Здравейте!
Случаят Bellona в момента е тук:
Получихме общо две копия от кореспонденцията в чата. Разбира се, че не съвпада. Второто беше изпратено само защото намерихме начин да изпратим автентично вече изпратените съобщения.
Bellona NV твърди, че никога не са предполагали, че ще искам да закрия акаунта си. Въз основа на кореспонденцията в чата служителят на Bellona NV разбра, че мисля да закрия акаунта.
Няколко пъти поисках увеличение на лимита и попитах какво ще стане, ако закрия акаунта си. Разбира се, те не отговориха нищо, въпреки че на VIP клиентите беше обещан бърз отговор и ускорено плащане.
Въз основа на втората фалшификация, когато загубих сумата, дори не писах на отдела за обслужване на клиенти този ден. Това, разбира се, се оказа невярно. Адвокатската кантора излъга, че вероятно има разлика поради различна часова зона. С всички останали беше добре, но не и с този :😀
Но най-лошото е:
Разговорът, когато поисках да закрия акаунта, не беше изпратен в никаква кореспонденция. Те твърдят, че това никога не се е случвало, но аз имам свидетел. Не можеха да го фалшифицират, за да им се размине, така че дори не го изпратиха.
Адвокатът им изпрати последно искане чат платформата да ни изпрати копие от разговорите.
Междувременно тръгнах по различен път.
Тъй като съм гражданин на ЕС, ЕС защитава личните данни. Въведох много чувствителни данни в чата (име, адрес, дата на раждане, баланс и т.н.)
Ето защо подадох жалба до унгарския орган за защита на данните. Прието е за основателно, поради което е образувано производство не само срещу Bellona NV, но и срещу чат платформата Zendesk.
В момента сме тук след 7 месеца. Адвокатът на Bellona NV лъже, сякаш трябва.
Те са забравили, че наказанието за нарушаване на GDPR може да бъде глоба от 20 000 000 евро или 4% от общите приходи от продажби.
Освен това те могат да забранят не само на Bellona NV, но и на Antillephone да обработват данните на унгарските играчи в бъдеще, като по този начин ги изхвърлят от целия вътрешен пазар.
И сега бих искал помощ:
Има ли статии или описания как работи казиното?
Така че, ако някой загуби 50 000 евро за 4 месеца, защо получава VIP статус? Защото знаят, че е пристрастен към хазарта? Някой има ли надеждна информация за това? Би било много важно.
Hello!
The Bellona case is currently here:
We received a total of two copies of chat correspondence. Of course it doesn't match. The second one was sent only because we found a way to send the already sent messages authentically.
Bellona NV claimed that they never thought I would want to close my account. Based on the chat correspondence, the employee of Bellona NV knew that I was thinking about closing the account.
Several times I asked for a limit increase and inquired about what happens if I close my account. Of course, they didn't answer anything, even though VIP customers were promised a quick response and an accelerated payment.
Based on the second forgery, when I lost the amount, I didn't even write to customer service that day. This, of course, turned out not to be true. The law firm lied that there was probably a difference due to a different time zone. It was fine with all the others, but not with this one :😀
But the worst thing is:
The conversation when I asked to close the account was not sent in any correspondence. They claim that this never happened, but I have a witness to it. They couldn't have faked it to get away with it, so they didn't even send it.
The lawyer sent them a final demand that the chat platform send us a copy of the conversations.
Meanwhile, I started on a different path.
Since I am an EU citizen, the EU protects personal data. I entered very sensitive data in the chat (Name, address, date of birth, balance, etc.)
That is why I filed a complaint with the Hungarian data protection authority. It was considered well-founded, and therefore proceedings were initiated not only against Bellona NV, but also against the Zendesk chats platform.
We are currently here after 7 months. Bellona NV's lawyer lies as if he has to.
They forgot that the penalty for violating the GDPR can be a fine of 20,000,000 euros or 4% of the total sales revenue.
Moreover, they can prohibit not only Bellona NV, but also Antillephone from handling the data of Hungarian players in the future, thus dropping them from the entire domestic market.
And now I would like help:
Are there any articles or descriptions of how the casino works?
So if someone loses 50,000 euros in 4 months, why does he get VIP status? Because they know he's a gambling addict? Does anyone have reliable information about this? It would be very important.