НачалоФорумКазина1Bet Casino - обща дискусия

1Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от HelmeHU
|
15 063 преглеждания 65 отговора |
|
1...3 4
преди 4 месеца

Как можем да продължим?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бях информиран, че не трябва да споделям конкретна информация тук, тъй като CasinoGuru има партньорски взаимоотношения с Bellona NV и понякога между тях има обмен на информация.

Накратко: те са в голяма беда. Адвокатската кантора VANEPS дори прекрати представителството си в едно дело, тъй като отказа да плати въпреки решението на съда в Кюрасао. Те платиха само под натиска на Антилфон.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре тогава, така че ако някога искате да се доверите или да помогнете на играчите с вашия случай, ако е в края и все пак се окаже, ще имате шанс. Успех в твоята ситуация. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

здравей

CasinoGuru е създаден, за да си помагат взаимно. Има двама играчи, които са играли в 1bet.com. Опитахте се да разрешите проблема им и дори заключихте, че играчите са били прави.

Разбирам, че според GDPR не е възможно да се разкрие лична информация, но има ли начин да се свържа с тези играчи? Имам да предложа конкретно, безплатно решение, включително адвокат, който може да им помогне. В битката срещу Bellona NV е от решаващо значение да мога да достигна до тези играчи.

Разбира се, ако откажат съдействието, напълно разбирам, но има ли начин да ни свържете?

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion

https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is


И един скорошен въпрос: ако има толкова много оплаквания срещу 1bet.com, защо сайтът не е в черен списък?

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 1 месец

Здравейте, бих искал да започна от края, за да мога да попитам за черния списък, но за първи път виждам казино, което има индекс на безопасност 0,0.

За съжаление, що се отнася до контакта с играчи, както казвате, GDPR трябва да се приложи в този случай и не мога да споделя никаква информация за тях. Освен ако не публикуват в тази тема и вие отговорите чрез бутона за отговор и се свържете с тях. Чудех се дали сте видели някаква информация за контакт с играч в жалбата, която сте изпратили, но ако не, тогава форумът вероятно е единствената възможност.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

здравей

За съжаление този форум не предлага тази опция. Беше само за разглеждане на жалби.

Ще бъде ли възможно да се свържете с играча и да му предоставите моя имейл адрес, ако дам съгласието си? По този начин, ако се интересуват от моето съдействие, могат да се свържат директно с мен, а ако не, не е нужно.

Все още не съм получил отговор защо казиното не е в черния списък.

Автоматичен превод:
HelmeHU
преди 1 месец

Мога ли все пак да знам как бихте искали да им помогнете? Как успяхте да разрешите вашия случай? Какво означава „безплатно решение", смятате ли, че казиното ще реши нещо, ако индексът на безопасност е 0? Опитайте се да обясните малко повече и тогава ще видим дали може да се направи нещо. Както и да е, видях, че сте споделили оплакване от AskGamblers и не намерих такъв играч тук.

Що се отнася до черния списък, това е добър момент и попитах нашия екип за него и те казаха, че ще го разгледат днес и когато науча повече информация, ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини