Да, имам потвърден акаунт. Проблемите продължават вече около месец
Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now
Благодаря за разяснението, преместих публикациите ни под въпросното казино.
Казиното обаче не ви обясни защо има закъснения?
Освен това, в този случай ви предлагам да подадете жалба, защото един месец е много време за казиното да разреши подобна ситуация.Можете да подадете жалба тук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Влезте ли
Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.
However, the casino didn't explain to you why there are delays ?
Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ?
Имам първото теглене, чакащо с 1bet за печалба в казиното, но въпреки че изпратих всички документи и потвърдих сметката, парите не са пристигнали, винаги пише, че тегленето се обработва, заявявам, че са минали само 2 дни, но като чета ревюта на сайта ще започна да се притеснявам вярвам ви да решите проблема благодаря
I have the first withdrawal waiting with 1bet for a win at the casino but despite having sent all the documents and verified the account the money has not arrived, it always says withdrawal being processed, I state that only 2 days have passed but by reading the reviews of the site I will start to be worried I trust you to solve the problem thank you
Ho il primo prelievo in attesa con 1bet di una vincita al casinò ma nonostante ho mandato tutti I documenti e verificato il conto I soldi non sono arrivati , dice sempre prelievo in elaborazione , premetto che sono passati solo 2 giorni ma leggendo le recensioni del sito comincio a essere preoccupato confido in voi per risolvere il problema grazie
Имам чакащо теглене от 24 часа, въпреки че всичко е наред с документацията, не е отключено, казиното е 1bet, можете ли да ми помогнете, благодаря
I have a withdrawal pending for 24 hours although everything is ok with the documentation it is not unlocked the casino is the 1bet one can you help me thanks
Ho un prelievo in sospeso da 24 ore nonostante sia tutto ok con la documentazione non si sblocca il casinò è quello 1bet sapete aiutarmi grazie
Хей! Опитайте се да се успокоите.
Не е необходимо да се стресирате, освен ако няма реални притеснения, не мислите ли?
Какво ще кажете да ми помогнете да разбера по-добре ситуацията?
Например, какво имате предвид под "не е отключен"? Отнася ли се за вашия акаунт или за тегленето, може би? Не се притеснявайте, просто се опитвам да разбера още подробности.
Тук съм за теб.
Hey! Try to calm down.
It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?
How about helping me understand the situation better?
For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.
I'm here for you.
Отключете в смисъл, че не се обработва, следователно винаги се оценява, така или иначе ще изчакам, благодаря, не, акаунтът е потвърден, документите са наред
Unlock in the sense that it is not processed therefore always under evaluation anyway I'll wait thanks no the account is verified the documents are ok
Sbloccare nel senso che non viene elaborato quindi sempre in valutazione lo da cmq attendo grazie no il conto è verificato documenti sono ok
До ден днешен преводът не е пристигнал, тегленето все още се обработва, моля за вашата помощ, благодаря
To this day, the transfer has not arrived, the withdrawal is still being processed, I ask for your help, thank you
Ancora ad oggi bonifico non arrivato sempre prelievo in elaborazione chiedo il vostro aiuto grazie
Е, съжалявам за това. Опитахте ли да попитате казиното защо това е така и все още нямате парите? Имате ли някаква актуализация или не?
Освен това ние даваме на казината 14 дни и тъй като все още сте в средата, нашият екип ще проучи цялата ситуация след това време. Така че бъдете търпеливи и ако нищо не се случи дотогава, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Какво казваш ?
Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ?
Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you.
What do you say ?
Да, опитах се да попитам казиното и нищо не казват да изчакам, благодаря за интереса ви, ще изчакаме този път и тогава вие влизате в игра, ако не платят
Yes I tried to ask the casino and nothing they say to wait anyway thanks for your interest we will wait this time and then you come into play if they don't pay
Si ho provato a chiedere al casinò e niente dicono di aspettare cmq grazie del vostro interessamento aspettiamo questo tempo e dopodiché entrate in campo voi se non pagano
Страхотно, радвам се за добрите новини, които донесете. 🎉🤗
Как се реши в крайна сметка? От казиното писаха ли ти нещо или просто ти изпратиха парите?
Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗
How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.