Да, имам потвърден акаунт. Проблемите продължават вече около месец
Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now
Благодаря за разяснението, преместих публикациите ни под въпросното казино.
Казиното обаче не ви обясни защо има закъснения?
Освен това, в този случай ви предлагам да подадете жалба, защото един месец е много време за казиното да разреши подобна ситуация.Можете да подадете жалба тук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Влезте ли
Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.
However, the casino didn't explain to you why there are delays ?
Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ?
Имам първото теглене, чакащо с 1bet за печалба в казиното, но въпреки че изпратих всички документи и потвърдих сметката, парите не са пристигнали, винаги пише, че тегленето се обработва, заявявам, че са минали само 2 дни, но като чета ревюта на сайта ще започна да се притеснявам вярвам ви да решите проблема благодаря
I have the first withdrawal waiting with 1bet for a win at the casino but despite having sent all the documents and verified the account the money has not arrived, it always says withdrawal being processed, I state that only 2 days have passed but by reading the reviews of the site I will start to be worried I trust you to solve the problem thank you
Ho il primo prelievo in attesa con 1bet di una vincita al casinò ma nonostante ho mandato tutti I documenti e verificato il conto I soldi non sono arrivati , dice sempre prelievo in elaborazione , premetto che sono passati solo 2 giorni ma leggendo le recensioni del sito comincio a essere preoccupato confido in voi per risolvere il problema grazie
Имам чакащо теглене от 24 часа, въпреки че всичко е наред с документацията, не е отключено, казиното е 1bet, можете ли да ми помогнете, благодаря
I have a withdrawal pending for 24 hours although everything is ok with the documentation it is not unlocked the casino is the 1bet one can you help me thanks
Ho un prelievo in sospeso da 24 ore nonostante sia tutto ok con la documentazione non si sblocca il casinò è quello 1bet sapete aiutarmi grazie
Хей! Опитайте се да се успокоите.
Не е необходимо да се стресирате, освен ако няма реални притеснения, не мислите ли?
Какво ще кажете да ми помогнете да разбера по-добре ситуацията?
Например, какво имате предвид под "не е отключен"? Отнася ли се за вашия акаунт или за тегленето, може би? Не се притеснявайте, просто се опитвам да разбера още подробности.
Тук съм за теб.
Hey! Try to calm down.
It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?
How about helping me understand the situation better?
For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.
I'm here for you.
Отключете в смисъл, че не се обработва, следователно винаги се оценява, така или иначе ще изчакам, благодаря, не, акаунтът е потвърден, документите са наред
Unlock in the sense that it is not processed therefore always under evaluation anyway I'll wait thanks no the account is verified the documents are ok
Sbloccare nel senso che non viene elaborato quindi sempre in valutazione lo da cmq attendo grazie no il conto è verificato documenti sono ok
До ден днешен преводът не е пристигнал, тегленето все още се обработва, моля за вашата помощ, благодаря
To this day, the transfer has not arrived, the withdrawal is still being processed, I ask for your help, thank you
Ancora ad oggi bonifico non arrivato sempre prelievo in elaborazione chiedo il vostro aiuto grazie
Е, съжалявам за това. Опитахте ли да попитате казиното защо това е така и все още нямате парите? Имате ли някаква актуализация или не?
Освен това ние даваме на казината 14 дни и тъй като все още сте в средата, нашият екип ще проучи цялата ситуация след това време. Така че бъдете търпеливи и ако нищо не се случи дотогава, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Какво казваш ?
Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ?
Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you.
What do you say ?
Да, опитах се да попитам казиното и нищо не казват да изчакам, благодаря за интереса ви, ще изчакаме този път и тогава вие влизате в игра, ако не платят
Yes I tried to ask the casino and nothing they say to wait anyway thanks for your interest we will wait this time and then you come into play if they don't pay
Si ho provato a chiedere al casinò e niente dicono di aspettare cmq grazie del vostro interessamento aspettiamo questo tempo e dopodiché entrate in campo voi se non pagano
Страхотно, радвам се за добрите новини, които донесете. 🎉🤗
Как се реши в крайна сметка? От казиното писаха ли ти нещо или просто ти изпратиха парите?
Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗
How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ?
Здравейте, имам нужда от вашата помощ, за да възстановя 1710 €.
Имам импулсивен проблем с хазарта, вече се изключих от няколко казина, но това игнорира молбата ми да закрие сметката ми.
Регистрирах се в това казино и след първите няколко загуби влязох в чата и поисках затваряне поради пристрастяване. Бях игнориран и направих общо 1710 € депозити.
Отнемащите време тегления ме накараха да отменя повечето от тях.
Hello, I need your help to recover 1710€.
I have an impulsive problem with gambling, I have already excluded myself from several casinos, but this one ignored my request to close my account.
I signed up at this casino and after the first few losses, I logged into the chat and requested closure for addiction reasons. I was ignored and made a total of 1710€ in deposits.
The time-consuming withdrawals led me to cancel most of them.
Olá, preciso da vossa ajuda para recuperar 1710€.
Tenho um problema impulsivo com o jogo, já me auto exclui de vários casinos, mas este ignorou o meu pedido de encerramento de conta.
Inscrevi-me neste casino e logo após as primeiras perdas, entrei no chat e solicitei o encerramento por motivos de vício. Fui ignorado, fiz um total de 1710€ em depósitos.
Os saques sempre demorados levaram me a cancelar grande parte deles .
здравей Наистина съжалявам, че трябва да преминете през тази трудна ситуация.
Всяко казино трябва да блокира акаунта на играч с проблеми с хазарта веднага щом играчът го спомене, а не да чака изобщо. Те трябва да приемат този вид проблеми много сериозно.
Надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне с жалбата ви и този случай да бъде разрешен.
Стискам палци и се надявам, че казиното ще комуникира с нас относно вашата жалба.🤞
Hello. I am really sorry that you have to go through this tough situtaion.
Every casino should block the account of the player with gambling problems right away when the player mentions it to them and not wait at all. They should take this kind of issue very seriously.
Hopefully, our team will be able to help you out with your complaint and get this case resolved.
I will keep my fingers closed and hope the casino will communicate with us regarding your complaint.🤞
здрасти
Моля, ако имате някакви доказателства, че сте поискали закриване на акаунта ви в 1bet.com, но то е било игнорирано, изпратете ми имейл на hkrisztian007@proton.me . Мога да ви свържа с моя адвокат (не се изисква плащане) и можем да комбинираме вашия случай с моя. 1Bet.com е собственост на Delasport чрез сложна мрежа от компании с израелски собственици, които измамват пари в криптовалута. Има много доказателства срещу тях и ние разследваме повече от две години. Властите вече са се включили в разследването. В случая участват и разследващи журналистически групи, включително журналист, два пъти носител на Пулицър.
Hi!
Please, if you have any evidence that you requested the closure of your account on 1bet.com but it was ignored, send me an email at hkrisztian007@proton.me. I can connect you with my lawyer (no payment required), and we can combine your case with mine. 1Bet.com is owned by Delasport through a complex network of companies, with Israeli owners who are defrauding money in cryptocurrency. There is a lot of evidence against them, and we've been investigating for more than two years. Authorities have now joined the investigation. Investigative journalist groups are also involved in the case, including a two-time Pulitzer Prize-winning journalist.
Четох за вашия случай! Продължава ли толкова време без никакво разрешение?
I've been reading about your case! Has it been going on for so long without any resolution?
Estive a ler sobre o seu caso! Continua á tanto tempo sem qualquer resoluçao?
здрасти
Моля, ако имате някакви доказателства, че сте поискали закриване на акаунта ви в 1bet.com, но то е било игнорирано, изпратете ми имейл на hkrisztian007@proton.me . Мога да ви свържа с моя адвокат (не се изисква плащане) и можем да комбинираме вашия случай с моя. 1Bet.com е собственост на Delasport чрез сложна мрежа от компании с израелски собственици, които измамват пари в криптовалута. Има много доказателства срещу тях и ние разследваме повече от две години. Властите вече са се включили в разследването. В случая участват и разследващи журналистически групи, включително журналист, два пъти носител на Пулицър.
Hi!
Please, if you have any evidence that you requested the closure of your account on 1bet.com but it was ignored, send me an email at hkrisztian007@proton.me. I can connect you with my lawyer (no payment required), and we can combine your case with mine. 1Bet.com is owned by Delasport through a complex network of companies, with Israeli owners who are defrauding money in cryptocurrency. There is a lot of evidence against them, and we've been investigating for more than two years. Authorities have now joined the investigation. Investigative journalist groups are also involved in the case, including a two-time Pulitzer Prize-winning journalist.
През времето, което описвате, открита ли е някаква нова информация и напреднала ли е по някакъв начин? Видях, че при нас рекламацията не е успешна и затова питам.
Както и да е, надявам се, че ще успеете да постигнете положителен резултат и всичко ще се нареди добре.
During the time you describe, has any new information been discovered and has it moved forward in any way ? I saw that the complaint was not successful with us, so that's why I'm asking.
Anyway, I hope that you will be able to achieve a positive result and everything will turn out well.
Бях информиран, че не трябва да споделям конкретна информация тук, тъй като CasinoGuru има партньорски взаимоотношения с Bellona NV и понякога между тях има обмен на информация.
Накратко: те са в голяма беда. Адвокатската кантора VANEPS дори прекрати представителството си в едно дело, тъй като отказа да плати въпреки решението на съда в Кюрасао. Те платиха само под натиска на Антилфон.
I've been informed that I shouldn't share specific information here because CasinoGuru has an affiliate relationship with Bellona NV, and information exchange sometimes occurs between them.
In short: they are in big trouble. The VANEPS law firm even terminated their representation in one case because they refused to pay despite a court ruling in Curaçao. They only paid under pressure from Antillephone.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.