преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
В момента започва да се разгръща доста голямо съдебно дело срещу 1bet Casino, но за да започне делото, ще бъде от съществено значение казиното да ми изпрати копие от нашите чат разговори. През последните три седмици поисках копия на съобщения общо повече от 10 пъти. Те ще бъдат задължени по закон да предоставят копия на съобщенията. В чата пише, че съответният отдел работи по въпроса, но това явно е лъжа. По имейл поддръжката не отговаря на нито едно писмо междувременно.
Освен това имам право да знам какво се случва със сумата по сметката и какъв е методът на плащане, ако искам да закрия сметката си. Не съм чувал от три седмици. Няма нищо по въпроса в условията на договора. Ако закрия акаунта си, тогава според GDPR те също трябва да изтрият данните ми, вече няма да мога да ги управлявам, така че акаунтът ще бъде закрит и няма да мога да изплащам сумата всяка седмица.
Бих искал най-накрая да получа копие от съобщенията и да получа отговор на въпрос, който не е подробно описан в условията на договора
Някой знае ли към кой орган да се обърна в тази връзка?
At the moment, a fairly large lawsuit is starting to unfold against 1bet Casino, however, in order to start the lawsuit, it would be essential for the casino to send me a copy of our chat conversations. In the last three weeks, I have requested copies of messages more than 10 times in total. They would be required by law to release copies of the messages. The chat says that the relevant department is working on it, but this is clearly a lie. By e-mail, the support does not respond to a single letter in the meantime.
In addition, I would have the right to know what happens to the amount on the account and what the payment method is if I want to cancel my account. I haven't heard back in three weeks. There is nothing about it in the terms of the contract. If I cancel my account, then according to the GDPR they should also delete my data, I would no longer be able to manage it, so the account will be closed and I will not be able to pay out the amount every week.
I would like to finally receive a copy of the messages and get an answer to a question not detailed in the terms of the contract
Does anyone know which authority to turn to in this regard?
Здравейте,
Опитах се да вляза в сайта, за да разбера къде е лицензиран, но не успях.
Честно казано, това казино в момента има репутация 0,0 от 10, проверете го тук и е разрешило общо само 1 жалба.
Е, всъщност не изглежда много добре. Чувствайте се свободни да изпратите жалбата тук .
Hello,
I tried to access the site to find out where it is licensed but was not successful.
To be honest, this casino currently has a reputation 0,0 out of 10, check it here, and has solved only 1 complaint in total.
Well, it actually does not seem pretty good. Feel free to submit the complaint here.
Подадох жалба, но за съжаление Петронела беше измамена от казиното. Казиното копира кореспонденция, която е с един ден по-ранна от съответната. Въпреки това случаят беше приключен и не беше възобновен. И когато искам да подам нов случай, че 1bet не е издал кореспонденцията почти месец, оплакването ми се изтрива от страницата Casino Guru.
I filed a complaint, but unfortunately Petronella was scammed by the casino. The casino copied a correspondence that is one day earlier than the relevant one. Nevertheless, the case was closed and not reopened. And when I want to submit a new case that 1bet has not issued the correspondence for almost a month, my complaint is deleted from the Casino Guru page.
Здравей,
Вашето оплакване е видимо, можете да го намерите тук .
Имате ли съответната кореспонденция, моля? Ако е така, предполагам, че това е добра причина за повторното отваряне.
Hello there,
your complaint is visible, you can find it here.
Do you have the relevant correspondence, please? If so, I guess that this is a good reason for the reopening.
Здравей Радка,
Подадох още два случая относно казиното 1bet, но и двата бяха изтрити без никаква смислена информация.
Друг случай:
Петронела затвори случая, защото казиното 1bet.com копира съобщение от мениджъра на VIP акаунта. Съобщението обаче е ден по-рано от момента, в който поисках закриване на акаунта. В съответствие с условията на договора поисках закриване на акаунта в чата на 1bet. Това не се случи. Казиното злоупотреби с пристрастяването ми към хазарта. Няколко пъти съм искал копия от съобщенията. Досега казиното отказа да даде копие от кореспонденцията в чата. Те не отговарят и междувременно са баннати.
Hello Radka,
I submitted two more cases regarding the 1bet casino, but both were deleted without any meaningful information.
Another case:
Petronella closed the case because the 1bet.com casino copied a message from the VIP account manager. However, the message is a day earlier than when I requested to close the account. In accordance with the terms of the contract, I requested the account to be closed on 1bet chat. That didn't happen. The casino abused my gambling addiction. I have requested copies of the messages on several occasions. So far, the casino refused to give a copy of the chat correspondence. They don't answer and have been banned in the meantime.
Здравей Радка,
Подадох още два случая относно казиното 1bet, но и двата бяха изтрити без никаква смислена информация.
Друг случай:
Петронела затвори случая, защото казиното 1bet.com копира съобщение от мениджъра на VIP акаунта. Съобщението обаче е ден по-рано от момента, в който поисках закриване на акаунта. В съответствие с условията на договора поисках закриване на акаунта в чата на 1bet. Това не се случи. Казиното злоупотреби с пристрастяването ми към хазарта. Няколко пъти съм искал копия от съобщенията. Досега казиното отказа да даде копие от кореспонденцията в чата. Те не отговарят и междувременно са баннати.
Hello Radka,
I submitted two more cases regarding the 1bet casino, but both were deleted without any meaningful information.
Another case:
Petronella closed the case because the 1bet.com casino copied a message from the VIP account manager. However, the message is a day earlier than when I requested to close the account. In accordance with the terms of the contract, I requested the account to be closed on 1bet chat. That didn't happen. The casino abused my gambling addiction. I have requested copies of the messages on several occasions. So far, the casino refused to give a copy of the chat correspondence. They don't answer and have been banned in the meantime.
Здравейте,
Трудно ми е да повярвам. Обикновено не изтриваме жалби, освен ако играчът се държи неподходящо или случаят е идентичен с подадените преди това.
Позволете ми да ви попитам отново: Имате ли съответната кореспонденция, моля? Първият, който споменахте вече няколко пъти?
Ако е така, предполагам, че това е добра причина за повторното отваряне.
Hello,
I find it hard to believe. We usually do not delete complaints unless the player behaves inappropriately or the case is identical to those previously submitted.
Allow me to ask you again: Do you have the relevant correspondence, please? The first one you have mentioned several times now?
If so, I guess that this is a good reason for the reopening.
Адвокатът ми написа следното писмо, на което естествено не беше получен отговор. Ще бъдем особено щастливи, ако случаят бъде отворен отново, тъй като 1bet изглежда отговаря само на CasinoGuru.
Белона Н.В
На вниманието: Управление
Heelsumstraat 51 Парк за електронна търговия
Кюрасао
28 септември 2022 г
Хелмеци / Белона Н.В
Ls,
От името на клиента Krisztián Helmeczi моля вашето внимание за следното.
Клиентът е имал акаунт в онлайн казино 1bet.com. Този сайт се управлява от вашата компания и действа под лиценза на Antillephone NV.
Казиното злоупотребява със зависимостта на клиента към хазарта, което го кара да загуби над 100 милиона HUF.
В много случаи клиент поиска копие от чат кореспонденцията между казиното и него. (Приложение)
Досега казиното отказва да даде копие от кореспонденцията в чата.
От името на клиента с настоящото изисквам копие от чат кореспонденцията между казиното и клиента от 26 август 2022 г. до днес.
Очакваме копие от кореспонденцията не по-късно от 5 дни.
В очакване на вашия отговор.
Искрено Ваш,
Р. Бийкерк
My lawyer wrote the following letter, to which, of course, no reply was received. We would be especially happy if the case were reopened, as 1bet seems to only respond to CasinoGuru.
Bellona NV
Attn: Management
Heelsumstraat 51 E-Commerce Park
Curaçao
September 28, 2022
Helmeczi / Bellona NV
L.s.,
On behalf of client Krisztián Helmeczi I request your attention for the following.
Client had an account at the online casino 1bet.com. This site is operated by your company and acts under the license of Antillephone NV.
The casino made misuse of the gambling addiction of client which make him lose over HUF 100 million.
On numerous occasions client asked copy of the chat correspondence between the casino and him. (Annex)
So far, the casino refused the give copy of the chat correspondence.
On behalf of client I hereby demand copy of the chat correspondence between the casino and client as from August 26, 2022 and today.
We expect copy of the correspondence not later than 5 days from now.
Awaiting your reply.
Sincerely yours,
R. Bijkerk
Все още смятам, че трябва да се съсредоточите върху предоставянето на липсващия разговор.
Съжалявам, но бих казал, че това е много важна част, която все още липсва.
I still think that you should focus on providing the missing conversation.
I'm sorry, but I'd say this is a very important piece that is still missing.
След дълго време получихме копие от кореспонденцията. Единственият проблем е, че пощата е фалшифицирана. :)
Кой би си помислил...
Разбира се, подадохме сигнал в полицията.
1bet.com мами и собствените си адвокати.
Прилагам извадка от писмото, изпратено от моя адвокат.
Има много дела срещу тях, ощетили са клиенти с милиони долари. Освен това се оказа, че в няколко случая платената сума не е пристигнала директно при тях, а в китайски уеб магазини (имаме доказателство за това), което е класически пример за пране на пари.
After a long time, we received a copy of the correspondence. The only problem is that the mail was forged. :)
Who would have thought...
Of course, we filed a police report.
1bet.com also cheats its own lawyers.
I am attaching an excerpt from the letter sent by my lawyer.
There are many cases against them, they have damaged customers with millions of dollars. In addition, it turned out that in several cases the amount paid did not arrive directly to them, but to Chinese webshops (we have proof of it), which is a classic example of money laundering.
за съжаление
Трудно мога да коментирам това. Да се опитваме да направим фалшификат е глупаво и нечестно, все пак не зависи от нас да се месим на това ниво. Освен това, никой не трябва да играе в "казино" с репутация 0 .
Нека каузата ви бъде успешна.
Sadly,
I can hardly comment on this. Trying to make a forgery is stupid and dishonest, still, it's not up to us to get involved at this level. Furthermore, nobody should play in a "casino" with a reputation of 0.
Let your cause be successful.
Актуализация:
Подадохме жалба срещу Bellona NV. Имам много добър адвокат, който е специализиран конкретно в измами в казино Кюрасао.
Има много оплаквания срещу Bellona NV, чудно е, че сайтове като CasinoGuru и Askgamblers не са забранили всички свои казина.
Update:
We filed a complaint against Bellona NV. I have a very good lawyer who specializes specifically in Curacao casino scams.
There are a lot of complaints against Bellona NV, it's a wonder that sites like CasinoGuru and Askgamblers don't have all their casinos banned.
Здравейте,
не можем да забраним нито едно казино, защото не сме официален орган, разбирате ли?
Вместо това избрахме да предоставим честни отзиви, така че играчи като вас да могат да избягват опасни онлайн казина.
Мога ли да знам дали сте проверили прегледа на казиното, оплакванията или потребителските отзиви някъде в мрежата, преди да решите да играете на такъв сайт? 🤔
Виждам тази предпазна мярка като по-ефективна от съденето на такива компании след това. Просто моята гледна точка 🙂
Hello,
we can't ban any casino, because we are not an official authority, you see?
Instead, we chose to provide honest reviews, so players like you can avoid dangerous online casinos.
May I know whether you had checked the casino review, complaints, or user reviews anywhere on the net before you decided to play on such a site? 🤔
I see this precaution as more effective than suing such companies afterward. Just my point of view 🙂
Здравейте,
Мислех си за тази страница:
https://casino.guru/blacklist
Други казина Bellona NV са изброени в него, но 1bet.com не е.
Да, проверих казиното преди. За съжаление, чух за Casino Guru само след като прочетох за обработката на жалби.
Страниците на унгарски език бяха хвалени, но се оказа, че повечето от тях са платени PR статии. Също така проверих в Trustpilot, но междувременно също се оказа, че плащат 5 евро за положителни отзиви.
Преди играех само в големи сайтове, не знаех, че има средни казина, които не спазват собствените си условия и дори извършват фалшификации.
Hello,
I was thinking of this page:
https://casino.guru/blacklist
Other Bellona NV casinos are listed on it, but 1bet.com is not.
Yes, I checked the casino before. Unfortunately, I only heard about Casino Guru after reading about the complaint handling.
The Hungarian-language pages were praised, but it turned out that most of them were paid PR articles. Also, I checked on Trustpilot, but in the meantime it also turned out that they pay 5 euros for positive reviews.
Before, I only played on big sites, I didn't know that there are medium-sized casinos that don't respect their own terms and conditions and even commit forgery.
здрасти
можете да опитате този контакт. Преди това докладвах за казиното HOT.BET (Bellona NV) тук.
Директор по правни въпроси и съответствие с iGaming.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Име: Синди Дромънд
Hi!
you can try this contact.I previously reported the HOT.BET (Bellona NV) casino here.
Director Legal and iGaming Compliance.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Name:Cindy Drommond
здрасти
Виждам, че и ти си унгарец. Прочетох жалбата ви. Намерихме адвокат в Кюрасао, той в момента се занимава с нашия случай, има и друг унгарец, който също има същия проблем като вас. Само с този адвокат в момента има 5 дела срещу Белона. Вече пуснах жалба в ЕМ груп, оттогава дойде адвокатът на Белона.
Вече съм на етапа, в който подадохме сигнал в полицията в Кюрасао за фалшификация, защото въпреки че получих копие от кореспонденцията, тя беше фалшифицирана по последния мръсен начин. Сега се опитваме да накараме Zendesk (оператора на платформата за чат) да каже, че това не е автентично копие.
В момента нито VANEPS (адвокатската кантора на Bellona), Antillephone (те са притежател на главния лиценз), нито властите на Кюрасао отговарят, така че ги докладвах на унгарските и малтийските органи за защита на данните преди 1 седмица.
Следващият кръг е подаване на сигнал за пране на пари, тъй като в няколко случая сумата не е пристигнала в Bellona NV, а е попаднала в китайски уеб магазини, като сумата не е била приспадната в евро или долари, а в китайски юани.
Ако смятате, че можете да се присъедините към нас, адвокатът работи срещу такса за успех.
Hi!
I see you are also Hungarian. I read your complaint. We found a lawyer in Curacao, he is currently handling our case, there is also another Hungarian who also has the same problem as you. There are currently 5 cases against Bellona with this lawyer alone. I have already filed a complaint with EM group, since then Bellona's lawyer has come.
I am already at the stage where we filed a police report in Curacao for forgery, because although I received a copy of the correspondence, it was forged in the last dirty way. We are now trying to get Zendesk (the operator of the chat platform) to say that this is not an authentic copy.
Currently, neither VANEPS (Bellona's law firm), Antillephone (they are the master license holder), nor the Curacao authorities are responding, so I reported them to the Hungarian and Maltese data protection authorities 1 week ago.
The next round is to file a report for money laundering, because in several cases the amount did not arrive at Bellona NV, but instead landed at Chinese webshops, and the amount was not deducted in euros or dollars, but in Chinese yuan.
If you think you can join us, the lawyer works for a success fee.
Szia!
Úgy látom Te is magyar vagy. Olvastam a panaszodat. Találtunk Curacaoban ügyvédet, jelenleg intézi az ügyünket, van még egy másik magyar is akinek szintén hasonló problémája van mint neked. A Bellona ellen jelenleg 5 ügy csak ennél az ügyvédnél. Az EM group-nál már tettem panaszt, azóta jött a Bellona ügyvédje.
Én már olyan szakaszban vagyok, hogy Curacaoban rendőrségi feljelentést tettünk okirathamisítás miatt, mert bár megkaptam a levelezés másolatát, de utolsó szemét módon meghamisították. Most próbáljuk elérni, hogy a Zendesk (a chat platform üzemeltetője) megmondja, hogy ez nem hiteles másolat.
Jelenleg sem a VANEPS (a Bellona ügyvédi irodája), sem az Antillephone (ők a master licence holder), sem pedig a Curacaoi hatóság nem válaszol, így 1 hete feljelentettem őket a magyarországi és a máltai adatvédelmi hatóságnál.
A következő kör, hogy feljelentést teszünk pénzmosás miatt, mert több esetben esetben nem a Bellona NV-hez érkezett meg az összeg, hanem kínai webshopoknál landolt a befizetett összeg, és nem euróban vagy dollárban vonták le az összeget, hanem kínai yüanban.
Ha gondolod csatlakozhatsz hozzánk, az ügyvéd sikerdíjért dolgozik.
здрасти
Разбирам ситуацията ви. благодаря, че се опита да помогнеш. аз обаче също дадох моя случай на клиента, директорът на ЕМ ГРУП също разследва случая. Мисля да изчакам резултатите от изпитите,
очевидно е, че Bellona Nv. измама и неуважителен цег. защото психологията се използва от играчите. ако спечелите честно. ще направи всичко, за да избегне плащане.
колкото до Penz Mosast, знам всичко за тази фирма. Ще ви изпратя връзката за това. което също може да представлява интерес за вас,
https://casino.guru/hot-bet-casino-the-player-s-requesting-a-refund
Надявам се, че можете да разрешите вашия случай. Пожелавам ти богати пръсти на успех
Hi.
I understand your situation. thanks for trying to help. however, I also gave my case to the client, and the Director of EM GRUP is also investigating the case. I think I will wait for the results of the exams,
it is obvious that Bellona Nv. a fraud and disrespectful ceg. because psychology is used by the game players. if you win fairly. will do anything to avoid payment.
as for Penz Mosast, I know everything about this company. I will send you the link for this. which may also be of interest to you,
https://casino.guru/hot-bet-casino-the-player-s-requesting-a-refund
I hope you can solve your case. I Wish You Rich Fingers of Success
Szia.
Megertem a helyzeted. köszönöm hogy próbalsz segiteni. viszont en is atadtam az ügyemet az ügyvednek, es az EM GRUP Igazgatója is vizsgalja az esetet. úgy gondolom hogy megvarom a vizsgalatok eredmenyet,
ez nyilvan való hogy az Bellona Nv. egy csaló es tiszteletlen ceg. hiszen pszichologiat hasznal a jatekosok megtevesztesere. ha tisztesegesen nyersz. mindent megtesz hogy elkerülje a kifizetset.
ami a Penz Mosast illeti en barmit eltudok kepzelni erről a cegről. bemasolok neked ehez kapcsolodo ugyet. ami erdekes lehet szamodra is,
https://casino.guru/hot-bet-casino-the-player-s-requesting-a-refund
Remelem sikerül megoldani az ügyed. Sikerekben Gazdag Uj Evet Kivanok
здрасти
Честита нова година, изпълнена с успехи и на теб!
Случайно Рулоф Бийкерк да не е вашият адвокат?
Колко време Em Group разследва вашия случай?
Hi!
Happy new year full of success to you too!
Isn't Roelof Bijkerk your lawyer by any chance?
How long has Em Group been investigating your case?
Szia!
Neked is sikerekben gazdag boldog új évet!
Véletlenül nem Roelof Bijkerk az ügyvéded?
Neked mióta vizsgálja az Em Group az ügyedet?
здрасти
Благодаря ти много!
Roelof Bijkerk не е мой адвокат.
На 3 октомври дадох случая си директно на директора на EM Grup.
Уверен съм, че ще успея да си върна печалбите, тъй като преди няколко месеца казиното обяви, че съм получил обратно платените си пари. но той никога не ми върна парите, които платих. и взех и моята награда, тук казиното заяви, че ми е върнало депозита. минаха повече от 2 месеца. но за съжаление и тук казиното ме измами. и той излъга. BELLONA NV. Той така и не върна парите, които плати. ясно е, че Bellona NV Penzmosók са измамници и обирджии.
Hi!
Thank you very much!
Roelof Bijkerk is not my attorney.
On October 3, I gave my case directly to the EM Grup Director.
I am confident that I will be able to get my winnings back, since the casino announced several months ago that I received my paid money back. but he never returned the money I paid. and took my prize too, here the casino stated that it returned my deposit. it's been more than 2 months. but unfortunately the casino cheated me here too. and he lied. BELLONA NV. He never returned the money he paid. it is clear that Bellona NV Penzmosók are Fraudsters and Robbers.
Szia!
Köszönöm Szepen!
Nem Roelof Bijkerk az en ügyvedem.
Oktober 3. adtam at az ügyemet közvetlenül az EM Grup Igazgatójanak.
en meg bizom benne hogy sikerül vissza kapnom a nyeremenyem, hiszen a kaszinó honapokkal ezelőtt kijelentette hogy vissza kaptam a befizetett penzem. de soha nem küldte vissza a befizetett penzem. es a nyeremenyemet is elvette,itt a kszinó kijelentette hogy vissza adta a befizetesemet. ennek mert több mint 2 hónapja. de sajnos a kaszinó itt is megtevesztett. es hazudott. BELLONA NV . Soha nem küldte vissza a befizetett penz. egyertelmű hogy a Bellona NV Penzmosók Csalók es Rablók.
Здравейте, докато чета вашите разговори тук, не ми остава нищо друго освен да ви пожелая много успех в разрешаването на вашите спорове. Определено ще сме благодарни, ако можете да документирате във форума как напредват вашите случаи и какво включва това. Можете лесно да започнете нова тема тук във форума относно тази тема, за да стане всичко по-ясно. По-късно ще мога да публикувам текущите ви публикации там. Успех и ни дръжте в течение, моля✨
Hello, as I am reading your conversations here, I have nothing left but to wish you much success in solving your disputes. We would definitely appreciate if you could document on the forum how your cases are progressing and what it entails. You can easily start a new thread here on the forum regarding this topic to make everything clearer. I can then your current posts there later . Good luck and keep us informed please✨
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.