ФорумКазина1Bet Casino - обща дискусия

1Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от HelmeHU
|
13545 преглеждания 65 отговора |
|
12 3 4
преди 11 месеца

Да, това е казиното

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, имам потвърден акаунт. Проблемите продължават вече около месец


Автоматичен превод:
euginepefung
преди 11 месеца

Благодаря за разяснението, преместих публикациите ни под въпросното казино.

Казиното обаче не ви обясни защо има закъснения?

Освен това, в този случай ви предлагам да подадете жалба, защото един месец е много време за казиното да разреши подобна ситуация.Можете да подадете жалба тук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имам първото теглене, чакащо с 1bet за печалба в казиното, но въпреки че изпратих всички документи и потвърдих сметката, парите не са пристигнали, винаги пише, че тегленето се обработва, заявявам, че са минали само 2 дни, но като чета ревюта на сайта ще започна да се притеснявам вярвам ви да решите проблема благодаря

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имам чакащо теглене от 24 часа, въпреки че всичко е наред с документацията, не е отключено, казиното е 1bet, можете ли да ми помогнете, благодаря

Автоматичен превод:
Domenico.sisti
преди 8 месеца

Хей! Опитайте се да се успокоите.

Не е необходимо да се стресирате, освен ако няма реални притеснения, не мислите ли?

Какво ще кажете да ми помогнете да разбера по-добре ситуацията?

Например, какво имате предвид под "не е отключен"? Отнася ли се за вашия акаунт или за тегленето, може би? Не се притеснявайте, просто се опитвам да разбера още подробности.

Тук съм за теб.


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Отключете в смисъл, че не се обработва, следователно винаги се оценява, така или иначе ще изчакам, благодаря, не, акаунтът е потвърден, документите са наред

Автоматичен превод:
Domenico.sisti
преди 8 месеца

Моля, дръжте ни в течение със сигурност.🙏🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

До ден днешен преводът не е пристигнал, тегленето все още се обработва, моля за вашата помощ, благодаря

Автоматичен превод:
Domenico.sisti
преди 8 месеца

Е, съжалявам за това. Опитахте ли да попитате казиното защо това е така и все още нямате парите? Имате ли някаква актуализация или не?

Освен това ние даваме на казината 14 дни и тъй като все още сте в средата, нашият екип ще проучи цялата ситуация след това време. Така че бъдете търпеливи и ако нищо не се случи дотогава, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Да, опитах се да попитам казиното и нищо не казват да изчакам, благодаря за интереса ви, ще изчакаме този път и тогава вие влизате в игра, ако не платят

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Всичко е ОК, благодаря все пак

Автоматичен превод:
Domenico.sisti
преди 8 месеца

Страхотно, радвам се за добрите новини, които донесете. 🎉🤗

Как се реши в крайна сметка? От казиното писаха ли ти нещо или просто ти изпратиха парите?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам нужда от вашата помощ, за да възстановя 1710 €.


Имам импулсивен проблем с хазарта, вече се изключих от няколко казина, но това игнорира молбата ми да закрие сметката ми.


Регистрирах се в това казино и след първите няколко загуби влязох в чата и поисках затваряне поради пристрастяване. Бях игнориран и направих общо 1710 € депозити.

Отнемащите време тегления ме накараха да отменя повечето от тях.

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 3 месеца

здравей Наистина съжалявам, че трябва да преминете през тази трудна ситуация.

Всяко казино трябва да блокира акаунта на играч с проблеми с хазарта веднага щом играчът го спомене, а не да чака изобщо. Те трябва да приемат този вид проблеми много сериозно.

Надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне с жалбата ви и този случай да бъде разрешен.

Стискам палци и се надявам, че казиното ще комуникира с нас относно вашата жалба.🤞

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 3 месеца

здрасти

Моля, ако имате някакви доказателства, че сте поискали закриване на акаунта ви в 1bet.com, но то е било игнорирано, изпратете ми имейл на hkrisztian007@proton.me . Мога да ви свържа с моя адвокат (не се изисква плащане) и можем да комбинираме вашия случай с моя. 1Bet.com е собственост на Delasport чрез сложна мрежа от компании с израелски собственици, които измамват пари в криптовалута. Има много доказателства срещу тях и ние разследваме повече от две години. Властите вече са се включили в разследването. В случая участват и разследващи журналистически групи, включително журналист, два пъти носител на Пулицър.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 3 месеца

Четох за вашия случай! Продължава ли толкова време без никакво разрешение?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти

Моля, ако имате някакви доказателства, че сте поискали закриване на акаунта ви в 1bet.com, но то е било игнорирано, изпратете ми имейл на hkrisztian007@proton.me . Мога да ви свържа с моя адвокат (не се изисква плащане) и можем да комбинираме вашия случай с моя. 1Bet.com е собственост на Delasport чрез сложна мрежа от компании с израелски собственици, които измамват пари в криптовалута. Има много доказателства срещу тях и ние разследваме повече от две години. Властите вече са се включили в разследването. В случая участват и разследващи журналистически групи, включително журналист, два пъти носител на Пулицър.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

През времето, което описвате, открита ли е някаква нова информация и напреднала ли е по някакъв начин? Видях, че при нас рекламацията не е успешна и затова питам.

Както и да е, надявам се, че ще успеете да постигнете положителен резултат и всичко ще се нареди добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Бях информиран, че не трябва да споделям конкретна информация тук, тъй като CasinoGuru има партньорски взаимоотношения с Bellona NV и понякога между тях има обмен на информация.

Накратко: те са в голяма беда. Адвокатската кантора VANEPS дори прекрати представителството си в едно дело, тъй като отказа да плати въпреки решението на съда в Кюрасао. Те платиха само под натиска на Антилфон.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 3 месеца

Как можем да продължим?

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини