ФорумКазина1Bet Casino - обща дискусия

1Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от HelmeHU
|
7403 преглеждания 52 отговора |
|
12 3
Добавете пост
преди 5 месеца

Да, това е казиното

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, имам потвърден акаунт. Проблемите продължават вече около месец


Автоматичен превод:
euginepefung
преди 5 месеца

Благодаря за разяснението, преместих публикациите ни под въпросното казино.

Казиното обаче не ви обясни защо има закъснения?

Освен това, в този случай ви предлагам да подадете жалба, защото един месец е много време за казиното да разреши подобна ситуация.Можете да подадете жалба тук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам първото теглене, чакащо с 1bet за печалба в казиното, но въпреки че изпратих всички документи и потвърдих сметката, парите не са пристигнали, винаги пише, че тегленето се обработва, заявявам, че са минали само 2 дни, но като чета ревюта на сайта ще започна да се притеснявам вярвам ви да решите проблема благодаря

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам чакащо теглене от 24 часа, въпреки че всичко е наред с документацията, не е отключено, казиното е 1bet, можете ли да ми помогнете, благодаря

Автоматичен превод:
Domenico.sisti
преди 1 месец

Хей! Опитайте се да се успокоите.

Не е необходимо да се стресирате, освен ако няма реални притеснения, не мислите ли?

Какво ще кажете да ми помогнете да разбера по-добре ситуацията?

Например, какво имате предвид под "не е отключен"? Отнася ли се за вашия акаунт или за тегленето, може би? Не се притеснявайте, просто се опитвам да разбера още подробности.

Тук съм за теб.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Отключете в смисъл, че не се обработва, следователно винаги се оценява, така или иначе ще изчакам, благодаря, не, акаунтът е потвърден, документите са наред

Автоматичен превод:
Domenico.sisti
преди 1 месец

Моля, дръжте ни в течение със сигурност.🙏🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

До ден днешен преводът не е пристигнал, тегленето все още се обработва, моля за вашата помощ, благодаря

Автоматичен превод:
Domenico.sisti
преди 1 месец

Е, съжалявам за това. Опитахте ли да попитате казиното защо това е така и все още нямате парите? Имате ли някаква актуализация или не?

Освен това ние даваме на казината 14 дни и тъй като все още сте в средата, нашият екип ще проучи цялата ситуация след това време. Така че бъдете търпеливи и ако нищо не се случи дотогава, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, опитах се да попитам казиното и нищо не казват да изчакам, благодаря за интереса ви, ще изчакаме този път и тогава вие влизате в игра, ако не платят

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всичко е ОК, благодаря все пак

Автоматичен превод:
Domenico.sisti
преди 1 месец

Страхотно, радвам се за добрите новини, които донесете. 🎉🤗

Как се реши в крайна сметка? От казиното писаха ли ти нещо или просто ти изпратиха парите?

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини