ФорумКазина1Bet Casino - обща дискусия

1Bet Casino - обща дискусия

преди 2 години от HelmeHU
|
13480 преглеждания 65 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

В момента започва да се разгръща доста голямо съдебно дело срещу 1bet Casino, но за да започне делото, ще бъде от съществено значение казиното да ми изпрати копие от нашите чат разговори. През последните три седмици поисках копия на съобщения общо повече от 10 пъти. Те ще бъдат задължени по закон да предоставят копия на съобщенията. В чата пише, че съответният отдел работи по въпроса, но това явно е лъжа. По имейл поддръжката не отговаря на нито едно писмо междувременно.


Освен това имам право да знам какво се случва със сумата по сметката и какъв е методът на плащане, ако искам да закрия сметката си. Не съм чувал от три седмици. Няма нищо по въпроса в условията на договора. Ако закрия акаунта си, тогава според GDPR те също трябва да изтрият данните ми, вече няма да мога да ги управлявам, така че акаунтът ще бъде закрит и няма да мога да изплащам сумата всяка седмица.


Бих искал най-накрая да получа копие от съобщенията и да получа отговор на въпрос, който не е подробно описан в условията на договора


Някой знае ли към кой орган да се обърна в тази връзка?

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 2 години

Здравейте,

Опитах се да вляза в сайта, за да разбера къде е лицензиран, но не успях.

Честно казано, това казино в момента има репутация 0,0 от 10, проверете го тук и е разрешило общо само 1 жалба.

Е, всъщност не изглежда много добре. Чувствайте се свободни да изпратите жалбата тук .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Подадох жалба, но за съжаление Петронела беше измамена от казиното. Казиното копира кореспонденция, която е с един ден по-ранна от съответната. Въпреки това случаят беше приключен и не беше възобновен. И когато искам да подам нов случай, че 1bet не е издал кореспонденцията почти месец, оплакването ми се изтрива от страницата Casino Guru.



Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 2 години

Здравей,

Вашето оплакване е видимо, можете да го намерите тук .

Имате ли съответната кореспонденция, моля? Ако е така, предполагам, че това е добра причина за повторното отваряне.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Подадох още два случая относно казиното 1bet, но и двата бяха изтрити без никаква смислена информация.


Друг случай:

Петронела затвори случая, защото казиното 1bet.com копира съобщение от мениджъра на VIP акаунта. Съобщението обаче е ден по-рано от момента, в който поисках закриване на акаунта. В съответствие с условията на договора поисках закриване на акаунта в чата на 1bet. Това не се случи. Казиното злоупотреби с пристрастяването ми към хазарта. Няколко пъти съм искал копия от съобщенията. Досега казиното отказа да даде копие от кореспонденцията в чата. Те не отговарят и междувременно са баннати.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,


Подадох още два случая относно казиното 1bet, но и двата бяха изтрити без никаква смислена информация.


Друг случай:

Петронела затвори случая, защото казиното 1bet.com копира съобщение от мениджъра на VIP акаунта. Съобщението обаче е ден по-рано от момента, в който поисках закриване на акаунта. В съответствие с условията на договора поисках закриване на акаунта в чата на 1bet. Това не се случи. Казиното злоупотреби с пристрастяването ми към хазарта. Няколко пъти съм искал копия от съобщенията. Досега казиното отказа да даде копие от кореспонденцията в чата. Те не отговарят и междувременно са баннати.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Трудно ми е да повярвам. Обикновено не изтриваме жалби, освен ако играчът се държи неподходящо или случаят е идентичен с подадените преди това.

Позволете ми да ви попитам отново: Имате ли съответната кореспонденция, моля? Първият, който споменахте вече няколко пъти?

Ако е така, предполагам, че това е добра причина за повторното отваряне.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Адвокатът ми написа следното писмо, на което естествено не беше получен отговор. Ще бъдем особено щастливи, ако случаят бъде отворен отново, тъй като 1bet изглежда отговаря само на CasinoGuru.

Белона Н.В

На вниманието: Управление

Heelsumstraat 51 Парк за електронна търговия

Кюрасао

28 септември 2022 г

Хелмеци / Белона Н.В

Ls,


От името на клиента Krisztián Helmeczi моля вашето внимание за следното.


Клиентът е имал акаунт в онлайн казино 1bet.com. Този сайт се управлява от вашата компания и действа под лиценза на Antillephone NV.


Казиното злоупотребява със зависимостта на клиента към хазарта, което го кара да загуби над 100 милиона HUF.


В много случаи клиент поиска копие от чат кореспонденцията между казиното и него. (Приложение)


Досега казиното отказва да даде копие от кореспонденцията в чата.


От името на клиента с настоящото изисквам копие от чат кореспонденцията между казиното и клиента от 26 август 2022 г. до днес.


Очакваме копие от кореспонденцията не по-късно от 5 дни.


В очакване на вашия отговор.


Искрено Ваш,


Р. Бийкерк

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 2 години

Все още смятам, че трябва да се съсредоточите върху предоставянето на липсващия разговор.

Съжалявам, но бих казал, че това е много важна част, която все още липсва.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file


След дълго време получихме копие от кореспонденцията. Единственият проблем е, че пощата е фалшифицирана. :)

Кой би си помислил...

Разбира се, подадохме сигнал в полицията.

1bet.com мами и собствените си адвокати.


Прилагам извадка от писмото, изпратено от моя адвокат.


Има много дела срещу тях, ощетили са клиенти с милиони долари. Освен това се оказа, че в няколко случая платената сума не е пристигнала директно при тях, а в китайски уеб магазини (имаме доказателство за това), което е класически пример за пране на пари.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 2 години

за съжаление

Трудно мога да коментирам това. Да се опитваме да направим фалшификат е глупаво и нечестно, все пак не зависи от нас да се месим на това ниво. Освен това, никой не трябва да играе в "казино" с репутация 0 .

Нека каузата ви бъде успешна.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация:


Подадохме жалба срещу Bellona NV. Имам много добър адвокат, който е специализиран конкретно в измами в казино Кюрасао.


Има много оплаквания срещу Bellona NV, чудно е, че сайтове като CasinoGuru и Askgamblers не са забранили всички свои казина.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 1 година

Здравейте,

не можем да забраним нито едно казино, защото не сме официален орган, разбирате ли?

Вместо това избрахме да предоставим честни отзиви, така че играчи като вас да могат да избягват опасни онлайн казина.

Мога ли да знам дали сте проверили прегледа на казиното, оплакванията или потребителските отзиви някъде в мрежата, преди да решите да играете на такъв сайт? 🤔

Виждам тази предпазна мярка като по-ефективна от съденето на такива компании след това. Просто моята гледна точка 🙂


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

Мислех си за тази страница:

https://casino.guru/blacklist

Други казина Bellona NV са изброени в него, но 1bet.com не е.


Да, проверих казиното преди. За съжаление, чух за Casino Guru само след като прочетох за обработката на жалби.

Страниците на унгарски език бяха хвалени, но се оказа, че повечето от тях са платени PR статии. Също така проверих в Trustpilot, но междувременно също се оказа, че плащат 5 евро за положителни отзиви.


Преди играех само в големи сайтове, не знаех, че има средни казина, които не спазват собствените си условия и дори извършват фалшификации.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 1 година

здрасти

можете да опитате този контакт. Преди това докладвах за казиното HOT.BET (Bellona NV) тук.


Директор по правни въпроси и съответствие с iGaming.

cindy.drommond@the-emgroup.com

Име: Синди Дромънд


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
noni0706
преди 1 година

здрасти


Виждам, че и ти си унгарец. Прочетох жалбата ви. Намерихме адвокат в Кюрасао, той в момента се занимава с нашия случай, има и друг унгарец, който също има същия проблем като вас. Само с този адвокат в момента има 5 дела срещу Белона. Вече пуснах жалба в ЕМ груп, оттогава дойде адвокатът на Белона.

Вече съм на етапа, в който подадохме сигнал в полицията в Кюрасао за фалшификация, защото въпреки че получих копие от кореспонденцията, тя беше фалшифицирана по последния мръсен начин. Сега се опитваме да накараме Zendesk (оператора на платформата за чат) да каже, че това не е автентично копие.

В момента нито VANEPS (адвокатската кантора на Bellona), Antillephone (те са притежател на главния лиценз), нито властите на Кюрасао отговарят, така че ги докладвах на унгарските и малтийските органи за защита на данните преди 1 седмица.

Следващият кръг е подаване на сигнал за пране на пари, тъй като в няколко случая сумата не е пристигнала в Bellona NV, а е попаднала в китайски уеб магазини, като сумата не е била приспадната в евро или долари, а в китайски юани.

Ако смятате, че можете да се присъедините към нас, адвокатът работи срещу такса за успех.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 1 година

здрасти

Разбирам ситуацията ви. благодаря, че се опита да помогнеш. аз обаче също дадох моя случай на клиента, директорът на ЕМ ГРУП също разследва случая. Мисля да изчакам резултатите от изпитите,

очевидно е, че Bellona Nv. измама и неуважителен цег. защото психологията се използва от играчите. ако спечелите честно. ще направи всичко, за да избегне плащане.

колкото до Penz Mosast, знам всичко за тази фирма. Ще ви изпратя връзката за това. което също може да представлява интерес за вас,

https://casino.guru/hot-bet-casino-the-player-s-requesting-a-refund

Надявам се, че можете да разрешите вашия случай. Пожелавам ти богати пръсти на успех


Автоматичен превод:
noni0706
преди 1 година

здрасти


Честита нова година, изпълнена с успехи и на теб!

Случайно Рулоф Бийкерк да не е вашият адвокат?

Колко време Em Group разследва вашия случай?



Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

Благодаря ти много!

Roelof Bijkerk не е мой адвокат.

На 3 октомври дадох случая си директно на директора на EM Grup.

Уверен съм, че ще успея да си върна печалбите, тъй като преди няколко месеца казиното обяви, че съм получил обратно платените си пари. но той никога не ми върна парите, които платих. и взех и моята награда, file тук казиното заяви, че ми е върнало депозита. минаха повече от 2 месеца. но за съжаление и тук казиното ме измами. и той излъга. BELLONA NV. Той така и не върна парите, които плати. ясно е, че Bellona NV Penzmosók са измамници и обирджии.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 1 година

Здравейте, докато чета вашите разговори тук, не ми остава нищо друго освен да ви пожелая много успех в разрешаването на вашите спорове. Определено ще сме благодарни, ако можете да документирате във форума как напредват вашите случаи и какво включва това. Можете лесно да започнете нова тема тук във форума относно тази тема, за да стане всичко по-ясно. По-късно ще мога да публикувам текущите ви публикации там. Успех и ни дръжте в течение, моля✨

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини