по-късно?

Тогава не депозирах пари и не играх.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Защо тегленето отнема 2 дни?

Автоматичен превод:
hongsohuiyeoja
преди 4 месеца

Понякога може да отнеме малко повече време, особено когато става въпрос за първото теглене.

Преминахте ли вече процеса на проверка в това казино?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бонусът за регистрация в 1win може ли да бъде изтеглен или е само безплатна игра?

Автоматичен превод:
dtprealezt
преди 3 месеца

Винаги е важно да прочетете условията на бонуса предварително или, ако не сте сигурни или имате още въпроси, да ги адресирате до поддръжката на казиното.

Регистрирахте ли се вече там?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Каква е грешката в покер зоната

Получавам личната си карта, последвана от -604

изпращайте имейли за моята проверка

По-рано се появи грешка ID-605

каква е разликата

Казаха ми да чакам от 14 до 30 дни

30-те дни просто се изпълняват

Не мога да вляза в покер зоната

нито теглене на баланса

Освен това рейкбекът за втората седмица на юли все още не ми е кредитиран.

Автоматичен превод:
Jasova
преди 3 месеца

Здравейте, никой не ви отписва, когато се опитвате да разберете какво се случва и какви са грешките? Документите за проверка са приети или отхвърлени или не знаете нищо?

Мисля, че ако сте чакали толкова дълго, значи заслужавате някакво обяснение и бих ви препоръчал да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Можете да го намерите на този линк . ⬅️

Какво ще кажеш, ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Верифицирах акаунта си на 31 юли, като изпратих моята самоличност и идентификация и снимка на лицето ми чрез връзка, която 1win поиска по имейл, днес е 14 август, изминаха 15 дни и все още не съм получил отговор на абсолютно нищо, Имам нужда от печалбата си, уморен съм, моля.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
gomezedduar
преди 3 месеца

щях да побесня...

Е, без повече приказки, позволете ми да ви представя Центъра за разрешаване на казино гуру. Опитваме се да подкрепим играчи в точно същата ситуация и процесът е без такси.

Всичко, което трябва да направите, е да следвате няколко основни стъпки и да сте готови за сътрудничество. Настройте жалбата си, като използвате

тази зелена връзка 👈

Инструкциите са там, но можете да зададете всякакви въпроси само тук. Ще се свържем с вас.

Готови ли сте за оплакването?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Документите бяха одобрени, но минаха 15 дни и не ми е платено. Изпратих имейл и ми отговориха, че трябва да изчакам 14 дни, които вече са минали откакто съм направил проверката и не ми искат допълнителна проверка. В други групи казват, че това е измама. Ето го одобрението, което беше на 31 юли. Датата е и не съм получил нито пари, нито отговор. file

Автоматичен превод:
gomezedduar
преди 3 месеца

Именно това е причината за подаване на жалбата. Предлагам ви да го направите.

Очевидно сте чакали твърде дълго.

Знаете ли какво трябва да направите, за да подадете жалба срещу 1win казино, моля?



Автоматичен превод:
gomezedduar
преди 2 месеца

Същият проблем тук минаха 5 дни откакто им изпратих документите си

но изобщо не мога да изтегля средствата си

страхувам се да загубя парите си

Автоматичен превод:
LatifDz27
преди 2 месеца

Здравейте, според това, което пишете все още минавате през проверката и тя не е приключила. Не можете да изтеглите парите без него, така че първо ще трябва да преминете през този процес. Досега нищо не се е случило с документите и казиното само ги проверява?

Опитайте се да не правите нищо с парите и не играйте и чакайте как ще се развие тази ситуация. Ако потвърдите и все още имате проблеми с тегленето, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Може ли да бъде?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Направих теглене, но то винаги е в очакване, тъй като минаха 5 дни

и не получих парите си, подадох жалба, но един от вас ми каза да имам търпение, докато проверят документите ми след 14 дни

ако няма знак ще направим ход ?


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
LatifDz27
преди 2 месеца

Здравейте, и на мен ми се случи същото. Не се приемаха тегления, нито можех да вляза в покер зоната.

Казаха ми от 14 до 30 дни. И след 35 дни получих имейл и моите тегления бяха направени.

Поне моят случай беше завършен

късмет

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направих теглене, но то винаги е в очакване, тъй като минаха 5 дни

и не получих парите си, подадох жалба, но един от вас ми каза да имам търпение, докато проверят документите ми след 14 дни

ако няма знак ще направим ход ?


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, точно както казах, както и в жалбата. Очакването вероятно ще бъде, докато не бъдат проверени всички документи и след това тегленето ще продължи и може да бъде одобрено или отхвърлено. Ако нищо не се промени в рамките на 14 дни, ние ще се свържем с казиното. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, и на мен ми се случи същото. Не се приемаха тегления, нито можех да вляза в покер зоната.

Казаха ми от 14 до 30 дни. И след 35 дни получих имейл и моите тегления бяха направени.

Поне моят случай беше завършен

късмет

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хм, и каква беше причината да чакаш 30 дни? Вие също ли сте били верифицирани или имаше нещо друго? Имаш ли представа защо не можа да отидеш на покер?

Както и да е, знам, че най-важното е, че си получил парите, което ме радва, само ми е малко странно, че трябваше да чакаш толкова дълго. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Блокираха акаунта ми поради причина!!


Автоматичен превод:
1...28 29 30...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини