Бях информиран, че не трябва да споделям конкретна информация тук, тъй като CasinoGuru има партньорски взаимоотношения с Bellona NV и понякога между тях има обмен на информация.
Накратко: те са в голяма беда. Адвокатската кантора VANEPS дори прекрати представителството си в едно дело, тъй като отказа да плати въпреки решението на съда в Кюрасао. Те платиха само под натиска на Антилфон.
I've been informed that I shouldn't share specific information here because CasinoGuru has an affiliate relationship with Bellona NV, and information exchange sometimes occurs between them.
In short: they are in big trouble. The VANEPS law firm even terminated their representation in one case because they refused to pay despite a court ruling in Curaçao. They only paid under pressure from Antillephone.
Добре тогава, така че ако някога искате да се доверите или да помогнете на играчите с вашия случай, ако е в края и все пак се окаже, ще имате шанс. Успех в твоята ситуация. ☘️
Okay then, so if you ever want to confide or help players with your case if it's at the end and it turns out anyway, you'll have a chance. Good luck with your situation. ☘️
здравей
CasinoGuru е създаден, за да си помагат взаимно. Има двама играчи, които са играли в 1bet.com. Опитахте се да разрешите проблема им и дори заключихте, че играчите са били прави.
Разбирам, че според GDPR не е възможно да се разкрие лична информация, но има ли начин да се свържа с тези играчи? Имам да предложа конкретно, безплатно решение, включително адвокат, който може да им помогне. В битката срещу Bellona NV е от решаващо значение да мога да достигна до тези играчи.
Разбира се, ако откажат съдействието, напълно разбирам, но има ли начин да ни свържете?
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion
https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is
И един скорошен въпрос: ако има толкова много оплаквания срещу 1bet.com, защо сайтът не е в черен списък?
Hello!
CasinoGuru was created to help each other. There are two players who played on 1bet.com. You tried to solve their problem and even concluded that the players were in the right.
I understand that, under GDPR, it’s not possible to disclose personal information, but is there any way for me to contact these players? I have a specific, free solution to suggest, including a lawyer who can assist them. In the fight against Bellona NV, it’s crucial that I can reach out to these players.
Of course, if they decline the assistance, I completely understand, but is there any way you could connect us?
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion
https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is
And a recent question: if there are so many complaints against 1bet.com, why isn’t the site on a blacklist?
Здравейте, бих искал да започна от края, за да мога да попитам за черния списък, но за първи път виждам казино, което има индекс на безопасност 0,0.
За съжаление, що се отнася до контакта с играчи, както казвате, GDPR трябва да се приложи в този случай и не мога да споделя никаква информация за тях. Освен ако не публикуват в тази тема и вие отговорите чрез бутона за отговор и се свържете с тях. Чудех се дали сте видели някаква информация за контакт с играч в жалбата, която сте изпратили, но ако не, тогава форумът вероятно е единствената възможност.
Hi, I would like to start from the end, so I can ask about the blacklist, but this is the first time I have seen a casino that has a safety index of 0.0.
Unfortunately, as far as contacting players is concerned, as you say GDPR needs to be applied in this case and I cannot share any information about them. Unless they post in this thread and you reply via the reply button and get back to them. I was wondering if you saw any player contact information in the complaint you sent, but if not, then the forum is probably the only option.
здравей
За съжаление този форум не предлага тази опция. Беше само за разглеждане на жалби.
Ще бъде ли възможно да се свържете с играча и да му предоставите моя имейл адрес, ако дам съгласието си? По този начин, ако се интересуват от моето съдействие, могат да се свържат директно с мен, а ако не, не е нужно.
Все още не съм получил отговор защо казиното не е в черния списък.
Hi,
Unfortunately, this forum doesn’t provide that option. It was only for complaint handling.
Would it be possible for you to reach out to the player and provide them with my email address if I give my consent? This way, if they are interested in my assistance, they can contact me directly, and if not, they don’t have to.
I still haven’t received an answer to why the casino isn’t on the blacklist.
Мога ли все пак да знам как бихте искали да им помогнете? Как успяхте да разрешите вашия случай? Какво означава „безплатно решение", смятате ли, че казиното ще реши нещо, ако индексът на безопасност е 0? Опитайте се да обясните малко повече и тогава ще видим дали може да се направи нещо. Както и да е, видях, че сте споделили оплакване от AskGamblers и не намерих такъв играч тук.
Що се отнася до черния списък, това е добър момент и попитах нашия екип за него и те казаха, че ще го разгледат днес и когато науча повече информация, ще ви уведомя.
Could I still know how you would like to help them? How did you manage to solve your case? What does "free solution" mean, do you think the casino will solve something if the safety index is 0? Try to explain a bit more and then we will see if something can be done. Anyway, I saw that you shared a complaint from AskGamblers and I didn't find such a player here.
As for the blacklist, that's a good point and I asked our team about it and they said they will look into it today and when I know more information I will let you know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.