ФорумКазина1Bet Casino - обща дискусия

1Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от HelmeHU
|
13116 преглеждания 65 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте!


Случаят Bellona в момента е тук:


Получихме общо две копия от кореспонденцията в чата. Разбира се, че не съвпада. Второто беше изпратено само защото намерихме начин да изпратим автентично вече изпратените съобщения.


file

Bellona NV твърди, че никога не са предполагали, че ще искам да закрия акаунта си. Въз основа на кореспонденцията в чата служителят на Bellona NV разбра, че мисля да закрия акаунта.


Няколко пъти поисках увеличение на лимита и попитах какво ще стане, ако закрия акаунта си. Разбира се, те не отговориха нищо, въпреки че на VIP клиентите беше обещан бърз отговор и ускорено плащане.


Въз основа на втората фалшификация, когато загубих сумата, дори не писах на отдела за обслужване на клиенти този ден. Това, разбира се, се оказа невярно. Адвокатската кантора излъга, че вероятно има разлика поради различна часова зона. С всички останали беше добре, но не и с този :😀

file


Но най-лошото е:


Разговорът, когато поисках да закрия акаунта, не беше изпратен в никаква кореспонденция. Те твърдят, че това никога не се е случвало, но аз имам свидетел. Не можеха да го фалшифицират, за да им се размине, така че дори не го изпратиха.


Адвокатът им изпрати последно искане чат платформата да ни изпрати копие от разговорите.


Междувременно тръгнах по различен път.

Тъй като съм гражданин на ЕС, ЕС защитава личните данни. Въведох много чувствителни данни в чата (име, адрес, дата на раждане, баланс и т.н.)


Ето защо подадох жалба до унгарския орган за защита на данните. Прието е за основателно, поради което е образувано производство не само срещу Bellona NV, но и срещу чат платформата Zendesk.


В момента сме тук след 7 месеца. Адвокатът на Bellona NV лъже, сякаш трябва.


Те са забравили, че наказанието за нарушаване на GDPR може да бъде глоба от 20 000 000 евро или 4% от общите приходи от продажби.


Освен това те могат да забранят не само на Bellona NV, но и на Antillephone да обработват данните на унгарските играчи в бъдеще, като по този начин ги изхвърлят от целия вътрешен пазар.


И сега бих искал помощ:


Има ли статии или описания как работи казиното?


Така че, ако някой загуби 50 000 евро за 4 месеца, защо получава VIP статус? Защото знаят, че е пристрастен към хазарта? Някой има ли надеждна информация за това? Би било много важно.


Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 1 година

Е, това е нещо!

Честно казано, нямам представа какво да кажа, така че изпитвам облекчение, че не трябва да бъда конкретен 🙂.

Дръжте ни в течение, искам да знам как ще свърши това!🙏🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес отново сме една стъпка по-близо до края на делото. Получихме конкретни доказателства от банката, че Bellona NV извършва пране на пари и пране на транзакции.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 1 година

В такъв случай бих искал да видя тези доказателства да бъдат изпратени на data@casino.guru - ако мога да попитам!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

Вече почти две седмици чакам изплащане на 5000 евро.

Първата ми заявка беше за EUR10 000, което беше посочено като максимум за Skrill, заявката висеше една седмица, докато не бях информиран, че лимитът е EUR5 000 на седмица, след това избирам да следвам съвета и да поискам нов изплащане на 5 000 евро на 5 септември 2023 г.

Заявката все още виси.

Свързах се с поддръжката чрез чат и имейл и получавам обещание, че изплащането е обработено като експресно всеки път, но нищо не се случва, изплащането все още виси.


Най-големият проблем е, че тези 5000 евро са част от общо над 30 000 евро, че много се притеснявам, че никога няма да изляза.

Като се има предвид техният лимит от 5 000 евро на седмица, ще ми отнеме няколко месеца (без закъсненията), за да извадя парите си.


Моля, някой може ли да ми даде съвет как да продължа?


Автоматичен превод:
0404470
преди 1 година

Веднага пишете на адвоката ми: roelof.bijkerk@lms-advocaten.com, той има много дела срещу Белона, ​​работи на комисионна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

Вече почти две седмици чакам изплащане на 5000 евро.

Първата ми заявка беше за EUR10 000, което беше посочено като максимум за Skrill, заявката висеше една седмица, докато не бях информиран, че лимитът е EUR5 000 на седмица, след това избирам да следвам съвета и да поискам нов изплащане на 5 000 евро на 5 септември 2023 г.

Заявката все още виси.

Свързах се с поддръжката чрез чат и имейл и получавам обещание, че изплащането е обработено като експресно всеки път, но нищо не се случва, изплащането все още виси.


Най-големият проблем е, че тези 5000 евро са част от общо над 30 000 евро, че много се притеснявам, че никога няма да изляза.

Като се има предвид техният лимит от 5 000 евро на седмица, ще ми отнеме няколко месеца (без закъсненията), за да извадя парите си.


Моля, някой може ли да ми даде съвет как да продължа?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Трудна ситуация, бих казал. Бих препоръчал още в началото да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all , където ще се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, вашият акаунт вече е напълно потвърден? Ако говорим за тегления, както споменахте, ако казиното изплати всичко, вероятно ще отнеме известно време.

Що се отнася до тегленето, което все още виси, каза ли казиното защо е възникнал този проблем?

Също така забелязах, че индексът на безопасност на казиното е в точката на замръзване, което не е много добра новина, но се надявам, че все пак ще успеете да получите всичко по сметката си.

Както и да е, ще видим как ще се развие ситуацията при вас. Можете ли да ни уведомите, ако нещо се промени и ако получите своята част от печалбите или нова информация от казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

Благодаря и за двата ви отговора.

Сега ще пусна жалба.

Моят акаунт беше напълно потвърден и вече имах няколко тегления, без проблеми, с изключение на няколко дни чакане.

Също така няма бонуси, включени в това или следващите тегления.


Разговарях с „поддръжка на клиенти" вече седем пъти, с обещание, че парите вече са настроени за плащане, но нищо не се случва.

Изпратих и няколко имейла, без отговор.

Написах преглед с една звезда на trustpilot, на който те отговориха след два дни, като поискаха моето потребителско име.

но без контакт и без плащане.


Разбира се, притеснявам се, че казиното е във финансови проблеми и че никога повече няма да видя парите си.




Автоматичен превод:
0404470
преди 1 година

Е, изпратете жалбата, както е препоръчано, след като сте готови за това.

Можем, разбира се, да обсъждаме тук за лошото обслужване на клиентите или причината за този проблем, но нищо от това всъщност не решава проблема, бих казал.

🤔

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

потребителско име: goog_114120694539679148502 здравей, чакам вече 6 дни за одобрение на тегленето на 5k в 1bet... в чата винаги ми казват да имам търпение, защото приключих с изпращането на документи и чекове, те винаги казват, че имат да прегледам сметката си и тогава ще ми бъдат изпратени парите, но до днес не съм получил нищо... има ли нещо, което мога да направя?

Автоматичен превод:
Gioele17
преди 12 месеца

Здравейте.

Сигурен съм, че служителите на казиното няма да видят публикацията ви тук.

Честно казано, това казино притежава индекс на безопасност 0 от 10 . Предполагам, че това е доста убедително. 🙁

Така че можете да изчакате да видите дали ще получите парите през следващите 8 дни. След това ще се опитаме да се свържем с казиното чрез жалбата на Casino Guru. Няколко подробности за процеса са тук . Въпреки че казиното не се интересува много,прегледайте подадените по-рано оплаквания тук .

Друго нещо, което можете да направите, е да помислите как да намерите прилично казино , за да избегнете подобна ситуация в бъдеще.🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Видях, че някои хора явно са се оттеглили... Пратих всички документи и от чата ми казаха, че всичко е наред, но делото още не е тръгнало към финанси и чака

Автоматичен превод:
Gioele17
преди 12 месеца

Е, да се надяваме, че и вие ще бъдете един от случаите, че ще получите парите си, но аз съм малко скептичен, въпреки че не искам да съм негативен.

След като изпратихте документите, вашият акаунт вече е верифициран, нали?

Както и да е, ще изчакаме и ще видим как ще се развие и ще разберете по-нататък. Ако имате нещо ново, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

ще видим... вече пратих документите: снимка на картата, снимка на адреса, снимка на здравната карта, селфи с лична карта, дано не ме питат още нещо.. .Чакам вече 9 дни, изпратиха ми казаха в чата, че теоретично трябва да получа имейл в понеделник и се надявам тегленето да пристигне, защото е значително

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

това е първото ми теглене, така че теоретично затова имам всички тези чекове

Автоматичен превод:
Gioele17
преди 12 месеца

Това е най-вероятното обяснение и е добре, че го знаете. Надявам се скоро да получите тегленето. Бъдещите трябва да вървят много по-бързо 🙂

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Ако сте гражданин на Европейския съюз и сте играли в някое казино, управлявано от Bellona NV, моля свържете се с мен. Bellona NV, собственост на Delasport, е включила в операцията и българска компания Global Tech Market. Всички лични данни преминават през тази престъпна мрежа, така че ако и вие се притеснявате, че тези компании имат копия от вашите банкови извлечения и всички ваши документи, моля, пишете ми. Ще докладваме за проблема на органите за защита на данните в няколко държави. (Имаме много доказателства, включително договори, изявления и структурата на мрежата).

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 12 месеца

Как мога да се свържа с вас?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Никога не съм теглил пари от моя акаунт в 1BET поради безкрайни забавяния

Автоматичен превод:
euginepefung
преди 11 месеца

Здравейте, бих искал да започна с въпроса дали говорим за казиното, което е показано първо на прикачения екран.

file

Що се отнася до вашето теглене, каза ли ви казиното защо има тези забавяния? От колко време продължава ситуацията, в която не можете да изтеглите? Имате ли потвърден акаунт?

Моля, уведомете ме, за да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини